Телевизия 15:9

| от |

В програмите днес сюжетите са Розово 2.0. Този път в Ковачевци и в поредно телевизионно студио, без „агитки”.

В третия телевизор ни показват обзор на отминали викове, с участието на Дучето. За незапознатите, Дучето е бивш вожд на футболна агитка.

Гласовете на кампанията са прегракнали, надвикват се и често говорят откровени глупости, заради които само наличието на имунитет ги спасява поне от прилагането на законодателните текстове за хулиганство.

В Ковачевци не искали децата на бежанците, защото носели болести. Дори ако бъдели прегледани, че са здрави хората не ги искали. И защото чуждите деца не знаели български. А ако чужденците не влязат в клас училището ще бъде закрито. Но това било рекет на държавата. Става дума за 10 чужди и 10  свои деца. Погледнато от един друг ъгъл, хората използват аргументи по устав.

На другия полюс са политиците. Техният език е площаден и им е като матерен. Не само защото формата е безплатна. Да се чудиш тези хора защо така се мятат словесно и дали целта им не е да изгонят дори последния зрител – мазохист, останал пред екрана.

Защото твърдите електорати по-лесно се контролират.

Ако си припомним  медийните клишета за 15 септември това задължително включва мерене на раниците на килограм.

Днес се явиха в едно студио двама бивши минстри, но те коментираха толерантността на българина. А можеше да бъдат изненадани с раници с учебници и експеримент с прочит на произволен учебник. Например в присъствието на първолак. И камерата да показва само детето.

В село Алеко Константиново пък децата от сметището за първи път са на тържество в училището „Климент Охридски”. Имало било и подаръци.

Макар малко по-рано да видяхме дете, което плаче заради липсата на 120 лева за карта за транспорт. И търсеше помощ. Защото живее само с майка си, която получава малко повече от 300 лева, а бащата е починал. Но поради това, че майката минава границата за доходи, няма право на социално подпомагане. А защото родителите нямали брак, детето е лишено от пенсия за починалия си родител.

Както в магазините има повече дрехи, отколкото хора искат да ги купят, така и в университетите имало повече места за студенти от самите студенти. Това било конкуренцията. Буквално това обясни бившият правосъден министър Даниел Вълчев, който пък от своя страна стана известен не само с въвеждането на матурите, но и с пристрастията си към бюрото на Иван Вазов като министерски експонат.

Какво излиза накрая? Държавата работи по само телевизора. Останалото не става за показване, защото не носи рейтинг.

Да се чудиш тогава защо същата тази държава приема, че журналистите са някакви полуидиоти, които безплатно да конферират политици, които се надвикват.

Явно има повече училища, отколкото ученици и кандидат-депутати, отколкото могат да влязат в парламента.
Това също е конкуренцията.

А телевизорите работят да показват всичкия този хаос. И в никакъв случай да не търсят решения.

Това е. И ще вали. А довечера започват два риалити формата. Дъвка за очите и мозъците.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Вижте трейлъра на продължението на култовия „Наистина любов“

| от chronicle.bg |

Наистина любов“ („Love Actually“) безспорно е една от най-добрите и най-обичани романтични комедии в британското кино, а и въобще, затова феновете вероятно ще се радват да чуят, че ще има продължение.

То ще представлява 10-минутна късометражна лента, заснета с благотворителна цел за Comic Relief.

Red Nose Day Actually unit stills

Повечето звезди от оригиналния филм ще се завърнат – Хю Грант, Колин Фърт, Лиъм Нийсън, Кира Найтли, Андрю Линкълн, Бил Най, Чуител Еджиофор, Мартин МакКътчън, Томас Броуди Сангстър, Лусия Монис и Роуън Аткинсън – те всички ще бъдат на линия. За съжаление, няма да видим Алън Рикман, който почина миналата година, а Ема Томпсън е отказала участие, защото с режисьорите са решили, че ще е твърде тъжно да играе (тя играеше съпругата на Рикман във филма).

Red Nose Day Actually unit stills

Краткото продължение на „Наистина любов“ („Love Actually“) ще бъде излъчено по ВВС на 24 май и по NBC на 25 май.

 
 

Цен*ура

| от |

Вие имате магазин за плодове и зеленчуци, аз имам 10 реда фиданки. Правим договор аз да продавам на вашия плод-зеленчук и да правим бизнес.

Идвам, 5-6 години продавам много готина продукция, но днес ето че вече продавам каквото си искам, защото имам тази свобода и по закон, и по договора ми с вас.

Вие ми казвате: „Днес магазинът е затворен, защото прекаляваш“. Аз ви казвам: „Черните ми дрехи крият от вас колко са бели душите ми.“ И съм прав, защото така сме се разбрали. Само дето не съм прав…

Не съм прав по същия начин, по който не съм прав, когато момичето предложи да плати на първа среща, аз да кажа „Ми окей“. Това, което ще стане, когато тя си плати, няма да е неморално или незаконно. Ще е тъпо.

На магазина пише “Плод-зеленчук”, хората очакват ако не само плодове и зеленчуци, то поне предимно това. Затова влизат. Като влязат обаче единственото плодово в магазина е презервативи с вкус на лимон. Често нямам и от тях.

Поне да продавах добре, но не продавам особено добре. София-Ден-и-нощният отсреща продава 2 пъти колкото мен. А дори не продават от магазин, а от багажник на кола. Нормално е да затворите магазина, нормално е да направите нещо.

От една страна така. От друга страна…

Това е Слави Трифонов и историята му на екран доказва, че той е поставял ултиматуми, чупил е телевизори, изхвърлял е боклуци. бТВ би трябвало добре да знаят за какво става въпрос. Какво да очакваш от Слави Трифонов?

Да добавим и това, че преди записа на всяко предаване сценарий получават не само режисьорите, Ку-ку бенд и т.н. Сценарият стига и до един човек, който се нарича делегиран продуцент. Той (или тя) е от страната на телевизията и следи “да не стане нещо”. Съответно – бТВ знаят какво ще става във всяко предаване. Естествено, едва ли са знаели, че Филип Станев ще къса снимка на президента, но това е частен случай.

В този смисъл в спора си със Слави Трифонов те са в ролята на момичето, което на първа среща каже: „Ти ще платиш“. Нито е неморално, нито е незаконно. Тъпо е.

Двете страни са заедно в тази работа, а работата е ясна.

В крайна сметка след цялата разправия с „Шоуто на Слави“, довечера всички ще са пред телевизора, за да видят какво ще стане. Излъчва се, рейтингът се вдига, Слави се чува, а новият изпълнителен директор на бТВ Флориан Скала оправдава доверието – всички са щастливи.

Преди 2-3 годни в едно интервю питаха DJ Станчо още ли има вражда между „Снайпер Рекъдрс“ и „Аренби Рекърдс“ и той каза: „А-а-а, не, то това беше само за да продаваме касетки.“

А ако случайно бТВ реши и тази вечер да пуска стари записи, то шоуто така или иначе ще продължи. С малко повече шум на улицата.

 
 

Google работи по групово фото приложение

| от chronicle.bg |

Google обяви, че работи по ново приложение за групово редактиране и споделяне на снимки.

То ще наподобява Moments на Facebook, а говорителите на компанията са казали, че това е просто един експеримент и не се знае кога и дали това ново приложение ще стане достъпно за всички.

Тъй като все повече потребители използват приложенията на Facebook, Twitter и Snapchat, вместо да търсят в интернет, т.е. чрез търсачката на  Google, е нормално да имаме такава реакция от Google.