Сони Бонанза – той е хит, той е мит!

| от Нинко Кирилов |

„Това вашето не е точно хип-хоп”, самоиронично вкара една от сериозните групи в стила в свое парче от преди няколко години.

Това е някак много Хегелско, а трябваше да е ала Кант (не като прическа), но няма как. Хубавото е, че новите звезди са екзистенциалисти, защото си екзистират най-бясно. И извън онези недоразумения на римуване на „мой” с „мой” и глави от синтетичен каучук има и (частично цитирам Queens Of The Stone Age) диаманти сред екскрементите в хип-хопа. И то какви!

Той говори/пише само с големи букви като Смърт на Тери Пратчет. Той покори за няколко месеца сърцата на милиарди фенове по целия свят. Той е най-великият R’n’B изпълнител (каквото и да твърди Бичето…). Той е Сони Бонанза.

Сони, защо има толкова плява на родната хип-хоп сцена? Ти се появи, но си толкова пестелив. Искаме повече песни от теб на година отколкото правят онези имитатори от Ъпсурт.

ФЕНЕ, ПРИЧИНАТА СЕ КРИЕ В ПРИРОДНАТА ПОСРЕДСТВЕНОСТ НА ХОРАТА. НОРМАЛНО Е И ТРЯБВА ДА СЕ УЧИМ ДА ПРОЩАВАМЕ ЗА ТОВА, ЧЕ НЯКОЙ НЕ Е ТОЛКОВА ДОБЪР КОЛКОТО АЗ.

Знаем, че си хит и мит, но защо в твоя феноменален първи сингъл се получава когнитивен дисонанс – според теб лирическата героиня е едновременно „лоялна и умна“, но и „маловажна и необразована“. Как е възможно това, Сони?

ФЕНЕ, ЩЕ ОТГОВОРЯ НА ТОЗИ ВЪПРОС В ЦИФРИ – 2. ТОЧНО ТОЛКОВА ВИДА ДЪРЖАНИЕ ИМА ВСЯКА П*ЧКА В КОМПАНИЯТА НА СОНИ БОНАНЗА. КОГАТО ТЯ Е СЪС СОНИ БОНАНЗА – ТЯ Е ЛОЯЛНА И УМНА. КОГАТО Е ПРОСТО САМА – ТЯ Е МАЛОВАЖНА И НЕОБРАЗОВАНА.

Защо, о, защо забави култовата „Сребро и злато“ след Олимпиадата? Беше тематична, артистична, бомбастична!

ТОЗИ ИНТЕРГАЛАКТИЧЕСКИ ХИТ ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ЗАЕДНО С АЛБУМА НА СОНИ БОНАНЗА В БЛИЗКИТЕ МЕСЕЦИ. В МОМЕНТА РАБОТИМ ПО ПОЦИНКОВАНЕТО НА ОБЛОЖКАТА.

Масон ли си? Как се отнасяш към триъгълниците, очите в тях и всичко илюминатско?

ЕДИНСТВЕНИЯТ СИМВОЛ, В КОЙТО ИМА ИСТИННОСТ, Е СОНИ БОНАНЗА. ДРУГИТЕ СИМВОЛИ СА СЪЗДАДЕНИ ОТ ХОРАТА, КОЕТО ГИ ПРАВИ НЕСЪВЪРШЕНИ, ФЕНЕ.

Кой би искал да те подгрява в световен мащаб? Снуупи Дог? Доги Дог? Дог? Или Еминем? Петдесет цента? Пи Диди-Миди-Стриди (това е новият му прякор)?

ФЕНЕ, ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗПЪЛНИТЕЛ, КОЙТО МОЖЕ ДА ПОДГРЯВА СОНИ БОНАНЗА, Е САМИЯТ СОНИ БОНАНЗА.

Дай да се върнем на музиката. Наскоро анонсира, че „БЪДЕТЕ ГОТОВИ ЗА АЛБУМА НА СОНИ БОНАНЗА „СОНИ БОНАНЗА ПРЕДСТАВЯ: СОНИ БОНАНЗА – ПРИКЛЮЧЕНИЯТА НА СОНИ БОНАНЗА!“. СЪВСЕМ СКОРО ВЪВ ВАШИЯ ИНТЕРНЕТ БЕЗПЛАТНО“. Кога, какво, ще има ли концерт-премиера, където хората да могат да си купят ябълков сок, тулумбички или поне газирана вода?

