Ирландците харчат най-много по Коледа

| от |

Сред 12-те изследвани страни от PwC най-малко по Коледа харчат бразилците и руснаците

Ирландците са похарчили средно над 960 евро на човек по Коледа през 2013 г., което ги превръща в най-големите потребители от западните икономики, показва изследване на института PwC, цитирано от Франс прес и БГНЕС.

С разходи от 963 евро на човек ирландците изпреварват значително англичаните (854 евро) и американците (622 евро). Французите са похарчили 460 евро на човек по Коледа миналата година или спад с 26 евро спрямо 2007 г., последната година, сочат още данните.

В абсолютни стойности потребителите в основните западни икономики са похарчили близо 445 милиарда долара по Коледа миналата година, уточняват авторите на изследването. „Някои белези от финансовата криза все още са видими в навиците за потребление по Коледа“, отбелязва Оливие Салес. В Гърция разходите на човек намаляха с около 60% в последните шест години и днес достигат максимум 150 евро.

Спадът е сериозен и в Испания (117 евро, -28%) и в по-малка степен в Португалия (286 еврор -23%). За сметка на това Великобритания и Германия (417 евро) са се върнали към нивата си на разходи отпреди кризата.

Сред 12-те изследвани страни от PwC най-малко по Коледа харчат бразилците (133 евро) и руснаците (74 евро), но все пак в двете страни разходите на човек чувствително са се увеличили от 2007 г. За целите на изследването PwC използва данните на Световната банка за ежегодното потребление на домакинствата и за продажбите на големите вериги за разпространение, предоставени от националните статистически служби.

След това институтът изчислява и определя разходите по Коледа като отбелязва, че те са най-значителни през ноември и декември. Китай, Индия и Япония, където Коледа не е традиционен празник, са изключени от изследването на PwC./С Нова телевизия

 
 

„Красавицата и Звяра“ е с рекорден резултат в бокс-офиса на Щатите

| от chronicle.bg |

Филмовата продукция на „Дисни“ „Красавицата и Звяра“ постигна забележителен резултат в бокс-офиса на Северна Америка.

Приходите от продажба на билети възлизащи на 170 милиона долара – рекордно постижение за семеен филм, съобщава БТА.

Лентата бие миналогодишния рекорд на кинотворбата от същата категория „Търсенето на Дори“, която дебютира в бокс-офиса със 135 милиона долара приходи.

Производствените разходи на „Красавицата и Звяра“ възлязоха на около 160 милиона долара.

 
 

Opel Astra стана Автомобил на годината в Южна Африка

| от chronicle.bg |

Пистата за Формула 1 Kyalami беше домакин на финала: 10-те претендента бяха поставени на местата им от жури, съставено от водещи автомобилни журналисти в Южна Африка.

Десет автомоблни новости бяха подложени на тест за наградата “Автомобил на годината 2017”. Opel Astra събра 2370 точки и финишира първи, загърбвайки Audi A4 (2339 точки) и VW Passat (2337 точки). Те заеха съответно второ и трето място.

опел, автомобил

Успехът в Южна Африка докара на Astra 13 -та национална награда “Автомобил на годината” и първата извън Европа, където тя спечели престижната европейска титла “Автомобил на годината 2016”.

Astra е един от най-продаваните модели на Opel и от нея са поръчани над 400 000 автомобила от пазарната й премиера през 2015 г. Компактният модел се продава и като Holden Astra в Нова Зеландия и Австралия, където наскоро се присъедини към Insignia VXR, Cascada и GTC в портфолиото на Holden.

 
 

Пускат Айфон в нов цвят с чудесна кауза

| от chronicle.bg |

Вече може, да си купим Айфон в червено. Той е факт и има много добра причина за това. Епъл и преди е пускал червени устройства със същата цел.

Средствата от червения айфон ще отидат за благотворителност. Конкретно, парите ще помогнат в борбата срещу болестта СПИН. Новината беше съобщена заедно с представянето на нов, по-малък Айпад Про. Таблетът е по-мощен, притежава по-ярък дисплей, както и нова по-ниска цена. Той има и нови апове, най-важният от които изглежда е „Apple Clips“. Той позволява комбинирането на снимки и видеа в клипче за споделяне.

Ще можем да поръчаме червеният Айфон от 24 март натам. Той ще се продава в нормален и голям размер.

„Откакто започнахме колаборацията си с (RED) (червено – от англ. ез.) преди 10 години, клиентите ни са допринесли значително в борбата срещу СПИН“, казва Тим Кук. „Настоящият телефон с разкошен червен цвят е най-големият ни (RED) продукт досега.“

Изпълнителният директор на (RED) Дебора Дугън споделя: „Емъл е най-големият корпоративен дарител на Global Fund със 130 милиона долара.“

 
 

Новият трейлър към „Фарго“ представя нови герои

| от chronicle.bg |

Новият трейлър към трети сезон на сериала „Фарго“ разкрива лицата на част от новите герои.

В последния месец вече излязоха два трейлъра към епизодите. В тях участва Юън Макгрегър, който ще влезе в ролята на двама братя близнаци.

В новия 30-секунден клип най-накрая виждаме и Кари Коун, Мери Елизабет Уинстед и Дейвид Тюлис, които също ще вземат участие в епизодите.

Видеото включва и диалог, очаквано, с тежък акцент от Минесота.

Засега подробностите около новия сезон са оскъдни, но се знае със сигурност, че в него Юън Макгрегър ще играе братята Емит и Рей Стъси.

Емит е кралят на паркингите. Той е красив, богат, истински магнат, семеен мъж и пример за успеха на американската мечта. Поне така е описван в сценария. Брат му Рей е незначително по-млад (все пак са близнаци). Той има по-различна история – напълнял, оплешивяващ мъж, той е от онези, които са изживели своите златни моменти в гимназията.

Действието в трети сезон се развива през 2010 година.

Трети сезон на „Fargo“ ще се появи на екран на 19 април във Великобритания.

Вижте трейлъра към новите епизоди: