Хотелските лобита се превръщат във всекидневни

| от |

Няколко канапета, разпръснати из огромна зала с дълга рецепция – така изглеждат лобитата на големите хотели по света. Гостите пристигат и се отправят към регистратурата.

Сега обаче този типичен облик може би се променя, особено в  няколко неотдавна реновирани хотела, където преосмислянето на концепцията започва още от първите впечатления на гостите и засягат функцията, която хотелското лоби има или би трябвало да има.

Например хотел Loewen в австрийския алпийски град Шрунс, където изобщо няма рецепция. Вместо това пристигащите гости са поканвани да седнат и да се настанят удобно, докато се изпълнят формалностите по настаняването. Новият хотел Intercontinental в швейцарския курорт Давос също вече е оставил в миналото идеята за масивна рецепция в меко казано просторното си лоби.

„Гостите могат да се регистрират на три малки терминала, които са поставени в ъгъла“, посочва интериорният дизайнер Катрин Матисен. Нейната компания CM Design с централа в Хамбург създава нов интериор в Давос.

„Пристигате в помещение, което е салон с камина, а не някаква масивна рецепция“, обяснява дизайнерката. Идеята е, че гостът първо трябва да има възможност да се огледа и да поеме атмосферата, без да се усеща притеснен от времето. Хансьорг Хефел, директор на хотел Marriott във Франкфурт обаче е сред тези, които няма да се откажат от голямата регистратура.

„Тук се провеждат много конгреси, така че имаме нужда от капацитета, предоставян от рецепцията, за да можем да обслужим всички гости възможно най-бързо“, посочва той след обновяването на цялото хоби в хотела, превърнало помещението в нещо като удобна дневна.

„Наричаме го Голямата стая“, допълва Хефел. След обновяването това пространство, което по-рано оставаше
до голяма степен неизползвано, вече има цял спектър от функции. Бизнесмените могат да провеждат срещи, големи или малки, в лобито, докато други гости имат възможност да работят на лаптопите си. Трети пък могат да хапнат или изпият по чаша кафе. Intercontinental Hotels Group – IHG също е превърнала някои от лобитата си в дневни.

„Отворените лобита ще направят премиерата си в Германия в новия хотел Holiday Inn Berlin City East Side, който ще бъде открит тази година“, казва Робърт Шепърд, ръководител на дейността по разрастване на IHG. Идеята за отворените лобита се основава на изследване на тенденциите, характеризиращи новия тип пътуващи по работа.

„Този тип пътуващи не са обвързани от обичайните работни часове и работни ангажименти. Те ценят средата, напомняща атмосфера на кафене, в която могат да получат вдъхновение от други пътници, работещи на лаптопите или смартфоните си“, допълва той.

Според дизайнерката Матисен хотелите следват тенденцията, която германците наричат „по домашно му“.
„Целта е да се създаде удобна смесица от стилове, в която всеки гост се чувства точно като у дома“, казва тя.

Опасността е, че новите мултифункционални лобита накрая могат да изглеждат като етажа за разпродажби на някой мебелен магазин вместо да бъдат приканващи и функционални. Опитват се варианти, при които всеки пристигащ гост да се регистрира сам на терминал или чрез мобилния си телефон. Хефел, директорът на Mariot, все пак посочва, че в Европа това е по-лесно да се каже, отколкото да се направи, тъй като законите често изискват всеки гост да попълни регистрационен формуляр за полицията.

В по-икономичните хотели при решението за намаляване на гишетата за регистрация роля имат и съображенията за разходите, тъй като няколко зони могат да бъдат слети и поставени под отговорността на само един служител.
В Pentahotels, например, барманът ще помоли новопристигналия да попълни регистрационния формуляр, ще подаде ключа и същевременно ще вземе поръчката на госта за вечеря. /Превод от английски: Елена Савова/БТА

 
 

Най-добрите корици на една легенда

| от chronicle.bg |

Тя не е просто модел, а същинска икона на тази професия. Тя е изпълзяла от провинциално градче до Лондон и е покорила най-грандиозните модни сцени в света. Тя е имала ниско самочувствие в училище.

