В студиата вече си налитат на бой

| от |

Владимир Каролев и Пламен Димитров свършват другите аргументи и се сбиват извън студиото. Разтървават ги.

В това време Красимир Кънев и Красимир Каракачанов спорят хората да имат ли право да стрелят по крадци, влезли в къщите им. Заедно четат чл. 12 ал. 3, за да проумеят дали може малко дете, което краде да бъде застреляно. В телевизора се появи и Опиц, осъденият на три инстанции за убийство, извършено с преправен от газов на боен пистолет и убил бягащо момче, което не е крадяло. Опиц неотдавна беше пуснат, но излежа част присъдата си, след като ателието му преди това било обирано 11 пъти, но точно в този случай дори в сградата не е имало кражба, но той е подгонил момчето и го е убил в гръб.

В същото време по другия телевизор показва как се извеждат три деца, оставени сами в къща и заключени, с помощта на полицията.

По третия телевизор се говори по-спокойно как трябва да бъдат прекратени нападенията на лекари. Заместник министъра на здравеопазването слуша целия разговор по телевизора и коментира, че всеки дебат е важен ако води до намиране на решение. Защото, когато лекарите бъдат нападани, някой остава без помощ. През последните години има само три условни присъди за нападение на лекари и не бива да се говори за апартейд и с други силни думи. Истината е, че ако не се вземат мерки, у нас няма да останат лекари.

Лекарите от Раковски днес са подали рапорт за масово напускане ако извършителите не бъдат открити и наказани.

Репортаж ни показа за протести на съседите срещу депутатката Ана Баракова. Имали посещения от мъж, представил се за човек от Народното събрание и предложил да оттеглят оплакванията си. Екипът, снимал репортажа получил забрана от него да го снимат, а депутатката щяла да си търси друго жилище.

А истината е, че дори кротки и нормални хора, заредени сутрин с подобни сюжети са склонни да си налитат на бой. За съжаление, хората са склонни да се включат после в горещи спорове, които да прераснат в локален бой.

Първо с думи, после …
Посягането в студиата не постижение у нас.
Жириновски някога поливаше с вода събеседниците си.

Първият бой в студио беше между Волен Сидеров, който нападна Корман Исмаилов в студиото на БНР и се наложи прекъсване на програмата. За радост драмата приключи с разтърваване и едно копче жертва.

Миналата година двама кечисти се хванаха не за аргументите, а за столовете, извън ефира на Нова в „На светло”.

Иначе Перник фалира, бившата кметица е вече депутат, а Тодор Славков бил спечелил в някакъв си брадър.

В студиата вече има коледна украса, добре е в нея да се вплете малко чесън.

 
 

Spotify отказа да купи SoundCloud за 535 млн. паунда

| от chronicle.bg, по nme.com |

Spotify излезе от преговори да придобие сайта за аудио записи SoundCloud.

Преговорите започнаха по-рано през годината, но след като SoundCloud обяви 70 милиона долара загуби за последните 2 години и двама от директорите на компанията отбелязаха, че „има материални несигурности около бизнеса“, Spotify реши да се откаже.

Друга причина, поради която компанията се е отказала от покупката, е че тя може да повлияе зле на предстоящото й появяване на стоковия пазар. Това се очаква да стане някъде през 2017 година.

SoundCloud е пуснат през 2007 година и от тогава е успял да привлече 175 милиона потребители месечно. Всяка минута на сайта се качват средно по 12 часа музика. Най-големият инвеститор в сайта е социалната мрежа Twitter.

 
 

Тейлър Суифт и Зейн Малик с общо парче за „50 нюанса по-тъмно“

| от chronicle.bg |

Изпълнителите Тейлър Суифт и Зейн Малик изненадаха феновете си с ново парче към саундтрака на „50 нюанса по-тъмно“. Песента появи към полунощ в САЩ (т.е. тази сутрин българско време).

Песента е първата от саундтрака на предстоящия филм по втората книга на Е.Л. Джеймс.

Суифт съобщи за песента в Twitter с мистериозният туит „Z | T | 50“. Той беше споделен близо 15 000 пъти само за час.

Само час след пускането си в iTunes, „I don’t wanna live forever“ стигна номер 1 в класацията на iTunes за САЩ. За момента парчето е достъпно само в iTunes срещу 1.29 долара. Не е ясно кога ще може да бъде слушано на други места по света. Може да чуете откъс от него, публикувано в профила на Тейлър Суифт.

„Петдесет нюанса по-тъмно“ ще се появи на екран в началото на следвата година.

 
 

Най-вероятният ден да бъдете зарязани от партньора наближава

| от chronicle.bg, по БТА |

Най-вероятният ден, в който може да бъдете зарязани от партньора наближава и той е 11 декември.

Тази неделя е набедена за най-фатална от статистиците, които внимателно анализирали думата „раздяла“ в постовете и статусите във Фейсбук. Съществуват различни теории относно това на какво се дължат тези разлъки.

По-стиснатите люде си дават сметка, че не си заслужава да се хвърлят пари на вятъра за подаръци за човека, с когото не са сигурни, че ще продължат. Други пък предпочитат скъсването на отношенията пред това да представят човека до себе си на семейството. Но не трябва да изключваме и влиянието на стреса – периодът около коледните и новогодишните празници е особено напрегнат и на мнозина не им издържат нервите.

Много тлеещи конфликти излизат наяве и от това страда любовната връзка. Ако все пак двойките преодолеят фаталния 11 декември, да не мислят, че всичко им се е разминало. Разлъките на Коледа и на Нова година намаляват, но рязко скачат през пролетта, предупреждава таблоидът.

 
 

Китай покорява света с блокбастър и Мат Деймън

| от chronicle.bg, по BBC |

Въпреки дългогодишната традиция на Китай в киното, към момента страната не е произвеждала истински голям блокбастър. Това обаче е напът да се промени. „Великата китайска стена” е един от най-скъпите филми, снимани някога в Китай.

Живата легенда на китайското кино Джан Имоу режисира пищната лента, в която участват филмови икони като…Мат Деймън. Американската звезда има водеща роля във филма.

Мат Деймън играе чуждестранен наемник, който идва в Китай, за да краде барут. С това, че и персонажът му е чужденец се избягва въпросът за „избелването” на филмите.

Бюджетът на филма е най-малко 100 милиона долара – колаборация между САЩ и Китай. Сред приоритетите на китайското правителство е да разпространи по света културата си. Ако успее да развие филмовата си индустрия, страната ще развие и своята „мека сила”и да популяризира културата си така, както американските филми успяха да пренесат духа на Америка по света. Мат Деймън посочва, че нито за момент не е приемал филма като пропаганден инструмент.

„”Мисля, че светът ни е много по-добро място, когато говорим един с друг и работим заедно, и правим изкуство заедно”, казва той.

Джан Имоу, който е запознат много добре с политическите ограничения пред изкуството в САЩ, казва, че Холивуд също има своите рестрикции.

„Това е система, основата върху продуценти и компании. Доколкото става дума за креативност, не мисля, че има 100% свобода за който и да е режисьор по света. Работата на режисьора е да даде най-доброто от себе си в ситуация на ограничения”, казва той.

мат деймън великата китайска стена