Две тайни за успеха на Стив Джобс, които може да ви помогнат във вашия бизнес

| от |

Когато Стив Джобс се завръща в Apple през 1997г., след като компанията придобива NeXT, той донася със себе си две много важни идеи, без които Apple никога не биха постигнали феноменалния си успех.

Макар и малко от нас да притежават таланта на Джобс, всички ние можем да се научим на тези понятия и да ги приложим в начинанията си.

1. Изграждане на способността да печелите отново и отново

Първата концепция представлява да се изградят стабилни и взаимоподсилващи се възможности, който ще позволят на компанията ви да открадне пазарен дял от конкурентите в големите пазари.

Ето четири такива, които Apple развиват и прилагат в три пазара – MP3 плейъри, смартфони и таблети вече над десетилетие.

  •  Съвършенство в дизайна. Джобс е бил вманиачен в идеята, че продуктите на Apple могат да се превърнат във фини бижута. Той също прави така, че продуктите да си взаимодействат лесно помежду си. Качеството на изработката е причината потребителите да са склонни да плащат по-висока цена.
  •  Маркетинг. Apple имат само запомнящи се реклами. Стив Джобс бе невероятен, когато представяше нови продукти. Също така обслужването на клиенти в магазините на компанията винаги е било на ниво.
  •  Изграждане на екосистема. Независимо дали става въпрос за развиването на iTunes или App Store-ът, Джобс винаги се стремеше към изграждането на съдържание и услуги, които да накарат хората да купят продуктите им.
  •  Ефективна производствена верига. Благодарение на уменията на Тим Кук Apple успя да изгради производствена верига, използвайки Foxconn близо до Хонг Конг за производството на повечето си продукти. Това намалява разходите им с близо 70%.

Apple успява да прилага и усъвършенства тези принципи и печели в тези три пазара, които съществуват и преди компанията от Купертино да се включи в надпреварата.

2. Завъртайте цикъла на стойността на продуктите

Създаването на стойност е дизайнът на маркетингът на продуктите и това, което напомня на потребителите, че вашият продукт е по-добър от този на конкурентите ви. Улавянето на стойността е да продавате продукта си на цена достатъчно висока, за да генерирате печалба, да създадете възвращаемост за акционерите и да платите на служителите и доставчиците.

Важно е също да се подновява стойността на продуктите в отговор на сигналите на пазара – от повишени изисквания на клиентите, до нови технологии и възход на конкурентите ви. Apple усъвършенства този цикъл докато Стив Джобс е начело на компанията. Тим Кук не се справя толкова добре засега.

Дано Кук успее да промени това за в бъдеще. Междувременно запомнете 3 неща.

Първо, трябва да овладеете създаването на стойност и процеса на улавянето й. Второ, трябва да прилагате всичките си способности за да успеете в подновяването на стойността, подобно на Apple.

И на последно място, ако не успеете да подновявате стойността на продуктите ви, компанията ви ще умре. Дръжте се здраво!

По HumfPost

 
 

И ние можем да пеем на английски… и не само!

| от |

#ЗТП е популярен хаштаг в Twitter и означава ‘Земи тоя превод. В случая можем да добавим и ‘Земи това изпълнение! Предлагаме ви избрана селекция песни, в която български изпълнители пеят на чужд език! Резултатът е разтърсващ… от смях.

Започваме, разбира се, с песента, която „подлуди социалните мрежи“. Макар Издислав да се появи едва миналата седмица, със сигурност заслужава първото място.

Когато Екстра Нина пееше на френски, Фики и ръце нямаше, не само крака :)

Шоуто на Слави обаче държи рекорда по брой „шедьоври“ от времето, когато реши да интернационализира патриотичния фолклор. Резултатът е изключителен.

Камон, камон шаутед

дъ Туркиш дженерал

фром дъ таун оф Панагюрище.

Айм дъ мейкър оф дъ флаг,
дъ продюсър оф дъ знак
деф ор либъртииииии….

И ако вече сте с отворена уста само чуйте “Get back, get back, maiden Kalino”!

