Две тайни за успеха на Стив Джобс, които може да ви помогнат във вашия бизнес

| от |

Когато Стив Джобс се завръща в Apple през 1997г., след като компанията придобива NeXT, той донася със себе си две много важни идеи, без които Apple никога не биха постигнали феноменалния си успех.

Макар и малко от нас да притежават таланта на Джобс, всички ние можем да се научим на тези понятия и да ги приложим в начинанията си.

1. Изграждане на способността да печелите отново и отново

Първата концепция представлява да се изградят стабилни и взаимоподсилващи се възможности, който ще позволят на компанията ви да открадне пазарен дял от конкурентите в големите пазари.

Ето четири такива, които Apple развиват и прилагат в три пазара – MP3 плейъри, смартфони и таблети вече над десетилетие.

  •  Съвършенство в дизайна. Джобс е бил вманиачен в идеята, че продуктите на Apple могат да се превърнат във фини бижута. Той също прави така, че продуктите да си взаимодействат лесно помежду си. Качеството на изработката е причината потребителите да са склонни да плащат по-висока цена.
  •  Маркетинг. Apple имат само запомнящи се реклами. Стив Джобс бе невероятен, когато представяше нови продукти. Също така обслужването на клиенти в магазините на компанията винаги е било на ниво.
  •  Изграждане на екосистема. Независимо дали става въпрос за развиването на iTunes или App Store-ът, Джобс винаги се стремеше към изграждането на съдържание и услуги, които да накарат хората да купят продуктите им.
  •  Ефективна производствена верига. Благодарение на уменията на Тим Кук Apple успя да изгради производствена верига, използвайки Foxconn близо до Хонг Конг за производството на повечето си продукти. Това намалява разходите им с близо 70%.

Apple успява да прилага и усъвършенства тези принципи и печели в тези три пазара, които съществуват и преди компанията от Купертино да се включи в надпреварата.

2. Завъртайте цикъла на стойността на продуктите

Създаването на стойност е дизайнът на маркетингът на продуктите и това, което напомня на потребителите, че вашият продукт е по-добър от този на конкурентите ви. Улавянето на стойността е да продавате продукта си на цена достатъчно висока, за да генерирате печалба, да създадете възвращаемост за акционерите и да платите на служителите и доставчиците.

Важно е също да се подновява стойността на продуктите в отговор на сигналите на пазара – от повишени изисквания на клиентите, до нови технологии и възход на конкурентите ви. Apple усъвършенства този цикъл докато Стив Джобс е начело на компанията. Тим Кук не се справя толкова добре засега.

Дано Кук успее да промени това за в бъдеще. Междувременно запомнете 3 неща.

Първо, трябва да овладеете създаването на стойност и процеса на улавянето й. Второ, трябва да прилагате всичките си способности за да успеете в подновяването на стойността, подобно на Apple.

И на последно място, ако не успеете да подновявате стойността на продуктите ви, компанията ви ще умре. Дръжте се здраво!

По HumfPost

 
 

Когато звездите бомбят снимки

| от chronicle.bg |

Фотобомбите представляват накратко следното – когато човек влезе в кадъра при снимката на друг.

Винаги се получава смешно, но е най-забавно, когато фотобомби правят звездите.

Предлагаме ви в галерията списък със снимки на знаменитости, които „случайно“ се приплъзват в кадъра на друг.

Сред тях можете да видите бивш президент, британската кралица и много актьори и актриси.

 

 
 

Документален филм разкрива тайни за живота на Хийт Леджър

| от chronicle.bg |

Документален филм за Хийт Леджър ще разкрие неизвестни факти за личния му живот.

Актьорът почина през 2008 година на 28 години.

„I Am: Heath Ledger“ ще разказва за живота на звездата, като ще включва и интервюта на важни за него хора. Ще има нови детайли около кариерата на актьора и личния му живот. Все още не е обявено кои са ключовите лица, интервюирани във филма.

Хийт Леджър спечели сърцата на зрителите с „10 неща, които мразя в теб“, „Планината Броубек“, „Като рицарите“ и други. Превърна се в легенда с ролята си на Жокера в „Черният рицар“, което посмъртно му спечели награда на Академията.

хийт леджър

Филмът ще съдържа информация и за още един въпрос – причината за смъртта му. Официално става дума за инцидентна свръхдоза. Според някои обаче Хийт Леджър е станал жертва на мрачния си персонаж в „Черният рицар“.

Актьорът има дъщеря от актрисата Мишел Уилямс – Матилда. Момичето днес е на 11, но Уилямс много добре пази личния й живот.
„I Am: Heath Ledger“ ще се появи на екран по телевизионната мрежа Spike през май.

 
 

Причината жените да напускат мъжете

| от chronicle.bg, по БТА |

Първата причина, поради която жените напускат мъжете си, са политическите различия, незадоволителният секс идва едва на второ място, разкри проучване.

Изследването е проведено през 2016 година сред потребители на апликация за запознанства и е обхванало 6 842 души. Жените от Великобритания най-често зарязват любимия заради споровете, свързани с Брекзита, а американките – заради бъдещия тогава президент Тръмп.

Третата причина, поради която дамите показват червен картон на партньора, са финансовата му несъстоятелност. На четвърто и пето място идват съответно ревността и липсата на доверие в половинката.

Мъжете изтъкват от своя страна по-земни неща за напускане на избраницата. На първо място те поставят нейното затлъстяване. Едва по-нататък те посочват като причини ревността й, лошия секс и изневярата.

 
 

Ох, стари сме… защото те правят 10!

| от |

Едно десетилетие измина като мигване с единия клепач и ние си мислим, че сме си същите, ама не сме… Защото сме с 10 години по-големи. И уж поумнели. Минаването на безгрижните лета се отразява, както на човешкото тяло и съзнание, така и на любимите guilty pleasure удоволствия, каквито са сериалите.

Вярвате или не, но много от любимите ви шоута направиха 10 години от старта си и дори след толкова време, за част от тях си спомняме с умиление. И с леко насълзяване на очите.

Ние сме избрали пет добри, вкусни, провокативни и да, КУЛТОВИ, сериала, които правят 10 тази година. А ние сме стари, но все така ги харесваме. Цък, в галерията горе са.