„Херкулес“ е най-гледаният филм у нас

| от |

„Херкулес„, който в оригиналното си заглавие е с добавка „Тракийски войни“, застана начело на най-гледаните филми у нас,сочат обобщените данните от българските киносалони. Филмът на Брет Ратнър с Дуейн Джонсън, Руфъс Сюъл, Джоузеф Файнс, създаден по едноименния комикс на Стив Мур и Крис Болсин, е гледан от 27 922 зрители в триизмерен формат и е събрал 285 475 лева приходи.

На втора позиция след десет дни на големия екран остава „Самолети: Спасителен отряд“. Триизмерната анимация със самолетчето Дъсти е вече с 20 526 зрители и 174 333 лева от билетите им.

Трети по ред сред най-гледаните филми е „Секс запис“. Комедията с Джейсън Сигъл и Камерън Диас и опитът им да пресъздадат книгата „Удоволствието от секса“ в домашен клип, станал общодостъпен поради грешка, е гледана от 22 887 зрители и има 168 683 лева приходи след десет дни на екраните у нас.

На четвърта позиция е „Как да дресираш дракон 2″. За месец и половина на екраните у нас триизмерната анимация е гледана от 94 442 зрители и има 818 257 лева приходи.

Пето място в топ 10 е за „Трансформърс:Ера на изтребление“. Триизмерният комиксов екшън е с 104 271 зрители и 1 017 725 лева приходи след петата седмица на екран у нас.

Обръщащият цялата Дарвинова теория наопаки - „Зората на планетата на маймуните“, е на шесто място. За 17 дни филмът е гледан от 26 967 зрители и има 260 328 лева от билетите им.

На седмо място сред най-гледаните филми е „Господарката на злото“. Историята за Спящата красавица разказана през погледа на Злодеида в триизмерен формат е вече над два месеца на екран у нас и има 140 709 зрители и 1 339 232 лева приходи.

Комедията „Внедрени в час 2“ е на осмо място. Филмът с Чанинг Тейтъм и Джона Хил в ролите на Дженко и Шмид е вече месец и половина на екран у нас. За този период комедията е гледана от 48 285 зрители и има 369 943 лева приходи от билетите им.

Екшънът „На ръба на утрешния ден“ е на девето място. Филмът с Том Круз и Емили Блънт, в който за унищожението на извънземно нападение над Земята е необходимо връщането в началото на един ден стотици пъти, е гледана от 52 859 зрители и има 529 719 лева за двата месеца на екраните у нас.

На десето място е „Чистката: Анархия„. Създаденият по популярната видеоигра екшън-трилър е гледан от 3 338 зрители и има 25 633 лева приходи за десетте дни, откакто е на екраните у
нас

 
 

Ето го първия трейлър на „Churchill“ с Брайън Кокс

| от chronicle.bg |

Новият Чърчил ще бъде Брайън Кокс във филма„Churchill” на Джонатан Теплицки.

Действието на филма се развива непосредствено преди D-Day през 1944 година, когато едно от най-големите предизвикателства пред силите на Съюзниците е самият Чърчил, който се страхува, че катастрофалните събития от Галиполи през 1915-та, когато загиват над 500 хил. войници, могат да се случат отново.

Лентата е по сценарий на британската историчка Алекс фон Тънзелман, която прави своя дебют в киното.

Премиерата е на 2 юни в Съединените щати и на 6 юни във Великобритания.

А ето го и трейлъра:

 
 

„Красавицата и Звяра“ е най-гледаният филм у нас

| от chronicle.bg |

Очаквано игралната версия на една от най-популярните приказни истории на „Дисни“ – „Красавицата и Звяра“ – застана на първа позиция по зрителски интерес след миналия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните.

Филмът, показван у нас на 69 екрана едновременно, създаден по приказката на Габриел-Сюзан дьо Вилньов от 1740 г., е гледан вече от 57 751 зрители и има 586 911 лева приходи за първите три дни у нас. В световен мащаб лентата е реализирала общо 174,8 милиона долара в седмицата на дебюта си.

С това постижение филмът на Бил Кондън с участието на Ема Уотсън и Дан Стивънс подобрява няколко рекорда.

Той е най-големият хит за 2017-а досега, най-добрият дебют за семейна лента и се нареди сред 10-те най-доходоносни премиери в историята на киното. Специалистите очакват „Красавицата и звяра“ да събере глобални приходи от порядъка на 1 милиард долара.

