Yahoo възнамерява да поръча четири собствени телевизионни продукции, които да се конкурират с канали като HBO и услуги за стрийминг като Netflix, пише The Verge, позовавайки се на информация на Wall Street Journal.
Сериалите ще включват половинчасови комедии, създадени от сценаристи и режисьори с опит в телевизионното производство. Сезоните ще се състоят от 10 епизода, като бюджетът на всеки епизод ще варира от 700 000 до няколко милиона долара.
Според източниците на Wall Street Journal изпълнителният директор на Yahoo Мариса Мейър смята да покаже на рекламодателите по време на събитие в края на април способността на компанията да произвежда програми с високо качество. Мейър фокусира дейността на Yahoo върху видео съдържанието от юли 2012 година, когато оглави технологичния гигант. Миналата година тя подписа сделка за стриймването на шоу, целящо привличането на най-големите звезди от You Tube с обещание за по-добро заплащане.
Ако сделката за четирите сериала бъде финализирана, те ще се излъчват чрез стрийминг услугата Yahoo Screen. Бюджетът за реализацията им показва, че компанията е готова да се конкурира в сферата на телевизионните продукции с високо качество, но без решение, което да ги направи достъпни в домовете на зрителите, те не биха се превърнали в алтернатива на традиционната телевизия.