Рекламният фестивал ФАРА раздаде наградите си

| от |

Noble Graphics стана творческа агенция на 2014г., а „Загорка“ АД – рекламодател на годината на ежегодния рекламен фестивал ФАРА.

В последните две години на конкурса Noble Graphics финишираха втори. Тази обаче те успяха да изпреварят миналогодишния победител DDB София. Трета в творческите категории остана NEXT-DC.

ФАРА се проведе за петнадесета поредна година в Албена с цел да отличи най-креативните рекламни идеи за изминалите 12 месеца.

Ето и пълния списък с финалисти:

ТВОРЧЕСКИ КАТЕГОРИИ

ФИЛМ
ТВ РЕКЛАМА И КИНОРЕКЛАМА
СТОКИ

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Краварка
Рекламодател: Ростар БГ
Агенция: reforma

ФИЛМ
ТВ РЕКЛАМА И КИНОРЕКЛАМА
УСЛУГИ

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Жилищен блок
Рекламодател: UniCredit Bulbank
Агенция: reforma

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Да помогнем на природата – серия от 2
Рекламодател: Космо България Мобайл ЕАД
Агенция: Ogilvy Group

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Мтел Трансфер, част 1
Рекламодател: Мобилтел ЕАД
Агенция: ДМ&Б София

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Шампионска лига, серия от 5
Рекламодател: UniCredit Bulbank
Агенция: The Smarts

ФИЛМ
ТВ РЕКЛАМА И КИНОРЕКЛАМА
СОЦИАЛНА, ПОЛИТИЧЕСКА, МЕДИЙНА РЕКЛАМА

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Дневник на българската действителност (серия от 5)
Рекламодател: Икономедиа
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Война, Мексико, Джедаи – серия от 3
Рекламодател: Sofia International Film Festival
Агенция: ДДБ София

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Няма с какво да се гордееш
Рекламодател: WWF – Световен фонд за дивата природа, Дунавско-Карпатска програма България
Агенция: Ogilvy Group

ФИЛМ
ДРУГИ ФИЛМОВИ ФОРМИ

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Времето
Рекламодател: Фондация „Герои на времето”
Агенция: reforma

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Паметник на незнайния доброволец
Рекламодател: Фондация „Герои на времето”
Агенция: Noble Graphics

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Портрет на чинийка
Рекламодател: АГИТПРОП
Агенция: Tribal Worldwide София

РАДИО РЕКЛАМА

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Nissan GT-R ускорява от 0 до 100 км/ч по радиото
Рекламодател: Рено Нисан България ЕАД
Агенция: Ogilvy Group

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Стерео
Рекламодател: Рено Нисан България ЕАД
Агенция: Ogilvy Group

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Ниво на есетри в река Дунав
Рекламодател: WWF – Световен фонд за дивата природа, Дунавско-Карпатска програма България
Агенция: Ogilvy Group

ПРЕС РЕКЛАМА
СТОКИ

Няма финалисти.
ПРЕС РЕКЛАМА
УСЛУГИ

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Всеки зъб с номера си, серия от 4
Рекламодател: Medical Dent
Агенция: The Smarts

ПРЕС РЕКЛАМА
СОЦИАЛНА, ПОЛИТИЧЕСКА, МЕДИЙНА РЕКЛАМА

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Дневник на българската действителност (серия от 8)
Рекламодател: Икономедиа
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Литературата не признава граници – Невъзможната книга (серия от 3)
Рекламодател: Асоциация „Българска книга”
Агенция: Havas Worldwide Sofia

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: В случай, че не сте забелязали
Рекламодател: WWF – Световен фонд за дивата природа, Дунавско-Карпатска програма България
Агенция: Ogilvy Group

OUT OF HOME
ВЪНШНА РЕКЛАМА

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Всеки зъб с номера си, серия от 4
Рекламодател: Medical Dent
Агенция: The Smarts

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Да направим невидимото видимо
Рекламодател: UNICEF България
Агенция: All Channels Communication Group

