Европейската комисия смята за допустима държавната помощ за БДЖ

| от |

В специално писмо за подкрепа, изпратено от ГД „Конкуренция“ до Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията, се казва, че Европейската комисия смята за допустима държавната помощ за преструктуриране на БДЖ, съобщиха от МТИТС.

Полученото писмо, е вследствие на проведените разговори през миналата седмица в Брюксел, на които министър Ангелкова е предоставила своите допълнителни анализи и аргументи за ускоряването на процеса за нотификация на държавната помощ за БДЖ от страна на Европейската комисия, като необходимо условие бъдещите преговори с кредиторите да придобият по-ясни параметри и да позволят нормално функциониране на БДЖ.

„…В срещата ни наскоро ме информирахте за напредъка на българските преговори с международните кредитори на БДЖ и ме помолихте да Ви предоставя позицията на ГД „Конкуренция“ по отношение на планираното опрощаване на дълговете от 172 милиона лева, които БДЖ е натрупало преди присъединяването на България към ЕС през 2007 г.“, се казва в писмото, подписано от Герт-Ян Купман, заместник-генерален директор „Политики за държавна помощ“ в ГД „Конкуренция“.

В писмото за подкрепа се уточнява, още че „…по отношение на опрощаването на дълговете от 172 милиона лева, които БДЖ е натрупало преди присъединяването на България към ЕС през 2007 г., мога да Ви информирам, че на базата на предоставената информация от страна на българските власти, тази мярка изпълнява условията, заложени в Насоките за държавна помощ на железопътните предприятия, които предоставят основа за обявяването на отмяна на дълговете на доставчиците на ж.п. услуги, натрупани преди присъединяването към ЕС (или преди либерализация на сектора).“.

„За нас подкрепата, която ни дава Европейската комисия е много важна за подновяване диалога с кредиторите на държавните железници. Предстои среща с кредиторите и облигационерите на компанията, за да обсъдим възможностите за разсрочване на задълженията. Първата крачка вече е направена, тъй като с това писмо ЕК се произнася, че не се нарушава законодателството, свързано с конкуренцията и държавната помощ за БДЖ може да бъде отпусната“, каза министър Ангелкова и допълни, че предстои още доста работа да бъде свършена, за да се подобри финансовото състояние на компанията.

„Холдинг БДЖ и ние, като принципал на компанията вече показахме, че предприемаме конкретни действия за изпълнение на поетите ангажименти към кредиторите, като например редовното изплащане на дължимите месечни суми към тях и сме готови да продължим конструктивния диалог“, каза още министър Ангелкова. /БГНЕС

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat

 
 

„Евробет“ пусна нов продукт на българския пазар – „5 от 11″ НА ЖИВО!

| от РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ |

Истински пролетен дух и голяма доза адреналин получиха играчите на „Евробет“, след като компанията пусна своя най-нов продукт – числовата игра „5 от 11″ НА ЖИВО. Това е една от най-разтърсващите новости в историята на родната развлекателна индустрия. За първи път числата се теглят „на живо“ на всеки 5 минути от атрактивни момичета. Играта е достъпна онлайн на www.eurobet.bg и в букмейкърските пунктовете на „Евробет“.

5 неща, които ще превърнат „5 от 11″ в любима игра:

1. Тегления на всеки 5 минути, всеки ден – НА ЖИВО!
2. Динамична игра, представяна от КРАСИВИ МОМИЧЕТА!
3. Максимална печалба - 1 МИЛИОН ЛЕВА!
4. Игра с бързи темпове и атрактивни КОЕФИЦИЕНТИ!
5. Три игри в ЕДИН ТАЛОН!

„5 от 11″ се играе с талони, върху които са отбелязани числата от 1 до 11. Във всеки талон има три игри, а играчът може да избира как да познава числата – „с точен ред“, „без точен ред“ или „супер игра“. Минималният размер на залога е 0,60 лева, а максималният – 5 000 лева. Тегленията на „5 от 11″ се осъществяват чрез механична сфера, поставена в специално студио.

Страхотните момичета на „5 от 11″ Ви очакват 7 дни в седмицата, 15 часа в денонощието – от 08:00 ч. до 23:00 ч.

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ

 
 

Моделки, които смениха имената си

| от chronicle.bg |

Точно, когато си мислиш, че познаваш някого напълно. Точно, когато си мислиш, че си изследвал всеки сантиметър от нейната личност и хоп! Името й не било точно така!

Животът на тези моделки до голяма степен е ходене и в още по-голяма степен дисциплина. Това не означава, че не можеш да имаш творчески псевдоним. Или поне да си преправиш името на „по-удобно за известен“.

Моделките в галерията ни днес са направи именно това. Вие може би не познавате някои от тях, сега е моментът да се запознаете напълно.

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…