еasyJet и УНИЦЕФ започват зимна дарителска кампания в помощ на Сирия

| от |

еasyJet и УНИЦЕФ стартират тази седмица своята зимна дарителска програма „Промяна за добро“, насочена към събиране на необходими средства за засегнатите от конфликта в Сирия деца, които се изправят срещу третата поред студена зима.

През следващите шест седмици пътниците, пътуващи с еasyJet, могат да даряват средства на борда на всички полети в Европа, Северна Африка, Близкия Изток, Исландия и Русия, за да подкрепят усилията на УНИЦЕФ в Сирия.

easyjetunicef1

Приблизително шест милиона сирийски деца, повече от един милион от които са бежанци, спешно се нуждаят от помощ. Те живеят в отчайващи условия и са изправени пред няколко тежки предстоящи месеца, през които температурите могат да паднат под точката на замръзване.

С над 2,4 милиона пътници, които се очаква да пътуват самостоятелно с еasyJet през коледния период, авиокомпанията и нейният партньор на борда УНИЦЕФ призовават хората да даряват средства и по този начин да допринесат за осигуряване на стоки от първа необходимост и достъп до здравни грижи.

santas-easyjet-unicef

Изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол заяви:

“Имаме удоволствието да започнем нашата втора зимна кампания в помощ на УНИЦЕФ и да допринесем за събиране на така необходимите средства за децата в Сирия. Заедно вече събрахме над 2,5 млн. евро за работата на УНИЦЕФ и бихме искали да благодарим на нашите пътници предварително за щедростта, която те винаги показват“.

 

УНИЦЕФ, една от малкото агенции, извършващи дейност в Сирия и пет съседни страни, работи, за да предостави одеяла, топли дрехи, вода, лекарства и психосоциална подкрепа за превенция на това, едно цяло поколение сирийски деца да бъде погубено в конфликта.

Пътниците могат да даряват средства за зимната кампания до 31 януари в пан-европейската мрежа на авиокомпанията от 685 маршрута в повече от 34 страни.

easyjetUnicef

Партньорството „Промяна за добро“ между easyJet и УНИЦЕФ, е събрало над 2.5 милиона евро средства чрез пътнически дарения, откакто стартира през юли 2012 г. Това ще позволи на УНИЦЕФ да ваксинира 3,3 милиона деца и майки срещу смъртоносни детски болести и тетанус при новородени и ще помогне за защита на 2 милиона деца от полиомиелит. През последния месец еasyJet подкрепи спешната кампания на УНИЦЕФ за децата, засегнати от трагедията с тайфуна „Хаян“ във Филипините.

„Промяна за добро“ е глобална инициатива на УНИЦЕФ в партньорство с водещи авиокомпании от цял ​​свят. Авиационните партньори включват: American Airlines, Quantas, Cathay Pacific и еasyJet. В световен мащаб „Промяна за добро“ е събрала средства в размер на над 53 милиона лири за работата на УНИЦЕФ в подкрепа на деца.

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Оставете Копривщица на мира!

| от |

Хората много обичат да говорят за промяната. 

Това беше и думата, която политиците предизборно дъвчеха в слоганите си. “Гласувайте за промяната!”

Само дето някои неща нямат нужда от промяна. Ето, като Копривщица, например. За нея всъщност е чудесно да остане в „зоната си на комфорт“. В този случай това означава да бъде запазен статутът й на архитектурно-исторически резерват.

Нещо, което един местен бизнесмен – Радослав Йовков, и хората от общинския съвет в града (7 от 11), не искат да се случи. Те искат промяна – високи сгради, мотописта, ски писта и други нововъведения, които да превърнат възрожденското градче в ново Банско, претрупано като китайски магазин от кича на псевдоразбирането за туризъм.

копривщица

В “зоната на комфорт” на Копривщица живее магията на тесните калдаръмени улички – магия, която би вдъхновила Джоан Роулинг да роди още поне две книги за Хари Потър. В тази зона на комфорт стоят дребните забрадени баби, които продават сладка от диви ягоди на площада. В нея е тишината над паметника на Георги Бенковски и папурите в блатото под него. Есенните листа на брезите над църквата „Успение на Св. Богородица“.

Почернялата пейка пред Догановата къща, която от векове гледа с дървените си очи. Ябълковите дървета, надвиснали над улиците, от които децата крадат ябълки и тичат със смях. Чардаците на Ослековата къща. Вятърът, който докосва статуята на майката на Димчо Дебелянов пред „бащината къща, в която той се завръща“. Августовската топлина на камъните, с които е построен мостът, на който е гръмнала първата пушка на Априлското въстание. Носталгичното настроение на отминалата епоха. Сцената, на която се снимаха „Под игото“, „Хитър Петър“, „Шибил“ и „Записки по българските въстания“ . Конете, които пасат под боровете на Копривщенските поляни.

Ски писта на тези поляни? Come on.

Кой нормален скиор ще предпочете Копривщица като ски дестинация пред Банско или Боровец? Мотописта? Бучене на двигателя на Harley Davidson вместо конски тропот по калдъръма? Напред, юнаци! С гръмовен звук на ATV-то до паметника на Бенковски!

Не, нямаме нужда от това. Не защото някой иска да възпрепятства процеса на развитие на града и да лиши местните от индустриалния устрем на един загрижен бизнесмен, а защото това място е една от малкото останали крепости на българското, на истинския патриотизъм – такъв, в който не се мразят чуждоземци, не се връзват бежанци със свински опашки, не се лансират кухи политически лозунги и не се демонстрира любов към отечеството посредством селска агресия, татуирани лица на национални герои по плешките и вербална шизофазия по телевизията.

Идете до Копривщица този уикенд – ще видите българския флаг, закачен на повечето къщи.

копривщица

Ще видите в „Дедо Либен“ и другите кръчми местни хора, които пеят „Притури се планината“ и танцуват ръченица. Ще видите деца да пеят български народни песни, не защото трябва да го правят в час по музика, а защото родителите им го правят  – с желание, със страст. С две думи – ще видите урок по национална гордост и патриотизъм.

Копривщица не е само природа. Тя е и дух, и история, и култура. И намесата с цел „промяна“, водена от частни бизнес интереси и политическо навеждане на главица, би разрушила много повече от един възрожденски град-музей.

копривщица

 
 
Слави Трифонов, цензура

Цен*ура

Актьори, които за малко да изпуснат велики роли

| от |

 Представете си „Терминатор“ без Арнолд Шварценегер или „Титаник“ без ди Каприо. Направихме галерия с актьори и актриси, който за малко да изпуснат иконичните си роли.

В историята често се ходи по много тънък лед. Освен разминавания и недоразумения, личните решения на хората често са причина за изпускане на прекрасни шансове. Дори за номинации за Оксар. В Холивуд актьори често правят мръсни номера, за да получат роля. Но когато отказват прекрасни възможности по собствено желание  – тогава е наистина озадачаваща ситуация.

Галерията ни ще ви покаже много известни лица, които за малко да изпуснат ролите на живота си. Тези, които ги направиха известни.

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat