19,37 ч в събота е най-популярното време за секс

| от |

single-mom-sex

19,37 ч в събота вечер е времето, когато най-много двойки правят секс, установи британско изследване.

Събота е най-предпочитаният ден за секс, посочена от 44 на сто от двойките, следва неделя с 24% и петък с 22%. Причината за това е по-скоро удобство, отколкото желание за разгорещяване под завивките, показва изследването на сайта Lovehoney.com.

Освен това се оказва, че има разминаване между времето на най-голяма възбуда и времето, в което хората в действителност правят секс. Британците се чувстват най-възбудени към 16,33 ч в събота, но обикновено се отдават на ласки с партньора или партньорката повече от три часа по-късно.

25 на сто от участниците в изследването разкрили, че са най-възбудени сутринта, но само 10% правят секс тогава, защото бързат да излязат за работа. Допитването установило, че малка част от британците действат спонтанно, когато става дума за секс, а това обяснява разликата от три часа между времето на възбудата и на секса. Близо половината от двойките признали, че са толкова заети, че имат график за секс в дневника си.

„Сексът по график може да изглежда най-неромантичната дейност на света, но ние установихме, че редовната физическа интимност е ключът към цялостното щастие във връзката. Ако единственият начин да ви остава време за секс е да направите график за него, тогава защо не?“, казва съоснователят на сайта Lovehoney.com Ричард Лонгхърст.

Въпреки че повечето британци нямат време за спонтанен секс, изследването показва, че когато планират интимни ласки, те искат да са романтични, като 62% от двойките редовно имат „вечери за любовни срещи“, конкретни дни от седмицата, които пазят за романтични забавления. В такива вечери 88% от двойките завършват срещата със секс.

Изследването показва още, че не само времето от деня се отразява на либидото, а също и времето от годината. Британците са най-много настроени за секс през лятото, посочено от две трети от участниците. Следват зимата с 16%, пролетта с 14% и есента с 4%. Най-популярната дейност преди секс е романтична вечеря, следвана от гледането на телевизия, интимен разговор, посещение на нощно заведение и вечер навън с приятели.

 
 

Facebook тества инструмент за изобличаване на фалшиви новини

| от chronicle.bg |

След новината, че Германия има намерения да глобява Facebook за всяка фалшива новина, която се завърти в мрежата, от компанията явно са решили да се справят с проблема и в момента тестват филтър за фалшиви новини в Германия.

Политиците в Германия се опасяват, че разпространението на фалшиви новини може да се отрази на предстоящите наесен федерални избори.

Немците планират пътя, по който да вървят фалшивите новини така: когато системата за проверка на фактите на Facebook отчете една новина като фалшива, потребителите ще бъдат изпратени на Correctiv, неправителствена новинарска организация със седалище в Берлин. Ако даден елемент се счете за неверен, той ще бъде маркиран като „оспорван“, придружен от обосновка, а сайтът ще предупреждава потребителите, преди те да го споделят в социалната мрежа.

Освен това, т.нар. спорни елементи ще се показват по-малко в новинарския поток на социалната мрежа.

Източник: Financial Times

 
 

adidas представи новите PureBoost

| от chronicle.bg |

adidas Running представи новите обувки adidas PureBOOST. Те са вдъхновени от бегачи и са създадени за бегачи.

PureBOOST има по-висока пета и прогресивно изваяна средна част на подметката BOOST, с по-широка предна част за оптимална опора по време на бягане при завой – перфектна за тичане в градска среда. Външната част на подметката също е проектирана, за да отговори на специфичните изисквания за бягане в града, с гума разположена в средната част на подметката за допълнителна стабилност и защита. Проектираната като еластична мрежа, външна част на подметката, осигурява превъзходно сцепление като в същото време позволява на стъпалото да си взаимодейства хармонично със средната част на подметката изработена от пяната BOOST.

DSCF9442_LR

Новата текстилна горна част е изключително адаптивна и влиза в синхрон с походката на бегача. Новата конструкция на двойно обгръщащия стъпалото език, осигурява подкрепа, но също така позволява на крака да се движи в хармония с горната част на обувката.

За разработването на продукти за бягане, adidas използва нашия научно-изследователски екип, който използва системата за тестване на продукти ARAMIS – технология за проследяване на движението, която позволява детайлен анализ на движението на тялото. Всичко това ни вдъхнови да проектираме обувка за бягане в града, отличаваща се с елементи, адаптиращи се към различните предизвикателства.

 
 

Рон Уизли в трейлъра на сериалa „Гепи“

| от chronicle.bg |

Култовият филм „Гепи“ на режисьора Гай Ричи, с Брад Пит и Джейсън Стейтъм, ще бъде адаптиран в сериал. Дистрибутор е сайтът Crackle.

Мнозина са скептични по въпроса дали филмът би могъл да стане на сериал и действително – новите актьори не са коравите мъже, които бихме очаквали.

В ролите ще видим Люк Паскуалино от „Скинс“ и „Снежен снаряд“, Ед Уестуик от „Клюкарката“ и… Рупърт Гринт, който разбира се играе Рон Уизли във филмите за Хари Потър. Сериалът има 10 епизода, създадени от Алекс Де Раков, който обещава да запази хумористичното настроение на оригиналния филм от началото на века.

Гринт играе Чарли, двадесет-и-нещо-годишен лидер на банда от малки натегачи. Можем да очакваме бус пълен със златни кюлчета, уговорени боксови мачове и неадекватна престрелка с мъж в халат на цветя.

Трейлърът ни дава достатъчно, за да се закачим, въпреки че по-радикалните фенове може и да не са доволни от променения актьорски колектив и сюжет.

Сериалът излиза на 16 март.

 

 

 
 

„Manifesto“, където Бланшет играе 13 роли

| от chronicle.bg |

Германският художник Джулиан Розефелд показва трейлъра на „Manifesto“ – филм, в които Кейт Бланшет играе 13 различни роли.

Първоначално пуснат като видео инсталация в Australian Centre for the Moving Image в Мелбърн, „Manifesto“ е преправен в пълнометражен игрален филм. Трейлърът ни показва Бланшет в няколко от всичките й персонажи.

Премиерата на филма е по-късно този месец на Sundance Film Festival. В оригиналния синопсис пише, че Росефелд поставя „Бланшет в ежедневния свят – на домакиня, на работник във фабрика или на новинар – докато цитира думи, които са вдъхновили цели движения в изкуството“. И добавя: „Manifesto“ е забавен, а в същото време изисква от нас да се питаме дали тези страстни твърдения все още са верни и вдъхновяващи“.