Една теория на конспирацията, която не би хрумнала на нормален човек

| от |

Александър Николов

Признавам си, че първите думи, които ми дойдоха, когато прочетох това бяха идиот, кретен и това са само най-леките от тях. Но някак си не върви да го сложиш в заглавие. Никога не съм бил русофоб, нито русофил. Но това по-долу не е русофилство, а психиатрично заболяване. И би било добре здравните органи да се самосезират. Спирам, че не знам какво още мога да напиша. А жалкото е, че има толкова много хора, които четейки това кимат с глава и си казват „Вярно е“… За това няма лечение.

Издателство „Распер“

fb

ЕДНА ВЕРСИЯ НА ЖУРНАЛИСТА ЕЛЕНА РИЧКОВА ЗА КАТАСТРОФИРАЛИЯ БОИНГ
Съдейки по цялата информация за авиокатастрофата, самолетът не е съвсем истински, а цялата трагедия е спектакъл, подобен на „атентата” срещу кулите близнаци в Ню Йорк през 2001 г.
1. През март беше отвлечен самолет на малайзийските авиолинии. Официално беше заявено, че той изчезнал безследно, но всъщност е бил насочен към американската военна база Диего Гарсия.
2. След това боингът е изпратен в Холандия. В нужния ден и час той излита за Малайзия. В него няма живи хора, а трупове. Самолетът лети на автопилот или го управляват живи пилоти, които преди да бъде взривен, скачат с парашути. След това самолетът лети автоматично. На нужното място го взривяват, може би без ракета земя-въздух, а чрез заложен в него взрив (както в случая с кулите близнаци през 2001 г.).
3. Всички паспорти са нови и те са взети от напълно изгорелия самолет (спомнете си същата ситуация на 11 септември – сградите са превърнати в пепел, но откритите паспорти на похитителите са цели и чисти – пак дългата ръка на ЦРУ). Т.е. паспортите са хвърлени след катастрофата.
4. Опълченците твърдят, че усетили странната миризма на труповете, която не била на пресни трупове. А те познават миризмата на пресни трупове. Това означава, че в самолета били натоварени нечии чужди трупове, които вече започнали да се разлагат.
5. Забележете – не показват роднините на „загиналите”, уж да ги предпазят от любопитната преса (нелеп мотив).
6. Номерата на двата самолета са почти идентични и се различават само по една буква – O и D:
– Бордовият номер на рейс МН370, изчезнал през март, е 9М-МRО.
– Бордовият номер на рейс МН17, „паднал” вчера, е 9М-MRD.
7. Във Фейсбук всички загинали пътници (имената им са взети от паспортите, които бяха показани) в ЕДИН ден (21 април, т.е. след отвличането на лайнера през март) създали странички във Фейсбук.
8. Целта на операцията на ЦРУ е да обвинят за всичко Русия и да започнат голямата война срещу нея.
9. Тъй като аз съм един обикновен зрител и говоря за това, значи който трябва (руските спецслужби) отдавна са разбрали всичко и вече действат. Това означава, че резултатът за онези, които организираха тази „катастрофа”, е неуспешен, и скоро това ще стане ясно с всички негативни последици за организаторите.
Ето материалите, които привлякоха вниманието ми, и аз направих тези изводи.
1. Малко конспирология за странните трупове, продупчените паспорти и бордовите номера на боингите. Информацията вземам от интервю с опълченците от мястото на катастрофата. Всички обсъждат странните паспорти, почти нови, сякаш издадени наскоро. Защо холандските паспорти са продупчени? Трябва да е ясно, че по този начин в Холандия унищожават недействителните паспорти. Защо тези недействителни паспорти се оказаха в злополучния боинг? Това не пречи на тъпите укропи да крещят, че дупките били от куршуми или нещо подобно…
2. Аз не правя никакви изводи и въобще съм против подобни версии, но ето още един факт. Още през март, когато изчезна малайзийският боинг, някой от политиците в телевизионно предаване предсказа, че този лайнер ще бъде използван за провокация срещу Русия. Не каза как и по какъв начин. Но днес ние видяхме защо беше похитен този самолет. Най-вероятно, днес, в този самолет се намират същите пътници, които бяха на борда му през март… А паспортите на европейците могат да бъдат фалшифицирани и хвърлени веднага след катастрофата, тъй като се вижда, че всичко е изпепелено от пожара, а паспортите са новички, чисти, сякаш сега са излезли от печатницата и лежат накуп. Бордовият номер на рейс МН370, изчезнал през март, е 9M-MRO. Бордовият номер на рейс МН17, „паднал” вчера, е 9M-MRD. Това е съвпадение. Отново не искам да се впускам надълбоко в случая с изчезналия самолет, който не е намерен, не е открита нито една отломка от него, което е пълен нонсенс.
2. Коментар на М. Подгорни: „Един любопитен факт: когато журналистите показаха отворените паспорти, в тях ясно се виждаха данните на пътниците. Ползващите чуждестранни форуми проведоха свое собствено миниразследване, по времето на което откриха, че хората, чиито паспорти бяха показани на журналистите, „действително съществуват”, има техни профили във Фейсбук. Но, внимавайте сега! Тези профили, които изглеждат независими едни от други, са били регистрирани в един ден – на 21 април 2013 г. В тези профили няма нищо друго освен снимки, които са качени в деня на регистрацията им. Тези ползватели нямат нито приятели, нито някакви публикации, нито харесвания на страници – абсолютно нищо! Страниците са празни! Според нашата версия тези хора не съществуват в живота, имената им са измислени, снимките са взети незнайно откъде. Фейсбук за някакви несъвсем чисти цели може да създаде цяла база такива профили. Както знаем, Фейсбук е рожба на ЦРУ. Друг немаловажен момент: книгите и чантите лежаха отделно, недокоснати от пламъците, сякаш току-що бяха купени от магазина. Това означава, че паспортите, книгите и чантите са хвдърлени на мястото след катастрофата. При всяка авиокатастрофа на екраните на телевизорите виждаме не мястото на трагедията, а роднините на загиналите. Денонощно телевизионните зрители виждат репортажи за това как психолози работят с роднините на загиналите; най-напред репортерите вземат интервюта от психолозите и роднините. Но какво виждаме в този случай? От момента на трагедията вече са изминали два дни, но нито една световна телевизия не е показала роднини на жертвите на катастрофата. Нито на един сайт в Интернет няма да намерите снимки на тези роднини, нито едно интервю с тях. Никъде в мрежата няма да срещнете истерия по повод на тази трагедия, което е естествено в подобна ситуация. На холандските сайтове – същата тишина; след материалите за катастрофата има оскъден брой коментари, които се отличават със странна хладина и отчужденост…”
От форумите: Самата Малайзия въобще не реагира на събитието. Тези сценарии се измислят от нехора, те са напълно луди да вършат подобни неща с телата на загиналите и да устройват „сценарии”. Тази е най-нормалната версия. Но остават два въпроса: как от височина 10 километра и къде са катапултирали пилотите, защото самолетът може да лети на автопилот, но не може да преминава през въздушното пространство на различни страни, без да влиза в радиовръзка и да сменя честотата й, в противен случей той просто ще бъде ударен, защото го вземат за отвлечен от терористи. Или просто пилотите са камикадзета. Защо на никого не му идва наум, че самолетът е бил пълен с труповете на черните трансплантолози? Изпитах някакво смущение от вида на паспортите и трупове не показаха, някак странно ми изглежда.

 
 

Звезди от киното, изкушени от телевизията

| от chronicle.bg |

В последните години сериалите показаха, че малкият екран е достатъчно голям за всяка световна звезда, стига да се основават върху добър сценарий и качествена режисура. Затова и в последните години мнозина се насочиха към телевизията.

Когато видяхме в сериала „Истински детектив” Матю Макконъхи, това беше изненада – носителят на „Оскар” беше слязъл от нивото на големия екран, за да се снима в телевизията. Оказа се, че това е добър ход, който впоследствие мнозина негови колеги повториха.

В епохата, в която всеки може да гледа каквото си поиска дори на телефон, това да бъдеш близо до аудиторията е по-важно от всякога.

Предлагаме ви да видите в галерията ни големите актьори, носители на редица награди за ролите си в киното, осмелили се да дадат шанс на телевизията. Като бонус включваме и трима големи режисьори, изкушени от малкия екран.

 
 

Facebook тества инструмент за изобличаване на фалшиви новини

| от chronicle.bg |

След новината, че Германия има намерения да глобява Facebook за всяка фалшива новина, която се завърти в мрежата, от компанията явно са решили да се справят с проблема и в момента тестват филтър за фалшиви новини в Германия.

Политиците в Германия се опасяват, че разпространението на фалшиви новини може да се отрази на предстоящите наесен федерални избори.

Немците планират пътя, по който да вървят фалшивите новини така: когато системата за проверка на фактите на Facebook отчете една новина като фалшива, потребителите ще бъдат изпратени на Correctiv, неправителствена новинарска организация със седалище в Берлин. Ако даден елемент се счете за неверен, той ще бъде маркиран като „оспорван“, придружен от обосновка, а сайтът ще предупреждава потребителите, преди те да го споделят в социалната мрежа.

Освен това, т.нар. спорни елементи ще се показват по-малко в новинарския поток на социалната мрежа.

Източник: Financial Times

 
 

Най-известните „голи” корици

| от chronicle.bg |

Рано или късно в кариерата на всяка звезда идва момент, в който трябва да прецени: съгласна ли съм/съгласен ли съм да го направя. Става дума за поставянето на собственото голо тяло върху корица на списание.