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Скучната работа убива – серия от 3
Рекламодател: Re-act
Агенция: ББДО Груп

OUT OF HOME
ВЪТРЕШНА РЕКЛАМА

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Дневник на българската действителност (серия от 8)
Рекламодател: Икономедиа
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Закачалки (серия от 5)
Рекламодател: Omnitom
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Най-лесният начин да засвириш на пиано
Рекламодател: Фондация „ХХ Триола-Квинтола”
Агенция: Tribal Worldwide София

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Портрет на чинийка
Рекламодател: АГИТПРОП
Агенция: Tribal Worldwide София

OUT OF HOME
AMBIENT

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Закачалки
Рекламодател: Omnitom
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: БИЛЕТ
Рекламодател: Sofia International Film Festival
Агенция: ДДБ София

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Heineken: The new star
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Куфар-телевизор
Рекламодател: Фокс Интернешънъл Ченълс България
Агенция: Noble Graphics

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Ехооо
Рекламодател: Carlsberg България
Агенция: Noble Graphics

ДИЗАЙН И ТЕКСТ
КОРПОРАТИВНА И БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: БИЛЕТ
Рекламодател: Sofia International Film Festival
Агенция: ДДБ София

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Динамична идентичност – 8 pm
Рекламодател: 8 pm – ПР агенция
Агенция: Tribal Worldwide София

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Тематична бранд идентичност на TEDxBG 2014
Рекламодател: TEDxBG
Агенция: Studio Enthusiasm

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Бранд идентичност на Bebble
Рекламодател: Лавена АД
Агенция: Studio Enthusiasm

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Корпоративна идентичност на Държавен фонд „Земеделие”
Рекламодател: ДФ „Земеделие”
Агенция: Studio Enthusiasm

ДИЗАЙН И ТЕКСТ
ОПАКОВКИ И ЕТИКЕТИ

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: БИЛЕТ
Рекламодател: Sofia International Film Festival
Агенция: ДДБ София

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Лудо Младо
Рекламодател: Винарна Орбелия
Агенция: Studio Enthusiasm

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Вина Orbelia
Рекламодател: Винарна Орбелия (Фемили Партнърс ООД)
Агенция: Studio Enthusiasm

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Серия опаковки Bebble
Рекламодател: Лавена АД
Агенция: Studio Enthusiasm

ДИЗАЙН И ТЕКСТ
ART DIRECTION

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Всеки зъб с номера си, серия от 4
Рекламодател: Medical Dent
Агенция: The Smarts

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Дневник на българската действителност
Рекламодател: Икономедиа
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Война, Мексико, Джедаи – серия от 3
Рекламодател: Sofia International Film Festival
Агенция: ДДБ София

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Закачалки
Рекламодател: Omnitom
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Науката е фантастична – серия от 3
Рекламодател: Неправителствена организация „Еволюционен поглед”
Агенция: Ogilvy Group

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Илюстрации Stinky колекция 2014
Рекламодател: Стинки ООД
Агенция: Tribal Worldwide София

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Краварка
Рекламодател: Ростар БГ
Агенция: reforma

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Новогодишна картичка – регистрационен номер
Рекламодател: Порше БГ
Агенция: NRG Creative Boutique

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Музикална игра Фортисимо
Рекламодател: Фондация „ХХ Триола-Квинтола”
Агенция: Tribal Worldwide София

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: С любов към кожата и дрехите
Рекламодател: Фикосота ООД
Агенция: Публисис АД

ДИЗАЙН И ТЕКСТ
РЕКЛАМЕН ТЕКСТ

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Жилищен блок
Рекламодател: UniCredit Bulbank
Агенция: reforma

DIGITAL
УЕБСАЙТОВЕ, МИКРОСАЙТОВЕ И МОБИЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Heineken: #80kmtospace
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Сайт за планината
Рекламодател: Carlsberg България
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Home List
Рекламодател: Креди Агрикол България ЕАД
Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Гледане на ръка
Рекламодател: Неправителствена организация „Еволюционен поглед”
Агенция: Ogilvy Group

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Виртуален барман
Рекламодател: Авенди ООД
Агенция: Knoway

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: iskamdaimam.bg
Рекламодател: UniCredit Bulbank
Агенция: reforma
DIGITAL
ОНЛАЙН РЕКЛАМА

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Толкова бърз, че не можеш да го пропуснеш
Рекламодател: Рено Нисан България ЕАД
Агенция: Ogilvy Group

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: 6 от 10 – банери
Рекламодател: UniCredit Bulbank
Агенция: reforma

DIGITAL
СОЦИАЛНИ МЕДИИ

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: BrazzMix
Рекламодател: Авенди ООД
Агенция: Knoway

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Heineken: #HeinekenIntense
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

DIGITAL
ИНТЕРАКТИВНА КАМПАНИЯ

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Heineken: #80kmtospace
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: БИЛЕТ
Рекламодател: Sofia International Film Festival
Агенция: ДДБ София

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Heineken: The new star
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: #steniskanabala
Рекламодател: MOTO-PFOHE
Агенция: ДДБ София
АВТОРЕКЛАМА

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Little Book of Prayers
Агенция: Ogilvy Group

СЪБИТИЯ

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Rail2Wear
Рекламодател: ABSOLUT
Агенция: ДДБ София

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Audi A3 Limousine – Официална Премиера в България
Рекламодател: Порше БГ
Агенция: NRG Creative Boutique

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Second Chance Shop
Рекламодател: Сердика Център
Агенция: Saatchi & Saatchi

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Jameson Златна Бленда
Рекламодател: Pernod Ricard Bulgaria
Агенция: New Moment New Ideas Company

ONE-TO-ONE COMMUNICATION
ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: БИЛЕТ
Рекламодател: Sofia International Film Festival
Агенция: ДДБ София

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Сбъдни желание
Рекламодател: MasterCard Europe България
Агенция: reforma

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Heinеken: The better halves
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Най-лесният начин да засвириш на пиано
Рекламодател: Фондация „ХХ Триола-Квинтола”
Агенция: Tribal Worldwide София

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Портрет на чинийка
Рекламодател: АГИТПРОП
Агенция: Tribal Worldwide София

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Листовка с твоя автомобил!
Рекламодател: ЕС ДИ ЕС – 1 ООД (София Драйвинг Скул)
Агенция: All Channels Communication Group

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Различна риба
Рекламодател: WWF – Световен фонд за дивата природа, Дунавско-Карпатска програма България
Агенция: Ogilvy Group

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Stella Artois “Distributeur Automatique”
Рекламодател: КАМЕНИЦА АД
Агенция: Lowe Swing Communications

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Heineken: The new star
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: MINI Drive
Рекламодател: BMW Груп България
Агенция: Noble Graphics

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Музикална игра Фортисимо
Рекламодател: Фондация „ХХ Триола-Квинтола”
Агенция: Tribal Worldwide София

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Second Chance Shop
Рекламодател: Сердика Център
Агенция: Saatchi & Saatchi

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: #steniskanabala
Рекламодател: MOTO-PFOHE
Агенция: ДДБ София

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ
СТОКИ
ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Heineken: The better halves
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Свежо от планината 2014
Рекламодател: Carlsberg България
Агенция: Noble Graphics

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: SPRITE GRAFFITI FEST 2014
Рекламодател: The Coca-Cola Company
Агенция: FOUR PLUS

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ
УСЛУГИ

Няма финалисти.

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ
СОЦИАЛНА, ПОЛИТИЧЕСКА, МЕДИЙНА РЕКЛАМА

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Дневник на българската действителност
Рекламодател: Икономедиа
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: БИЛЕТ
Рекламодател: Sofia International Film Festival
Агенция: ДДБ София

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Писмо за промяна
Рекламодател: Българска асоциация на невромускулни заболявания (БАНМЗ)
Агенция: All Channels Communication Group

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: #steniskanabala
Рекламодател: MOTO-PFOHE
Агенция: ДДБ София

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Фортисимо Клас
Рекламодател: Фондация „ХХ Триола-Квинтола”
Агенция: Tribal Worldwide София

МЕДИЙНИ КАТЕГОРИИ

ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ТРАДИЦИОННИ МЕДИИ

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Билет
Рекламодател: Международен София Филм Фест
Агенция: Оптимум Медия ОМД

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Сбъдни желание – престилки
Рекламодател: MasterCard Europe България
Агенция: reforma

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Закачалки
Рекламодател: Omnitom
Агенция: Noble Graphics

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Да направим невидимото видимо
Рекламодател: UNICEF България
Агенция: All Channels Communication Group

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Листовка с твоя автомобил!
Рекламодател: ЕС ДИ ЕС – 1 ООД (София Драйвинг Скул)
Агенция: All Channels Communication Group

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Hello Graffiti
Рекламодател: The Coca-Cola Company
Агенция: FOUR PLUS

ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ МЕДИИ

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Heineken: The new star – Image recognition
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Виртуален барман
Рекламодател: Авенди ООД
Агенция: Knoway

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Обява в eBay
Рекламодател: Българската асоциация за невромускулни заболявания (БАНМЗ)
Агенция: All Channels Communication Group

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Толкова бърз, че не можеш да го пропуснеш
Рекламодател: Рено Нисан България ЕАД
Агенция: Mindshare

НОВИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Куфар-телевизор
Рекламодател: Фокс Интернешънъл Ченълс България
Агенция: Noble Graphics

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Heineken: #80kmtospace – Hitchhikers
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Sprite Graffiti Font
Рекламодател: The Coca-Cola Company
Агенция: FOUR PLUS

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Портрет на чинийка
Рекламодател: АГИТПРОП
Агенция: Tribal Worldwide София

ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

ЗЛАТО
Заглавие на рекламата: Heineken: #80kmtospace
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Futurestarter
Рекламодател: SOS Детски селища
Агенция: Mindshare

МЕДИЙНА КАМПАНИЯ

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Сбъдни желание
Рекламодател: MasterCard Europe България
Агенция: reforma

СРЕБРО
Заглавие на рекламата: Heineken: The better halves
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Билет
Рекламодател: Международен София Филм Фест
Агенция: Оптимум Медия ОМД

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: SPRITE GRAFFITI FEST 2014
Рекламодател: The Coca-Cola Company
Агенция: FOUR PLUS

БРОНЗ
Заглавие на рекламата: Heineken: #80kmtospace
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: NEXT-DC

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Добротворци
Рекламодател: Кока-Кола България
Агенция: ЗЕНИТ АДВЕРТАЙЗИНГ ЕНД КОМЮНИКЕЙШЪНС АД

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Пуши в мир
Рекламодател: Гражданска Инициатива „България Без Дим”
Агенция: Noble Graphics

ФИНАЛИСТ
Заглавие на рекламата: Скучната работа убива
Рекламодател: Re-act
Агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

 
 

Холокостът през погледа на седмото изкуство

| от Дилян Ценов |

 Един милион дрехи, 45 000 чифта обувки и седем тона човешка коса – това заварват съветските войски, когато освобождават най-големия нацистки концентрационен лагер – Аушвиц-Биркенау. Това се случва на 27 януари 1945 г. Поне 1 милион души намират смъртта си там.

Общо 6 милиона убити евреи – това е равносметката за Холокоста, която става ясна едва след края на Втората световна война, когато се разбира за действията на нацистите през изминалите години.

Холокостът – геноцидът над различните, онези, които са родени на неправилното място в неправилното време. На 24 април Израел почита паметта на 6-те милиона еврей, цигани, комунисти, хомосексуални и други, които стават жертви на най-голямото зверство, което съвременната ни история познава.

Не е учудващо, че изкуството и до днес обръща поглед към тези събития, за да напомни за ужаса под една или друга форма. Нито е странно как киното успява да създаде шедьоври в тази посока. Невинаги е ясно каква е причината филмите, в чийто сюжет присъства Холокоста, да са толкова добри. Може би една от причините е в мащаба на самата трагедия – тя може  да накара човешката природа да пробие познатите граници.

