Еротичният календар на Pirelli навърши 50 години

| от |

Pirelli е най-известният календар, който се издава в ограничен тираж, не се продава, и е предназначен само за клиенти на едноименната италианска компания, която се занимава с производство на автомобилни гуми.

Календарът излиза за първи път през 1964 г., а повод за това става откриването на филиал на Pirelli Group във Великобритания. Превръща се в мечта за колекционерите, съобщи Агенция „Фокус“.

За календара са снимали най-големите фотографи на света. За първия брой през 1964 г., е бил нает фотографът Роберт Фриман, работил с The Beatles. С два модела, заминава за Майорка и прави първия календар с фотографии, които излъчват сексуалност, но и спокойствие и топлота. Модели са били имена като София Лорен, Наоми Кемпбъл, Синди Кроуфорд, Летисия Каста, Кейт Мос, Дженифър Лопес, Мила Йовович, Пенелопе Круз…
CALENDARIO_P_GABBIE_MASTER_01.indd
През 1965 г. снимките на календара са правени на френската Ривиера. Фотографът Брайън Даффи ги е направил слънчеви и леки, но с намек за еротичност, което неизменно присъства във всеки календар на Pirelli. През 1984 г. творческият директор на Pirelli Мартин Уолш решава в новия календар да се използва продукцията на компанията – автомобилни гуми. Гумите – или намекът за тях – украсили всеки кадър на фотографа Уве Оммер, който снима на Бахамите. През 1985 г. един от моделите на календара е тъмнокожата красавица Иман, а кадрите са дело на фотографа на британското кралско семейство Норман Паркинсон.
CALENDARIO_P_GABBIE_MASTER_01.inddПрез 1987 г. календарът пак е с нова концепция – фотографът Теренс Донован заснел тъмнокожи модели, с различна етническа принадлежност. Сред тях е и тогава 16-годишната Наоми Кемпбъл, която била в началото на своята кариера. В изданието за 1992 г. пък решили да изобразят животни от китайския хороскоп. Моделите за него били подбрани не само с прекрасни данни, а и изключително гъвкави… През 1994 г. един от моделите е Синди Кроуфорд. По това време тя е вече звезда, а фотографът Херб Ритц се е постарал да запечата на фотосите не само външната, а и вътрешната й красота. През 1995 г. моделът Надя Ауерман пресъздава зимата, като половината й лице е покрито с лед, но горещото тяло скоро го разтапя. През 1997 г. Pirelli решава да събере 20-те най-красиви жени в света, една от тях е Моника Белучи. На календара за 1998 г. за първи път е заснет мъж; фотографът Брюс Уебер прави един кадър с актьора Еван МакГрегор.
CALENDARIO_P_GABBIE_MASTER_01.indd На ретро-изданието от 1999 г. знаменитата французойка Летисия Каста се връща в петдесетте години на ХХ век. Година по-късно за изданието са избрани модели с женствени форми, които приличат на моделите на Рубенс и Ботичели.

През 2002 г. решението отново изненадва: вместо модели, в календара се снимат обещаващи актриси. И всички са облечени. Изданието за 2004 г. е едно от най-необичайните, вместо снимки, на него има загадъчни изображения, плод на фантазията на фотографа Ник Найт, и илюстратора Питер Савилем. Наоми Кемпбъл се снима отново през 2005 г., този път – в Рио де Жанейро.

2

София Лорен вече била на 70 години, когато е поканена да се снима за Pirelli – за календара за 2007 г. Но красотата на актрисата и нейната чувственост са над времето… За календара от 2008 г. за първи път снимките са правят в Азия, в Шанхай, и показват красотата на азиатските жени.

 

 
 

Бързите коли на 21-ви век

| от chronicle.bg |

Днес рожден ден има Феручо Ламборгини! Той, разбира се, е създателят на колите Ламборгини и днес щеше да стане на 101.

Живеем в ерата на скоростта. Колие са естествен бенефициент от развитието на компютърните технологии. Преди компютрите контролираха колко по-малко неудобна да е седалката на пасажера и правеха шибидаха да се чупи по-лесно. Сега контролират диференциали, скоростни кутии, двигатели, всичко. При това с надхирургическа прецизност и бързина. В следствие на това колите станаха безобразно бързи.

По тези два повода в днешната ни галерия сме събрали най-бързите коли на 21 век. За сега. Насладете им се и съжалявайте, че си купихте закуска сутринта вместо да си заделите парите.

 
 

Ал Пачино отпразнува рождения си ден с 38-годишната си половинка

| от chronicle.bg |

Възрастта е просто цифра за личности като Ал Пачино. Известният актьор навърши 77 години в началото на седмицата и отпразнува деня със своята половинка  – 28-годишната Лусила Сола.

Двамата бяха забелязани на плаж в Мексико.

Пачино, облечен с тъмна тениска и шорти, се навежда и страстно целува любимата си в един от кадрите, заснети от папараци.

Двамата се срещат от близо десетилетие.

Пачино никога не е сключвал брак. Той обаче има 27-годишна дъщеря от връзката си с Джан Тарант, 16-годишни близнаци – Оливия и Антон, от дългогодишната си партньорка Бевърли Д’анджело.

 

 
 

10 мъже с по-възрастни половинки + 2 бонус

| от chronicle.bg |

В неделя изборите във Франция изведоха като фаворит в президентския вот Еманюел Макрон. Но онова, което впечатли по-силно от успеха на младия центрист, беше съпругата му – Брижит Макрон, по-голяма от него с 24 години.

Любовта между Еманюел Макрон и Бриджит пламва, когато тя е негова учителка по литература, женена, с три деца. Днес двамата продължават да са заедно, а отношенията им предизвикаха повдигане на вежда от страна на мнозина.

Затова ви предлагаме една галерия, която показва, че връзките между мъже и жени с драстична разлика във възрастта не са нещо ново, дори напротив.

 
 

Киа Моторс ще строи нов завод в Индия

| от chronicle.bg |

КИА Моторс подписа Меморандум за разбирателство с правителството на Андхра Прадеш, Индия за строителството на нова производствена база в Anantapur.

Споразумението бе подписано на официална церемония в град Виджаявада, част от Андхра Прадеш, югоизточна Индия. Инвестицията за първия завод на КИА в Индия, който се очаква да бъде въведен в експлоатация в края на 2017г., възлиза на 1.1 милиард щатски долара.

Стартът на производство е планиран за втората половина на 2019г., като капацитетът на базата ще бъде 300 000 автомобила годишно.

КИА планира производството на стратегически компактен седан и компактен SUV, специално насочени към индийските потребители. Заводът, разположен на площ от 2.16м2/536 акра, включва 4 основни цеха – щамповане, заваряване, боядисване и сглобяване.

Модерният завод ще предостави възможност на компанията да стартира продажбите си и в Индия, което ще спомогне за устойчивия ръст в продажбите, както на местно, така и на международно ниво. Индия е най-бързо развиващия се пазар на нови автомобили в света и 5-ти по големина в международен мащаб.

През изминалата 2016г. в страната са реализирани над 3.3 милиона автомобила. Експертите прогнозират, че до 2020г. Индия ще се превърне в третия най-голям пазар на автомобили в света.