Атлетико Мадрид е доказателство, че не всичко е в парите

| от |

Докато УЕФА  заплашва с финансов феър плей, ПСЖ, Манчестър Сити и други европейски гиганти, лидерът на испанската Ла Лига доказа, че парите не са най-важни, когато се сглобява печелившия отбор.

92

Атлетико Мадрид е лидер и се намира на крачка от спечелването на шампионската титла в Испания, а в същото време изигра и страхотен мач срещу Челси на полуфиналите на Шампионската лига.

Мнозина се питат колко ли струва успехyt? Когато става въпрос за Атлетико Мадрид, отговорът е много по-малко в сравнение с други отбори, които са на върха на водещите европейски първенства. Атлетико Мадрид не разполага с много пари, но ги използват правилно.

От отборите, които са преминали груповата фаза в Шампионската лига, Атлетико Мадрид спечели максимума от трансферите в последните пет години.

Философията, която практикуват някои клубове като Реал Мадрид е демонстриране на „финансови мускули.“ Покупката на най-добрите играчи не означава непременно и успех на терена. Моделът на Атлетико Мадрид е в противоречие с тази политика

93

През последните пет години два от отборите, които са похарчили най-много пари за трансфери, Реал Мадрид и Манчестър Юнайтед са спечелили по-малко трофеи от Атлетико Мадрид. Реал Мадрид спечели три, Манчестър Сити четири трофея, а Атлетико шест!

Това означава, че според парите, похарчени за трансфери, всеки трофей на Реал Мадрид струва 177 милиона паунда. Трофеите на Манчестър Сити стрували по 133, а на ПСЖ по 122 млн. евро.

Тази данни казва, че трофеите на Атлетико Мадрид  средно струват по 27 милиона паунда.

 
 

Защо лентите на adidas са вертикални на панталоните, а тези на обувките са под ъгъл?

| от chronicle.bg |

Е, ето ви още една разбулена мистерия, благодарение на интернет.

Замисляли ли сте се защо панталоните adidas имат вертикални ленти, а тези на обувките са под ъгъл?

Явно някой го е направил и благодарение на дискусии в социални мрежи като reddit и imgur, една теория изплува като най-често срещаната.

Както може да се види от снимката, когато човек е клекнал, линиите от панталона биват перфектно продължени от тези на обувките.

Но това не е всичко.

Други забелязаха, че долната част на горнищата adidas също имат ленти. Но те са хоризонтални. И точно в тази поза изглеждат като началото на тази изключително интересна конфигурация.

Разбира се, теорията не е официално потвърдена от спортния гигант, но има смисъл, нали?

Имате да допълните нещо? Направете го в секцията за коментари.

 
 

Рецепта за кокосови гофрети

| от Росица Гърджелийска |

Роси успява да осъществи мечтата на мнозина, които страдат от различни алергии – тя успява да създаде гофрети без глутен, без лактоза и без ядки. Тайната – банани.

Росица Гърджелийска работи във филмовата индустрия, но обича да готви и да пътува. Живее няколко години във Великобритания, преди да се завърне в България. Обича да посещава интересни места по света. В блога на Роси www.primalyum.co.uk може да намерите рецепти за интересна и здравословна храна, както и истории за пътешествия.

Ето и нейната рецепта за кокосови гофрети.

 

Нужни продукти:

3 банана;
4 яйца;
1/3 ч.ч. кокосово брашно;
2 щипки бакпулвер;
олио за гофретника.

Начин на приготвяне:

Загрейте гофретника.
Блиндирайте бананите, яйцата и кокосовото брашно.
Оставете на престои 10 мин. и блиндирайте пак.
Добавете бакпулвера и разбъркайте добре.
Намазнете добре гофретника, изсипете черпак от сместа в него и го затворете.
Гответе няколко минутки и след това бавно започнете да отваряте гофретника. Ако гофретата е готова, би трябвало да се отвори лесно и да не залепне.

Прекрасни са сервирани с вишни и кокосови стърготини.

гофрети роси

 
 

Лора Палмър и агент Купър в тийзър плакати на новия сезон на Twin Peaks

| от chronicle.bg |

Ако сте истински Twin Peaks фенове, вероятно знаете кой е денят на Twin Peaks. 24 февруари. Именно тогава агент Дейл Купър пристига в градчето Twin Peaks.

По този повод Showtime пуснаха два нови плаката на предстоящия трети сезон на сериала, който чакаме вече 20 години и се надяваме да дочакаме до 21 май.

Имаме и две промота, които представляват motion версия на постерите.

Вижте ги:

twin-peaks-poster-lora-20170226-790x1074

twin-peaks-poster-20170226-790x1074

 
 

Ryanair използва гафа от „Оскар“-ите, за да си направи реклама

| от chronicle.bg |

Нискотарифният превозвач Ryanair използва грешката с обявяването на победителя на „Оскар“-ите в категорията за най-добър филм, за да си направи реклама.

Компанията пусна в Туитър снимка от церемонията с текст:  „Сгрешили сте името? Предлагаме 24-часови гратисни периоди да поправите малки грешки. Така няма да бъдете оставени в La La Land“.