Именно тези филми ни доближават до истината, която се е случила там – във всички онези „бани“, във всички онези места, „където отиваме да работим“…

Отричан или не, преувеличен (както някои противници го описват) или истински, този геноцид съществува. Съществува и то по начин, който никога няма да избледнее и да се забрави. И макар някои да казват, че темата е преекспонирана в света на киното, то Холокостът продължава да вълнува.

Има ли значение дали са засегнати шест милиона души или един единствен пианист, майка с две деца, момче с раирана пижама, или семейство с малко момче, което има рожден ден? Кое определя едно действие като недопустимо – мащабът или самата природа на действието? 

Може би денят  е подходящ да си припомним как Холокостът е представен в киното. Вижте едни от най-въздействащите заглавия по тази тема в галерията горе.

 
 

Рецепта за чипс от сладък картоф

| от chronicle.bg |

В днешната си рецепта Росица Гърджелийска предлага нещо здравословно като мезе за бирата.

Росица Гърджелийска работи във филмовата индустрия, но обича да готви и да пътува. Живее няколко години във Великобритания, преди да се завърне в България. Обича да посещава интересни места по света. В блога на Роси www.primalyum.co.uk може да намерите рецепти за интересна и здравословна храна, както и истории за пътешествия.

 

Нужни продукти:

3 сладки картофа
6-7 с.л. олио
1 с.л. сол
1/2 ч.л. черен пипер
1/2 ч.л. червен пипер

чипс от сладък картоф роси

Начин на приготвяне:

Загрейте фурната на 150 градуса с вентилатор.

Разбъркайте олиото със солта, черния и червен пипер.

В няколко по-големи тави сложете фолио и го намажете с малко мазнина.

Нарежете картофите на тънки филии и ги подредете в тавите.

Намажете ги с олио и ги хвърлете във фурната за около час.

Внимавайте да не изгорят, ако трябва малко намалете фурната.

Имайте предвид, че ще станат хрупкави, когато изстинат.

Извадете ги, преместете ги върху решетка да изстинат и ги поднесете с ваш любим сос. Аз бих се спряла върху сос барбекю или крема сирене.

И не забравяйте да охладите бирата преди да поднесете мезето.

 

 
 

„Бързи и яростни“ с възможен спиноф

| от chronicle.bg |

Universal празнува още един успех с „Бързи и яростни 8″. Франчайзът обаче е толкова налят с силни актьори, че става задушно. Усещайки възможност за печалба, студиото може би ще пусне Люк Хобс (Дуейн Джонсън) и Декард Шоу (Джейсън Стейтъм) по собствен филмов път. Героите на Скалата и Стейтъм станаха доста популярни, дори се конкурират с Дом (Вин Дизел) и останалите от семейството.

Феновете искат подобен спиноф още от „Бързи и яростни 5″, но след последния филм тази вероятност сякаш намаля. Очертаваше се Хобс да стане баща и да си остане вкъщи. Плановете обаче се чертаят в посока филм.

Всъщност, и трети доста изненадващ герой от поредица може да участва в спинофа: самата Сайфър, Шарлиз Терон.

Чарлийз Терон, Шарлиз Терон

Химията между Джонсън и Стейтъм е невероятна. Голям плюс е, че двамата могат да преминат от екшън роля към комедия рязко, неочаквано и доста успешно. Тази комбинация, заедно със студената сериозност на Терон, може да донесе сериозно вълнение.

Има няколко неща, които трябва да се. Евентуалния филм ще отвори пространство за един милион въпроси. Ще участват ли в „Бързи и яростни 9″? Ще има ли нещо общо с действието на поредицата или ще си е отделен, самостоятелен филм? Сега ли ще бъде пуснат или когато серията свърши с „Бързи и яростни 10″? Сайфър ли ще е лошият герой или тримата заедно ще се борят срещу по-голямо зло? Ще видим.

