AUXIONIZE – революционна платформа за обратни търгове

| от |

AUXIONIZE предлага на бизнеса повече възможности за печалба и справяне с корупцията

Държавната и общинска администрация ще има безплатен достъп до платформата като по този начин ще остават повече пари в бюджета и ще се избегнат корупционните практики

На специално събитие днес беше представена първата у нас революционна платформа за обратни търгове AUXIONIZE. Докато при класическите аукциони купувачът се стреми към добра услуга или стока чрез наддаване, то при обратните търгове търговецът е този, който печели поръчка, предлагайки най-изгодни условия, конкурирайки се с други в своя бранш.

AUXIONIZE е насочена както към малкия и среден бизнес, така и към големите компании които могат да оптимизират разходите си с до 30% и да постигнат повече прозрачност в отношенията със своите доставчици на стоки и услуги. Към момента онлайн платформата покрива секторите транспорт и логистика, строителство и консумативи за офиса.  От тестовия период до сега има регистрирани над 2 900 участници – купувачи и продавачи, а броят на успешните сделки надхвърля 2 700.

Революционият проект е разработка на г-н Ивайло Пенчев, който стои зад успешни бизнеси като WALLTOPIA, и на неговия партньор г-жа Савина Петрова, бивш търговски директор на WALLTOPIA и настоящ управляващ партньор в AUXIONIZE. Към тях се присъединява и г-н Петър Митев, съосновател на Chaos Group, световен лидер в сферата на 3D и анимационните услуги с офиси в София, САЩ, Япония и Корея.

„AUXIONIZE е уникален шанс за всички предприемчиви хора, които искат да развиват бизнеса си и да печелят. Прозрачността при сделките и автоматизираната процедура на надаваето гарантират конкурентни цени, като увеличават ефективността и намаляват времето за преговори. Регистрирайте се в платформата и Ви гарантирам, че в кратък период ще се изненадате колко добри условия може да договорите“, сподели г-н Ивайло Пенчев по време на събитието.

Участието в AUXIONIZE е напълно безплатно. Всеки нов възложител получава свободен достъп в рамките на 2 месеца и  открита сметка с 5 евро, които са достатъчни за надаване в 5 търга. По този начин всеки желаещ може да разучи системата и да се убеди лично в нейната ефективност за бизнеса си.

Авторите на AUXIONIZE ще осигурят безплатен достъстъп и ползване на платформата за целите на държавната администрация. Според тях по този начин ще бъдат свалени с до 50% цените при държавните и общинските търгове, а спестените суми ще остават в бюджета. И тъй като търговете в AUXIONIZE са напълно видими, а не тайни, то медиите и заинтересованите лица ще могат да следят в реално време участниците и условията, при които се сключват сделки, което от своя страна ще донесе повече прозрачност и справяне с корупцията.

В световен мащаб платформите за обратни търгове набират популярност още през 2002 г., като в Европа се радват на изключителна популярност в страни като Холандия. От 2004 г. Белият дом на САЩ използа този подход за нуждите на правителството.

 Auxionize_PPT 1.0. Media Event_Page_14

Как функционира платформата?

Всички дейности се реализират онлайн на адрес https://auxionize.com/bg

  1. Първата стъпка е регистрацията, която е напълно безплатна и отнема секунди. Необходимите данни са име, имейл и БУЛСТАТ номер на фирмата, която ще участва. Одобрението на регистрацията се извършва от администратор след кратка проверка, като за всички се предлага услугата консултация.
  2. Следва публикуването на търг, което отнема по-малко от минута и се състои в попълване на информация за спецификата на продукта/услугата, която клиентът търси да закупи. За максимално улеснение платформата позволя качване на презентации, чертежи, снимки и др.
  3. Поддаването /обратно на наддаване при класическите търгове/ започва. Потенциалните доставчици на търсената услуга предоставят своите оферти. Когато възложителят избере доставчик, той го уведомява с натискане на един бутон и получава достъп до контактите му, за да уточнят всички детайли.
  4. След приключването на сделката двете страни имат възможността да предоставят обратна връзка за партньорството им.

 

 
 

Игра, разработвана у нас, събра над 500 000лв. за няколко часа

| от chronicle.bg |

 

Игра на софийското студио Snapshot Games събра над $300 000 или 540 хил. лева за по-малко от 24 часа.

Phoenix Point беше пусната за подкрепа от фенове в 19 ч. вчера, като до края на кампанията й има цели 42 дни.

Ветеранът в гейм индустрията Julian Gollop е избрал България за своята дейност преди повече от 10 години и това е втората игра, разработена от него и софийския му екип.

PhoenixPoint_Screen_02

Разработчиците създават предстоящата походова стратегия от офиса си в Дианабад и са уверени в качествата на своята творба. Това е и причината да си сложат иначе амбициозната цел от $500 000, които да съберат от почитатели, вместо да се договорят с голяма корпорация.

