10 причини за лошия старт на Манчестър Юнайтед

| от |

Трикратният европейски шампион и двайсеткратен шампион на Англия загуби стария победен блясък, който имаше под ръководството на сър Алекс Фъргюсън. Големият товар беше наследен от бедният Мойс, а сега от опитния Ван Гаал, но нещата отново не вървят.


 

1 Липсата на лидери. Ако погледнете състава на Юнайтед, ще забележите, че такива в отбора няма, с изключение на Уейн Рууни. Но той е на Олд Трафорд когато за „Червените дяволи“ играеха Рой Кийн, Гари Невил, Пол Скоулс, Фърдинанд, Видич и ще трябва да използва нещо, което е научил от тях. Когато нещата на терена не вървят, трябва да има някой, който да размаха ръцете и да вдъхне увереност на съотборниците си. Това е, може би, най-важната причина Юнайтед да изгубят победния си дух.

2. Луис Ван Гаал. Холандският специалист е само от няколко месеца в отбора, но въпреки опита, който има, той не успя да допринесе много, понеже от него се очакваше бърза промяна и напредък за отбора. Срокът за трансфери е завършен, а той има сравнително нов отбор, които ще трябва да се сработят на терена. След като неговият отбор вкара 3 гола, е непоносимо да загубят мача.

1409133798243_wps_5_mufc2_jpg

3. Не знаят как да отвърнат на удара. След обрата на Лестър, „Червените дяволи“ не реагираха и не можаха да задържат преднината и завършиха мача, като отбор средна ръка. Тази игра е продължение от миналия сезон с Дейвид Мойс. Играчите са загубили своя печеливш манталитет, а Ван Гаал трябва незабавно да го върне, защото във Висшата лига няма лесни мачове.  Юнайтед победи през уикенда с 2:1 Уест Хам на „Олд Трафорд“, записвайки едва втора победа от началото на сезона. Какво ще се случи, когато се срещнат с някой отбор от горната част на таблицата?

man unaited

4 Баланс. Манчестър Юнайтед трябва да възстанови равновесието и да наложи своя стил на игра. Защитата им е крехка с неопитни и играчи, които са преследвани от контузии, като Джоунс, Смолин и Еванс, а в атаката на хартия са едни от най-добрите в Европа. Ди Мария, Рууни, Ван Перси, Мата, Фалкао, въпросът е дали ще могат да вкарат повече голове отколкото ще получат.

5. Формацията. Когато Ван Гаал стана треньор, беше ясно, че ще наложи схемата 3-5-2, която работеше за Холандия. Тя му донесе добри резултати на предсезонната подготовка, но в първенството му донесе проблеми. Той няма правилните играчи за този тип игра, по крилата и халфовата линия, които да помагат на тримата защитници. Той изглежда го разбира и ще се върне на традиционната схема с четирима в отбрана, а след купи нужните играчи, може би отново ще се опита с любимата си формация.

6. Не се страхуват никой. Под ръководството на Фъргюсън, противниците на Юнайтед знаеха, че ще трябва да водят голяма битка, която предварително е наполовина загубена. Това се промени с Мойс, противниците намериха пукнатини и спряха да се страхуват. Ван Гаал ще трябва да върне атакуващият начин на игра и желанието за победа, без значение какво се случва на терена.

manchester united

7. Самочувствие. Това е един очевиден фактор, който се случи на отбора под ръководството на Мойс. Може би това ще се случи, тъй като те вече не работят с най-трофейният треньор на всички времена. Ван Гаал работи върху това през лятото и показа резултати, но играчите са в паника и често правят грешки, както при загубата от Лестър.

8. Мудността на трансферния пазар. Също като при Дейвид Мойс миналото лято, клубът реагира бавно на пазара и не можа да подсили клъба. Ван Гаал може би искаше да даде шанс на играчите, които са в отбора, но вече няма време, ако Юнайтед иска да се върне на победния път.

deivid mois

9. Робин ван Перси. Фъргюсън го привлече в отбора, за да го подсили през сезон 2012/2013. Той го направи и спечели титлата. От тогава не му върви, а го преследват и контузии. Нападателят вече не е сред най-добрите в Европа и на 31 г. рискува да се раздели с Юнайтед.

10. Защита. След фиаското с Мойс е ясно, че е дошло време за промяна в защитата. Евра, Фърдинанд и Видич  напуснаха отбора,  а Джоунс, Смолинг и Евънс се оказа, че не са на необходимото ниво. Сред тях няма лидер с опит, който да организира отбраната, това ще трябва да се промени.

 
 

Първият старт на ракетата Falcon 9 след аварията е предвиден за 16 декември

| от chronicle.bg |

Първият старт на тежката ракета-носител „Фалкон-9″ на американската компания SpaceX след септемврийската авария, е предвиден за 16 декември, предаде ТАСС.

Агенцията цитира съобщение на телекомуникационната компания „Иридиум комюникейшънс“, която възнамерява да изведе с ракетата десет съобщителни спътници от ново поколение.

Ракетата ще бъде изстреляна от базата на ВВС Вандерберг в щата Калифорния в 12:36 часа по времето на Западното крайбрежие на САЩ /22:36 ч. българско време/.

