Британски мол въведе две платна – за бързи и за бавни клиенти

| от |

Мол в британския град Шефийлд се вслуша в критиките на 10-годишно дете и оптимизира търговската си площ, като въведе две платна за купувачите – експресно платно и бавно платно, пише
в. „Фигаро“.

Meadowhall

Малката Клоуи Наш-Лоу била възмутена, че някои клиенти на мола се движат прекалено бавно и другите, които бързат са принудени да губят ценно време, за да изчакват бавните да се
изтеглят. Тя написала критично писмо до управата на търговския център Мийдаухол в Шефийлд, в което казвала: „Когато хората, които се движат преди мен, са бавни, това понякога ме изнервя до
такава степен, че искам да се разкрещя. Онези, които искат да се върнат бързо на работа, могат да изгубят ценно време в магазина. Освен това има опасност, ако някои бързащ клиент блъсне някои бавен, то бавният да падне на земята и да се нарани“.

Ръководството на мола се вслушало в критиките на детето и очертало две платна в мола. На едното пишело „Бавно платно“, а на другото „Експресно платно“. Първото било за клиенти, които обичали да пазаруват бавно и да се шляят из мола, докато второто било за клиенти, които буквално пазарували тичайки. Засега разделянето на мола на две платна е в експериментална фаза, но на клиентите идеята на малката Клоуи започва да се харесва.

 
 
Коментарите са изключени за Британски мол въведе две платна – за бързи и за бавни клиенти