Иван Иванов коментира Лудогорец – Базел пряко по bTV Action

| от |

Предстоят едни от най-интересните събития и двубои от третия кръг в УЕФА Шампионска лига, на които каналите от bTV Media Group ще направят съпричастни всички футболни фенове у нас.

Футболният маратон започва по bTV Action във вторник – 21 октомври, с двубоя между ЦСКА Москва и Манчестър Сити, който е с начален час 19:00 часа. Веднага след него ще бъде излъчен мачът между Рома и Байерн Мюнхен, а между двете срещи ще има коментарно студио. От 21:45 часа по RING.BG ще се излъчва срещата между Барселона и Аякс, която ще бъде предшествана от студио с начален час 21:00 часа. Двубоите ще бъдат предавани и на VOYO.BG, където от 21:45 часа ще се излъчи ексклузивно Челси – Марибор и Порто – Атлетик Билбао. За тези от зрителите, които следят събитията и чрез Champions TV, могат да гледат програмата на сайта btvnews.bg.

Ден преди голямото събитие за България – двубоя Лудогорец – Базел, RING.BG ще проследи настроенията, официалните тренировки и пресконференциите на двата отбора пряко от 18:25 часа на 21 октомври. „Орлите“ от Разград ще се изправят срещу „Базел“ в сряда – 22 октомври. Момчетата на Георги Дерменджиев ще посрещнат швейцарския шампион на националния стадион „Васил Левски“ в среща от третия кръг в Група „B“ на Шампионска лига. Мачът е с начален час 21:45 часа и ще бъде предаван пряко в ефира на bTV Action, онлайн на voyo.bg и по bTV Radio. Студиото преди мача е с начален час 20:30 часа с водещ Крум Савов, а негов основен гост ще бъде футболистът на „Базел“ и националния отбор на България – Иван Иванов, който пристига у нас по време на възстановителния си период и със специалното разрешение на ръковоството на швейцарския тим. Освен него, в студиото ще влязат и други лица, които познават отблизо играта на двата тима, както и много изненадващи гости.

В деня на двубоя с най-голяма важност за България, каналите на bTV Media Group ще излъчат още четири срещи на Шампионска лига. На 22 октомври един срещу друг се изправят Ливърпул и Реал Мадрид от 21:45 часа по RING.BG, а за тези, които са пропуснали мача, могат да го гледат на късно повторение в ефира на bTV Action с начален час 1:30 часа. Мачовете между Монако – Бенфика и Андерлехт – Арсенал ще бъдат предавани екскузивно на VOYO.BG от 21:45 часа, а Champions TV по традиция ще се излъчва на сайта btvnews.bg.

Ден след „големия двубой“, каналите на bTV Media Group ще проследят и срещите от УЕФА Лига Европа: Лил – Евертън от 20:00 часа (bTV Action), Селтик – Астра от 22:05 часа (bTV Action), Стандард Лиеж – Севиля от 20:00 часа (RING.BG), Тотнъм – Астерас от 22:05 часа (RING.BG) и Интер – Сент Етиен от 22:05 часа по voyo.bg.

 
 

Трейлър на новата любовна история „The Discovery“

| от chronicle.bg |

Освен сериали, Netflix вече включва в портфолиото си и филми.

Днес на бял свят се появи първият трейлър на любовната история „The Discovery“ с Руни Мара и Джейсън Сийгъл.

Действието ще се развива в свят, в който задгробният живот е научно доказан, в резултат на което милиони хора започват да се самоубиват, за да стигнат „от другата страна“.

Режисьор е Чарли Макдауъл, а ето го и трейлъра:

The-Discovery-movie

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.

 
 

Най-неприятните жени в Холивуд

| от chronicle.bg |

Да бъдеш актриса в Холивуд не е лесно. Трябва да си секси, красива, талантлива и да даваш всичко от себе си, за да израснеш в една силно конкурентна среда.

Ако успееш в същото време да запазиш някаква човечност и да не изглеждаш супер надута, тогава ставаш истинска звезда. Ако не успееш, израстваш в кариерата си, но разочароваш онези, които имат късмета или нещастието да те познават.

В галерията долу сме събрали онези знаменитости, които по мнение на хората, които имат досег до тях, са изключително капризни, арогантни и се държат като принцеси. Иначе казано – кифли.

Вижте 10 известни, брилянтни в професията си жени, които са се провалили в отношението си към фенове и колеги.

 
 

Кой е човекът, задминал Бил Гейтс по богатство

| от Getty Images |

Всички знаят Zara, но никой не знае за Амансио Ортега – основателят на марката, който редовно задминава Бил Гейтс по богатство.

Акциите на основната му компания Inditex се качиха с 2,5%. Според Forbes това е увеличило състоянието на Ортега до 79,5 милиарда долара. Гейтс има само 78,5 милиарда.

Въпреки огромните капитали на испанеца, малцина са чували за него. Това е така, защото той строго пази личния си живот в тайна и рядко дава интервюта в медиите.

Амансио Ортега основава модния гигант Zara с тогавашната си съпруга Росалия през 1975 година. Днес търговската му компания Inditex SA, която притежава Zara, Massimo Dutti и Pull&Bear, има над 6,600 магазина в цял свят.

През август 2013 година, бившата му съпруга и съосновател на Zara Росалия Мера умира на 69 години. Тя е най-богатата жена в Испания. Повече биография за Амансио в галерията.