Трйлър на „Бързи и яростни 8″:

 

 
 

Какво да очакваме от новия сезон на сериала „Короната“?

| от chronicle.bg |

 Амбициозният проект на Netflix с рекорден бюджет (над 100 млн. долара), историческата драма „Короната“, се нарежда сред най-добрите заглавия в телевизията за последния телевизионен сезон. Сериалът спечели 2 статуетки „Златен Глобус“, беше номиниран в 12 категории за награда БАФТА, и се спряга за един от фаворитите на таздгодишните награди Еми през есента.

Феновете вече с нетърпение очакват втория сезон през ноември.

Сюжетът на първия сезон обхващаше периода от 1951-ва до 1955-а и на фокус бяха първите години от управлението на кралица Елизабет II. Вторият сезон ще се концентрира върху образите на принц Филип и принц Чарлз. Разбира се, кралицата отново ще бъде в центъра, но ще виждаме повече от мъжете в живота й.

„Ще се фокусираме върху принц Чарлз, неговото детство и образование, както и върху принц Филип и личната му биография. Сложността на образа му е душата на втория сезон. Намирам го за много интересна личност.“ – това заявява Питър Морган, създател на хитовата поредица. През годините е имало много спекулации и слухове относно интимните връзки на херцога на Единбург. Дали те ще бъдат застъпени в сюжета, Морган поне засега отказва да разкрие. Актьорът Пат Смит, който влиза в ролята на принц Филип казва за The Hollywood Reporter: „Ще научите много за миналото на прин Филип във втория сезон. Истината е, че той е имал много „лудо“ минало и ние го описваме в детайли.“

the-crown-julian-broad-ss06
По-голямата част от актьорският състав ще остане същата. Клеър Фой ще играе кралица Елизабет II, Мат Смит – принц Филип, Ванеса Кирби –  принцеса Марагрет и Виктория Хамилтън ще бъде кралицата-майка. По всяка вероятност няма да видим Джон Литгоу като Уинстън Чърчил във втория сезон. В ролята на министър-председател ще влезе Джеръми Нортън (Антъни Идън, който поема властта след оставката на Чърчил).

И в този сезон в ролята на кралица Елизабет II влиза Клеър Фой. Но за последен път. Проектът на Netflix ще бъде дългосрочен и по неофициална информация ще обхваща шест сезона, което значи, че ще видим кралица Елизабет във всички етапи на нейното управление.

Действието този път ще се развива в продължение на почти десет години и върховата точка е 1964-та.  „Мисля, че в момента, в който достигнем до 1963-та и 64-та, няма да можем да използваме Клеър Фой, без да прибягваме до абсурден грим, за да не изглежда млада. Просто не можем да променим факта, че е млада.“ Морган планира скок във времето между втори и трети сезон и един между четвърти и пети, което по всяка вероятност ще наложи промяна в състава повече от веднъж.

the-crown-netflix-release
Британският елит ще срещне американския в лицето на Джон Кенеди и неговата съпруга Джаки. В ролите влизат Майкъл Хол и Джоди Балфур. Двете години, в които Кенеди е президент, влизат в периода, в който се развива действието, което означава, че встъпването му в длъжност, първата му вечеря в Бъкингамският дворец през 1961 и убийството му могат да бъдат застъпени в сюжета. Все още не е ясно до каква степен.

Ново попълнение в актьорския състав ще бъде Матю Гуд, познат на публиката от шедьовъра на PBS „Имението Даунтън“. Там той играе втория съпруг на аристократичната лейди Мери Кроули, а в „Короната“ ще се превъплъти в ухажора на принцеса Маргарет, лорд Суонтън, който впоследствие става неин съпруг.

Все още не е обявена официална дата, на която сезонът ще стартира, макар че по непотвърдена информация става дума за началото на ноември. По това време на годината се появи първият сезон.

Когато и да се случи това, можем да бъдем сигурни, че вторият  сезон на поредицата ще оправдае очакванията – поне всички предпоставки за това са налице.