Част от най-известните имена  в киното са се снимали без дрехи – дори не е нужно да говорим за всички снимки на Памела Андерсън за Playboy.

Не само еротичните списания обаче работят с плътта на моделите си.

Корицата на Time с Бенедикт Къмбърбач го доказва.

В галерията събрахме най-известните „голи” корици на всички времена, които включват част от най-известните лица днес. Вижте ги.

 
 

Брит Марлинг: Странното дете на Холивуд

| от |

Брит Марлинг е сценарист, режисьор, актриса и продуцент. Тя е странна, ръбата и доста различна от хората, които обичайно обитават привилигированата прослойка на един от най-богатите и известните райони в топлия Ел Ей.

Тя е неконвенционално изглеждаща. Има големи очи, рошава руса коса и крив нос. Тя не е холивудска красавица и същевременно е толкова запомняема, че видите ли странното й лице и разпиляната й руса коса на екран, трудно ги забравяте.

Доскоро позната на отбрана част от публиката на така нареченото фестивално кино, от края на 2016-а Брит успя да се намести по удобен начин и на по-комерсиалния пазар, след излизането на сериала на Netflix – The OA.

Покрай моменталния успех на Stranger Things, The OA някак остана в периферията на добрата телевизия, каквато всъщност той е. Освен сценарист и продуцент Брит Марлинг играе и главната роля в този свръхестествен трилър за незрящо момиче, което се завръща след изчезване от 7 години, с възстановено зрение и странна история зад гърба си, достойна за ушите само на 5 аутсайдера (побойник, бъдещо юпи-наркоман, дебела учителка, трансексуален младеж и дребно отритнато момче).

The OA беше подновен за втори сезон почти веднага след излизането си и е едно от вълнуващите, нови, доста различни и свръхинтересни неща, които може да видите по телевизията през тази година.

Брит Марлинг от друга страна пише и продуцира сериала, като на режисьорското място стои нейният приятел и партньор в правенето на кино – Зал Батманглидж.

След като завършва икономика в Джорджтаун, Брит отказва оферта за работа в офис, за да стане артист. Заминава за Холивуд и в продължение на 6 години работи всякакви неща във филмовата индустрия. В крайна сметка се изкачва до категорията „актриса“, но ролите които най-често й се предлагат за „на пищящи блондинки във филми на ужасите“, както казва самата тя. Затова Брит решава, че ще си напише роля, в която иска да се види и би участвала без да остане незабележима или с размазан писък на лицето, като от картината на Мунк, докато някой я коли в кадър.

Така, през 2011-а, след два филма – политическа история и късометражна sci-fi психария, се появява най-известното заглавие във филмографията на Марлинг – „Втората земя“.

„Втората земя“ е великолепен, фестивален, апокалиптичен филм за живота и изборите, които правим. Историята проследява появата на огледална Земя, която идва до нашата планета, и на която живеят същите нас, но направили всички онези избори, които ние не сме. Можеш да отидеш до другата Земя и да видиш другото си аз, ако пожелаеш разбира се. Марлинг е сценарист на проекта, режисьорът Майк Кахил прави дебюта си с него зад камера и разбира се, Брит играе двете главни роли – на аз и другото ми аз.

Докато работи по „Втората земя“ Марлинг пише и отново участва в друг свой независим проект, този път под режисурата на Зал Батманглидж. Филмът е Sound of My Voice и заедно с „Втората земя“ прави дебют на фестивала Сънданс. Sound of My Voice остава някак на заден план, но за сметка на това „Втората земя“ е номиниран за три награди и печели Alfred P. Sloan Feature Film Prize на Сънданс за Майк Кахил.

Оттам нататък кариерата на Брит някак поема свой собствен път. Тя пише, продуцира и играе във всичките си филми. Може да сте я гледали в „Изтокът“, където си партнира с Александър Скарсгард и Елън Пейдж. Покрай тяхната така наречена „афера“, която се раздуха по време на снимките на филма, Брит остава някак настрана. Тя обаче играе една от главните роли и е сценарист и продуцент на проекта. Междувременно се появява във филма на Робърт Редфорд The Company You Keep с Шая Лебьоф, „Арбитраж“ с Ричард Гиър и Тим Рот и I Origins – вторият режисьорски проект на Майк Кахил.

Някъде там започва и работа й по сценария на The OA, докато паралелно снима британската драма Babylon, която е мини-сериал. Веднага след финала му The OA взима цялото й внимание и тя довършва внимателно осемте епизода на първи сезон.

Днес Брит Марлинг може да каже, че е една неконвенционална звезда в една иначе стандартна индустрия. Тя е различна в свят, който иначе предпочита еднаквости. А ние пък предпочитаме нея.

В галерията горе може да видите част от ролите й, а после спокойно си пуснете The OA. Няма да съжалявате и за двете.