Heineken направи това, което Pepsi не успя: реклама с послание

| от chronicle.bg |

Наскоро Pepsi се опита да направи социална реклама, която да покаже как различни хора могат да се обединят около една кауза.

Действието в рекламата с Кендал Дженър се развиваше по време на протест, който беше представен почти като парти, карайки общественото недоволство в САЩ от последната година да изглежда като тийн парти. Компанията много скоро изтегли рекламата си и се извини на почитателите си. А всичко, което искаше да направи производителят на безалкохолни, беше да призове към диалог и помирение.

Именно това прави Heineken в новата си социална реклама. В нея хора с противоположни възгледи за обществото и човешките права биват събрани в една стая за експеримент, без да имат представа какво включва той. Участниците са събрани двама по двама с диаметрално противоположни виждания. Те отговарят на въпроси, опознават се, сприятеляват се, без да подозират кардиналните си различия. Накрая им биват пускани предварително записани видеа с възгледите им и те трябва да преценят дали да си тръгнат, или да останат в стаята с другия, за да обсъдят различията си на по бира.

Е, вижте резултата:

Видеото е публикувано на 20 април и има над 3 милиона гледания.

 
 
Коментарите са изключени за Heineken направи това, което Pepsi не успя: реклама с послание