Бойко Борисов: Ужасна година, колкото по-бързо я забравим, толкова по-добре

| от |

Премиерът Бойко Борисов направи равносметка на събитията в спорта през изминаващата 2014 година. Министър-председателят взе участие в коледния турнир в комплекс „Царско село“, който спечели със своя отбор „Витоша“ (Бистрица). В турнира се включиха още ветераните на ЦСКА и „Локомотив“ (Сф), както и „Медия Юнайтед“.

„Колкото по-бързо забравим 2014 година, толкова по-добре. Ужасна година. От 6 декември до последния работен ден изплатихме 3,170 милиарда по КТБ. Представете си това да влезе в спортни площадки, стадиони и какво ли не. Последните десетина дни направихме много важни неща – дадохме коледни надбавки, пуснахме еврофондовете, разплатихме по общините. Дадохме 12 милиона за залата в Пловдив. Някъде март месец ще имат подобна на „Арена Армеец“ зала. Дадохме 10 милиона за залата във Варна. Знаете какъв кимизарник беше. Това са все места, където ще има световни и европейски първенства“, каза Бойко Борисов пред репортери.

Премиерът не пропусна и темата за любимия си „Левски“. „Левски ме послушаха и взеха за треньор Стойчо Стоев, но след като станаха шести. Толкова ме послушаха, че едвам не изпаднаха. Най-много ми е жал, че се държат невъзпитано – всички: от публиката до треньора“, коментира Борисов.

Той отдаде дължимото на спортните герои на 2014 година Григор Димитров и Кубрат Пулев, както и на отбора на „Лудогорец“, играл в групите на Шампионска лига. „Все пак трябва да отдадем дължимото на Григор Димитров, Кубрат Пулев, които направиха пробив в световния пробив. „Лудогорец“ заслужава огромни поздравления за това, което направи. Това е стил на работа, различен от другите. Нека всички отбори прекопират работата на „Лудогорец“. Не е вярно, че другите нямат пари. Бюджетът на „Левски“ през последните години не е по-малък от този на „Лудогорец“. Сметнете колко треньори, директори и футболисти минаха през „Левски“ през последните години и след това им се плащаха неустойки. В „Лудогорец“ Киро като добър президент на фирма си гледа бизнеса – инвестира, знае какво му трябва, какво да вземе. Знаете, че и аз му помогнах с материалната база. А могъщите софийски отбори една блажна боя не искат да сложат. Ей така, да си боядисат вратите на стадионите. Да не е такова олюпено. Това е въпрос на манталитет. Знам, че ще се обидят, но само претенциите им са големи“, коментира още премиерът на България.

 
 

На късмет от София до фестивала в Кан

| от Спонсорирано съдържание |

Вие сте на фестивала в Кан.

Разхождате се из хотела си и а! – пред Вас изскача режисьорът Педро Алмодовар. Тъкмо да му кажете „здрасти“ и усещате парфюма на номинираната за „Оскар“ Изабел Юпер, която Ви подминава с царствена усмивка. Селфи тук, селфи там. Преди да се събудите, оказва се, че това е истина. Вие реално се разхождате из хотела си в Кан, докато трае международният кинофестивал – едно от най-престижните филмови събития в света.

За втора поредна година Mastercard предоставя на двама души от България възможност да бъдат не пред компютъра си, а в Кан, докато тече фестивалът. Избраните ще отседнат в един от хотелите, в които са настанени хора от киноиндустрията. Това дава шанс да срещнете на живо любим режисьор или актьор. Освен това за вас ще се погрижат професионални гримьор, фризьор, стилист.

Предложението включва победителите да бъдат придружени от любим човек.

За да участвате в надпреварата за безценното преживяване, трябва да сте направили безконтактни плащания с карта Mastercard в магазини dm на минимална стойност от 35 лв. в промоционалния период от 9 март до 9 април 2017 г. и да регистрирате бележките от ПОС трансакциите на страницата на Mastercard. Така, от една страна, с безконтактната трансакция сте заплатили бързо, удобно и сигурно, а от друга – се включвате в играта за награда.

Освен двете големи награди, които предвиждат пътуване до Кан, има и още 100 награди. Те са ваучери за два билета за прожекция по избор в салоните на Кино „Арена“ в цялата страна.

кан фестивала в кан, mastercard

 
 

Ето го първия трейлър на „Churchill“ с Брайън Кокс

| от chronicle.bg |

Новият Чърчил ще бъде Брайън Кокс във филма„Churchill” на Джонатан Теплицки.

Действието на филма се развива непосредствено преди D-Day през 1944 година, когато едно от най-големите предизвикателства пред силите на Съюзниците е самият Чърчил, който се страхува, че катастрофалните събития от Галиполи през 1915-та, когато загиват над 500 хил. войници, могат да се случат отново.

Лентата е по сценарий на британската историчка Алекс фон Тънзелман, която прави своя дебют в киното.

Премиерата е на 2 юни в Съединените щати и на 6 юни във Великобритания.

А ето го и трейлъра:

 
 

Пускат Айфон в нов цвят с чудесна кауза

| от chronicle.bg |

Вече може, да си купим Айфон в червено. Той е факт и има много добра причина за това. Епъл и преди е пускал червени устройства със същата цел.

Средствата от червения айфон ще отидат за благотворителност. Конкретно, парите ще помогнат в борбата срещу болестта СПИН. Новината беше съобщена заедно с представянето на нов, по-малък Айпад Про. Таблетът е по-мощен, притежава по-ярък дисплей, както и нова по-ниска цена. Той има и нови апове, най-важният от които изглежда е „Apple Clips“. Той позволява комбинирането на снимки и видеа в клипче за споделяне.

Ще можем да поръчаме червеният Айфон от 24 март натам. Той ще се продава в нормален и голям размер.

„Откакто започнахме колаборацията си с (RED) (червено – от англ. ез.) преди 10 години, клиентите ни са допринесли значително в борбата срещу СПИН“, казва Тим Кук. „Настоящият телефон с разкошен червен цвят е най-големият ни (RED) продукт досега.“

Изпълнителният директор на (RED) Дебора Дугън споделя: „Емъл е най-големият корпоративен дарител на Global Fund със 130 милиона долара.“

 
 

Emirates и Дженифър Анистън срещу забраната за лаптопи

| от chronicle.bg |

Американското правителство забрани преноса на лаптопи и друга електроника в ръчния багаж в самолет. Emirates отговарят на това с рекламен клип с Дженифър Анистън.

В рекламата, озаглавена „Let us Entertain You“ („Нека ви забавляваме“ – от англ. ез.), Дженифър Анистън пътува в икономична класа в Airbus A380. Със спота Emirates напомня за системата си за забавление, която включва над 2500 канала за филми, телевизия и музика. Тя е предостатъчна, за да не забележим липсата на лаптопи, заради забраната им.

Клипът всъщност е от реклама, която Анистън снима за авио компанията миналата година. Президентът на Emirates сър Тим Кларк уверява, че забраната ще се спази в срок. Освен Emirates забраната усещат и 8 други компании от Близкия Изток и северна Африка.

Клипът не разкрива нищо изненадващо, имайки предвид, че през 2016 компанията печели титлата „Най-добра авио компания на света“. Състемата им пък печели „Най-добрата система за забавление на пътници в света“.

Следва клипът: