„Богатите също плащат“: рекламните послания на КТБ

| от |

Често сме критикували или хвалили рекламистите за едно или друго послание. Трябва да признаем обаче две неща на копирайтърите, измислили рекламните послания на КТБ през годините: шесто чувство и чувство за хумор.

Ето част от рекламните послания на КТБ през годините, които днес звучат по съвсем друг начин.

Евролев – пари с постоянен фиксинг към еврото

Така, както добрите вина и пури се съхраняват при определени условия, така и добре депозираните средства се пазят в среда, съхраняващи тяхната стойност. Евролев представя основното предимство на продукта (защитната валутна клауза към еврото) по един изключително оригинален начин – пачка левови банкноти, обвити с бандерол от 100 евро. Основната идея е свързана със защитата на депозираните средства от неблагоприятни пазарни колебания.

Споделени ценности

Имиджова кампания на банката, популяризираща основните ценности, които тя поддържа. В рекламите хора говорят за себе си, за успехите си, от което личи тяхното отношение към живота. Това са професионалисти, активни и устремени към успеха или консервативни и ориентирани към традицията, те имат своите ценности, принципи и приоритети. КТБ разбира и споделя именно тези ценности и застава зад тях. И затова е най-желаната банка за своите клиенти.

Клиентите са ни скъпи

Кампания, която за пореден път демонстрира и затвърждава ангажимента на КТБ към клиентите си и специалното отношение към тях, както и цялостната философия на банката, сполучливо изразена в нейния слоган „Клиентите са ни скъпи“.

Богатите също плащат

Пари при пари отиват

Рекламите от тази кампания са за продукта преференциален безсрочен депозит, който по време на нейната реализация е с изключително изгодни лихвени условия. Тя е в унисон с тона на цялостната комуникация на банката по това време и използва достатъчно популярния и знаков български израз „пари при пари отиват“ – една от крилатите фрази на банкера Буров.

Заповядайте след първия си милион

Първата рекламна кампания на КТБ, изиграла значима роля за бързото и ясно позициониране на банката на финансовия пазар. Кампанията провокира много и достатъчно поляризирани мнения, но успя да постигне целта си – да оформи комуникационния профил на банката и да я направи вероятно най-отличимата финансова институция на българския пазар.

Nice, a?

 
 
Коментарите са изключени за „Богатите също плащат“: рекламните послания на КТБ