И бащите сменят памперсите на шампионите

| от |

За олимпиадата в Лондон през 2012 (а преди това и за тази във Ванкувър през 2010) най-големият рекламодател в света и партньор на събитието Procter and Gamble пусна две предизвикващи сълзи реклами. Две реклами, показващи ни майки изцяло посветени на бъдещите успехи и олимпийски медали на малките шампиони. Видеото завършва с „Мерси, мамо“.

Тоталната липса на бащата в тези вдъхновяващи реклами предизвика многобройни критики. Но ако си мислите, че тези критики са повлияли на P&G, просто се лъжете. Компанията си остава „на страната на майките“ каквото и да значи това. Новото видео за Олимпиадата в Сочи показва ново съотношение на равенството между половете и разпределението на труда между майките и бащите.

Всъщност на 8-та секунда се забелязва коляно, това е присъствието на бащата. Толкоз.

bashtata

Всъщност съобщението е ясно : „За бъдещето на детето, майката трябва да присъства на първата крачка, на първото падане, на първия мач по хокей на лед. Бащата може и да отсъства, всичко е наред.“

И да, рекламата е сексистка. Повече дори от „Ти си жена, не си миялна машина“. Е, тук на „миялната машина“ е дадена друга роля, по-възвишена, тази на „създателка на шампиони“. Не, скъпи майки. Дори ако не присъствате на всеки баскетболен мач на вашето дете, то пак има шанса да стане олимпийски шампион. Няма да е фатално ако през сутрин бащата му дава закуската, защото вие имате работна среща. И ако въпреки всичките ви грижи, вашето дете е част от тези 99,9% жители на планетата неспечелили олимпийски медал, не е виновен пропуснатия футболен мач в 3 клас, защото бяхте с грип и пратихте баща му.

А P&G са толкова 1993-та година, когато само майката знаеше, че добър десерт за децата е Киндер Буено, а „Ето ви пари, купете си нещо“ на бащата бе толкова лошо и неправилно. И да, P&G, и бащите сменят памперси.

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Последни билети и броени дни до магическия филм-концерт от сагата за Хари Потър

| от chronicle.bg |

Тази събота, на 25-и февруари,можем да се насладим на премиерата на първия филм от приказната поредица за Хари Потър под съпровода на симфоничен оркестър.

Над 80 души ще изпълнят музиката на знаменития Джон Уилямс към „Хари Потър и Философският камък“, донесла му номинация за Оскар, както и две за награда Грами. Целият филм ще бъде прожектиран с висока разделителна способност на 12-метров екран в зала 1 на НДК.

2016-11-03-HP-in-concert

Билетите за филм-концерта са изчерпани напълно в някои сектори, като все още са в продажба ограничени количества от най-евтините категории. Събитието тази година гостува в Германия, Финландия, Италия, Австралия, Полша, САЩ.

Специално за шоуто у нас пристига британският диригент Тимоти Хенти, дирижирал някой от най-престижните оркестри в цяла Европа като Кралския Шотландски Национален Оркестър, номиниран три поредни години за награда „Грами“ за най-добро изпълнение, Филхармоничния оркестър на Люксембург и Оркестъра на Кралската Опера в Ковънт Гардън. Лично диригентът ще донесе в България и нотите, които се съхраняват в студиото на Уорнър Брос. в Бърбанк, Калифорния.

Вратите на зала 1 в НДК за „Хари Потър и Философският камък“ с музика на живо отварят в 18:00 ч., а събитието започва в 19:00 ч. Билетите са достъпни в бензиностанции OMV, The Mall, Билетен Център НДК, Български Пощи и мрежата на Eventim.bg.

 
 

Анимираната симфония на живота

| от chronicle.bg |

Кратката форма в киното е обект на внимание от хиляди режисьори и аниматори по света.

Днес пък е петък – ден като никой друг. Затова ще ви покажем „Symphony no. 42″ – една късометражка, която ни представя 47 нерационални сцени за връзката между човек и природа.

 

Symphony no. 42 from Reka Bucsi on Vimeo.

 
 

Оскари 2017: Фаворитите на Chronicle

| от |

89-тите награди „Оскар“ ще бъдат раздадени тази неделя вечер в Лос Анджелис и ще закрият официално големия награден сезон, който започна още в края на миналата година. Най-добрите сред най-добрите в киното ще напълнят Кодък Тиатър, за да могат още пък по-добрите сред тях да се окичат със злато.

И тази година, подобно на миналата, номинации за „Оскар“ предизвикаха полемика. Ако миналата година това бяха прекалено белите актьори и режисьори, номинирани в най-важните категории, сега впечатление прави засиленото участие на афроамериканци. Нормално е хората да се чудят дали причината за толкова много и еднообразни номинации, не се случва не заради доброто старо седмо изкуство…

Но ние няма да се занимаваме с това днес. Избрали сме да правим нещо по-забавно, а именно да кажем кои са нашите фаворити в 8 от най-важните и комерсиални категории. В галерията горе.