На втора позиция е „Конг: Островът на черепа“, сниман на Хаваите, в Австралия и в Азия.

Приключенската история за неизследван остров, на който живеят митични зверове и огромната маймуна, и на който попада екип от авантюристи и военни, за да го изследват, е вече 10 дни на екраните у нас и е гледана от 48 736 зрители и има 505 162 лева приходи от тях.

Трето място е за китайската анимация „Рок Дог“. Случващото се с тибетския мастиф Боди, след падането на радиоапарат от небето и влюбването му в рок-музиката, е гледано от 21 485 зрители и е събрало 195 348 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Четвърто място сред най-гледаните филми у нас е за „Логан: Върколакът“. За почти трите седмици на екран разказът за познатият герой Х-24, в чиято роля е Хю Джакмън, е гледан от 51 603 зрители и има общо 456 296 лева приходи.

Пето място е за продължението на историята на наемния убиец, решил да се оттегли и заживее спокойно – „Джон Уик 2″. Екшънът с Кеану Рийвс в главната роля, е вече месец по екраните у нас и е гледан от 34 207 души и има 287 483 лева приходи.

На шесто място е приключенският 3D екшън „Великата стена“. Филмовият разказ за търсенето на барута от двама европейски авантюристи в далечен Китай през 12-ти век и сблъсъкът им с чудовищни същества, е вече втори месец по екраните у нас и за това време е видян от 97 196 зрители и има 1 047 480 лева приходи.

Седмо място е за анимацията „Lego филмът: Батман“. Приключенията на създадения като лего-играчка герой и на неговият син, са гледани от 33 990 зрители и са събрали 309 820 лева приходи за месец и половина у нас.

На осма позиция е носителят на „Оскар“ за най-добър филм за миналата година – „Лунна светлина“. Филмът, създаден по училищния драматичен проект на Тарел Алвин Маккрейни за израстването на чернокожо момче с хомосексуална ориентация, е гледан от 1 074 зрители и има 7 142 лева приходи за първите три дни от премиерата му у нас.

Девета позиция е за комедията с Айс Кюб и Чарли Дей – „Между шамарите“. Схватката между двамата учители в общинска гимназия, която ги връща отново на работа, е гледана от 21 416 души и има 170 506 лева приходи за месец на екраните у нас.

На десето място е „Петдесет нюанса по-тъмно“. Еротичният разказ, създаден по мотиви от бестселъра на Е. Л. Джеймс и сценария на Ниъл Ленард, е месец и половина на екраните у нас и за това време е гледан от 134 925 зрители и има 1 129 719 лева приходи от тях.

Източник: БТА

 
 

Продават въздух от концерт на Адел

| от chronicle.bg, по БТА |

Австралиец се опитва да продаде въздух от концерта на Адел в Аделаида. Въздухът е бил пакетиран в найлонови пликчета, съобщи в. „Уест Острелиън“.

„Грабнете къс история за вашата колекция за Адел“ – пише Шон Макдона към офертата си в Ибей. – Всеки истински фен трябва да притежава такъв въздух. Много изгодно предложение“.

Началната цена на пликче с въздух е 14,95 австралийски долара (около 20 лева).

Концертът на Адел в Аделаида беше на 13 март. Публиката й беше от 70 000 души. Една от фенките й преживя нещо незабравимо, когато певицата я изтегли на сцената, за да пеят заедно.

 
 

Роби Уилямс е готов да представи Русия на „Евровизия 2017″

| от chronicle.bg, по БТА |

Известният британски певец и музикант Роби Уилямс заяви готовност да представи Русия на тазгодишния песенен конкурс „Евровизия 2017″.

„Евровизия 2017″ ще се проведе през месец май в столицата на Украйна Киев, предаде ТАСС.

Агенцията цитира изявление на Уилямс в руското телевизионно предаване „Нека говорят“. „Аз бих искал да представя Русия на „Евровизия“, заяви музикантът. Това ви го казвам чистосърдечно, а ето че моят мениджър сигурно вече се е хванал за главата! Бих искал да представя Русия на конкурса. Давай, Русия, ние можем да победим!“.

Уилямс добави, че харесва „Евровизия“ заради пищното и грандиозно шоу, което се предлага на зрителите.