easyJet с китайска версия на уеб-сайта си

| от |

easyJet пусна днес разработена за китайския пазар версия на уеб-сайта си easyJet.com, в отговор на растящия брой китайски клиенти, които резервират полети и летят с авиокомпанията.

easy

Потребителите, които използват новата чуждоезична версия на сайта, ще се възползват от съдържание, преведено на китайски език с информация за полетите на еasyJet. Уеб сайтът ще предлага популярния инструмент „Inspire Me“, който помага на клиентите да намерят най-ниските цени до широк кръг дестинации, както и възможността за връзка с китайската версия на Booking.com – хотелската партньорска верига на еasyJet. Клиентите ще могат също да резервират полети в някоя от деветте различни валути на разположение.

Настоящите резервации на еasyJet показват, че Париж е най-популярната европейска дестинация, следвана от Милано, Рим, Ница, Барселона, Лондон, Единбург и Белфаст.

Изпълнителният директор на еasyJet Каролин Маккол коментира:

Тази година отчитаме увеличение на резервациите от Китай с 25%, спрямо 2012 г. Заедно с останалите държави от това икономическо ниво (Бразилия, Индия, Русия и Китай), търсенето от китайските клиенти се очаква да продължи да расте през следващите години. Това означава, че със специален уебсайт на китайски език, еasyJet е идеално позиционирана, за да привлича още от пазара на милиони китайци, които пътуват до и в рамките на Европа всяка година. Нашата цел е да улесняваме онлайн обслужването на клиентите и националните ни уеб страници, заедно с други иновативни методи като приложението „Inspire Me“, помагат това да се случи“.

Китай не е единствената страна извън Европа, където easyJet посреща нови клиенти. Авиокомпанията има стотици хиляди нови резервации от страни извън Стария континент всяка година, като приятелското обслужване и достъпните цени на авиокомпанията продължават да добиват популярност в световен мащаб.

С вече лансирани версии за американския, руския и бразилския пазар, www.easyjet.com/cn ще бъде 22-ата началната страница, добавена към easyJet.com.

 
 

7 холивудски мита за любовта и връзките

| от chronicle.bg |

На Холивуд не трябва да се вярва за нищо, особено за романтичните връзки между двама човека.

Любовта по филмите е силно идеализирана и драматизирана, за да отива на сюжета, както и за да ни накара да се чувстваме по определен начин. Това е всъщност целта на киното. Когато тези отношения се превръщат в стереотипи и се прилагат в истинският живот, тогава става трудно.

И понеже филмите показват само каквото им е нужно за действието, семейният консултант Арабела Ръсел разбива няколко холивудски мита, за да подобри любовния живот на хората „в полеви условия“.

 

 

 

 

 
 

2 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Весислава Антонова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-вото издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Тази седмица ви представяме любимите реклами на Весислава Антонова, журналист. Работила е 6 години в БНР. А от 13 години работи във вестник „Капитал”. Основните теми по които пише са медиен, рекламен пазар и култура.

„За мен най-добрите реклами са тези на парфюмите на Chanel, дори и заради факта, че са снимани като бляскава и леко сладникава холивудска продукция. Харесвам ги заради естетизма, посланието и заради факта, че също като киното попадаш в различен хармоничен свят абсолютен контрапункт на реалността. Носят ми естетическа наслада и вдъхновение. И в този конкретен случай, за мен няма значение какво пише в букварите за реклама и рекламни послания. Те са от тези реклами, заради които не бих превключила телевизора на друг канал. Като филм във филма. Антракт, който не те дразни”, каза Антонова.

„Рекламата, която приятно ме впечатли заради съдържащото се в нея послание, е тази на Coca Cola Light – Аплодисменти за… – Защото издига като висши цености смелостта за промяна и свободата. Защото акцентът не е върху качествата на продукта, а именно върху ценностните модели, които споделя и развива самия бранд.”

И за финал: Reebok: 25,915 Days

 
 

„Сляпата Вайша“ с номинация за „Оскар“

| от chronicle.bg |

Анимацията на Теодор Ушев по разказа на Георги Господинов „Сляпата Вайша“ е номинирана за „Оскар“ в категорията за най-добра късометражна анимация.

Филмът следва сюжета на разказа на Георги Господинов за Вайша – момиче, обречено да вижда с едното си око само миналото, а с другото – бъдещето. Работата по него започна в началото на миналата година.

„Сляпата Вайша“ е част от книгата „И други истории“ (2001), която е преведена на немски, френски, английски, италиански и др. Това е първият общ проект на Георги Господинов и Теодор Ушев. Филмът е заснет с продуцентството на Националния филмов борд на Канада, за който българският режисьор работи от години.

Музиката към филма е създадена от Котарашки, чийто клип „Демони“ беше заснет от Теодор Ушев през 2012 г.

Конкуренцията в категорията „Късометражен анимационен филм“ е доста сериозна – в късия списък влизат двете мегастудия Disney и Pixar.

Другите номинации за „Оскар“ може да видите тук.