България в четвърта урна преди жребия за квалификациите за Евро 2016

| от |

Българският национален отбор ще бъде в четвърта урна на жребия за квалификациите за Европейското първенство по футбол през 2016 година, който ще се проведе на 23 февруари 2014 г. в Ница (Франция), предаде официалният сайт на УЕФА, цитиран от „Фокус“

1

Това стана ясно, след като УЕФА обяви разпределението на отборите според техния коефициент. В първа урна, лидери на групи, са европейският шампион Испания, Германия, Холандия, Италия, Англия, Португалия, Гърция, Русия, Босна и Херцеговина.

Другите отбори, които са в четвърта урна, и срещу които тимът на Любослав Пенев не може да се падне, са Черна гора, Армения, Шотландия, Финландия, Латвия, Уелс, Естония и Беларус.

53-те отбора, които ще участват в квалификациите, ще бъдат разделени в шест урни на базата на своя коефициент. Ще бъдат изтеглени девет групи – осем по шест отбора и една с пет тима. В по-малката група ще бъде прибавен домакинът Франция, който се класира директно и мачовете му няма да участват в класирането, а ще се броят за контроли.

Деветте победители от групите, деветте втори и най-добрият трети отбор се класират директно за Евро 2016. Останалите осем трети тимове ще участват в баражи на разменено гостуване, за да бъдат определени последните четири участника на европейското първенство, на което за първи път ще има 24 отбора.

Първа урна: Испания, Германия, Холандия, Италия, Англия, Португалия, Гърция, Русия, Босна и Херцеговина

Втора урна: Украйна, Хърватия, Швеция, Дания, Швейцария, Белгия, Чехия, Унгария, Ейре

Трета урна: Сърбия, Турция, Словения, Израел, Норвегия, Словакия, Румъния, Австрия, Полша

Четвърта урна: Черна гора, Армения, Шотландия, Финландия, Латвия, Уелс, БЪЛГАРИЯ, Естония, Беларус

Пета урна: Исландия, Северна Ирландия, Албания, Литва, Молдова, Македония, Азербайджан, Грузия, Кипър

Шеста урна: Люксембург, Казахстан, Лихтенщайн, Фарьорски острови, Малта, Андора, Сан Марино, Гибралтар

 
 

Москва не разглежда алтернатива за провеждане на „Евровизия 2017″

| от |

Организаторите на конкурса „Евровизия 2017″ опровергаха информацията, че Москва разглежда възможността за алтернативен град за провеждането му. Това се се съобщава на руската версия на сайта на „Дойче веле“.

„Европейският съюз за радио и телевизия, който е организатор на конкурса „Евровизия“, опроверга информацията за възможното му пренасяне от Киев в Москва. Организаторите нямат подобни планове“, се казва в информацията.

Позовавайки се на организационния комитет на конкурса, германският в. „Билд“ вчера писа, че финалът на „Евровизия 2017″ може да се състои в Москва заради проблеми с финансирането му от украинска страна.

Окончателно решение дали Украйна ще получи право за провеждане на „Евровизия“ Европейският съюз за радио и телевизия трябва да вземе на генерална асамблея на 8 декември.

 
 

Air France приветства първия си Boeing 787

| от CHR Aero |

На 2 декември, в 9 часа сутринта, Air France приветства първия си Boeing 787. По този повод, и според обичая, пожарникарите на летище Париж-Шарл де Гол посрещнаха самолета с традиционен поздрав с вода.

Франк Тернер, изпълнителен директор на Air France, заяви: „Това е голяма гордост и чест за нас, днес да посрещнем в Air France първия Boeing 787 и 9-ти в групата Air France-KLM. Boeing 787 бележи нов етап в модернизацията на флота ни и ще предложим на нашите клиенти най-добрите продукти на Air France „.

Air France предлага най-доброто на борда на Boeing 787:

– Най-новите салони на борда Air France: лукс в бизнес класата (30 места), комфорт за всички в новата Premium икономична (21 места) и в икономичната (225 места) класи;
– Wi-Fi връзка на борда, адаптирана към изискванията и навиците на клиентите (от 20MB до 200MB, на цени от 5 до 30 евро);
– Допълнителен комфорт и пространство с най-новите кресла в Premium икономичната класа;
– 30% по-големи люкове, в сравнение с подобни самолети;
– По-високи нива на влажност по време на полет за по-голям комфорт при пътуване.

Този самолет от ново поколение има и някои много важни преимущества:
– Разходът на гориво е намален с около 20% в сравнение с предходното поколение самолети, което намалява влиянието от поредно увеличение на цената на горивото;
– Значително намаляване на емисиите на CO2 (около 20%), както и емисиите на шум.

Boeing 787 на Air France ще направи първия си търговски полет до Кайро на 9 януари 2017.

Компанията ще посрещне втория си самолет през април 2017 г., който ще лети до Монреал от 1ви май, 2017.

 
 

Изтекоха снимки на новия смартфон на Meizu

| от chronicle.bg |

Наскоро Meizu представи официално смартфоните Pro 6 Plus и M3X.

На 6 декември компанията ще даде пресконференция, на която вероятно ще представи още свои устройства. Слуховете твърдят, че Meizu ще покаже M5 Note, но на сцената ще се появи и друга джаджа с кодовото име Meizu Four (1206).

Днес в китайската социална мрежа се появи порция снимки на телефона.

Все още няма официална информация за спецификациите на смартфона, но според слухове, Meizu Four ще има извит 2K AMOLED Edge дисплей и Exynos 8890 чипсет.

Meizu-Four-leak_6

Източник: GSM Arena

 
 

Къде отиват мазнините, когато сваляме килограми

| от chronicle.bg, по iflscience.com |

Диетите и хранителните режими често са в устите на хората. Оказва се обаче, че има много митове за свалянето на килограми. Някои хора смятат, че мазнините се превръщат в енергия или топлина. Други пък твърдят, че се секретират или направо, че се превръщат в мускули.

Всъщност това съвсем не е така. Андрю Браун от Университетът на Ню Саут Уейлс и австралийският физик и тв водещ Рубен Мийрман откриват, че когато губим мазнини, всъщност ги издишваме.

„Царува стряскащо незнание около метаболичните процеси при отслабване“, казва Браун. Мийрман добавя: „Правилният отговор е, че по-голямата част от подкожната мазнина се издишва под формата на въглероден диоксид. Отива във въздуха.“

Те са изчислили, че за да загубим 10 килограма мазнини, ще ни трябват 29 килограма кислород, а ще произведем 28 килограма въглероден диоксид и 11 килограма вода.

Това, разбира се, не означава, че ако дишаме повече, ще отслабнем по-бързо. Означава само, че ще ни стане лошо и можем да загубим съзнание.