Тя е известна и с дивия си начин на живот – алкохол, наркотици, партита. Тя получава 4 млн. долара за фотосесия с Calvin Klein. Тя влиза да се лекува от депресия в психиатрична клиника след раздялата си с Джони Деп. И все пак, продължава да обича лошите момчера, втурвайки се във връзка с Пийт Дохърти.

Тя е забъркана в един от най-шумните кокаинови скандали, които историята познава.

Тя е Кейт Мос и днес навършва 44 години.

Вижте в галерията най-добрите снимки от кариерата й.

 

 
 

Дженифър Лорънс си има ново гадже – интернет не одобрява

| от chronicle.bg |

Дженифър Лорънс си има ново гадже и хората не пропуснаха да го нагрубят за външният му вид и най-вече заради годините му. 26-годишната актриса излиза с режисьора Дарън Аронофски („Реквием за една мечта“, „Черният лебед“, „Пи“). Той е на 47 години.

Носеха се слухове, че двамата са заедно, което накара публиката да се разбунтува, но сега когато връзката им се потвърди, интернет направо полудя.

Съмнения за отношенията им са започнали на сета на „Майка“, където работят заедно. Подозренията се циментират след като били забелязани в Ню Йорк да споделят една и съща близалка.

 

 

 

Хейтът по адрес на двойката е непростим и отвратителен. В Туитър бяха публикувани техни снимки с коментари, които критикуват Дженифър за избора й.

Явно хората често забравят, че не е тяхна работа кой с кого излиза.

 

„Ию! Дженифър Лорънс и Дарън Аронофски. Июююююю, какво по дяволите е това, Джен“    

 

„Знам, че не трябва да съдим за книгата по корицата, но Дженифър Лорънс излизаше с това, а сега излиза с онова.“

 

„Медиите: Дженифър Лорънс и Дарън Ароновски излизат!

Аз: ХАХА, не.

Медиите: Ето снимки в ресторант

Аз: …

Дженифър и Дарън споделят близалка

Аз (Текст от снимката): Майната му. Приключих. Приключих тотално.“

 
 

adidas представи новите PureBoost

| от chronicle.bg |

adidas Running представи новите обувки adidas PureBOOST. Те са вдъхновени от бегачи и са създадени за бегачи.

PureBOOST има по-висока пета и прогресивно изваяна средна част на подметката BOOST, с по-широка предна част за оптимална опора по време на бягане при завой – перфектна за тичане в градска среда. Външната част на подметката също е проектирана, за да отговори на специфичните изисквания за бягане в града, с гума разположена в средната част на подметката за допълнителна стабилност и защита. Проектираната като еластична мрежа, външна част на подметката, осигурява превъзходно сцепление като в същото време позволява на стъпалото да си взаимодейства хармонично със средната част на подметката изработена от пяната BOOST.

DSCF9442_LR

Новата текстилна горна част е изключително адаптивна и влиза в синхрон с походката на бегача. Новата конструкция на двойно обгръщащия стъпалото език, осигурява подкрепа, но също така позволява на крака да се движи в хармония с горната част на обувката.

За разработването на продукти за бягане, adidas използва нашия научно-изследователски екип, който използва системата за тестване на продукти ARAMIS – технология за проследяване на движението, която позволява детайлен анализ на движението на тялото. Всичко това ни вдъхнови да проектираме обувка за бягане в града, отличаваща се с елементи, адаптиращи се към различните предизвикателства.

 
 

„Туин Пийкс”: Агент Купър, това ти ли си?

| от chronicle.bg |

След като наскоро разбрахме коя е датата, на която „Туин Пийкс” се завръща, вече можем да погледнем и към още едно много очаквано завръщане. Как изглежда агент Дейл Купър днес?

И Дейвид Линч, и Марк Фрост мълчат за това, което ни очаква в новите епизоди.

Голяма част от звездите в оригиналните епизоди се завръщат, с изключение на Джоан Чен, Лара Флин Бойл, Пайпър Лори, Майкъл Онткийн и Ерик Да Ре.

Новият сезон започва на 21 май с двучасов епизод. Предлагаме ви тийзър, с който да надникнем към това, което ни очаква.