Зукърбърг иска да превърне Фейсбук в персонализиран вестник

| от |

Главният изпълнителен директор на Фейсбук Марк Зукърбърг съобщи по време на едночасов разговор с потребители на социалната мрежа, че работи за създаването на персонализиран поток от новини за всеки човек, съобщава испанската агенция Еуропапрес.

„Нашата цел е да създадем персионализиран вестник, идеален за всеки човек в света“, каза Зукърбърг. В първата си сесия „Въпроси и отговори“ във Фейсбук той отговори на въпроси на потребители на социалната мрежа, които присъстваха в залата, следяха разговора в интернет или изпращаха коментари чрез страницата във Фейсбук Q&A with Mark, създадена специално за тази цел.

Според Зукърбърг всеки потребител получава всеки ден над 1500 истории, но средният потребител успява да прегледа едва 100 истории чрез News Feed. Той увери, че служителите му опитват да персонализират приложението, така че всеки човек да вижда на страницата си най-важното и най-интересното за него.

С цел максимизиране на преживяването Зукърбърг работи с екип от инженери за анализиране на поведението на потребителя и събиране на данни, които да помогнат при определянето на интересното за всеки потребител съдържание. „Това означава, че ако компаниите споделят съдържание, което може да бъде полезно за потребителите на Фейсбук, тогава ще го покажем. Но ако напротив, компаниите споделят съдържание, което не е интересно, няма да го покажем, тъй като за потребителя може би е по-важно да узнае, че бебето на негов приятел е здраво“, каза Зукърбърг.

Той даде съвет на компаниите, които опитват да достигнат до най-широка публика чрез страниците си във Фейсбук. „Ако сте собственик на фирма и мислите как да използване страницата си във Фейсбук, бих искал да се съсредоточите върху това да публикувате наистина добро и привлекателно съдържание за нашите клиенти и за хората, които ви следят“.

Фейсбук разполага с цял екип, посветен на създаването на алгоритъм, който ще може да предсказва идеалното съдържание за всеки потребител. Зукърбърг изтъкна, че качеството на съдържанието е от основно значение. „Има голяма конкуренция, така че потребителите виждат само най-качественото съдържание“, каза той. /БГНЕС

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Началото на „La La Land“ през iPhone-a на Деймиън Шазел

| от chronicle.bg |

„La La Land“ обира награди като стой и гледай, а в събота предстоят и Оскарите.

Филмът, естествено, получи и известно количество критики. Лайтмотивът в тях е, че Райън Гослинг и Ема Стоун не танцуват и пеят като истински актьори в мюзикъл. Разбира се, възможно е играта на Гослинг и Стоун нарочно да е такава. Със сигурност обаче режисьорът Деймиън Шазел не е подценил мюзикъл мотивите във филма си.

Появи се видео от репетициите на началната сцена на филма, което Шазел заснема със своя iPhone. То показва усърдната репетиционна работа по парчето на магистралата в Лос Анджелис. На пресъздадена снимачна площадка актьорите изиграват сцената, а ние можем я да видим редом с оригинала.

 

 
 

„Дракон“ на SpaceX се скачи с международната космическа станция

| от chronicle.bg |

Товарният космически кораб „Дракон“ на частната американска компания SpaceX се скачи с Международната космическа станция ден след неуспешния си опит, предадоха Асошиейтед прес и ТАСС.

За скачването помогнаха астронавтите Шейн Кимброу от САЩ и Тома Песке от Франция, като прихванаха капсулата с помощта на автоматичната ръка-манипулатор „Канадарм“.

Вчера възникна проблем с GPS системата на кораба, който възпрепятства приближаването му към станцията. Грешката в навигацията беше бързо отстранена и всичко мина гладко при втория опит.

„Дракон“, зареден с близо 2,5 тона товари и оборудване, излетя в неделя от космическия център „Джон Кенеди“ близо до Кейп Канаверал в щата Флорида. Оттук тръгнаха мисиите на Аполо към Луната, както и космическите совалки в периода 1981-2011 година.

Шестчленният екипаж на станцията ще приеме нова пратка в петък, този път от Русия.

След закъснялото пристигане на „Дракон“, астронавтите трябва да го отворят колкото е възможно по-скоро, за да разтоварят 40 мишки от борда му. Животните са част от експеримент за зарастване на рани.

Източник: БТА

 
 

България е на 25-о място в света по скорост на мобилния интернет

| от chronicle.bg |

Страната с най-бърз мобилен интернет в света е Южна Корея, сочат данни на Open Signal. С близка скорост са Норвегия и Унгария. Докато в Южна Корея можете да ползвате интернет със скорост 37.5 мегабита в секунда, в Норвегия – 34.8, то в Унгария скоростта е 31 мегабита в секунда.

Open Signal са изчислили данните за 87 държави. Средната скорост за 4G връзка е 17.4 mbps, което означава, че трите топ държави скоростта е почти два пъти по-висока. Въпреки това обаче количеството време, което хората прекарват свързани с wifi мрежи не намалява, а точно обратното. Например в Южна Корея потребителите прекарват 50% от времето си с wifi връзка.
Това значи, че мобилната връзка се използва не за да замени wifi мрежите, а за да ги допълни.

България е на 25-о място по скорост на мобилния интернет и изпреварва страни като Великобритания, Италия, Германия и Франция.