БАПРА награди победителите в петото юбилейно издание на Bright Awards 2014

| от | |

На бляскава церемония вчера Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в петото юбилейно издание на ПР конкурса – BAPRA Bright Awards. 23 нови отличия Bright Awardsзаблестяха с пълна сила на ПР небосклона. Тази година в конкурса взеха участие общо 86 кампании в седемте конкурсни категории, а 20-членно международно жури оцени най-успешните ПР кампании в България за 2014 г.

BAPRA_Bright Awards

„За мен е удоволствие и чест да бъда председател на журито в BAPRA Bright Awards 2014. Всички проекти, които видях бяха изключителни  и като стратегия и като криейтив със страхотни резултати за своите клиенти.“, сподели г-н Дейвид Галахър, председател на журито в BAPRA Bright Awards 2014в специално видео обръщение във вечерта на награждаването.

Трима представители от почетното жури на Bright Awards 2014 бяха специални гости на церемонията: г-жа Янина Дюбейковская, програмен директор на Световния комуникационен форум Давос и председател на международния комитет на Форума; г-н Андрю Джонсън, Управляващ директор и партньор в Havas Public Affairs, Брюксел и г-н Юрген Ганголи, член на Управителния съвет на Австрийската ПР асоциация (PRVA) и управляващ директор на ПР агенция The Skills Group, филиал на FleishmanHillard International Communications. Всички членове на журито могат да бъдат видяни тук: http://www.bapra.bg/2014/bg/jury/

Престижната статуетка BAPRA Bright Awards 2014 по категории получиха:

„Агенция на година“ – All Channels Communication Group;

„Кампания за устойчиво развитие“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;

„Специално събитие“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Живей активно!“;

„Иновативна кампания“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;

„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – БТК ЕАД (Vivacom) за кампанията “Големите 5 VIVA Shine”;

„Комуникационна кампания на годината“  - All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;

„Комуникационна кампания в публичния сектор“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Една легенда оживява“;

Останалите агенции и компании, които получиха награди в петото издание на BAPRA Bright Awards по категории са:

„Агенция на годината“

United Partners – ІІ награда;

M3 Communications Group, Inc. – ІІІ награда;

„Кампания за устойчиво развитие“

Intelday Solutions за кампанията „Шатра“ – ІІ награда;

MAX Communications за кампанията „Ракът на гърдата е лечим! Изследвай се!“ – ІІІ награда;

APRA Porter Novelli за кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ – ІІІ награда;

„Специално събитие“

Когнитоза кампанията „Тайната вечеря“ – ІІ награда;

New Moment PR за кампанията „Microsoft INDEED In Charge – техническата конференция за IT специалисти“ – ІІІ награда;

„Иновативна кампания“

Публисис Груп София за кампанията „Национален исторически музей – помним ли историята си?“ – ІІ награда;

All Channels CommunicationGroup за кампанията „ДАР за България“ – ІІІ награда;

„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“

United Partners за кампанията: „Силата на интелигентните комуникации“ – ІІ награда;

Майкрософт България за кампанията „Windows 8.1 – лично твой“ – ІІ награда;

Мобилтел за кампанията „Мтел Олимпиада 2013“ – ІІІ награда;

„Комуникационна кампания на годината“

All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІ награда;

AMI Communications България за кампанията „Кризисна комуникация във връзка със заплахата за отнемане на лиценза на ЧЕЗ в България“ – ІІІ награда;

„Комуникационна кампания в публичния сектор“

Публисис Груп София за кампанията „Пиши правилно“ – ІІ награда;

M3 Communications Group, Inc. за кампанията „Градът, който оживя“ – ІІІ награда;

Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ бяха отличени с допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност csr.bg. Сертификатите бяха връчени лично от г-н Борис Колев, изпълнителен директор на csr.bg.

Официални партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2014 са:Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Италианска търговска камара в България (Camera di Commercio Italiana in Bulgaria), Гръцкият бизнес съвет в България (HBCB) и Германо-Българска индустриално-търговска камара(ГБИТК).

