Фъргюсън: Аз нямаше как да си позволя Ди Мария

| от |

Легендарният мениджър на Манчестър Юнайтед сър Алекс Фъргюсън никога не би имал възможността да привлече футболист на цената на Анхел ди Мария – 75 млн. евро. Това заяви шотландеца в обширно интервю пред BBC. Неговата най-скъпа покупка в 27-годишното му царуване на „Олд Трафорд“ е Димитър Бербатов, който през 2008 г. беше взет от Тотнъм за 38,85 млн. евро.

„Ако ръководството смята, че даден играч е способен да подсили Юнайтед, ще намери средства за купуването му. Аз никога нямаше да мога да си позволя такава скъпа покупка, но през този сезон отборът трябваше да бъде мощно подсилен. Пример е и Люк Шоу. Питахме за него, когато беше на 16 г. Тогава Саутхемптън отказа да го продаде, но шефовете на клуба обещаха, че ще ни уведомят първи, ако решат да се разделят с него. Ед Удуърд си спомни за това и до колкото знам Юнайтед го взе за 30 млн. паунда. Шоу е талантлив бек, който обича да се включва в атака“, каза сър Алекс.

Той коментира и останалите нови попълнения на Юнайтед. „Андер Ерера игра за Атлетик (Билбао) срещу Юнайтед в Лига Европа преди 3 г. Направи ми силно впечатления и дълго време го следяхме. Той е атлетичен и много агресивен играч, който разполага с изключителни данни за халф. Маркос Рохо го гледах на световното първенство, игра добре за Аржентина. Дейли Блинд пък е разумен състезател, всеки отбор има нужда от такъв човек. Прилича ми на Дарън Флетчър в начина на игра. Фалкао – това е голяма сделка, но той претърпя тежка контузия и за това наемът беше добър вариант“, завърши Фъргюсън. / News7

 
 

Ето го първия трейлър на „Churchill“ с Брайън Кокс

| от chronicle.bg |

Новият Чърчил ще бъде Брайън Кокс във филма„Churchill” на Джонатан Теплицки.

Действието на филма се развива непосредствено преди D-Day през 1944 година, когато едно от най-големите предизвикателства пред силите на Съюзниците е самият Чърчил, който се страхува, че катастрофалните събития от Галиполи през 1915-та, когато загиват над 500 хил. войници, могат да се случат отново.

Лентата е по сценарий на британската историчка Алекс фон Тънзелман, която прави своя дебют в киното.

Премиерата е на 2 юни в Съединените щати и на 6 юни във Великобритания.

А ето го и трейлъра:

 
 

Пенелопе Крус ще играе Донатела Версаче в тв сериал

| от chronicle.bg, по БТА |

Холивудската прима и носителка на „Оскар“ Пенелопе Крус ще се превъплъти в Донатела Версаче. Можем да я видим в новия сезон на популярния сериал „Американска криминална история“.

Телевизионният сериал ще бъде посветен на загадъчното убийство на брата на Донатела Версаче. Джани Версаче е и основател на легендарната модна къща . Той ще бъде озаглавен „Версаче: Американска криминална история“.

Десет серийната поредица под режисурата на Райън Мърфи ще излезе на екран през следващата година. Мърфи вече засне един сезон на сериала, посветен на спортиста О’ Джей Симпсън. Тази продукция беше удостоена с награда „Еми“ в категорията най-добър мини-сериал.

 
 

Emirates и Дженифър Анистън срещу забраната за лаптопи

| от chronicle.bg |

Американското правителство забрани преноса на лаптопи и друга електроника в ръчния багаж в самолет. Emirates отговарят на това с рекламен клип с Дженифър Анистън.

В рекламата, озаглавена „Let us Entertain You“ („Нека ви забавляваме“ – от англ. ез.), Дженифър Анистън пътува в икономична класа в Airbus A380. Със спота Emirates напомня за системата си за забавление, която включва над 2500 канала за филми, телевизия и музика. Тя е предостатъчна, за да не забележим липсата на лаптопи, заради забраната им.

Клипът всъщност е от реклама, която Анистън снима за авио компанията миналата година. Президентът на Emirates сър Тим Кларк уверява, че забраната ще се спази в срок. Освен Emirates забраната усещат и 8 други компании от Близкия Изток и северна Африка.

Клипът не разкрива нищо изненадващо, имайки предвид, че през 2016 компанията печели титлата „Най-добра авио компания на света“. Състемата им пък печели „Най-добрата система за забавление на пътници в света“.

Следва клипът:

 

 
 

Сиа без перука

| от chronicle.bg |

От Мадона до Лейди Гага, звездите са известни с всякакви екстравагантности.

Машината за хитове Сиа, която ни даде хитове като „Cheap Thrills“, е известна с това, че се появява на публични места с характерна перука.

сиа

 

Сиа обяснява перуката си така: „Нося я, за да мога да отида до магазина и да си купя маркуч, ако искам. Или ако ми се ходи до тоалетна, а не мога да намеря, мога просто да отбия от пътя, без хората да идват и да ме снимат.“

Певицата беше засечена на международното летище в Лос Анджелис без маскировката си. И разбира се, се случи точно това – дойдоха хора и я снимаха.