КОНЦЕРТЪТ-ПРЕМИЕРА НА АЛБУМА НА СОНИ БОНАНЗА „СОНИ БОНАНЗА ПРЕДСТАВЯ: СОНИ БОНАНЗА – ПРИКЛЮЧЕНИЯТА НА СОНИ БОНАНЗА“ ЩЕ СЕ СЪСТОИ В СЪРЦАТА НА ФЕНОВЕТЕ.

Нещо специално за милиардите си почитатели да кажеш, Сони?

ФЕНЕ, ВСЯКО НЕЩО Е СПЕЦИАЛНО, СТИГА ДА Е СВЪРЗАНО СЪС СОНИ БОНАНЗА.

*Редакцията на Chronicle.bg е запазила в максимална степен оригиналния вид на интервюто на Нинко Кирилов с рапъра Сони Бонанза. 

 
 
4 коментара
  • FenNaSoni

    Сони Бизъл До смърт!

  • FenNaSoni

    Сони, Ти си най-великия !

  • FenNaSoni

    Сони Обичам те !

  • FenNaSoni

    Сони и аз Гарантирам че е чист (преди малко го умих)

10 мъже с по-възрастни половинки + 2 бонус

| от chronicle.bg |

В неделя изборите във Франция изведоха като фаворит в президентския вот Еманюел Макрон. Но онова, което впечатли по-силно от успеха на младия центрист, беше съпругата му – Брижит Макрон, по-голяма от него с 24 години.

Любовта между Еманюел Макрон и Бриджит пламва, когато тя е негова учителка по литература, женена, с три деца. Днес двамата продължават да са заедно, а отношенията им предизвикаха повдигане на вежда от страна на мнозина.

Затова ви предлагаме една галерия, която показва, че връзките между мъже и жени с драстична разлика във възрастта не са нещо ново, дори напротив.

 
 

Любимият виц на Христо Гърбов

| от Цветелина Вътева |

Само един ден на шегата не стига! Ето защо Webcafe.bg и ресторанти Happy обявяват месец април – за Месец на смеха. По този повод ви предлагаме любимите вицове на част от срещнем с най-усмихващите български комедийни актьори, заемащи специално място в сърцата ни.

Естествено, че знаете кой е Христо Гърбов. Дали сте се превивали от смях на ролята му като Пиер Миняр във „Вечеря за тъпаци“, хилили сте се на Гари Льожен/Роджър Трампълмейн в „Още веднъж отзад“ или сте се задавяли със салатата си пред телевизора, докато го гледате в „Комиците“, във всички случаи сте запознати с комедийния му талант.

Извън сцената и екрана Христо няма вид на смешник. По-скоро носи онова усещане за самовглъбеност, което придават на света около себе си хората, които вземат хумора на сериозно.

Предлагаме ви да прочетете виц, разказан от Христо Гърбов: 

Влиза един французин в един английски бар и си поръчва „typical English breakfast“ – боб, яйца, black pudding, което е вид кървавица, богата работа. Гледа той black pudding-a, хапва от него, пък после вика: „Абе като го видях това, помислих, че е лайно. Пък като го опитах, съжалих, че не е“.

Цялото интервю с Христо Гърбов можете да прочетете в Webcafe.bg


Фотограф: Мирослава Дерменджиева

Място: ресторант HAPPY на ул. „Раковски“ 145

 
 

Кой е Алекс Клер и какви ги свърши в България

| от chronicle.bg |

Алекс Клер – това име говори на мнозина в България нещо, единствено ако към него добавим и „Too Close“. Извън хитовото си парче обаче рижият британец, приел юдаизма, има три албума, страхотен плътен глас и невероятно поведение на сцената. Всичко това могат да потвърдят онези, успели да го видят на живо в Sofia Live Club на 24 април.

Алекс Клер е  роден в лондонския район Саутуорк. Израства, слушайки джаз записите на баща си и отрано бива привлечен към блуса и соул музиката. Като дете взима уроци по тромпет и китара, но с времето поставя основен акцент върху свиренето на китара. Постепенно проявява интерес и към стилове като дръм-енд-бейс и дъпстеп.