„Фалкон-9″ трябва да достави спътниците на ниска околоземна орбита.

 
 

Air France и KLM въвеждат нова тарифна схема за полетите си в Европа

| от CHR Aero |

Air France и KLM въвеждат разнообразие от оферти за икономичната класа за всички свои международни полети в рамките на Европа, Северна Африка и Израел. Клиентите ще могат да избират от три оферти, всяка от които предлага специфични услуги и условия. Те ще са на разположение онлайн за KLM в края на януари 2017.

– Оферта „Лека“ е за пътници, които търсят най-ниската възможна тарифа и пътуват без да регистрират багаж.

– Оферта „Стандарт“ е с допълнителна такса от  40-50 евро и предлага на клиентите допълнителни предимства, като например възможността да регистрират един багаж безплатно и да променят своя билет без такса.

– Оферта „Флекси“ е с допълнителна такса от 70-150 евро и предлага на клиентите максимална гъвкавост (без такси за промяна и връщане, без допълнително заплащане) и възможността да се възползват от услугата SkyPriority, за приоритетен достъп на летището, храна по време на полет. Офертата на Air France и KLM „Флекси“ е в отговор на търсенето на бизнес пътниците,  които могат да се възползват от всички продукти и услуги на двете авиокомпании в мрежата на средни разстояния.

„Прозрачност и разнообразие от възможности за нашите клиенти, са в основата за създаването на тези нови тарифи на Air France и KLM за мрежата на средни разстояния. С въвеждането им клиентите сами избират  услугите, от които се нуждаят. “ – заяви Питър Ботсма, изпълнителен вицепрезидент „Търговска стратегия“ на Air France-KLM.

 
 

6 лоши кино римейка

| от |

Този месец, преди точно 15 години, на голям екран излиза великолепната криминална комедия „Бандата на Оушън“. Джордж Клуни, Брад Пит, Мат Деймън, Кейси Афлек, Джулия Робъртс и Анди Гарсия, под режисурата на Стивън Содърбърг и майсторския сценарий на Тед Грифин, създават едно истинско удоволствие за гледане в този кино пъзел.

„Бандата на Оушън“ сам по себе си е римейк на известен филм от 1960-а година с Франк Синатра и Дийн Мартин. Но за разлика от нашата класация тук, е един от добрите примери в киното.

Петнайсет години след модерната си версия филмът вече е нещо като класика, която може да бъде гледана отново и отново, при това винаги да ви носи удовоствие и кеф, макар да знаете отговора на загадката в него. Може би, заради това или поради липсата на свежи идеи, но Холивуд вече прави повторен римейк на този филм, при това с жени.

След „Ловци на духове“ „Бандата на Оушън“ ще е следващия филм, който ще пострада от феминистичния удар, разстлал се като сив похлупак над меката на киното. Разбира се, това са само предположения, за които всеки гледал и двете версии на филма, се надява да не е прав.

Междувременно, докато чакаме женската версия на „Бандата на Оушън“ ние си припомняме шест ужасни римейка, с които киното е сбъркало. Много.

В галерията горе.

 
 

WIZZ GO – нова ценова категория от Wizz air

| от CHR Aero |

Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, пусна нов продукт. “WIZZ Go” е допълнителна опция към съществуващата “WIZZ Plus” (преди:”Plus Fare“) пакетна оферта, предлагаща по-голяма гъвкавост за пътниците.

Двете “WIZZ Go” и “WIZZ Plus” предлагат на клиентите намалена пакетна цена над базовата “Basic Fare” (за билет и малък салонен багаж), сумата от допълнителни услуги, ако се купят отделно и по-бърз процес на резервация.

Новата “WIZZ Go” е създадена за практични клиенти, които търсят ниски цени, отлични и стойностни оферти, и ползват най-популярните продукти и услуги на WIZZ. “WIZZ Go“ включва голям салонен багаж, 23 кг чекиран багаж и избор на място (с изключение на първия ред и местата с повече пространство за краката).

Wizz Air “WIZZ Plus” предлага дори повече допълнителни услуги и клиентите могат да се възползват от по-голяма гъвкавост и максимален комфорт по време на цялото пътуване: от момента на резервация на билета онлайн, до пристигането до избраната дестинация. „WIZZ Plus“ включва 32 килограма чекиран багаж, голям ръчен багаж, регистрация на летището, WIZZ Flex опция за промяна на датата на пътуване, избор на място (включително на първия ред и с допълнително пространство за краката), качване с предимство (също позволява вземане на допълнителна малка лична вещ на борда).

Kлиентите на WIZZ могат да запазват места за всички над 450 линии, на wizzair.com избирайки “WIZZ Go” и “WIZZ Plus”.

Джордж Михалополус, търговски директор на Wizz Air, каза: “Създадохме WIZZ Go за нашите практични клиенти, които не искат да се тревожат за избора на място и багаж. Това е междинно предложение, което ще се хареса на пътниците ни, които искат повече от базова тарифа, но не и целия продукт, включен в WIZZ Plus. Тъй като нашите клиенти имат различни желания, ние правим всичко възможто, за да излезем с продукт, които им отговаря най-добре.”