Медийни партньори на конкурса са: Българска национална телевизия, сп. Мениджър, в. 24 часа и в. Труд, интернет платформите: SeeNews, actualno.com, expert.bg, dir.bg,news.bg, bulgariautre.bg, Econ.bg, PR&Media News, mkt360.eu, bgreklama.bg, mypr.bg, списанието B2B, b2bmagazine.bg и българската мрежа за корпоративна социална отговрност – csr.bg.

Спонсори на проекта са: Кемпински хотел Зографски София, Протехника, Брангаба, Dve events, Текама, Gettyimages, Загорка, Coca-Cola, ABSOLUT, Café du Paris и лейбъла Николай Божилов.

Актуална информация за BAPRA Bright Awards 2014 можете да следите и във Фейсбук страницата на конкурса: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards.

За BAPRA Bright Awards

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. С всяка изминала година броят на заявките за участие расте значително. През 2014 г. взеха участие 86 кампании. Броят на заявките през 2013 г. беше 80. Изборът на победителите е напълно конфиденциален, като всеки член на журито оценява самостоятелно постъпилите кандидатури в дадена категория.

За БАПРА

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел да подпомага и утвърждава ПР-а като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.

Twitter: BAPRA Bulgaria @BAPRABulgaria

Facebook: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl

Web-site: www.bapra.bg

Hashtag: #BrightAwards2014

 
 

Delta airlines възобновява полетите си до Москва

| от chronicle.bg |

Американската авиокомпания Delta airlines отново ще лети от Ню Йорк до летище Шереметиево в Москва, предаде ТАСС, цитирайки летищните власти.

Delta ще възобнови полетите от 27 май с честота пет пъти седмично. Te ще се изпълняват от самолет Boeing-767-300-ER, посочват от московското летище.

Превозвачът спря да лети до Русия през ноември миналата година. Тогава представител на авиокомпанията поясни, че полетите до тази дестинация са сезонни и се прекратяват всяка зима, припомня БТА.

През 2015 година редица авиопревозвачи напуснаха руския пазар и досега не са възстановили в пълен обем услугите си. Преките полети от Москва закриха германските Air Berlin и Eurowings, както и нискотарифният британски превозвач Easyjet. Lufthansa, тайландската Thai Airways International и Finnair пък значително свиха маршрутната си мрежа, припомня ТАСС.

 
 

Opel OnStar с над 21 000 спешни обаждания

| от chronicle.bg |

Автомобилите на Opel със система OnStar на борда се движат по пътищата вече от около 18 месеца.

В момента всеки втори нов Opel в Европа е оборудван с тази новост. Системата за персонална комуникация и мобилни услуги предлага функции като автоматично повикване при катастрофа, автомобилна диагностика, помощ при откраднат автомобил и Wi-Fi точка за достъп, осигуряваща великолепна свързаност. През последните 18 месеца Opel OnStar вече регистрира над девет милиона осъществени контакти и взаимодействия, около половината от които чрез смартфони или с приложението myOpel.

Сега абонатите на системата Opel OnStar могат да очакват и допълнителни услуги като хотелски резервации1 или търсене на свободни места за паркиране2 с помощта на служител на OnStar.

Към края на годината, Opel планира да предлага услугите на системата OnStar в 33 държави в Европа и на 23 езика. Двама потребители на системата, които са изпитали предимствата на ангела-хранител OnStar и могат да споделят своите впечатления от първа ръка са Пола и Джон от Англия.

opel

Нещо, което започва като най-нормално пътуване за Пола и Джон изведнъж се превръща в кошмар. На връщане от екскурзия до Корнуол, Пола разбира, че всички главни пътища са затворени и тя не успява да открие алтернативен маршрут. В същото време Пола и Джон трябва да се върнат вкъщи бързо, тъй като Джон трябва да вземе лекарството си. Когато Джон получава епилептична криза, Пола натиска бутона за спешно повикване и служителят на OnStar Кевин Борбидж веднага уведомява службите за спешна помощ. “Никога не съм получавала толкова добро обслужване от някого на другия край на телефонната линия. Личното им отношение беше блестящо, просто фантастично,” споделя Пола.

От лятото на 2015 година, централата на Opel OnStar е получила над 21 000 спешни обаждания като направеното от Пола.

