10 неща, които не трябва да казвате никога

| от |

ECpAlERYdiTpSRL-556x313-noPad

Нещата, които мислим и казваме ни оформят като човек, така че внимавайте. Ако искате да сте успешни в личен и професионален план има някои неща, които никога не трябва да казвате. Понякога дори малка промяна в начина на мислене може да доведе до големи резултати.


 

“Единственото, от което се нуждая е една добра идея”

Всеки има добри идеи, но не всички ги изпълняват. Ако търсите едно сензационно хрумване, което ще промени живота или работата ви, по-добре се успокойте малко. Мислете повече да практически неща, с които може да спомогнете за развитието на бизнеса. Оправете нещата, които не вървят или измислете как да обслужвате по-добре клиентите си – това са наистина важните идеи.

“Заслужавам го”

Със сигурност работите много и жертвате голяма част от живота си заради това. Но упоритият труд и саможертвата не са резултати по само себе си. Единственото нещо, което заслужавате са парите, които получавате. Така например надейте да вадите пари от бизнеса ви за вас самия, само защото мислите, че “го заслужавате”. Възнаградете се след като бизнесът ви процъфти.

“Само ако имах малко повече пари”

Никое предприятие няма достатъчно капитал. Спрете да се притеснявате за това и гледайте да направите възможно най-много с това, което имате.

“Всичко ще се оправи стига малко да ограничим разходите”

Целта винаги е да увеличим продуктивността и да намалим разходите. Често обаче е трудно чрез спестявания да сме рентабилни, даже на моменти съкращенията могат още повече да затруднят положението.

“Разчитам, че клиентите ни са лоялни”

Лоялността се печели трудно и се губи лесно. Толкова съм лоялен към местният магазин за колела, че съм склонен да платя повече, иначе бих се чувствал гузен. Но да речем, че искам да си купя колело, което в моя магазин струва 3000$. Бих ли си го купил от друго място за 2,900$? Не. 2,800$? Не. 2,500$ – абсолютно. Лоялността на клиентите в крайна сметка опира до това, което е най-изгодно за тях. Ако цените ви са твърде високи ще можете да задържите клиентите само до някъде.

478480769

“Нека се съсредоточим върху изграждането на маркетингово съзнание”

Хората трябва да видят дадена реклама няколко пъти, за да им направи впечатление. Ако тепърва започвате с бизнеса си обаче, този подход е твърде скъп и тягостен. Стремете се да се рекламирате по запомнящ се начин само с едно поглеждане от клиентите ви. След това може да се съсредоточите върху останалото.

“Искам компанията ни да е като едно голямо задружно семейство”

Със сигурност трябва да се стремите работното място да е с приятелска атмосфера. Служителите обаче размишляват като клиентите – всеки се стреми да е изгодно за него самия, така че никога няма как да сте семейство. Когато техните интереси не съвпадат с парите, които получават от вас те ще си тръгнат – както е правилно.

“Аз съм просто малко парче от пъзела”

Това е така, но само донякъде. Всички служители са важни, но вие сте по-важен. най малкото защото имате най-много авторитет и следователно най-много отговорности. В крайна сметка предприятието ви е ваше отражение.

“Бизнеса ни ще се разрастне от уста на уста”

Това не зависи от вас въобще. Колкото и да сте добри, клиентите ви надали веднага ще започнат да казват на всеки срещнат за вашата фирма. Някой ден може би това ще е най-добрият начин за разрастване на бизнес, но дотогава се фокусирайте върху ловът на нови клиенти.

“Ако просто оставим нещата както са, те сами ще се оправят”

Понякога не можем да си позволим да оставим някой да страда. Хубаво е да позволявате на служителите си да се учат от грешките си, но понякога трябва да се намесите. Преди да възложите задача на някой се попитайте доколко бихте толерирали неизпълнението й.

По „Time“.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Моделки, които смениха имената си

| от chronicle.bg |

Точно, когато си мислиш, че познаваш някого напълно. Точно, когато си мислиш, че си изследвал всеки сантиметър от нейната личност и хоп! Името й не било точно така!

Животът на тези моделки до голяма степен е ходене и в още по-голяма степен дисциплина. Това не означава, че не можеш да имаш творчески псевдоним. Или поне да си преправиш името на „по-удобно за известен“.

Моделките в галерията ни днес са направи именно това. Вие може би не познавате някои от тях, сега е моментът да се запознаете напълно.

 
 

Вижте трейлъра на продължението на култовия „Наистина любов“

| от chronicle.bg |

Наистина любов“ („Love Actually“) безспорно е една от най-добрите и най-обичани романтични комедии в британското кино, а и въобще, затова феновете вероятно ще се радват да чуят, че ще има продължение.

То ще представлява 10-минутна късометражна лента, заснета с благотворителна цел за Comic Relief.

Red Nose Day Actually unit stills

Повечето звезди от оригиналния филм ще се завърнат – Хю Грант, Колин Фърт, Лиъм Нийсън, Кира Найтли, Андрю Линкълн, Бил Най, Чуител Еджиофор, Мартин МакКътчън, Томас Броуди Сангстър, Лусия Монис и Роуън Аткинсън – те всички ще бъдат на линия. За съжаление, няма да видим Алън Рикман, който почина миналата година, а Ема Томпсън е отказала участие, защото с режисьорите са решили, че ще е твърде тъжно да играе (тя играеше съпругата на Рикман във филма).

Red Nose Day Actually unit stills

Краткото продължение на „Наистина любов“ („Love Actually“) ще бъде излъчено по ВВС на 24 май и по NBC на 25 май.

 
 

Цен*ура

| от |

Вие имате магазин за плодове и зеленчуци, аз имам 10 реда фиданки. Правим договор аз да продавам на вашия плод-зеленчук и да правим бизнес.

Идвам, 5-6 години продавам много готина продукция, но днес ето че вече продавам каквото си искам, защото имам тази свобода и по закон, и по договора ми с вас.

Вие ми казвате: „Днес магазинът е затворен, защото прекаляваш“. Аз ви казвам: „Черните ми дрехи крият от вас колко са бели душите ми.“ И съм прав, защото така сме се разбрали. Само дето не съм прав…

Не съм прав по същия начин, по който не съм прав, когато момичето предложи да плати на първа среща, аз да кажа „Ми окей“. Това, което ще стане, когато тя си плати, няма да е неморално или незаконно. Ще е тъпо.

На магазина пише “Плод-зеленчук”, хората очакват ако не само плодове и зеленчуци, то поне предимно това. Затова влизат. Като влязат обаче единственото плодово в магазина е презервативи с вкус на лимон. Често нямам и от тях.

Поне да продавах добре, но не продавам особено добре. София-Ден-и-нощният отсреща продава 2 пъти колкото мен. А дори не продават от магазин, а от багажник на кола. Нормално е да затворите магазина, нормално е да направите нещо.

От една страна така. От друга страна…

Това е Слави Трифонов и историята му на екран доказва, че той е поставял ултиматуми, чупил е телевизори, изхвърлял е боклуци. бТВ би трябвало добре да знаят за какво става въпрос. Какво да очакваш от Слави Трифонов?

Да добавим и това, че преди записа на всяко предаване сценарий получават не само режисьорите, Ку-ку бенд и т.н. Сценарият стига и до един човек, който се нарича делегиран продуцент. Той (или тя) е от страната на телевизията и следи “да не стане нещо”. Съответно – бТВ знаят какво ще става във всяко предаване. Естествено, едва ли са знаели, че Филип Станев ще къса снимка на президента, но това е частен случай.

В този смисъл в спора си със Слави Трифонов те са в ролята на момичето, което на първа среща каже: „Ти ще платиш“. Нито е неморално, нито е незаконно. Тъпо е.

Двете страни са заедно в тази работа, а работата е ясна.

В крайна сметка след цялата разправия с „Шоуто на Слави“, довечера всички ще са пред телевизора, за да видят какво ще стане. Излъчва се, рейтингът се вдига, Слави се чува, а новият изпълнителен директор на бТВ Флориан Скала оправдава доверието – всички са щастливи.

Преди 2-3 годни в едно интервю питаха DJ Станчо още ли има вражда между „Снайпер Рекъдрс“ и „Аренби Рекърдс“ и той каза: „А-а-а, не, то това беше само за да продаваме касетки.“

А ако случайно бТВ реши и тази вечер да пуска стари записи, то шоуто така или иначе ще продължи. С малко повече шум на улицата.