Франсоа Оланд влезе в елитния клуб на лидерите, почетени с държавна вечеря в Белия дом

| от |

655-402-fransoa-oland-i-barak-obama

Пат Рибър от ДПА

Френският президент Франсоа Оланд влезе в елитния клуб на държавните лидери, почетени с официална държавна вечеря в Белия дом и с поздрав към „изключителното равнище на близост и доверие“ между двете страни.

Празненствата във вторник сложиха точка на двата дни срещи на Оланд с президента Барак Обама, в които лидерите подчертаха не само споделената история още от времето на Американската революция, а и преобразуването на проблемните отношения в отношения на близко сътрудничество – например в Сирия, Иран, Мали и Централноафриканската република.

„Вива Ла Франс, Бог да благослови Америка и да пребъде съюзът между великите ни страни“, каза Обама в тоста си.

Оланд, говорейки първо на английски, а после на френски, предизвика смях, когато каза чрез преводач: „Ние обичаме САЩ, въпреки че не винаги го казваме, а вие обичате французите, макар понякога да сте твърде стеснителни да си го кажете.“

Тъй като Оланд е в процес на минаване от една романтична връзка към друга в Париж, той пристигна без жена под ръка и въпреки че Белият дом грижливо омаловажи въпроса, най-интересната тема за някои вестници не беше менюто, а любовният живот на френския президент.

В. „Ню Йорк таймс“ например се кахъреше кой ще седне до Оланд. Главоблъсканицата бе решена с лекота от експертите по протокола на Белия дом, които го поставиха между Барак и Мишел Обама.

На главната маса бяха също комикът Стивън Колбърт и активистът Елисео Медина, който пости в продължение на 22 дни в подкрепа на имиграционната реформа.

Това съвсем не е първият път, в който държавен глава пристига сам в Белия дом.

Предшественикът на Оланд Никола Саркози дойде сам в Белия дом при управлението на Буш-син през 2007 г., тъй като бе неотдавна разведен. Президентът на Китай Ху Цзинтао не доведе съпругата си на държавна вечеря през 2011 г.

Един от гостите, Бен Джелъс, лидер на правозащитната организация „Национална асоциация за напредъка на цветнокожите“, бе запитан за ергенския статут на Оланд при преминаването си през събралите се журналисти. „Французите приемат тези неща много по-трезво от нас“, каза той.

Актьорът Брадли Купър и директорът на Националното разузнаване Джеймс Клапър бяха сред 350-те гости, които се събраха в шатрата на южната морава на Белия дом за вечеря със специалитети от много щати, 12 вида картофи, а за десерт типична американска торта с хавайски шоколад, мандарини от Флорида и сладолед от Пенсилвания.

Преди това на общата пресконференция Обама приветства възможността да поднесе на Оланд вечеря с „различен тип американска кухня“ от тази, която 59-годишният френски лидер е опитвал като тийнейджър при първото си посещение в САЩ преди 40 години.

„Доколкото разбрах, той е пътувал из страната ни, проучвайки заведенията за бързо хранене. Така че ако през 1974 г. сте видели французин да се появи в местния Макдоналдс, това е бил той“, пошегува се Обама.

Гастрономи съзряха влиянието на Мишел Обама в някои от ястията. Салатата е била признание към нейната градина, където зимните зеленчуци растат чудесно, „дори покрити със сняг“, съобщи кухнята на Белия дом, която пусна снимки от вечерята в Инстаграм.

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Ford Mustang GT с кожа от истински мустанг и кобри

| от chronicle.bg |

Ford Mustang е легенда. Историята на този култов автомобил се припомня от време на време, но никога не е излишно да се спомене отново.

Или поне накратко, защото колата го заслужава.

Представен на изложението в Ню Йорк на 17 април 1964 г., два месеца и девет дни след като „Бийтълс“ за пръв път свирят в САЩ, Mustang буквално смайва публиката и всички искат да го имат.

кола, форд мустанг

Ford стартира официалните продажби още същия ден, като те са рекордни – до края на 64-та марката реализира 97 705 автомобила в изпълнение ‘Notchback’ купе и още 28 833 открити коли. На следващата година пуска Mustang Fastback с елегантно спускащ се към задницата покрив, форма която се запечатва завинаги в съзнанието на хората и с която повечето асоциират името Mustang.

кола, форд мустанг

Форма в която Ford предлага и най-новото шесто поколение на модела (макар, че наскоро излезе фейслифт), първият Mustang създаден и с мисъл за Европа, както и първият с наистина независимо задно окачване.

