CARAT e глобална медия агенция №1 за втора поредна година

| от | |

resize_then_crop_620_412

 

Carat беше отличена като водеща медия агенция №1 в света от международната изследователска агенция РЕКМА (RECMA).

Тя печели приза за втора поредна годинана база на изследване, което покрива 44 страни в целия свят. Според РЕКМА Carat има 12,6% пазарен дял в световен мащаб, което дава на медия агенцията 1243 точки – със 100 пункта повече от миналогодишния резултат. Това превръща компанията в безапелационен лидер, който задминава най-близките си конкуренти OMD и Mindshare.

Carat е водеща агенция на седем пазара – САЩ, Китай, Канада, Дания, Тайланд, Хонконг и Тайван и държи силни позиции в други страни като Великобритания, Франция, Германия, Италия Филипините, Нова Зеландия. В България Carat е в челната тройка. По региони агенцията е лидер в Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския регион и трета сила в Европа, след Mediacom и MEC.

„Това е фантастичен резултат. За да постигнеш това, трябва да си на първо или на второ място на повечето пазари в света, където оперираш. Това, което показваме е последователност и умение да се задържим тази позиция в толкова много различни страни по света“, казва президента на Carat Дъг Рей.

Глобалния доклад на РЕКМА е най-важното и основополагащо изследване, правено от агенция за медийни проучвания. Та базира своята класация на качествени показатели от 44 различни страни. Във всяка държава, медия агенции и независими играчи са оценявани на базата на 16 до 19 ключови критерии за представяне, разделени в четири категории –  Комуникационни конкурси, Моментум (ръст на клиентско портфолио, ръст на пазарен дял, нов бизнес, награди, промени в топ-мениджмънта и др.), Ресурси (географско покритие, диверсификация, процент на дигиталните активности, развитие на персонала) и Профил на клиентите (лоялност, брой големи рекламодатели, локални клиенти и т.н.).

1398669463_9

Carat България е създадена през 2012 г. и за кратък период от време, компанията постигна сериозен успех на местния пазар, като се позиционира като иновативна и високоефективна комуникационна агенция.

Основният фокус на компанията е върху стратегическото планиране на комуникациите, медия планиране и купуване и медия проучване. Сред клиентите, които ползват нейните услуги са Mondelez, Мтел, General Motors,Софарма трейдинг, Adidas, Mattel и др.

Основната цел на агенцията е да създава допълнителна стойност, чрез ефективно управление на медия микса. Предимството на компанията при планирането на комуникациите се гради върху уникален инструмент  – The Consumer Connection System. CCS e система за проучване на потребителските нагласи, без аналог на българския пазар, чиято основна цел е да усъвършенства процеса на комуникационно планиране и да предостави на клиентите на агенцията оптимални възможности за медиен микс спрямо нуждите на кампаниите.

 

 

 
 

Анимираната симфония на живота

| от chronicle.bg |

Кратката форма в киното е обект на внимание от хиляди режисьори и аниматори по света.

Днес пък е петък – ден като никой друг. Затова ще ви покажем „Symphony no. 42″ – една късометражка, която ни представя 47 нерационални сцени за връзката между човек и природа.

 

Symphony no. 42 from Reka Bucsi on Vimeo.

 
 

„Дракон“ на SpaceX се скачи с международната космическа станция

| от chronicle.bg |

Товарният космически кораб „Дракон“ на частната американска компания SpaceX се скачи с Международната космическа станция ден след неуспешния си опит, предадоха Асошиейтед прес и ТАСС.

За скачването помогнаха астронавтите Шейн Кимброу от САЩ и Тома Песке от Франция, като прихванаха капсулата с помощта на автоматичната ръка-манипулатор „Канадарм“.

Вчера възникна проблем с GPS системата на кораба, който възпрепятства приближаването му към станцията. Грешката в навигацията беше бързо отстранена и всичко мина гладко при втория опит.

„Дракон“, зареден с близо 2,5 тона товари и оборудване, излетя в неделя от космическия център „Джон Кенеди“ близо до Кейп Канаверал в щата Флорида. Оттук тръгнаха мисиите на Аполо към Луната, както и космическите совалки в периода 1981-2011 година.

Шестчленният екипаж на станцията ще приеме нова пратка в петък, този път от Русия.

След закъснялото пристигане на „Дракон“, астронавтите трябва да го отворят колкото е възможно по-скоро, за да разтоварят 40 мишки от борда му. Животните са част от експеримент за зарастване на рани.

Източник: БТА

 
 

Рецепта за кокосови гофрети

| от Росица Гърджелийска |

Роси успява да осъществи мечтата на мнозина, които страдат от различни алергии – тя успява да създаде гофрети без глутен, без лактоза и без ядки. Тайната – банани.

Росица Гърджелийска работи във филмовата индустрия, но обича да готви и да пътува. Живее няколко години във Великобритания, преди да се завърне в България. Обича да посещава интересни места по света. В блога на Роси www.primalyum.co.uk може да намерите рецепти за интересна и здравословна храна, както и истории за пътешествия.

Ето и нейната рецепта за кокосови гофрети.

 

Нужни продукти:

3 банана;
4 яйца;
1/3 ч.ч. кокосово брашно;
2 щипки бакпулвер;
олио за гофретника.

Начин на приготвяне:

Загрейте гофретника.
Блиндирайте бананите, яйцата и кокосовото брашно.
Оставете на престои 10 мин. и блиндирайте пак.
Добавете бакпулвера и разбъркайте добре.
Намазнете добре гофретника, изсипете черпак от сместа в него и го затворете.
Гответе няколко минутки и след това бавно започнете да отваряте гофретника. Ако гофретата е готова, би трябвало да се отвори лесно и да не залепне.

Прекрасни са сервирани с вишни и кокосови стърготини.

гофрети роси

 
 

Най-злите мъже в модерното кино

| от |

Едно клише гласи, че добрите момичета харесват лоши момчета. А лошите момичета… те също харесвали лоши момчета. Ако разгледаме това клише малко по-обширно, можем спокойно да кажем, че антагонизмът като цяло е най-малкото любопитен за хората. И доста харесван.

Тъмните страни от характера привличат хората така, както светлината привлича насекомите. Те се приближават все повече и повече, за да виждат по-добре, докато не се опарят. Или не изгорят.

Седмото изкуство не остава по-назад в тази тенденция. От по-стандартните филми, борещи се с доброто и злото, през задължителните супергерои, до обширните и силно многопластови модерни шедьоври, киното на новия век може да се похвали с антагонисти, за които злото е станало понятие с много по-дълбок смисъл.

В последните години, в голяма част от хубавото кино лошият властва. Антагонизмът е издигнат почти в култ, който привлича многолюдни почитатели от всякакъв пол и възраст. Сложността и харизмата на лошото, облечено и поднесено чрез великолепна актьорска игра от едни от най-големите имена в киното, е едно от нещата, които правят добрите филми, това, което са.

В навечерието на Оскарите ние сме събрали за вас каймака на най-лошите. Онези мъже в модерното кино, от които ни е страх и печелят адмирации, заради това, че ни карат дори да се подмокрим понякога.

В галерията горе.