Едно дете е починало, а четирима души се издирват след порои във Варна

| от |

varna

Едно дете е починало, а четирима души се издирват след порои във Варна. Трупът на детето е открит в района на четвърто управление на полицията в квартал „Аспарухово”, като до момента няма информация как се е случил инцидентът, пише агенция Фокус.

Според разказ на очевидци, придошлата вода е заляла спирка на градския транспорт, в следствие на което се издирват четирима души. 

[youtube id=“T7mhG9adBzI“ width=“667″ height=“356″]

Положението в квартал „Аспарухово” е бедствено. Главната улица е наводнена. Има закъсали автомобили и автобуси, които възпрепятстват движението. Отнесена е пътна настилка, а в кварталите „Аспарухово и „Галата” няма ток. 

Проливен дъжд вали във Варна от 17 ч. до сега. Реки текат по улиците, в кв. „Аспарухово“ няма ток от няколко часа, „Аспарухово“ е най-пострадал от дъжда. В центъра от проливния дъжд пораженията са по-малко. Има много щети по автомобили, някои са отнесени от водата, има случаи и на такива автомобили, които са качени един върху друг. Калната вода изравя асфалта и помита всичко със себе си.

2110180390

Движението на градския транспорт е спряно. Скъсана е контактната мрежа на тролеите. Десетки автомобили не могат да се придвижват и трафикът е силно затруднен. Пороят не спира да вали часове наред, засега няма градушка, но няма и вятър, който да разсее облаците. Не е ясно дали има пострадали хора.

35 литра на кв. м дъжд се изля във Варна. За сравнение месечната норма за валежи за целия месец юни е 60 л на кв. м. Тази нощ се очакват две нови вълни, до обяд утре вероятно времето ще утихне, предупреди Иван Иванов, директор на НИМХ – Варна.

Около 18,30 ч. днес гръмотевично попадение в контактната мрежа на тролеите на бул. „Сливница“ до затвора е станало причина за падане на напрежението. В момента аварията е отстранена, но всички тролейбуси са спрени, заради продължаващите гръмотевици. Проблеми са установени и в мрежата до района на лятно кино „Тракия“.

[youtube id=“Bu9wh_b4p_k“ width=“667″ height=“356″]

Всички линии са поети от автобуси, в Аспарухово е наводнена централната зона, което възпрепятства движението на рейсовете, съобщи Максим Тодоров от „Градски транспорт“. Със закъснение с около 40 мин. се движат автобусите по линии 17 ,17 – а, 46, 55, 60, 2. На ул. „Николай Ханчев“ има закъсала кола, която пречи на прибирането на тролеите в депото, работи се по отстраняването на проблема. Огромна водна маса се е събрала в района на гаровия площад.

Бурята доведе до проблеми с мобилните комуникации. Улиците са наводнени, има закъсали автомобили – нека шофьорите да внимават и да не карат бързо, съобщи Купен Пашов, директор на „Гражданска защита“ в общината. Има сигнали за паднали клони, наводнена е детската ясла в Аспарухово. Два екипа на общината и работници от фирма „Никман“ започват работа по отводняване.

На всички места, където има създадени усложнения от обилните валежи, е създадена необходимата организация. Служителите на МВР работят в съответствие с плановете за действие при подобни ситуации. Централен щаб в ГДПБЗН работи за координиране на действията за овладяване на ситуацията.

От МВР съобщават, че вследствие на обилните валежи 30 къщи в Килифарево са наводнени, 11 души са били евакуирани от покривите на засегнати от проливните дъждове сгради.

Към момента ситуацията в града се нормализира. Продължават обходите на служители на ГД „Пожарна безопасност и защита на населението“ и на полицията, съобщиха от МВР.

Реката, която минава през Дряново, е излязла от коритото си. Наводнена е централната част на града. Няма застрашени хора. /БГНЕС

bfabeee5419fa4939ab9e9652049b304

 
 

„Евробет“ пусна нов продукт на българския пазар – „5 от 11″ НА ЖИВО!

| от РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ |

Истински пролетен дух и голяма доза адреналин получиха играчите на „Евробет“, след като компанията пусна своя най-нов продукт – числовата игра „5 от 11″ НА ЖИВО. Това е една от най-разтърсващите новости в историята на родната развлекателна индустрия. За първи път числата се теглят „на живо“ на всеки 5 минути от атрактивни момичета. Играта е достъпна онлайн на www.eurobet.bg и в букмейкърските пунктовете на „Евробет“.

5 неща, които ще превърнат „5 от 11″ в любима игра:

1. Тегления на всеки 5 минути, всеки ден – НА ЖИВО!
2. Динамична игра, представяна от КРАСИВИ МОМИЧЕТА!
3. Максимална печалба - 1 МИЛИОН ЛЕВА!
4. Игра с бързи темпове и атрактивни КОЕФИЦИЕНТИ!
5. Три игри в ЕДИН ТАЛОН!

„5 от 11″ се играе с талони, върху които са отбелязани числата от 1 до 11. Във всеки талон има три игри, а играчът може да избира как да познава числата – „с точен ред“, „без точен ред“ или „супер игра“. Минималният размер на залога е 0,60 лева, а максималният – 5 000 лева. Тегленията на „5 от 11″ се осъществяват чрез механична сфера, поставена в специално студио.

Страхотните момичета на „5 от 11″ Ви очакват 7 дни в седмицата, 15 часа в денонощието – от 08:00 ч. до 23:00 ч.

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ

 
 

Няма да повярвате на колко години са!

| от chronicle.bg |

Холивуд винаги е 21 години! Или поне така изглежда – след операции, грим, тренировки и алхимия. Ето няколко звезди с постоянен брой свещи върху тортата.

Но на колко години са всъщност едни от най-големите актриси в света? Не е прилично да се питата такива неща, разбира се. Те обаче вкарват достатъчно усилия, за да не се притесняват, когато ги питат така.

И така – едни от най-младоликите на екрана. Или поне част от тях . Галерията ни съдържа само жени, които ще ви очароват и изненадат. Често това, което ни подмладява най-много, е щастието!

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…