„Билд“ налива масло в огъня

| от |

Германските политици обвиняват Путин, че действа в Украйна в разрез с международното право. В същото време призивът за премахване на руските танкове от известен паметник в Берлин е крайно неразумен, смята Инго Мантойфел от Дойче веле.

0,,17567897_303,00

Най-големият и най-известен германски булеварден вестник „Билд“ предприе внушителна акция. Той призова читателите си да подкрепят петиция до Бундестага, в която се настоява да се махнат руските танкове от паметника на падналите във войната в Берлин – в знак на протест срещу политиката на Русия в Украйна.

Несъмнено тази политика, целяща по-нататъшното дестабилизиране на Украйна, трябва да бъде осъдена. Да не говорим за анексирането на Крим, извършено в разрез с международното право. С агресивната си външна политика Путин не само нарушава редица международни договори, признаващи териториалния суверенитет на Украйна, но и поставя под въпрос мира в Европа. Такава е позицията на само на германското правителство, а и на повечето политици в Германия.

Погрешен и вреден призив

Въпреки това не може да се очаква, че призивът на „Билд цайтунг“ ще срещне голяма политическа подкрепа. Защото е ясно, че неговото актуално политическо въздействие е контрапродуктивно. Тази инициатива не само не допринася за стабилизирането на положението в Украйна и за политическото решение на кризата, но и налива масло в огъня. В Германия тя обслужва антируските предубеждуния, а в Русия ще е само добре дошла за антизападната пропаганда на Кремъл. Та нали скоро отново ще бъде честван 9-ти май, Деня на победата над фашистка Германия.

Руските държавни медии няма да пропуснат и този път да се възползват от тази вредна и погрешна инициатива, която идва сякаш за да потвърди пропагандирания от Кремъл мит за изолацията на Русия. Вместо да подтикнат руските граждани да осъзнаят опасните и за тях последици от реваншинстката политика на Путин, подобни плоски инициативи затвърждават позицията на Кремъл за уж враждебния Запад.

Акцията за събиране на подписи на „Билд цайтунг“ е тъжно доказателство за това колко бързо в Германия отново могат да се възродят отдавна отхвърлени предубеждения. И колко лекомислени и безотговорни могат да бъдат някои журналисти в една от най-сериозните кризи в Европа през последните десетилетия, посочва Инго Мантойфел.

 
 

Десет сериала, които свършиха прекалено рано

| от |

Американската телевизия е известна с това, че може да разбие сърцата на феновете само с един свой замах. Като прекрати любимото им шоу, като убие най-обичания им персонаж… Примерите са безброй в дългите години правене на качествени сериали.

Много от сериалите, които стартираха в сезон 2016-2017 така и не доживяха да видят новата година и… новия си сезон. Някои биват прекратени още преди да се докоснат до малкия екран, а други дори не изкарват цял сезон.

Независимо колко нагади има един сериал, колко подписки се направят и какво говорят феновете за културното му наследство, когато една телевизия реши да дръпне шалтера на някое шоу, то вече е обречено. Малко са примерите, като „Анатомията на Грей“, Family Guy и прочие, които могат да се похвалят, че са видели живот след телевизионната си смърт.

Разбира се, върлият телевизиоман познава и злощастни примери на сериали продължили по-дълго, отколкото е редно. И успели да отегчат нещастната си аудитория до смърт.

Истината е винаги някъде по средата и е редно да знаеш кога да спреш и да се откажеш. Прекалено рано обаче никога не е добра идея. Особено, ако имаш потенциал. Ние сме събрали за вас 10 телевизионни шоута, които приключиха пътя си от малкия екран към нечий хол прекалено рано. Поне според нас. В галерията горе.

 
 

Air France и KLM въвеждат нова тарифна схема за полетите си в Европа

| от CHR Aero |

Air France и KLM въвеждат разнообразие от оферти за икономичната класа за всички свои международни полети в рамките на Европа, Северна Африка и Израел. Клиентите ще могат да избират от три оферти, всяка от които предлага специфични услуги и условия. Те ще са на разположение онлайн за KLM в края на януари 2017.

– Оферта „Лека“ е за пътници, които търсят най-ниската възможна тарифа и пътуват без да регистрират багаж.

– Оферта „Стандарт“ е с допълнителна такса от  40-50 евро и предлага на клиентите допълнителни предимства, като например възможността да регистрират един багаж безплатно и да променят своя билет без такса.

– Оферта „Флекси“ е с допълнителна такса от 70-150 евро и предлага на клиентите максимална гъвкавост (без такси за промяна и връщане, без допълнително заплащане) и възможността да се възползват от услугата SkyPriority, за приоритетен достъп на летището, храна по време на полет. Офертата на Air France и KLM „Флекси“ е в отговор на търсенето на бизнес пътниците,  които могат да се възползват от всички продукти и услуги на двете авиокомпании в мрежата на средни разстояния.

„Прозрачност и разнообразие от възможности за нашите клиенти, са в основата за създаването на тези нови тарифи на Air France и KLM за мрежата на средни разстояния. С въвеждането им клиентите сами избират  услугите, от които се нуждаят. “ – заяви Питър Ботсма, изпълнителен вицепрезидент „Търговска стратегия“ на Air France-KLM.

 
 

Drake е най-популярният изпълнител в Spotify за 2016 г.

| от chronicle.bg, БТА |

Drake е най-стриймваният изпълнител в Spotify за 2016 г., съобщи АP.

Канадският рапър е стриймван 4,7 милиарда пъти. Той може да се похвали с най-популярния албум – „Views“, стриймван 2,45 милиарда пъти, и най-популярната песен – „One Dance“, стриймвана 980 милиона пъти.

В челната петица са Justin Bieber, Rihanna, 21 Pilots и Kanye West.

Най-стриймваните албуми след „Views“ са „Purpose“ на Bieber, ‘Anti“ на Rihanna, „Blurryface“ на 21 Pilots, „Beauty Behind the Madness“ на Weekend.

При песните на второ място след „One Dance“ е „I Took a Pill in Ibiza – Seeb Remix“ на Майк Поснър, следван от „Don’t Let Me Down“ на Chainsmokers, „Work“ на Rihanna и Drake, и „Cheap Thrills“ на Сия.

Зейн от One Direction, който тази година издаде самостоятелен албум, е изпълнителят с най-впечатляващ пробив.

Drake е и най-стриймваният изпълнител в историята на Spotify с общо 8,7 милиарда слушания.

 
 

Бременната Ирина Шейк в сцената с грънчарство от филма „Призрак“

| от chronicle.bg, по boredomtherapy.com |

Един от най-лесните начини да направиш една реклама гледаема е да включиш малко плът. Никой няма против малко плът. Във видеото на Шейк има много.

То е реклама на списание Love. Всеки декември списанието прави секси видеа като рекламен подход. На 1 декември те показаха видео с модела на Victoria’s Secret Бела Хадид, която играе фитнес инструктор.

 

На 2 декември е ред на друго ангелче на фирмата за бельо – бременната Ирина Шейк. Тя преви римейк на сцената от филма „Призрак“, Деми Мур върти грънчарско колело заедно с духа на покойният си приятел Патрик Суейзи.