Рекламодатели и агенции: Две системи за тв аудитория ще създадат неяснота, объркване и недоверие на пазара

| от |

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) излязоха с общо становище относно създаването на две системи за данни за тв аудитория.

novo-logo_baca

Членовете на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) изразяваме сериозната си загриженост от утвърждаването на българския пазар на две системи за данни за ТВ аудитории, които ще се използват от телевизионните оператори при реализацията на рекламни кампании.

Считаме, че различните и противоречиви данни за ТВ аудитории, въз основа на които ще се извършва планирането, осъществяването и ценообразуването при рекламните кампании в електронните медии, ще създадат неяснота, объркване и недоверие на пазара. Това ще затрудни значително достигането до целевите аудитории и ще внесе съмнение за коректността и точността на ценообразуването.

Нашето общо становище е, че на българския пазар трябва да се приеме една система, предоставяща прозрачни, достоверни и надеждни данни за ТВ аудитория. Вярваме, че тази система трябва да бъде избирана от представителите на рекламния сектор въз основа на ясни и прозрачни критерии, след внимателен анализ на дейността и методите на агенциите, предлагащи данни за ТВ аудитория, и следвайки международните практики.

Ние, членовете на БАР и БАКА, ще работим за утвърждаването на българския пазар на една надеждна и достоверна система за данни за ТВ аудитория, която да бъде призната и използвана от електронните медии при осъществяването на телевизионните кампании. Ще предприемем конкретни стъпки за сътрудничество с всички заинтересовани страни в сектора, а при необходимост сме готови да предприемем конкретни действия за развитие на нормативната уредба, за да се гарантира устойчиво и предвидимо развитие на сектора. Убедени сме, че това е в общ интерес на всички, които осъществяват комуникационна дейност в страната.

Росен Мисов – изпълнителен директор от името на БАР

Мариана Брашнарова – изпълнителен директор от името на БАКА

Членове на БАР

  1. АКТАВИС ЕАД
  2. АЛФА БАНКА БЪЛГАРИЯ АД
  3. Байерсдорф България ЕООД
  4. Банка Пиреос България АД
  5. Белла България АД
  6. БМВ Фертрийбс ГмбХ – клон България
  7. Данон Сердика АД
  8. Девин АД
  9. Загорка АД
  10. Каменица АД
  11. КОКА-КОЛА БЪЛГАРИЯ ЕООД
  12. Космо България Мобайл ЕАД
  13. Мобилтел EАД
  14. Монделийз България Холдинг АД
  15. Нестле България АД
  16. Обединена Българска Банка АД
  17. Първа инвестиционна банка АД
  18. Ригли България ЕООД
  19. Сосиете Женерал Експресбанк-АД
  20. Тойота Балканс ЕООД
  21. Ferrero Romania SRL
  22. Хенкел България ЕООД
  23. ЧИПИТА БЪЛГАРИЯ АД
  24. Юниливър България ЕООД
  25. Юробанк България АД

faa817175d5fe54932ef1936571951eb

Членове на БАКА

Пълноправни членове:

  1. Арт Пикчърс
  2. Арчър Айдиас
  3. Бранд Ню Айдиъс
  4. Г.И.Д. Консулт
  5. График Дизайн Студио
  6. Графити ББДО
  7. Грей България
  8. ДДБ София
  9. Декони
  10. Еуро Ар Ес Си Джи София
  11. FCB Sofia /Еф Си Би София/
  12. Интелдей Солушънс
  13. Интерпартнерс Комюникейшънс
  14. Клокуърк
  15. Лоу Суинг Комюникейшънс
  16. Маг Адвъртайзинг
  17. Маккан Ериксон София
  18. Ноубъл Графикс
  19. Ню Момент Ню Айдиас Къмпани
  20. Огилви Груп
  21. Публисис София
  22. РА Крес
  23. Реформа
  24. Хатс JWT
  25. Юрапел Комюникейшънс

Асоциирани членове:

  1. A Теам
  2. Айдиъс Лаб
  3. Амекси
  4. Ар енд Ай Адвъртайзинг
  5. Аргента-ИК
  6. Асен Попов
  7. Бай Сърпрайз
  8. Би Уъркс
  9. Бранд Билдинг Къмпани
  10. Визеум България
  11. Демнер, Мерличек и Бергман София
  12. Джей Си Деко България
  13. Джобс.БГ
  14. Дизайн Борд
  15. Httpool България /Ейч Ти Ти Пуул България/
  16. ЕнЕрДжи Криейтив Бутик
  17. Ентусиазъм
  18. Зенит Адвертайзинг енд Комюникейшънс
  19. Ивентс Тим
  20. Изи Онлайн
  21. Интуит
  22. Карат България
  23. Медиа С СМВ
  24. Медиахелп
  25. Медия Клуб
  26. Некст Ди Си
  27. Ол Ченълс Едвъртайзинг
  28. Опус Адвъртайзинг
  29. Пиеро97 МА
  30. Прим Дизайн
  31. ПРИМА – Продуцентска, рекламна, информационна и медийна агенция
  32. РА Киви
  33. Ранг Консулт
  34. Силвър Адвъртайзинг
  35. Смартс
  36. Спонсоршип 360
  37. Страйп Медиа
  38. Флок Медиа
  39. Фулстоп Адвъртайзинг
  40. Хавас Медиа България
  41. Хавас Уърдуайд София
  42. Чап Медиа
 
 

„Space X“ подновява мисиите до МКС

| от chronicle.bg, по БТА |

Частната компания „Спейс екс“ е в готовност да поднови мисиите си до МКС чрез възвръщаемия си космически кораб „Дракон“, който трябва да бъде изстрелян в събота с ракетата-носител „Фалкон 9″, съобщават Асошиейтед прес и Франс прес.

