56% от работодателите ще зарадват с коледни бонуси служителите си

| от |

12-12-15-27240_1

56% от фирмите ще дадат коледни бонуси на всички свои служители. Това показват данните от непредставително проучване на Българската стопанска камара, проведено в периода 25.11.2013 – 6 декември 2013 г. сред 410 компании.

22 на сто от фирмите няма да стимулират служители си, а 10 на сто ще насърчат за Коледа само определени работници.

43 на сто от фирмите няма да променят размера на бонусите в сравнение с 2012 година, 30 процента ще дадат по-голям стимул в сравнение с миналата година, а 18 на сто ще дадат по-малко.

Значителна част от мениджърите, участвали в допитването (73%) предпочитат финансовия стимул, а около 27 на сто ще подарят на служителите си фирмени подаръци и сувенири. Близо 10 на сто планират да предоставят на служителите си ваучери за храна и напитки.

Като условие за стимулирането на служителите за Коледа, работодателите поставят добрите финансови резултати (48%). За 26 на сто финансовите резултати не са от значение, а за всеки пети мениджър (24%) условие за стимулиране е внимателната преценка за приноса на работника.

Почти половината от запитаните работодатели (47%) са готови да заделят до 20 процента от размера на заплатата за коледен бонус. 38 процента могат да стимулират служителите с до половината от работната заплата, 6 процента могат да дадат повече от 100 процента от заплатата на служителите си.

45% от анкетираните работодатели използват коледните бонуси, за да стимулират добрите си служители. Освен тях, малко над 30% ще спазят и традицията всяка година да дават подаръци за Коледа на работниците. 17% от работодателите използват коледните бонуси като начин да се сплоти екипът на фирмата.

Резултатите от допитването показват още, че в 42% от анкетираните фирми броят на хората не се е променил през тази година. По равно (29%) са назначили или освободили хора.

Малко над половината от анкетираните фирми (54%) работят в сферата на услугите, 30 на сто оперират в търговията. Повече от 60% от фирмите, които са се включили в анкетата, работят основно за вътрешния пазар. Близо 30% от компаниите работят и за вътрешния, и за външния пазар и са основно международни компании.

 
 

Продават въздух от концерт на Адел

| от chronicle.bg, по БТА |

Австралиец се опитва да продаде въздух от концерта на Адел в Аделаида. Въздухът е бил пакетиран в найлонови пликчета, съобщи в. „Уест Острелиън“.

„Грабнете къс история за вашата колекция за Адел“ – пише Шон Макдона към офертата си в Ибей. – Всеки истински фен трябва да притежава такъв въздух. Много изгодно предложение“.

Началната цена на пликче с въздух е 14,95 австралийски долара (около 20 лева).

Концертът на Адел в Аделаида беше на 13 март. Публиката й беше от 70 000 души. Една от фенките й преживя нещо незабравимо, когато певицата я изтегли на сцената, за да пеят заедно.

 
 

Сиа без перука

| от chronicle.bg |

От Мадона до Лейди Гага, звездите са известни с всякакви екстравагантности.

Машината за хитове Сиа, която ни даде хитове като „Cheap Thrills“, е известна с това, че се появява на публични места с характерна перука.

сиа

 

Сиа обяснява перуката си така: „Нося я, за да мога да отида до магазина и да си купя маркуч, ако искам. Или ако ми се ходи до тоалетна, а не мога да намеря, мога просто да отбия от пътя, без хората да идват и да ме снимат.“

Певицата беше засечена на международното летище в Лос Анджелис без маскировката си. И разбира се, се случи точно това – дойдоха хора и я снимаха.

 
 

Документален филм разкрива тайни за живота на Хийт Леджър

| от chronicle.bg |

Документален филм за Хийт Леджър ще разкрие неизвестни факти за личния му живот.

Актьорът почина през 2008 година на 28 години.

„I Am: Heath Ledger“ ще разказва за живота на звездата, като ще включва и интервюта на важни за него хора. Ще има нови детайли около кариерата на актьора и личния му живот. Все още не е обявено кои са ключовите лица, интервюирани във филма.

Хийт Леджър спечели сърцата на зрителите с „10 неща, които мразя в теб“, „Планината Броубек“, „Като рицарите“ и други. Превърна се в легенда с ролята си на Жокера в „Черният рицар“, което посмъртно му спечели награда на Академията.

хийт леджър

Филмът ще съдържа информация и за още един въпрос – причината за смъртта му. Официално става дума за инцидентна свръхдоза. Според някои обаче Хийт Леджър е станал жертва на мрачния си персонаж в „Черният рицар“.

Актьорът има дъщеря от актрисата Мишел Уилямс – Матилда. Момичето днес е на 11, но Уилямс много добре пази личния й живот.
„I Am: Heath Ledger“ ще се появи на екран по телевизионната мрежа Spike през май.

 
 

Emirates и Дженифър Анистън срещу забраната за лаптопи

| от chronicle.bg |

Американското правителство забрани преноса на лаптопи и друга електроника в ръчния багаж в самолет. Emirates отговарят на това с рекламен клип с Дженифър Анистън.

В рекламата, озаглавена „Let us Entertain You“ („Нека ви забавляваме“ – от англ. ез.), Дженифър Анистън пътува в икономична класа в Airbus A380. Със спота Emirates напомня за системата си за забавление, която включва над 2500 канала за филми, телевизия и музика. Тя е предостатъчна, за да не забележим липсата на лаптопи, заради забраната им.

Клипът всъщност е от реклама, която Анистън снима за авио компанията миналата година. Президентът на Emirates сър Тим Кларк уверява, че забраната ще се спази в срок. Освен Emirates забраната усещат и 8 други компании от Близкия Изток и северна Африка.

Клипът не разкрива нищо изненадващо, имайки предвид, че през 2016 компанията печели титлата „Най-добра авио компания на света“. Състемата им пък печели „Най-добрата система за забавление на пътници в света“.

Следва клипът: