Зукърбърг иска да превърне Фейсбук в персонализиран вестник

| от |

Главният изпълнителен директор на Фейсбук Марк Зукърбърг съобщи по време на едночасов разговор с потребители на социалната мрежа, че работи за създаването на персонализиран поток от новини за всеки човек, съобщава испанската агенция Еуропапрес.

„Нашата цел е да създадем персионализиран вестник, идеален за всеки човек в света“, каза Зукърбърг. В първата си сесия „Въпроси и отговори“ във Фейсбук той отговори на въпроси на потребители на социалната мрежа, които присъстваха в залата, следяха разговора в интернет или изпращаха коментари чрез страницата във Фейсбук Q&A with Mark, създадена специално за тази цел.

Според Зукърбърг всеки потребител получава всеки ден над 1500 истории, но средният потребител успява да прегледа едва 100 истории чрез News Feed. Той увери, че служителите му опитват да персонализират приложението, така че всеки човек да вижда на страницата си най-важното и най-интересното за него.

С цел максимизиране на преживяването Зукърбърг работи с екип от инженери за анализиране на поведението на потребителя и събиране на данни, които да помогнат при определянето на интересното за всеки потребител съдържание. „Това означава, че ако компаниите споделят съдържание, което може да бъде полезно за потребителите на Фейсбук, тогава ще го покажем. Но ако напротив, компаниите споделят съдържание, което не е интересно, няма да го покажем, тъй като за потребителя може би е по-важно да узнае, че бебето на негов приятел е здраво“, каза Зукърбърг.

Той даде съвет на компаниите, които опитват да достигнат до най-широка публика чрез страниците си във Фейсбук. „Ако сте собственик на фирма и мислите как да използване страницата си във Фейсбук, бих искал да се съсредоточите върху това да публикувате наистина добро и привлекателно съдържание за нашите клиенти и за хората, които ви следят“.

Фейсбук разполага с цял екип, посветен на създаването на алгоритъм, който ще може да предсказва идеалното съдържание за всеки потребител. Зукърбърг изтъкна, че качеството на съдържанието е от основно значение. „Има голяма конкуренция, така че потребителите виждат само най-качественото съдържание“, каза той. /БГНЕС

 
 

Смешната история за голия Чанинг и началото на връзката с Джена

| от chronicle.bg |

Чанинг и Джена Тейтъм са една от най-готините светски двойки. Двамата винаги са с огромни усмивки на лицата си и са до болка откровени.

Благодарение на Джена, вече знаем и историята как е пламнала искрата между двамата.

Двамата се запознават на снимачната площадка на Step Up. И двамата тъкмо са приключили връзки и Джена предлага просто да се забавляват, без сериозно обвързване.

Чанинг е съгласен… докато не се напие.

„Беше излязъл в някакъв текила бар с другите танцьори от Step Up, имаше шанса „да бъде свободен”, но не можеш да спре да мисли за мен. И в два посред нощ идва и започва да блъска по вратата ми. Отварям и той е гол – само по сомбреро, бельо и ботуши – и ми каза: „Да го направим!”, каза Джена в шоуто на Елън Дедженерис.

„Но това не е най-интересната част от историята – продължава Джена. – На следващия ден отивам на снимачната площадка и около час ми оправят грима. Всички обаче започват да се притесняват, защото не могат да намерят Чанинг. Дръпнах една от асистентките и й казах: „Той е в стаята ми.” Тя само кимна и тръгна. След това се появи Чанинг и всички аплодираха.”

Няма как да не ги харесвате!

 
 

Сериали, базирани на филми

| от |

Качественото кино има навика да се провира дори и през най-малките пролуки, които комерсиалните бомбастични заглавия му оставят. То намира своите почитатели и оставя приятна следа и послевкус в зрителя.

Доброто кино ще съществува, независимо колко комерсиални екшъна и филми за надяждане с пуканки се направят. Същото важи и за добрата телевизия.

В нашата селекция днес двете се срещат. Някъде по средата, където е най-удобно.

Избрали сме шест сериала, които са базирани на шест качествени филма, които ако не сте гледали, е добре да се засрамите.

За останалите – всичко е горе в галерията.

 
 

Пол Верховен снима филм за монахиня лесбийка

| от chronicle.bg, по БТА |

Световноизвестният режисьор Пол Верховен снима в Париж лентата „Пресветата Дева“ за монахиня лесбийка, съобщава сайтът Лайф.

Порталът цитира информация на Саид бен Саид, президент на френската телевизионна копания SBS Productions, която реализира филмовия проект.

Бен Саид е френски продуцент от тунизийски произход, който основава споменатата компания през 2010 година. На страничката си в Туитър кинодеецът показа афиша на бъдещия филм, като уточни, че режисурата ще бъде поверена на Верховен, известен с със заглавия, като „Първичен инстинкт“ , „Робокоп“, „Зов за завръщане“ и др.

Главната роля ще бъде поверена на белгийската актриса Виржини Ефира. Сюжетът се основава на книгата на американската писателка Джудит Браун „Аморални постъпки: животът на монахиня лесбийка в Италия в епохата на Ренесанса“

 
 

Киа Моторс ще строи нов завод в Индия

| от chronicle.bg |

КИА Моторс подписа Меморандум за разбирателство с правителството на Андхра Прадеш, Индия за строителството на нова производствена база в Anantapur.

Споразумението бе подписано на официална церемония в град Виджаявада, част от Андхра Прадеш, югоизточна Индия. Инвестицията за първия завод на КИА в Индия, който се очаква да бъде въведен в експлоатация в края на 2017г., възлиза на 1.1 милиард щатски долара.

Стартът на производство е планиран за втората половина на 2019г., като капацитетът на базата ще бъде 300 000 автомобила годишно.

КИА планира производството на стратегически компактен седан и компактен SUV, специално насочени към индийските потребители. Заводът, разположен на площ от 2.16м2/536 акра, включва 4 основни цеха – щамповане, заваряване, боядисване и сглобяване.

Модерният завод ще предостави възможност на компанията да стартира продажбите си и в Индия, което ще спомогне за устойчивия ръст в продажбите, както на местно, така и на международно ниво. Индия е най-бързо развиващия се пазар на нови автомобили в света и 5-ти по големина в международен мащаб.

През изминалата 2016г. в страната са реализирани над 3.3 милиона автомобила. Експертите прогнозират, че до 2020г. Индия ще се превърне в третия най-голям пазар на автомобили в света.