„Фалкон“ осъществи успешен старт на 14 февруари, като изведе в орбита десет малки спътника, след като миналия септември ракета от същия вид се взриви преди да бъде изстреляна.

„Дракон“ ще стартира от историческата площадка 39А от космическия център „Джон Кенеди“ близо до Кейп Канаверал в щата Флорида. Оттук тръгнаха мисиите на Аполо към Луната, както и космическите совалки в периода 1981-2011 година.

Товарният кораб ще пренесе до МКС над 2,2 тона товари и оборудване, като стартът е предвиден за 15:01 часа по Гринуич. Капсулата ще достигне до орбиталната станция в понеделник. При отлагане на изстрелването, нов опит може да бъде направен в неделя сутринта. Метеорологичната прогноза предвижда 70 процента благоприятни условия за полет в събота, когато е предвиден стартът

 
 

Когато снимките ти попаднат в ръцете на Photoshop-шегаджия

| от chronicle.bg |

Вече сме ви разказвали за Photoshop-факира Джеймс Фридман. Това е онзи забавен човек, който приема молбите на хората буквално и им връща снимки с позиция и чувство за хумор. Е, те рядко отговарят на желанията на потребителите, но това няма значение. Социалните мрежи са луди по Фридман.

За това говори и фактът, че има 873 хил. последователи в Twitter, с които редовно комуникира. В снимки.

Предлагаме ви поредна порция Photoshop-хумор.

 

 

 
 

Този път „Оскар“-ите дискриминират актьорите по възраст

| от chronicle.bg, по БТА |

Американската киноакадемия, учредила „Оскар“-ите, беше обвинена за това, че дискриминира актьорите по възраст, като звездите над 60-годишна възраст рядко са удостоявани със златните статуетки.

Порталът се позовава на най-ново изследване на сътрудниците на университета в Южна Калифорния. Те установили, че от 25-те номинирани филма за „Оскар“-и през последните три години, главният актьор в тях е бил над 60-годишен само два пъти. И в двата случая номинации получил Майкъл Кийтън.

По данни на изследването едва в 22,3 процента от споменатите филми играели и в главни роли възрастни жени.

През месец януари тази година световноизвестният режисьор Джеймс Камерън разкритикува Американската киноакадемия заради нейното предубеждение към масовата култура, припомня сайтът Дедлайн.

 
 

„Т2 Трейнспотинг“: 8 момента в качествени дози

| от |

„Т2 Трейнспотинг“ удря кината с хероиновия си юмрук и 20 годишна пауза, която е натрупала сладко-горчива носталгия и дори малко романтичен поглед към този чудесен наркотичен епос.

Рентън, Sick boy, Спъд и Франк Бегби се завръщат на голям екран, за да продължат историята там, където тя е спряла преди много време. Все едно си натиснал пауза и си превъртял времето. Усещането от „Т2 Трейнспотинг“ е именно такова.

Епичен, сюрреалистичен, дълбокомислен, унищожителен… „Трейнспотинг“ като цяло е филм, който е оформил самосъзнанието на безброй хора у нас и по света. Монолози, тоалетни, псувни, наркотици, фантазии и тотално обмисленото унищожаване на живота, като такъв, са онези неща, които придават своята уникална краска на този величествен филм и го държат високо горе вече толкова време.

20 години са дълъг период за появата на едно продължение, но както казват американците: but here we are! Точно както е планирано в главата на откачалника Ървин Уелш в романа продължение на „Трейнспотинг“ – „Порно“. 20 години по-късно четирима уникално прападнали младежи се събират отново в Единбург, за да разкажат своята простичка философия за живота.

Но „Т2 Трейнспотинг“ не е „Порно“, макар да има всички нужни опорни точки в себе си. Все пак той е изменил леко на Уелшовата идея за продължение и е направил своя версия на събитията с единбургската четворка. Тя не е по-лоша, просто е по-различна.

Истерията, наркотиците и абстракното виждане, са примесени с една лека нотка на носталгичност по отминалото време и отминалите грехове. Но не се безпокойте, Рентън, Sick Boy, Спъд и Бегби са ги заместили с нови.

„Т2 Трейнспотинг“ е достойно продължение на своята първа част.

Макар това да е филм, който да няма нужда от продължение, защото е казал достатъчно на онези, които са успели да го чуят, той получава такова. И ние го препоръчваме за гледане.

Междувременно ви предлагаме осем от най-добрите, надрусани, сантиментални и насищащи момента от втория филм. Без спойлери. Приятно гмуркане в най-добрата кинотоалента този месец. В галерията горе.