Да помогнем на Николай!

| от |

Здравейте!

Казвам се Николай Владимиров Иванов на 27 г. от град Асеновград. Когато бях на 7 години, моят баща почина и бяхме принудени да отидем да живеем при родителите на майка ми в с. Горни Воден. Завършил съм СОУ „Васил Дечев” гр. Чепеларе. През 2005 г.  Обичам да спортувам, харесвам футбола и съм любител на високи скорости и автомобилния спорт. Любимата ми марка коли е BMW.

nikolai

През 2011г. ноември месец си направих колоскопия в Асеновградската болница и ми бе установен рак на дебелото черво. След това веднага трябваше да има хирургична намеса. На 15.12.2011г. ми беше направена първата операция във ВМА-София. След хистологочните изследвания се установи, че трябва да премина  6 курса на химиотерапия, която започна на 09.01.2012г.  в софийската онкологична болница Дървеница при доц. Галина Куртева.

Всеки месец в продължение на 6 месеца аз имах по 3 дни в месеца вливки на химиотерапия. Свърших курса на химиотерапия през месец май . Три месеца по късно на 16.08.2012г. решихме да направим P.E.T-скенер във Варненската болница св.Марина и от получените резултати разбрахме че, положението ми е влошено.

Наложи се втора операция която се състоя на 31.08.2012г във ВМА-София. След операцията доцента установи че,състоянието ми е критично и не могат да направят нищо повече. Тогава започнахме да търсим спасение в чужбина, чрез фондации. Подадохме документи до няколко държави/Израел, Австрия, Германия, Франция и Испания/, но чак след  месец и половина получихме отговор и то само от Израел. Беше късно.

Единствено мога да благодаря на доц.Куртева ,която каза на майка ми по най-бързия начин да заминаваме за Испания. Лечението трябваше да започне до 25 дена. Никой от лекарите не ни насочи към определена клиника или град.  Свързахме се с наша близка, която дълги години е в Испания .Тя проучи  къде в Испания могат  да ме лекуват  с тази  диагноза.  Всеки ден  за мен беше жизнено важен. На 21.09.2012г аз и моята майка пристигнахме в Испания и на 26.09.2012г бях приет във клиника UNIVERSIDAD DE NAVARRA,която се намира в град Памплона. Бяха направени всички необходими изследвания и P.E.T. скенер. Веднага още на същия ден ми назначиха  химиотерапия от 6 курса на 14 дни. От проведения курс на лечение резултатите се подобриха.С цел да премахнат разсейките на 20.02.2013г. ми  направиха хипертемична операция, която продължи дванадесет часа. Операцията беше доста тежка , предстоят ми  в болницата беше един  месец. След изписването ми се прибрах в България за кратко време, защото на 08.05.2013г ми предстоеше следващата операция, трябваше да махнат поставения преди това катетър. След  това се получи бучка в областта на раната и се наложи на 08.06.2013г да започна нов курс на химиотерапия,които се състоеше от  7 курса през 14 дена. Проведох предписаният  курс на химиотерапия и направих  нужните изследвания и P.E.T скенер. Резултатите бяха много добри, но се налагаше да премахнат бучката, която бе намалила значително размера си. На 22.10.2013г се оперирах  и в момента се възстановявам. Сега ми предстоят изследвания, за направата за специална ваксина подходяща  за мен с цел да не се развие болестта отново и  да изчезне напълно. Лечението е много успешно и обнадеждаващо, то ще продължи поне още няколко години, но финансово е непосилно за мен и моето семейство. Сумата до този момент е 140 000 хил. евро за лечението, от тях са изплатени 63 000 хил. евро. Повечето разходи от първа необходимост поех аз заедно със семейството ми. Това бяха самолетни билети, разходи по пътуване в страната, разходи за преводи, разходи за престой и преводач, разходи за алтернативна медицина и др. Продадохме апартамент и друго семейно имущество. Благодарение на много мои близки, познати и непознати събрахме чрез  благотворителност сумата от  40 000 хил. лева. Подадохме всички необходими документи към Министерството на  здравеопазването и здравната каса за лечение в чужбина с надежда за помощ, но останахме разочаровани, защото клиниката в която се лекувам е частна и не работят с искания формуляр „S2”. България не работи с частни клиники, но в моя случаи никой не ме  упъти  къде и в коя клиника да се лекувам. Обръщам се към вас със ЗОВ ЗА ПОМОЩ  с надеждата  да ни помогнете в този труден момент. В момента тече ДМС-кампания за събиране на средства чрез SMS с текст на латиница DMS NIKOLAY на номер 17 777. Надявам се че, може да ми помогнете.

Това е последната ми надежда.