Предишната игра, направена на нашенска територия от Julian Gollop, събра над $200 000 в платформата за публично финансиране Kickstarter. Заглавието й е Chaos Reborn и все още върви отлично в Steam.

Новият амбициозен проект на местното студио – Phoenix Point – разказва за пост-апокалиптичен свят, в който извънземна раса превзема планетата ни и малкото оцелели хора се опитват да отвърнат на удара.

Планът за пускане на играта предвижда това да се случи в края на 2018 г., като за целта екипът на Julian Gollop трябва значително да се разрастне.

 
 

Новият Jaguar XF Sportbrake загатва за себе си

| от chronicle.bg |

Jaguar повдигна завесата новия XF Sportbrake от централния корт на Уимбълдън.

По-малко от 70 дни преди началото на световния тенис турнир Уимбълдън 2017, тревната площ на комплекса All England Tennis Club се превърна в платно за очертанията на динамичната спортна комби версия на Jaguar XF. Прочутите бели линии на игрището се трансформираха пред експертните погледи на Иън Калъм, директор по дизайна в Jaguar, и на ландшафт мениджъра на Уимбълдън Нийл Стъбли.

XF Sportbrake ще се присъедини към редиците на носителите на награди XF автомобили в спортните салони на Jaguar след премиерата му през лятото.

Jaguar е официален партньор на турнира Уимбълдън 2017, който ще се проведе от 3-и до 16-и юли 2017 г.

 
 

Чанинг Тейтъм: 12 роли за чудо и приказ

| от chronicle.bg |

Днешният рожденик Чанинг Тейтъм първоначално става известен с външния си вид. Няма какво да се лъжем, човекът е секси, мускулест, с леко приматовиден, но безспорен сексапил, и разкошно, фотошопнато тяло.

Признаваме, че не го приемахме на сериозно като актьор. Може би заради глупавите продукции, в които се снимаше отначало, а може би заради клопката, в която попадат много красиви актьори, които биват подценявани заради външния си вид. Като Брад Пит, Леонардо ди Каприо, Джейк Джиленхол, Хийт Леджър др. Подобно на изброените, Тейтъм успя да се измъкне от този имидж и да докаже, че има актьорски качества. В последните няколко години.

Тейтъм е роден на 26 април 1980 в Кълман, Алабама. Той има френски, ирландски и американски произход. Семейството му се премества на Мисисипи, когато той е на шест , макар че посещава Алабама всяко лято, където все още живеят баба му и дядо му.

Тейтъм израства по поречието на река Мисисипи, където той се наслаждава на дивия живот, включително на “всички алигатори и гърмящи змии, които едно момче може да преследва, риболов всеки ден, футболна лига Pop Warner и други подобни неща”. Тейтъм е атлетичен още докато расте, играе футбол, бейзбол и се подготвя за военно училище, макар, че той казва, че “девойките са неговото най-голямо увлечение в училище”.

Първият опит на Тейтъм е в модния бизнес, като фотомодел. Участва като танцьор, във видеоклипа на Рики Мартин за песента “She Bangs“, след прослушване в Орландо, Флорида. Впоследствие подписва с модна агенция от Майями, Страница 305 (кодекса на Модната Агенция) включва и появяване на корицата на Vogue. Той скоро се появява и в рекламите на Abercrombie & Fitch, Nautica, Dolce & Gabbana, American Eagle Outfitters. Тейтъм се снима също в рекламите на American Eagle Outfitters, Pepsi и Mountain Dew, и е избран за един от „50 най-красиви лица” за месец октомври 2001.

Неговата първа отличителна роля е през 2005 в училищната драма Coach Carter. В ролята на Джейсън Лайл – умно улично момче, което играе много добре баскетбол.

Чанинг също се появява и във видеото на туиста „HOPE”, чиято песен е саундтрак на филма „HOPE”. През същата година Чанинг играе незначителна роля във „Войната на световете“, както и един от топ мотокрос рейсърите в „SUPERCROSS” и поддържаща роля във „HAVOC”.

В галерията може да видите нашия подбор на роли на Чанинг Тейтъм, където може да се насладите на таланта му. И на тялото му, естествено.

 
 

Сериали, базирани на филми

| от |

Качественото кино има навика да се провира дори и през най-малките пролуки, които комерсиалните бомбастични заглавия му оставят. То намира своите почитатели и оставя приятна следа и послевкус в зрителя.

Доброто кино ще съществува, независимо колко комерсиални екшъна и филми за надяждане с пуканки се направят. Същото важи и за добрата телевизия.

В нашата селекция днес двете се срещат. Някъде по средата, където е най-удобно.

Избрали сме шест сериала, които са базирани на шест качествени филма, които ако не сте гледали, е добре да се засрамите.

За останалите – всичко е горе в галерията.