кола, форд мустанг

И първият с 2,3-литров 4-цилиндров двигател, чиито показатели са стабилни. Конкретната кола обаче е в изпълнение GT с масивния атмосферен 5-литров V8 и 422 коня, идващ с подобаващия за един ‘Stang’ тътен. И макар интериорът на Mustang MkVI да е огромен качествен скок, собственикът на този автомобил иска седалките му не само да са от истинска кожа, а въпросната кожа да е от съответната порода – мустанг. Заедно с косъма.

кола, форд мустанг

Представителството на Vilner в Пекин се заема с педантичното изпълнение на този донякъде противоречив проект.

Клиентът е категоричен: „Това е истински Mustang, искам и кожата да е от мустанг…“ . Vilner решават, че най-удачно е да използват естествения материал с косъм за страниците на седалките, останалата им площ обвиват в същия материал, но обработен и на ръка. Ателието борави с респект и влага огромно количество ръчен труд в изработката. Обърнете внимание на перфорациите, всички те са нанесени педантично на ръка. Конците са червени, в контраст с екстериора на колата. В същото бордо са изпълнени и предпазните колани, както и шевовете около лоста на ръчната спирачка, също облицована с конска кожа.

кола, форд мустанг

Почти всички останали повърхности са облагородени с фина алкантара: корите на вратите, корите при задните седалки, таблото, воланът, който е комбинация кожа от мустанг/алкантара и таванът на Mustang GT, изпълнен според изискванията на клиента. Алкантареното платно над главите на шофьора и пасажера е ръчно изрисувано с две кобри, препратка към по-мощните Shelby изпълнения на колата, но изпълнено в традиционен китайски стил. Детайл завършващ този изключително автентичен и персонализиран интериор е металната табелка срещу пътника, на която е гравирано изображение с първото поколение Mustang и номер 01, идентфициращ уникалността на проекта.

кола, форд мустанг

2015 Ford Mustang GT, 4951 куб. см, V8, 422 к.с., 524 Нм, 6 ст. автоматична, задно предаване, 1732 кг.

 
 

„Бордеят на колела“ в Дания се оказа успешен

| от chronicle.bg, по БТА |

Датският „бордей на колела“ се оказал успешен според нейния инициатор, предприемачът Майкъл Лодберг Олсен, предаде Би Би Си.

Той се състои в това да бъдат използвани стари линейки и те да бъдат предоставени на датските жрици на любовта, за да практикуват най-стария занаят в безопасни условия. Специалните автомобили вече били използвани 45 пъти и местните секс труженички били все по-склонни да прибягват до услугите им. Затова и този вид „бордей“ се смята за успешен.

Линейките са оборудвани с безплатни салфетки, презервативи и лубриканти, като са снабдени и с отопление. Висяща на стената табелка предупреждава, че и при най-малки признаци на насилие ще бъде изпратен сигнал до полицията.

Олсен оправдал преобзавеждането на линейките и превръщането им в „секс-возила“ с проявите на насилие, на които са подложени датските проститутки. Когато те работят по магистралите и на открити места случаите на нападение са 45 на сто, а в публичните домове – само 3 на сто. В „бордеите на колела“ не било регистрирано нито едно оплакване за насилие над жените. Ползването на линейките е безплатно. По датските закони проституцията в страната е разрешена на определените за това места, но проститутките нямат право да наемат стаи, за да практикуват занаята. Именно тук идвали на помощ старите линейки.

 
 

Ако изневери веднъж, ще изневери и втори път

| от chronicle.bg |

Ако партньорът ви е изневерил веднъж, най-вероятно няма да е за последно.

Това сочи ново проучване, проведено от Лондонски университетски колеж.

То сочи, че неверните половинки са склонни да правят едно и също повече от веднъж и да лъжат партньора си. Проучването открива, че с всяка лъжа, която човек казва, той се чувства по-малко зле да повтаря прегрешението си впоследствие.

Причината за това се корени в сегмент от мозъка, наречен амигдала, който ни кара да се чувстваме зле, когато лъжем. Всеки път, когато лъжете, реакцията на амигдала отслабва, съответно – чувствате се по-малко виновни.

Изследването не цели да тества изневярата, а способността на хората да лъжат.

На участниците са показвани буркани с монети и от тях се иска да покажат на друг човек, който получава размазано изображение на буркана, да познае колко монети има в него.

Когато разберат, че ще получат пари, ако партньорът им предположи по-висока цифра, те стават по-склонни да излъжат.

Въпреки че изследването не е фокусирано върху изневярата в частност, авторите му предполагат, че механизмът е сходен.

Идеята е, че когато изневерите за първи път, се чувствате зле. Следващия път се чувствате по-малко зле и т.н.

Това означава, че колкото повече лъжем, толкова по-склонни сме да лъжем.