С уважение : Николай

nikolai2

Средства се събират и в

Обединена Българска Банка по дарителска сметка

на Николай Владимиров Иванов –

BIC UBBS BGSF № BG56UBBS80021088498330

 

 
 

Opel OnStar с над 21 000 спешни обаждания

| от chronicle.bg |

Автомобилите на Opel със система OnStar на борда се движат по пътищата вече от около 18 месеца.

В момента всеки втори нов Opel в Европа е оборудван с тази новост. Системата за персонална комуникация и мобилни услуги предлага функции като автоматично повикване при катастрофа, автомобилна диагностика, помощ при откраднат автомобил и Wi-Fi точка за достъп, осигуряваща великолепна свързаност. През последните 18 месеца Opel OnStar вече регистрира над девет милиона осъществени контакти и взаимодействия, около половината от които чрез смартфони или с приложението myOpel.
Сега абонатите на системата Opel OnStar могат да очакват и допълнителни услуги като хотелски резервации1 или търсене на свободни места за паркиране2 с помощта на служител на OnStar.

Към края на годината, Opel планира да предлага услугите на системата OnStar в 33 държави в Европа и на 23 езика. Двама потребители на системата, които са изпитали предимствата на ангела-хранител OnStar и могат да споделят своите впечатления от първа ръка са Пола и Джон от Англия.

opel
Нещо, което започва като най-нормално пътуване за Пола и Джон изведнъж се превръща в кошмар. На връщане от екскурзия до Корнуол, Пола разбира, че всички главни пътища са затворени и тя не успява да открие алтернативен маршрут. В същото време Пола и Джон трябва да се върнат вкъщи бързо, тъй като Джон трябва да вземе лекарството си. Когато Джон получава епилептична криза, Пола натиска бутона за спешно повикване и служителят на OnStar Кевин Борбидж веднага уведомява службите за спешна помощ. “Никога не съм получавала толкова добро обслужване от някого на другия край на телефонната линия. Личното им отношение беше блестящо, просто фантастично,” споделя Пола.
От лятото на 2015 година, централата на Opel OnStar е получила над 21 000 спешни обаждания като направеното от Пола.
Но реакцията при спешни случаи е само една от многобройните новаторски функции, които правят шофирането по-безопасно и комфортно. Сега служителите на OnStar вече могат да помогнат и с намирането и резервацията на хотел или с откриването на най-подходящото място за паркиране на автомобила. И двете услуги, които бяха стартирани с премиерата на новия Opel Insignia, ще се предлагат и за всички останали модели на марката – от ADAM дo Zafira и ще разширят богатата гама от услуги на системата за персонална комуникация и мобилни услуги с високоскоростна точка за Wi-Fi достъп до интернет с 4G/LTE връзка3.

В допълнение към това OnStar ще предложи и още една нова услуга за ограничаване на стреса, свързан често с търсенето на подходящо място за паркиране.

Потребителите на OnStar имат възможност да се свържат със служител на системата, който да ги насочи към най-подходящото за тях място за паркиране, като точното му разположение ще бъде изпратено директно в навигационната система. Tази услуга се извършва чрез Parkopedia – един от основните доставчици на услуги за паркиране.

 
 

#Fusionable: Посрещаме лятото с цялостен аутфит от магазин Fusion

| от Рада Копрева |

Сега имате възможността да посрещнете лятото с цялостен аутфит по ваше желание, осигурен от магазин Fusion! В периода 22 март – 05 април 2017 година можете да се запознаете с най-новите тенденции от световноизвестни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Diesel, Converse и Superdry в магазин Fusion в Serdika Center, да развихрите въображението си и да спечелите нови дрехи за страхотни летни моменти.

За кампанията говори Рада Копрева – млада Instagram звезда, която разбира от дрехи и не се страхува да пробва.
Ето и нейните впечатления от #Fusionable:
Да, признавам се за виновна. Обичам да пазарувам дрехи. Аз съм от онези, които наричат шопинга „терапия“ и които изпитват неподправено удоволствие от купуването на нови дрехи.
И все пак, до момента не ми се беше случвало истински да се развълнувам от шопинг кампания.

#Fusionable на магазин Fusion обаче се оказа истинско предизвикателство за спокойния сърдечен ритъм. Не се случва често магазин, който е представител на световно известни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Converse и Superdry, да стартира кампания, която дава шанс на всеки да изглежда страхотно, носейки цялостен аутфит по собствен избор.

Fusion ще раздаде три ваучера на свои клиенти. Всеки един от тях носи стойност, която е достатъчна за да може човек да се облече от глава до пети в магазина така, както му харесва.

