„Сънят на Лео Меси“

| от |

adidas-all-in-or-nothing

adidas пусна официалната си реклама за Световното първенство 2014 в Бразилия. В нея участват едни от най-добрите футболисти в света – Лео Меси, Дани Алварес, Луис Суарес, Робин ван Перси, Бастиан Швайнщайгер и Ксави. Рекламата със заглавие „Сънят на Лео Меси“ бележи официалния старт на кампанията на adidas „всичко или нищо“ за Бразилия 2014.

Рекламният клип е дело на бразилския режисьор  Фернанду Мейрелис („Градът на Бога“) и включва ексклузивното парче на Кание Уест, което може да чуете тук: http://youtu.be/jR1XQsCiAKE.

Дебютът на рекламния клип ще бъде на полувремето на финала на Шампионската лига в събота. Видеото загатва, че единственият начин да живееш, играеш и бъдеш победител е като дадеш „всичко или нищо“.

[youtube id=“jR1XQsCiAKE“ width=“667″ height=“356″]

Клипът започва със спящия Лео Меси, които сънува изтощителните тренировки, през които преминават съотборниците му по време на подготовката си за Световното първенство. Рекламата представя и бутонките от специалната серия за турнира Battle Pack. Следват спиращи дъха кадри от футболното игрище, показващи забележителните умения на играчите от отбора на adidas, побеждаващи в епичната битка на терена. Играчи, фенове, треньори и цели нации се събират заедно в желанието си да достигнат до мечтания трофей. Накрая Лео Меси се събужда, знаейки че е време да даде „всичко или нищо“ за Бразилия 2014.

В края на рекламата зрителия се изправя пред същия избор като Меси. Последният екран на клипа в youtube и на телевизора ви дава право на ясен избор между две възможности – „всичко“ или „нищо“. В случай че избере „всичко“ зрителят ще бъде препратен към всичко, което adidas може да предложи за Световното първенство, посредством каналите на спортния бранд в Twitter. С натискането на бутона „нищо“ зрителят ще бъде изключен от комуникацията на adidas за летния турнир.

Том Рамсден, глобален маркетинг директор на adidas football, заявява: „Тази реклама показва нагласата на кампанията ни спрямо отдадеността и мотивацияа, нужни за победа на този велик турнир. Ако не си готов да дадеш всичко от себе си няма как да бъдеш победител. В adidas вярваме, че единственият начин да играеш, да отключиш потенциала си и да извлечеш всички ползи от турнира е като бъдеш „all in”. Изключително горди сме от рекламния клип и от кампанията като цяло. Творческите възможности на Фернанду Мейрелис, Касиано Прадо (помощник-режисьор) и Кание, комбинирани с най-добрите футболисти в света, представят един неповторим, свеж и автентичен поглед към Световното първенство. Това е нещо, което само adidas може да постигне“.

„Сънят на Лео Меси“ направи своя дебют в полувремето на финала на Шампионската лига и може да бъде гледан тук: http://youtu.be/jR1XQsCiAKE. За повече информация на тема футбол посетете http://news.adidas.com/BG/home/FOOTBALL. За поче информация за adidas на Световното първенство се включете в дискусиите ни в Twitter на @adidasfootball и #allinornothing.

 
 

Мелания Тръмп носи Ralph Lauren на церемонията

| от chronicle.bg |

Всички погледи бяха насочени към Мелания Тръмп, докато съпругът й се заклеваше във вярност към американските граждани, а тя ставаше първа дама.

За церемонията г-жа Тръмп беше избрала елегантна бледа синя рокля с жакет с голяма яка, изработен от същата материя и ръкавици. Тоалетът е дело на иконичния дизайнер Ралф Лорън.

Появилата се информация, че Лорън ще работи заедно с Карл Лагерфелд по тоалета на Мелания Тръмп не е вярна. Лагерфелд няма нищо общо с модното решение на първата дама. Или поне не под лейбъла на Chanel, което може да означава, че е германският дизайнер е работил през своя собствен лейбъл.

 
 

Най-неприятните жени в Холивуд

| от chronicle.bg |

Да бъдеш актриса в Холивуд не е лесно. Трябва да си секси, красива, талантлива и да даваш всичко от себе си, за да израснеш в една силно конкурентна среда.

Ако успееш в същото време да запазиш някаква човечност и да не изглеждаш супер надута, тогава ставаш истинска звезда. Ако не успееш, израстваш в кариерата си, но разочароваш онези, които имат късмета или нещастието да те познават.

В галерията долу сме събрали онези знаменитости, които по мнение на хората, които имат досег до тях, са изключително капризни, арогантни и се държат като принцеси. Иначе казано – кифли.

Вижте 10 известни, брилянтни в професията си жени, които са се провалили в отношението си към фенове и колеги.

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.

 
 

Първи поглед към Марго Роби като Тоня Хардинг

| от chronicle.bg |

През март миналата година стана ясно, че Марго Роби ще влезе в ролята на лошото момиче на фигурното пързаляне Тоня Хардинг. Роби ще бъде в главната роля в биографичния филм „Аз, Тоня”.

След месеци на спекулации Марго Роби беше уловена в ролята си за предстоящия филм.

*EXCLUSIVE* Margot Robbie tranforms into Tonya Harding for "I, Tonya" **WEB MUST CALL FOR PRICING**

Големият скандал в кариерата на Хардинг е свързана с наемането на човек, който да рани в крака конкурентката й Нанси Кериган, за не може да се състезава на Зимната олимпиада през 1994 година. Лесно се доказва, че нападателят, намушкал Кериган по време на тренировка, е нает от бодигарда на Хардинг.

Филмът, посветен на фигуристката, ще излезе през 2018 година.

За ролята си Марго Роби носи деветдесетарски дънки, протези на лицето и костюм, с който тялото й да изглежда по-едро.