Има и вариант на “Sitting down is Djore dos”

И нашият фаворит… засега…
Иф ай дай ор иф дей кил ми,
дончу край тунайт фор ми,
Гоу ту дринк уиски енд биър,
рокендрол фореевър!

Но ако си мислите, че Слави се е сетил единствен бъркате! Поп фолка отдавна е „Danger zone“ за езика на ШекспирТ!

Дори Лили Иванова владее този език още от времето на първите английски крале…

А поп-фолка помни полиглота Коста Марков, който пееше песните си на два езика едновременно… (От 01:50 за английски превод)
Оунли ю кен чуз хус дъ уан ху уил люз!

А кака ви Сашка поздрави немскоговорящите с Камъните падат на… швейцарски както сама каза. Няма да казваме какво чуваме…

Tук се затруднихме, но Уна пасиооооон е може би песен, на може би испански…

Дори Луна пропя на английски… или на нещо, което прилича…

Ако се сетите за някоя пропусната песен, заслужаваща място тук, пишете!

Ние завършваме с Бейби юр он май майнд на Преслава…

 
 

Първият старт на ракетата Falcon 9 след аварията е предвиден за 16 декември

| от chronicle.bg |

Първият старт на тежката ракета-носител „Фалкон-9″ на американската компания SpaceX след септемврийската авария, е предвиден за 16 декември, предаде ТАСС.

Агенцията цитира съобщение на телекомуникационната компания „Иридиум комюникейшънс“, която възнамерява да изведе с ракетата десет съобщителни спътници от ново поколение.

Ракетата ще бъде изстреляна от базата на ВВС Вандерберг в щата Калифорния в 12:36 часа по времето на Западното крайбрежие на САЩ /22:36 ч. българско време/.

„Фалкон-9″ трябва да достави спътниците на ниска околоземна орбита.

 
 

Бременната Ирина Шейк в сцената с грънчарство от филма „Призрак“

| от chronicle.bg, по boredomtherapy.com |

Един от най-лесните начини да направиш една реклама гледаема е да включиш малко плът. Никой няма против малко плът. Във видеото на Шейк има много.

То е реклама на списание Love. Всеки декември списанието прави секси видеа като рекламен подход. На 1 декември те показаха видео с модела на Victoria’s Secret Бела Хадид, която играе фитнес инструктор.

 

На 2 декември е ред на друго ангелче на фирмата за бельо – бременната Ирина Шейк. Тя преви римейк на сцената от филма „Призрак“, Деми Мур върти грънчарско колело заедно с духа на покойният си приятел Патрик Суейзи.

 

 
 

6 лоши кино римейка

| от |

Този месец, преди точно 15 години, на голям екран излиза великолепната криминална комедия „Бандата на Оушън“. Джордж Клуни, Брад Пит, Мат Деймън, Кейси Афлек, Джулия Робъртс и Анди Гарсия, под режисурата на Стивън Содърбърг и майсторския сценарий на Тед Грифин, създават едно истинско удоволствие за гледане в този кино пъзел.

„Бандата на Оушън“ сам по себе си е римейк на известен филм от 1960-а година с Франк Синатра и Дийн Мартин. Но за разлика от нашата класация тук, е един от добрите примери в киното.

Петнайсет години след модерната си версия филмът вече е нещо като класика, която може да бъде гледана отново и отново, при това винаги да ви носи удовоствие и кеф, макар да знаете отговора на загадката в него. Може би, заради това или поради липсата на свежи идеи, но Холивуд вече прави повторен римейк на този филм, при това с жени.

След „Ловци на духове“ „Бандата на Оушън“ ще е следващия филм, който ще пострада от феминистичния удар, разстлал се като сив похлупак над меката на киното. Разбира се, това са само предположения, за които всеки гледал и двете версии на филма, се надява да не е прав.

Междувременно, докато чакаме женската версия на „Бандата на Оушън“ ние си припомняме шест ужасни римейка, с които киното е сбъркало. Много.

В галерията горе.