Депутатите спориха за разположението на парламентарните групи в НС

| от |

Предпленарни препирни и за местата в парламента. След като политическите сили се пребориха за гласовете на народа, депутатите от парламентарните групи спориха и за мястото си в сградата на парламента, съобщи БНР.

В десния кулоар, гравитиращи около ГЕРБ, ще бъдат парламентарните групи на АБВ и Реформаторите. Вляво остават АБВ, „Патриотичният фронт“, „България без цензура“, ДПС и БСП. ГЕРБ дават на АБВ стаята си, в която предишното ръководство беше заключило кафеварката на Бойко Борисов.

Не разпознавам стаите по кафеварките, каза Ивайло Калфин от АБВ.

Любопитно, но АТАКА ще дели една стена с конкурентите си от „Патриотичния фронт“. Десислав Чукулов и Волен Сидеровобаче бяха недоволни, че ГЕРБ са позволили на АБВ да си заплюят стаята.

Просто казаха ни – ние сме управляващи, това сме решили, вие опозицията това трябва да се съобразите, каза Чукулов.

Т.е. има тормоз още в началото на парламента, което е много смешно. Това е задкулисие в действие, заяви Сидеров.

„Реформаторският блок“ и с кабинет, и със заместник-председател получават несъразмерно повече неща, допълни Чукулов.

Целият парламент ще бъде наша стая, добави Сидеров.

Борислав Великов, вече представляващ Реформаторите, обяви, че е доволен от разпределението на стаите. Техните 23-ма депутати ще бъдат в доскорошния кабинет на Лютви Местан, също до ГЕРБ.

Това е северна стая, но предполагам, че ще можем 23-ма човека да се разположим в нея. Не можем да се разполагаме много, тъй като тази сграда е хубава, но сравнително малка. Но не това е най-важното, смята Великов.

От ДПС и БСП бяха доволни от разпределението.

За политическите въпроси отделихме половин час, а за парко-домакинските повече от три часа и половина. Очевидно това са преобладаващите настроения. Каквито и да са неразбориите, те трябва да останат на заден план и да вървим към сериозна работа, коментира Атанас Мерджанов.

Разпределението на партиите в пленарната зала също улеснява сътрудничеството, което ще има бъдещото управление. Вдясно са Реформаторите, а до тях ГЕРБ. „Патриотичният фронт“ ще пази тила на Реформаторите и стратегически е отделен от конкурентите си „Атака“. Депутатите на Сидеров този път ще бъдат най-вляво и ще дишат във врата на БСП. Зад социалистите са разположени депутатите на АБВ. ДПС традиционно ще са в средата, като зад тях има депутати на „България без цензура“ и ГЕРБ.

 
 

Помните ли тези сериали? А бихте ли ги гледали пак?

| от chronicle.bg |

В последните години телевизията направи бум в създаването на сериали.

Епизодите не отстъпват по качество на многомилиардни холивудски продукции, а зрителите им се умножават.

Имаше обаче и друго време в телевизионната история – времето на ситкомите.

Не че сега няма комедийни сериали като The Big Bang Theory („Теория за Големия взрив“). Преди 10-20 години обаче всички теми можеха да бъдат поставени на малкия екран през епизоди.

Повечето от тях днес изглеждат архаични и малко странни. Макар че наскоро стана ясно, че ще има нови епизоди от „Уил и Грейс“, колко от вас биха седнали да гледат сериала днес и то – след „Как се запознах с майка ви“ и „Модерно семейство“, които по съвсем различен начин гледат и на странните семейства, и на приятелствата.

Предлагаме ви в галерията списък със ситкоми, които може би не бихте гледали днес. Все пак обаче се надяваме, че помните поне най-знаковите от тях.

 
 

„Истински детектив“ ще има трети сезон

| от chronicle.bg |

Сериалът „Истински детектив“ на телевизия НВО вероятно ще има трети  сезон.

Работата над него изглежда вече е започнала, съобщава БТА.

Първият сезон на сериала е заснет от Кари Фукунага, с участието на Матю Макконахи и Уди Харелсън в ролите на детективи от Луизиана.

Той получи ласкави отзиви от критиката и предизвика голям зрителски интерес. Първият му епизод бе излъчен през януари 2014 г. Действието във втория сезон с участието на Колин Фарел, Рейчъл Макадамс и Винс Вон се развива в Калифорния. Отзивите на критиката обаче бяха противоречиви и това накара шефове на телевизия НВО да преустановят осъществяването на проекта.

Създателят на сериала Ник Пицолато е написал сценариите за най-малко два епизода за потенциалния трети сезон и че му помага сценаристът ветеран Дейвид Милк, съобщава „Entertainment Weekly“.

Към момента сътрудничеството между Пицолато и Милк е в ранен стадий. Милк има концепция за следващ сезон на сериала и е започнал да работи върху сценария.

През 2016 г. програмният директор на НВО Кейси Блойс увери, че кабелната телевизия и Пицолато обсъждат възможността да бъде заснет още един сезон на сериала.

 
 

„Евробет“ пусна нов продукт на българския пазар – „5 от 11″ НА ЖИВО!

| от РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ |

Истински пролетен дух и голяма доза адреналин получиха играчите на „Евробет“, след като компанията пусна своя най-нов продукт – числовата игра „5 от 11″ НА ЖИВО. Това е една от най-разтърсващите новости в историята на родната развлекателна индустрия. За първи път числата се теглят „на живо“ на всеки 5 минути от атрактивни момичета. Играта е достъпна онлайн на www.eurobet.bg и в букмейкърските пунктовете на „Евробет“.

5 неща, които ще превърнат „5 от 11″ в любима игра:

1. Тегления на всеки 5 минути, всеки ден – НА ЖИВО!
2. Динамична игра, представяна от КРАСИВИ МОМИЧЕТА!
3. Максимална печалба - 1 МИЛИОН ЛЕВА!
4. Игра с бързи темпове и атрактивни КОЕФИЦИЕНТИ!
5. Три игри в ЕДИН ТАЛОН!

„5 от 11″ се играе с талони, върху които са отбелязани числата от 1 до 11. Във всеки талон има три игри, а играчът може да избира как да познава числата – „с точен ред“, „без точен ред“ или „супер игра“. Минималният размер на залога е 0,60 лева, а максималният – 5 000 лева. Тегленията на „5 от 11″ се осъществяват чрез механична сфера, поставена в специално студио.

Страхотните момичета на „5 от 11″ Ви очакват 7 дни в седмицата, 15 часа в денонощието – от 08:00 ч. до 23:00 ч.

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…