Хилъри Клинтън: „Предпазливи” мемоари с големи амбиции

| от | |

9AP173518042222

Тази седмица в САЩ била пусната в продажба книга, интересът към която бил гарантиран само от името на автора.

Мемоарите на Хилъри Клинтън едва ли не са главната книжна новина на годината. И дори не толкова поради някакви откровения, колкото поради точно избраното време. Според много политолози, презентацията на книгата е началото на предизборната надпревара за мястото на президент през 2016 година, в която бившата първа лейди на Америка ще бъде фаворит.

Втората самостоятелна книга на Хилъри Клинтън Hard Choices“ (в руски превод „Труден избор“ или „Трудни алтернативи“) до голяма степен е опит да се дистанцира от сегашния стопанин на Белия дом и да създаде образ на Клинтън като самостоятелен политически деец.

Говорейки за външнополитическите си възгледи, Хилъри, в частност, пише за Владимир Путин, с когото, според нея, може да се разговаря единствено от позиция на силата. Плюс това Клинтън твърди, че още в началото на 2013 година предупреждавала Обама за възможни усложнения в отношенията между Русия и САЩ.

Според мнозинството политолози в САЩ, появата на вторите мемоари на Хилъри Клинтън е очевиден опит на екипа на бившата първа лейди да разбере, как аудиторията се отнася към жена-политик и да формира позитивен образ. А главната цел е да привлече вниманието. Ето фрагмент от откровенията на бившия държавен секретар:

„Работех за да преориентирам американската външна политика по посока, както аз го наричам, „умната сила”. За да бъдем успешни в 21-ия век, трябва да интегрираме традиционните инструменти на външната политика, помощта в развитието, военната помощ с други методи – стимулиране на частния бизнес, обучение на лидери на гражданското общество. Ние трябва да им помогнем да определят проблемите на техните страни и да намерят решения. Трябва да използваме предимствата на Америка за да построим свят, където ние ще имаме повече партньори, отколкото противници. Ние трябва да делегираме пълномощия. В този свят трябва да има по-малко конфликти, бедност и повече работни места”.

Наистина, за сега резултатът е противоположен – колкото по-очевидно е желанието на Клинтън да издигне кандидатурата си за президент, толкова нейният рейтинг е по-нисък. Сега около 54% от американците биха искали да я видят на висшия пост. В началото на годината показателят беше с 5% по-голям. Впрочем, самата Хилъри Клинтън за сега не говори нищо за плановете си. Решението да участва, или да не участва в изборите на президент, тя обеща да приеме в началото на следващата година, след изборите за конгреса.

А експертите са убедени, че премиерата на книгата в Ню Йорк и следващия тур по страната – това фактически е предизборната надпревара на Хилъри. По време на пътуването по Америка Клинтън ще се съпровожда от представители на организацията „Ready For Hillary“. Те са за издигането на нейната кандидатура на поста президент на САЩ и още отсега вербуват привърженици в редовете си.
Цялото: http://bulgarian.ruvr.ru/2014_06_14/Hilri-Klintn-Predpazlivi-memoari-s-golemi-ambicii-0420/

 
 

Фитнес треньор качи 32 килограма с благородна цел

| от chronicle.bg, по diply.com |

За всички нас, които не сме Крис Хемсуърт и магическата му диета, да поддържаш добро ниво на фитнес е много трудно. 35-годишният фитнес инструктор от Ню Йорк Адонис Хил знае какво е усилието да сваляш килограми, защото е преминал през това два пъти.

Когато е на 27 бизнесът на Хил се срива и той изпада в депресия и качва килограми. След това обаче открива фитнеса като своя страст и сваля цели 45 килограма.  Адонис превръща фитнеса и в кариера.

Половин десетилетие след личния си успех, Хил решава да помогне на своята клиентка Алиса да свали драстично количество килограми като самият той качва 32 килограма. Идеята е треньорът да мотивира клиента си като си постави същата цел и тренира заедно с него.

В крайна сметка, след месеци усилени упражнения и няколко фалстарта, Алиса успява да свали 26 килограма. Това е достатъчно близо.

 
 

Майкъл Дъглас и Катрин Зита-Джоунс организират парти с 200 гости

| от chronicle.bg, по БТА |

След седмица живата легенда на американското кино Кърк Дъглас ще навърши 100 години. По случай юбилея синът му Майкъл Дъглас и съпругата му Катрин Зита-Джоунс организират парти с 200 гости.

Легендарният актьор е споделил за сп. „Клоузър уикли“, че всичко, което знае за празненството е, че син му и снаха му са поканили около 200 души – приятели и членове на семейството. И макар да е в неведение какво му готвят близките, Кърк Дъглас не крие, че с нетърпение очаква изненадата.

„Моята единствена работа е да бъда добре и да си почивам, за да се явя и да пръскам чар на собственото си парти. Естествено, ще трябва да произнеса кратко слово. Поради тази причина упражнявам речта си с говорен терапевт, за да могат гостите да ме разберат“, казва Кърк Дъглас.

Ветеранът допълва, че една от причините за дълголетието му е здравият и щастлив семеен живот. „Късметлия съм, че преди 63 години открих сродната си душа Ан Байдънс. Вярвам, че прекрасният ни брак ми помогна да преживея всички неща, с които се сблъсках в този живот“, споделя Кърк Дъглас

 
 

Бременната Ирина Шейк в сцената с грънчарство от филма „Призрак“

| от chronicle.bg, по boredomtherapy.com |

Един от най-лесните начини да направиш една реклама гледаема е да включиш малко плът. Никой няма против малко плът. Във видеото на Шейк има много.

То е реклама на списание Love. Всеки декември списанието прави секси видеа като рекламен подход. На 1 декември те показаха видео с модела на Victoria’s Secret Бела Хадид, която играе фитнес инструктор.

 

На 2 декември е ред на друго ангелче на фирмата за бельо – бременната Ирина Шейк. Тя преви римейк на сцената от филма „Призрак“, Деми Мур върти грънчарско колело заедно с духа на покойният си приятел Патрик Суейзи.

 

 
 

9 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Иван Бондоков

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Днес продължаваме с Иван Бондоков: съ-основател на Limacon – първият център за развитие на социален капитал в България. Занимава се с маркетинг и PR, развиване на социален капитал на личностно и общностно ниво и е китарист и поет по душа.

Ето какво каза той за любимите си реклами, като предварително заяви, че не се притеснява, че повечето от тях са леко нецензурни:

За мен най-добрите реклами са тези, които не адресират директно продукта на фирмата. Тези реклами, които не навират в лицето на зрителя колко готин и нужен е дадения продукт за него. Обожавам интелигентните реклами и нереализирана мечта ми е да направя подобна реклама за култов бранд.

Bud Light „Cut The Cheese“

Феноменална реклама, която се заиграва с няколко жаргонни израза за различни физиологични процеси, които извършваме в ежедневието си! За повечето от вас, както и за мен, ще е нужно да прочетете коментарите под видеото, за да разберете гениалността на сценаристите. Велико!

Bud Light Swear Jar

Продължавам с „вулгарните“ реклами, които са били забранени за масово разпространение. Феноменалните Ab InBev, които произвеждат едни от най-известните марки бира в света, отново къртят с тази реклама и нейната сестра в третото видео! Мисля, че няма нужда от разяснение защо е феноменална.

Bud Light Clothing Drive

Пак да кажа – тези хора правят най-великите реклами! Насладете се на това заиграване с една вътрешно-фирмена кауза, а именно да се даряват дрехи за бедните в замяна на една биричка.

Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like

Не мога да пропусна великите реклами на Old Spice, които странно защо от скоро взеха да се въртят по българските телевизии, но и ние си знаем, че за много неща сме назад от всички други. Изключително работещо е да изграждаш рекламна стратегия около един човек/актьор, който да се превърне в лице на целия продук. Разгледайте и видеата, в които перфектно сложения мъж отговаря на коментари под неговите реклами в youtube – супер смарт!

Bud Light – „Candle Light“ Horse 

Разък завой отново към Bud Light и тази реклама, която е апогей на „вулгарността“. Нечовешки добре измислено.

Metallica – Hardwired….To Self-Destruct

Като върл фен на Metallica не мога да не ви споделя този душевен оргазъм. Страхотно измислено и няма как човек освен да иска да си купи тавата, да не тръгне да търси и такива ръкавици.

Mercedes Benz – Library 

За тази яка реклама говор просто слоганът накрая – красива отвън, умна отвътре.

Porsche 911 commercial

Рекламата на любимата ми марка коли, която много точно обрисува една човешка мечта. Завършвам с този майсторски миг на интелигентност, стил, страст и човечност. Настръхвам като я гледам просто. Велико!

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.