Висшата лига не иска да я „ограбвате“

| от |

Световното първенство по футбол завърши, а много видео клипове от него бяха  постнати във Vine, Twitter и други подобни социални приложения. Висшата лига започна, а това изглежда ще е проблем.

liga

Преди да започне първенството англичаните предупредиха, че туитването на материали с авторски права е забранено и незаконно.

Директорът на комуникациите на Висшата лига Дан Джонсън съобщи, че разбира феновете, но това все пак е нарушаване на авторските права и препоръча феновете да не го правят. Той каза, че в момента се  работи по алгоритми, които ще търсят гиф файлове във Vine и Twitter.

„Звучи така все едно искаме да развалим партито, но ние трябва да защитим нашата интелектуална собственост“, заяви Джонсън.

Под интелектуална собственост, той разбира телевизионни права за  следващите 3 сезона от Висшата лига, за  които Скай Спортс и BT Спорт платиха 3 милиарда паунда.

Онлайн правата бяха закупени от  The Sun и The Times. Sun може да показва всички голове от Висшата лига и 2 минути след като топката влезе в мрежата.

В момента някои от най-активните профили на Vine показват стотици важни голове от големите първенства, които често са публикувани в същото време, когато телевизиите пускат повторения. Разбира се, публикуването на такова съдържание не е позволено според официалните правила на Twitter.

<iframe class=“vine-embed“ src=“https://vine.co/v/M31jFE5eDM9/embed/simple“ width=“600″ height=“600″ frameborder=“0″></iframe><script async src=“//platform.vine.co/static/scripts/embed.js“ charset=“utf-8″></script>

<iframe class=“vine-embed“ src=“https://vine.co/v/M3AjL76vOHP/embed/simple“ width=“600″ height=“600″ frameborder=“0″></iframe><script async src=“//platform.vine.co/static/scripts/embed.js“ charset=“utf-8″></script>

<iframe class=“vine-embed“ src=“https://vine.co/v/M0ed29tjzPU/embed/simple“ width=“600″ height=“600″ frameborder=“0″></iframe><script async src=“//platform.vine.co/static/scripts/embed.js“ charset=“utf-8″></script>

 

<iframe class=“vine-embed“ src=“https://vine.co/v/M2jqMxOQxKd/embed/simple“ width=“600″ height=“600″ frameborder=“0″></iframe><script async src=“//platform.vine.co/static/scripts/embed.js“ charset=“utf-8″></script>

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.

 
 

Китай покорява света с блокбастър и Мат Деймън

| от chronicle.bg, по BBC |

Въпреки дългогодишната традиция на Китай в киното, към момента страната не е произвеждала истински голям блокбастър. Това обаче е напът да се промени. „Великата китайска стена” е един от най-скъпите филми, снимани някога в Китай.

Живата легенда на китайското кино Джан Имоу режисира пищната лента, в която участват филмови икони като…Мат Деймън. Американската звезда има водеща роля във филма.

Мат Деймън играе чуждестранен наемник, който идва в Китай, за да краде барут. С това, че и персонажът му е чужденец се избягва въпросът за „избелването” на филмите.

Бюджетът на филма е най-малко 100 милиона долара – колаборация между САЩ и Китай. Сред приоритетите на китайското правителство е да разпространи по света културата си. Ако успее да развие филмовата си индустрия, страната ще развие и своята „мека сила”и да популяризира културата си така, както американските филми успяха да пренесат духа на Америка по света. Мат Деймън посочва, че нито за момент не е приемал филма като пропаганден инструмент.

„”Мисля, че светът ни е много по-добро място, когато говорим един с друг и работим заедно, и правим изкуство заедно”, казва той.

Джан Имоу, който е запознат много добре с политическите ограничения пред изкуството в САЩ, казва, че Холивуд също има своите рестрикции.

„Това е система, основата върху продуценти и компании. Доколкото става дума за креативност, не мисля, че има 100% свобода за който и да е режисьор по света. Работата на режисьора е да даде най-доброто от себе си в ситуация на ограничения”, казва той.

мат деймън великата китайска стена

 

 

 
 

Gipsy King: Кралският S-Class от Vilner

| от chronicle.bg |

Това, което виждате на снимките, е един от най-новите проекти на Art Studio Vilner. Автомобилът е топ изпълнението на Mercedes-Benz S-Class, като изключим S 65 AMG и Maybach, който реално е позициониран, като отделен модел.

Клиентът е избрал мощният 585 к.с. S-Class, с топ оборудване, но каталогът с опции на Mercedes-Benz така и не е успял да отговори напълно на желанията му за интериор, дори в секциите с AMG и Designo предложения. Това насочва ’The King’ – ще го наречем така, защото ни помоли да запазим името му в тайна -, към Art Studio Vilner.

мерцедес, кола

Фина черна кожа и алкантара, ромбоидно-квадратен десен, изразен чрез бели, контрастни шевове. Vilner изпълняват дори стелките от кожа с квадратна графика, като същият десен е повторен и от двете страници на таблото с алкантарата, които през повечето време остават скрити от затворените предни врати. Пресичащите се бели шевове вървят през централните области на седалките, отстрани на централния тунел, както и по тавана на автомобила. Кората на капака на багажника също е получила фино отношение, алкантара и бели шевове в квадратни графики.

мерцедес, кола

Секции от алкантара и фина кожа „Напа“ правят волана едновременно приятен за окото и на допир. Алкантара покрива гърба на вътрешното огледало, гърбовете на подглавниците и всички оригинално оставени голи пластмасови елементи в интериора. Тя присъства и на тавана, както покрива дори отварящото се „яйце“, което помещава бутоните за набиране на телефонни номера.

мерцедес, кола

2015 Mercedes-Benz S 63 AMG, 5461 куб. см, V8, 585 к.с., 900 Нм, 7 ст. автоматична, задно задвижване, 2045 кг.

 
 

15 модела, които са доста…грозни

| от chronicle.bg |

Всички знаем какво се изисква, за да бъдеш модел. Трябва да си кльощав и красив.

Поне така беше доскоро. По подиумите и на кориците на списанията обаче вече дефилират закръглени модели със секси извивки и хората свикнаха с това, че моделите на 21 век не са като деветдесетарските модели. Напоследък се забелязва и нов тренд в избора на манекенки: далеч не всички от тях са брилянтно красиви. Някои от тях дори не са хубави.

Вижте в галерията 15 момичета, които работят като модели и не пасват на общоприетите стандарти за красота. Някои от тях не са грозни, а имат някакъв дефект, а други…е, кои пък сме ние, че да съдим. Вижте ги.