Но реакцията при спешни случаи е само една от многобройните новаторски функции, които правят шофирането по-безопасно и комфортно. Сега служителите на OnStar вече могат да помогнат и с намирането и резервацията на хотел или с откриването на най-подходящото място за паркиране на автомобила. И двете услуги, които бяха стартирани с премиерата на новия Opel Insignia, ще се предлагат и за всички останали модели на марката – от ADAM дo Zafira и ще разширят богатата гама от услуги на системата за персонална комуникация и мобилни услуги с високоскоростна точка за Wi-Fi достъп до интернет с 4G/LTE връзка3.

В допълнение към това OnStar ще предложи и още една нова услуга за ограничаване на стреса, свързан често с търсенето на подходящо място за паркиране.

Потребителите на OnStar имат възможност да се свържат със служител на системата, който да ги насочи към най-подходящото за тях място за паркиране, като точното му разположение ще бъде изпратено директно в навигационната система. Tази услуга се извършва чрез Parkopedia – един от основните доставчици на услуги за паркиране.

 
 

„Бягство от затвора“ се завръща. Скоро.

| от chronicle.bg |

Легендарният сериал „Бягство от затвора“ се завръща с нови епизоди, в които актьорите от оригиналната продукция пресичат граници в цял свят, за да спасят един от своите.

В новите девет епизода, частично заснети на терен в Мароко, Уентуърт Милър, Доминик Пърсел, Сара Уейн Келис, Амаури Ноласко, Робърт Кнепър, Рокмънд Дънбар и Пол Адълстийн отново влизат в ролите си. Завръща се и създателят на сериала Пол Т. Шойринг.

Премиерата за България на „Бягство от затвора“ е на 6 април (четвъртък) от 22:00 ч. по FOX.

бягство от затвора

Изминаха 8 години до момента, в който завладяващият сериал за измъкване от решетките „Бягство от затвора“ е готов да се завърне. Актьорският състав отново влиза в ролите си и се впуска в ново смело бягство, по-мащабно от досегашните. Предстои вълнуващо приключение, изпълнено с върховна лоялност, саможертва и култ към семейството, което ще уцели зрителите право в сърцето.

Докато се появяват доказателства, че смятаният за мъртъв Майкъл може би е жив, Линкълн и Сара (Сара Уейн Келис, „Colony“, „Живите мъртви“), която продължава да бъде съпруга на Майкъл докато той е смятан за мъртъв, се обединяват, за да планират най-голямото бягство досега.

Трима от най-известните бегълци от затвора Fox River State, Сукре (Ноласко, „Telenovela“), Тибег (Кнепър, „Heroes“) и Стотачката (Дънбар, „The Mentalist“) отново са в играта. Но с Майкъл зад решетките в печално известния затвор Огигия в Йемен, опасността е съвсем реална както в затвора, така и извън него.

„Бягство от затвора“ е номиниран за „Златен глобус“ и „Еми“. Създателят на оригиналната продукция Пол Т. Шойринг също работи и върху новите епизоди и като изпълнителен продуцент заедно с Вон Уилмот, Майкъл Хороуиц, Доун Олмстед, Нелсън МакКормик, Марти Адълстийн, Нийл Мориц и Брет Ратнър. Нелсън МакКормик е и режисьор на новите епизоди.бягство от затвора

 
 

Адел посвети изпълнение на жертвите в Лондон

| от chronicle.bg, БТА |

Адел посвети песента си „Make You Feel My Love“ на жертвите от терористичната атака в Лондон.

По време на свой концерт в Окланд, Нова Зеландия, на 22 март тя изпя парчето в памет на загиналите.

„Днес имаше терористична атака в родния ми град Лондон – заяви пред зрителите 28-годишната певица преди началото на концерта. – Аз съм буквално на другия край на света и искам хората да видят запалените тук свещи и да ни чуят. Странно е, че не съм вкъщи. Всичко, което искам, е да бъде у дома заедно с приятелите и семейството си. Всички те са добре, но искам да посветя изпълненията си тази вечер на жертвите на терористичната атака и на родния си град.“

45 000 зрители на стадиона „Маунт Смарт“ в Окланд запалиха свещи, докато носителката на „Грами“ изпълняваше хита си.

Адел в момента изнася концерти в Австралия и Нова Зеландия в рамките на световното си турне. То ще приключи с нейни шоута на стадион „Уембли“ в Лондон през юни и юли.