#Fusionable обича да облича и се фокусира върху хора, за които облеклото има значение. Като мен…
фешън, кифла

Когато дадете на една жена възможността да се облече както пожелае, може да сте сигурни, че тя ще лети по ескалаторите на мола с 200 конски сили. Когато влязох във Fusion, положих всички налични усилия да се представя „професионално“ и да се държа на ниво, като истински фешън маниак, който е виждал всичко и не се впечатлява от нищо, но уви… Нямаше как да скрия, че всъщност треперя от вълнение като пред първа среща с някого, когото ужасно харесваш – много превъзбуда, малко срам…Помните как е.

Само дето пред мен не стоеше също толкова притеснен младеж, а парче приказка, някак претворена в реалността: магазин с всичко, за което съм си мечтала. Дрехите и обувките съчетаваха не само страхотни, свежи цветове, а и бяха в крак с всички модни тенденции за идния сезон. Fusion предлага не само ежедневни дрехи и обувки, но и по-спортни, а по стелажите вече стоят плажни артикули, които ни надъхват за летния сезон.

 

фешън, кифла

Влюбих се в дрехите с лека и проветрива материя, с които обичам да глезя тялото си, както и във вечните дънки. По навик плахо попитах за по-малки размери, защото структурата на тялото ми не е особено епична и понякога се случва да хлътна по някоя дреха, след което продавачът да ме отпрати към детския щанд.

Не и тук. От моя размер имаше както рокли, така и блузи и къси панталони! Хукнах към пробните, все едно ме гонеше големия лош вълк, а там вече ме очакваше всичко, което щях да пробвам- две рокли (Superdy), два чифта къси панталони (Pepe Jeans и Superdy), две блузи (Pepe jeans и Superdry) и един абсолютно наложителен за всеки пролетен и летен сезон чифт бели маратонки на завинаги любимата Pepe Jeans.

 

фешън, кифла

Имах леки съмнения, че нещо друго, освен роклите и обувките, ще ми лепне така, че да се харесам веднага, но voila! Отново останах приятно изненадана. С всеки от четирите комплекта, които си бях избрала, се чувствах стилна, обгърната в комфорт и носеща собствената си индивидуалност. Можех да нося дрехите от тази пробна в най-различни варианти чак до октомври. Мотах се в магазина сигурно часове. Не исках да свалям дрехите от себе си. Нали познавате онези моменти, в които сякаш някакъв невидим пъзел се нарежда и всичко е точно такова, каквото трябва да бъде, а вие не смеете да мръднете, за да не го развалите?

Такъв беше престоят ми в магазина. Правенето по сто снимки с всичко, което си бях избрала пък се оказа квинтесенцията на истинското ми петъчно удоволствие.

Благодарение на кампанията #Fusionable, един от тези…всъщност дори всички комплекти дрехи (разбира се, и обувките!) могат да си останат мои. Затова ако имате нужда от развлечение и от обогатяване на гардероба…

Правилата на играта са прости: избери най-готините дрехи от магазин Fusion, Serdika Center, снимай се с тях и качи снимката в Instagram или Facebook с хаштаг #Fusionable и хаштагове на марките, с които си облечен, и се тагни от магазина. На 07 април ще бъдат избрани 3-ма късметлии, които ще спечелят награда, с която да обновят изцяло гардероба си!

 

 
 

Най-добрите корици на албуми на Марая Кери

| от chronicle.bg |

Днес една от емблематичните певици на нашето време, Марая Кери, навършва 47 години – достойна възраст, зад която стоят много неща.

След дебюта си през 1990г Марая Кери става първата певица, която оглавява американската класация Billboard Hot 100 със своите сингли пет поредни пъти.

След брака си с президента на Колумбия Рекърдс Томи Мотола през 1993.  тя утвърждава позициите си на най-успешната певица на компанията. Според списание Billboard  тя е най-успешният изпълнител на десетилетието в САЩ.

След развода си с Томи Мотола тя решава сама да поеме контрол върху имиджа и музиката си, включвайки елементи на хип хоп в песните си. Популярността ѝ спада, а по-късно напуска Колумбия Рекърдс.

Марая изживява тежко тези събития емоционално и физически. Друг удар за певицата е неуспехът на филма и новия ѝ албум, носещи името Glitter. През 2002г. тя подписва договор с Айлънд Рекърдс и през 2005г. отново си възвръща челните места в поп музиката.

През 2000г. на церемонията по връчването на Световните музикални награди Марая Кери е обявена за певицата с най-много музикални продажби за хилядолетието. Тя има най-много сингли, оглавили първите места на класациите – 18. Тя е носител на 5 награди Грами, освен това е единственият изпълнител с шестнадесет статуетки от Световните музикални награди.

Марая Кери притежава петоктавен диапазон.

И независимо от приказките, които се говорят по адрес на визията и личния й живот, тя е събитие в историята на музиката.

И ви черпим с 10 нейни корици, в които си заслужава да изплакнете понеделнишките си очи.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката.