Само глас и X-фактор не стигат

| от |

Поредното музикално риалити превзе телевизионния ефир от тази седмица. И най-вероятно телевизията, която го излъчва ще отчете страхотни рейтинги, а социалните мрежи ще бъдат изпълнени с хейт за журито, продуцентите, водещите и в известна степен участниците. И след един месец (или два) това поредно шоу ще мине и замине в историята, давайки ни поредната звезда, която ще запише 1-2 песни, ще се снима в 1-2 реклами и накрая ще бъде поканена я в Черешката на тортата, я в Като две капки вода, в краен случай в някоя Ферма или ВИП брадър.

След няколко издания на Гласът на България, X-фактор, Music idol и едно неособено успешно на Star academy можем да кажем, че млади, талантливи българи със страхотен глас има и то много. Още толкова са тези, които имат X-фактор, както е модерно да се казва.

И въпреки всичко на тези формати, които са взети, купени, адаптирани от чуждите такива, нещо им липсва. И то е естественост. Не, не е достатъчно да сложиш известен поп / поп-фолк / рок / рап изпълнител, който да повтаря две заучени фрази за вибрато, потенциал или орнаментика. Още по-малко стига да дадеш на тези млади таланти с прекрасен глас по една песен на Енрике Иглесиас, Риана или Лара Фабиан и толкова.

Зрителите искат емоция, а не изкуствени сълзи. Искат изненади, а не написани по сценарий заучени реплики и табелка „Applause“ над сцената, която да подсеща платената публика в залата кога да ръкопляска.

Ето  нещо като съвети за продуценти как следващият (за този май е късно) Глас, Айдъл или Фактор да не бъде поредното скучно риалити, което да е номер едно по рейтинг само защото се бори с Бразди или 1258 серия на поредния индийски сериал. Така и така нищо ново не е измислено, а всичко в ефира е адаптирано, поне се постарайте да адаптирате като хората. Вкарайте малко истинска емоция, така че на всички да ни се прииска да оставим Тодорка от Хасково за още една седмица в ефир.

Първо, второ, трето и така до 1877-мо : ИЗНЕНАДАТА. Изненадвайте участниците постоянно, непрекъснато, до сълзи.

Какво като са се явили като соло. Съберете ги в дует. Или група. Така че и те да се изненадат от себе си. Да се открият какво могат. Пример: One direction. По идея на гост съдията Никол Шерзингер по време на кастингите петимата са събрани в група. И с всяка песен изпълнена на сцената явилите се като соло кандидати искрено се радват, че помежду им се получава.

Не съм предполагал, че някой ще ме накара да настръхна само с Ааааа аааа аааа. Още по-малко, че това ще са One direction. О, безспорно тук не звучат толкова добре, колкото сега. Но предпочитам това изпълнение, пред всичките им песни с вложени в тях стотици хиляди лири и донесли милиони.  И вижте реакцията им накрая на песента. Не, това няма как да стане с „Яна и накрая ще се разплачеш от радост“.

Изненадвайте журито. Ето така, като в Гласът на Италия:

Не, нито една заучена реплика за вибрато не може да се сравнява с погледите на журито, когато виждат сестра Кристина.

И отново изненадвайте участниците.

Между двама от участниците в Star Academy 3 пламва искра. Любовта им е прекъсната от отпадането на Едуар, а на следващия голям концерт Елоди пее песента „Ще те обичам“. С друг участник, както ѝ е казано. На репетицията получава указания : Заставаш тук, погледждаш натам и… (получаваш изненада в гръб). Емоцията до края на песента може и да доведе до няколко фалшиви тона, но за разлика от България, във Франция Star Academy има точно 9 сезона и едва на последните два не бие рекорд след рекорд.

Не е достатъчно да пеят с известни изпълнители. Не е достатъчно дори да пеят с любимите си изпълнители. За предпочитане е да не знаят за това.

За този голям концерт Матю си спомня и до днес. „Ще пееш тази песен с Люси, заставаш тук, тя ще се присъедини към теб…“ И Люси не мърда в дадения момент, а зад него се появява любимата му изпълнителка.


Tous les bateaux, tous les oiseaux – Mathieu et… by MathieuJohannNet е

Сменете стила на песента, аранжимента, изненадайте всички с изпълнението. От публиката през журито до самия изпълнител. Ако докарате журито до сълзи най-вероятно няма да чуете за орнаментиката, а вместо за вибрато ще получите заекване и несвързани приказки за Космос, но си заслужава.

Връщайте елиминирани участници за сценично присъствие, за една песен или просто за изненада. Емоциите са гарантирани. Приятелствата сред участниците са за това, използвайте ги максимално. Като тук, с Люси, която „отговаря на повика“ да се появи. Е, докрая песента не е като за студиен запис, но гарантирано ще разплаче поне половината аудитория.

За останалото има достатъчно Х-фактор сред участниците. Липсва ви просто Y-фактора на сценаристите и режисьорите. И е време да се постараете. Успех!

 
 

Да свалиш близо 20 килограма заради рокля

| от chronicle.bg |

Свалянето на килограми винаги е предизвикателство. Работата с кратки срокове често означава йо-йо ефект и връщане на загубеното тегло. Има обаче и друг вариант – да се получи наистина.

Блеър Хелуик е поканена за шаферка на сватбата на своя приятелка. Събитието е през ноември 2016 година, а роклите за шаферките вече са поръчани още през май. Блеър си взима размер 10 и размер 12, но остава недоволна от начина, по който й стоят. Осъзнава обаче, че до ноември има шест месеца, в които може да направи промяна в живота си. Решава, че това е достатъчно време, което да посвети на свалянето на килограми. Така започва приключението.

Блеър работи в телевизията и чува за треньорката Кайра Стокс покрай работата си. Прави проучване на цените и преценява, че може да си позволи да се пробва. Започва да ходи при нея на тренировка всеки четвъртък сутрин в продължение на месец, преди да събере смелост да пробва по-интензивни тренировки. Първоначално й е ужасно трудно – с темпото на тренировката, скачането на въже се възприема за почивка. Но постепенно Блеър свиква в ритъма и задобрява – всяка тренировка е насочена към различна мускулна група, всеки път е изтощително, но получава уверенията на Кайра, че колкото повече тренира, толкова по-добре ще се справя.

С тренировките тя трупа увереност и започва да тренира по-често. Агресивният й подход към тренировките води до това, че започва да тренира 5-6 пъти седмично.

блеър халуик

В началото не променя особено хранителните си навици, само въвежда дребни промени,з а да се храни по-разумно. Започва деня си с протеинов шейк или овесени ядки. Обядът й е салата и чисти протеини. Опитва се да вкара повече протеини в първите си две хранения за деня, за да има повече енергия. Вечер често хапва зеленчуци и сьомга. Опитва се да избягва въглехидратите вечер, защото я карат да се чувства подута на следващия ден.
Сред важните решения, които взима, е да не съхранява сладки храни и джънк в дома си. Тя осъзнава, че ако няма вредна храна наблизо, няма желание да я консумира.

В един момент от диетата, когато вече е свалила доста килограми, кантарът забива на 64 килограма и тя не може да разбере защо не може да продължи да отслабва. Тогава си дава сметка, че в този период често й се налага да работи през уикендите от офиса, където компанията осигурява кетъринг – когато срещу теб стои десертът и те „гледа“, не можеш да кажеш „не“. Разчитайки на подкрепа от семейството, колегите си и приятелите, успява да направи необходимите промени, за да следва режима си.

Днес, когато вече е постигнала идеалните килограми, не иска да отслабва, а да задържи теглото си. Затова понякога си позволява да хапне хляб или пица, но в умерени количества.

А наградата за усилията е ясна – в рамките на шест месеца е отслабнала толкова, че от размер 10 да стане размер 4 и 17 килограма по-малко. Предстои й да бяга на маратон и е готова за всякакви предизвикателства. В крайна сметка шаферската рокля се оказва само повод да постигне много по-голяма промяна в живота си.

блеър халуик

 

 
 

Дъщерята на Еминем порасна

| от chronicle.bg |

За първи път чухме за Хейли Скот през 2002 година, когато татко й пусна „Hailie’s Song“. В нея Еминем обяснява как тя е дала смисъл и стойност на живота му и колко се гордее, че е неин баща. Тогава тя беше едва на 7.

В песента осен любовта към дъщеря си, Еминем изразява и омразата към майка й – Кимбърли Ан Скот или накратко Ким.

Въпреки, че знаем за Хейли още от началото на рап кариерата на баща й, тя води изключително личен живот. До скоро – когато реши да се появи в социалните мрежи.

Еминем и майката на Хейли – Ким, се запознават в гимназията. През 1999 година се женят, 4 години след като се ражда дъщеричката им. През 2001 обаче семейството се развежда. Горе-долу по това време Маршал получава обвинения, че текстовете на песните му са агресивни към жените, и в частност към Ким, която той твърди, че ще убие. Да не говорим, че по същото време рапърът трябва да се справя и със зависимостта си.

През 2006 година Еминем и Ким се женят отново, но и се развеждат отново само след няколко месеца. До 2010 година успяват да се помирят, а 4 години по-късно в песента си „Headlights“ той й се извинява публично и казва, че я обича. В момента двамата продължават да са разделени.

Това идва да ни покаже колко трудно детство е имала Хейли. Днес тя е на 21 години и най-накрая е смятана за възрастен от законите на САЩ. Акаунтът й в Instagram е на около 6 месеца, но напоследък тя започна да поства в него все повече и повече снимки.

Какво знаем за нея можете да видите в галерията ни.

 
 

Deadpool 2 по кината на 1 юни 2018

| от chronicle.bg |

FOX обяви своята програма за филмите по комикси на Marvel, предвидени за 2018 г.

Киностудиото започва през април, когато очакваме нов филм от поредицата X-Men, базиран на сюжетната линия New Mutants. Той ще се пови по кината на 13-ти април 2018 г., а няколко месеца по-късно ще видим и дългоочакваното продължение на Deadpool.

Засега то носи името Deadpool 2 и премиерата е предвидена за 1-ви юни 2018 г.

В края на следващата година ни очаква още една комикс-лента, която отново е вдъховена от X-Men. Той се нарича X-Men: Dark Phoenix и ще дебютира на 2-ри ноември 2018 г.

 
 

Филмите, селектирани в „Петнайсетдневката на режисьорите“ в Кан

| от chronicle.bg, по БТА |

В паралелната секция „Петнайсетдневката на режисьорите“ на кинофестивала в Кан бяха селектирани 19 филма от 1649 предложени пълнометражни ленти.

Сред финалистите фигурират „Un beau soleil interieur“ на френската режисьорка Клер Дени с участието на Жерар Депардийо и Жулиет Бинош, музикалната комедия на Брюно Дюмон „Jeannette, l’enfance de Jeanne d’Arc“ и „Alive in Paris“ на Абел Ферара.

„Тази година постъпиха с 67 кинотворби повече от миналата 2016-а в паралелната секция „Петнайсетдневка на режисьорите“. Сред тях фигурират пет филмови дебюта и пет френски, пет американски, три италиански и седем ленти на жени-режисьорки“, заяви директорът на програмата Едуард Уайнтроп.

„Петнайсетдневката“ ще бъде открита с прожекцията на комедията „Un beau soleil interieur“. „Харесваме кинотворците, които изпробват нови неща, така че и ние се опитваме да дадем своя принос, като ще стартираме паралелната секция с комедия“, коментира Уайнтроп.

Сред другите включени заглавия фигурират лентите на Шон Бейкър „The Florida Project“, „The Rider“ на Клои Жао, „Patty Cakes“ на Кери Мърниън, „West of the Jordan River“ на Амос Гитай и др.