Всичко това се усеща в музиката, която прави – на сцената застава с шапка и микрофон в ръка, а от двете му страни има барабанист и басист. Музиката, която се получава в комбинация с мощния му, плътен глас, е смес между всички стилове, които са го вдъхновявали.

В свое интервю казва, че е разбрал, че трябва да се занимава с музика, когато бил на 17 години. Тогава свирел на барабани в група, но гласът му като беквокал заглушавал всички. „Не че имам по-добър глас, а че е по-силен“, казва Алекс Клер.

Ако го слушате на живо, ще разберете, че е взел правилното решение за бъдещето си. Мощният му глас преминава като ударна вълна из цялата зала.

Изненадващо, на живо звучи дори по-добре, отколкото на запис. Ако на моменти вокалът оставя баса и барабаните да водят, то в следващите силният глас на Алекс Клер се откроява ярко. През цялото време, докато е на сцената, той общува с публиката. Алекс Клер е от онези изпълнители, които не просто гледат, но и виждат различните лица пред себе си и сякаш това ни най-малко не го притеснява, точно напротив. В края на концерта вече се чувстваш свързан с изпълнителя на сцената, сякаш преживяването заедно е било сближаващо – като начало на приятелство.

Преди да изпълни хита си Too Close, Алекс Клер моли всеки от публиката да остави телефона си и да изслуша парчето, без да снима. Всички без двама-трима се подчиняват. Изпълнението кара цялата публика да пее и да се движи като общ организъм.

След като басистът, барабанистът и Алекс напускат сцената, всичко утихва. След това на бис излиза само Алекс с китара и започва акустична игра с публиката, която се превръща в негов беквокал и му помага с припевите. Казва, че от години не е имал толкова шумен концерт и на няколко пъти повтаря, че би се върнал отново с концерт тук. Затова и след като сцената угасва зад гърба му, всички са спокойни, че тази среща не е била последна.

За съжаление, няма видео, което да улови онова, което се случи на сцената на Sofia Live Club – непрофесионалната техника не може да се справи с магията на това изпълнение. Вижте няколко снимки от концерта в галерията.

 
 

Късометражна програма за първи път на „София филм фест за учещи“

| от chronicle.bg, По БТА |

Късометражна програма ще има за първи път в Дискусионния клуб за българско и европейско кино „София филм фест за учещи“ – в пролетното издание, което започва днес в Дома на киното и ще продължи до 26 юни, съобщават организаторите.

Прожекциите са всеки понеделник от 18.00 ч. Входът е безплатен за ученици и студенти. Лектори са кинокритикът Антония Ковачева, директор на Филмотеката, и режисьорът проф. Георги Дюлгеров.

Българското кино отново е важен акцент в пролетната селекция. Традиционно ще има срещи с творческите екипи на филмите. Българска е и първата късометражна програма – от три заглавия – носителите на наградата „Джеймисън“ /Jameson/ за най-добър български късометражен филм за 2017 и 2016 г. – „Дрехи“ на Веселин Бойдев и „На червено“ на Тома Вашаров, както и „Любов“ на Боя Харизанова.

Пълнометражните родни продукции са „Пеещите обувки“ на Радослав Спасов, вдъхновен от съдбата на певицата Леа Иванова, предизвикалият огромен зрителски интерес „Воевода“ на Зорница София – по спомени на очевидци и разказа „Румена войвода“ от Николай Хайтов, „Слава“ на Кристина Грозева и Петър Вълчанов – с наградата за най-добър балкански филм и наградата на гилдията на българските кинокритици на 21-вия СФФ и още много отличия, „Семейни реликви“ на Иван Черкелов, интригуваща мозайка от три истории за разрушеното човешко общуване между героите – съпрузи, братя, родители и деца.

Пролетната програма започва с един от най-обсъжданите филми на 2016 г. – носителя на шест „Оскар“-а „La La Land“ на младия режисьор Деймиън Шазел с Райън Гослинг и Ема Стоун. Финалът е с „Т2 Трейнспотинг“ на Дани Бойл, в който рамо до рамо с Юън Макгрегър и Джони Лий Милър блести талантливата млада българска актриса Анжела Недялкова.
Останалите заглавия са „Патерсън“ на Джим Джармуш, номиниран за „Златна палма“, „Хулиета“ на Педро Алмодовар, „Панама“ на младия сръбски режисьор Павле Вучкович, номиниран за „Златна камера“ в Кан.