Рекламите, които се гледат повече от мача

| от |

super-bowl-2014

Смешни, зрелищни или носталгични, телевизионните реклами, направени за финала на турнира по американски футбол – Супербоул (Super Bowl) увеличиха в неделната вечер специалните ефекти и звездите, за радост на милиони американци, залепени за телевизорите си.

Общо около шейсет реклами, излъчени за рекордната цена - 4 милиона щатски долара за 30 секунди, придружиха и оформиха целия спектакъл на финала по американски футбол между Денвър Бронкос и Сиатъл.

Автомобили, бира, безалкохолни напитки, банки, фъстъци, храни, телевизионни сериали, дрехи … Те предизвикаха милиони коментари в Туитър, където зрители определяха най-добрата, според тях, реклама.

Американците видяха Дейвид Бекъм по бельо за H&M, Шварценегер да играе пинг понг с руса перука „а ла Бьорн Борг“ … Някои добре запазени в тайна изненади като срещата между Джери Зайнфелд и Джордж Констанца за реклама на Comedians in Car …

Гледани колкото мача

Близо 70 % от тези реклами са вече известни на американците изцяло или частично, разпространени като тийзър (вид рекламен анонс, но без да разкрива същността на рекламирания продукт) в интернет през седмиците, предшестващи началото на срещата, когато те бяха гледани от десетки милиони потребители.

Рекламен похват, който без да намалява интереса, „създава вълнение“, каза пред АФП Тим Калкинс, преподавател по маркетинг.

„Това помогна да се създаде различна динамика“, смята и Мат Милър, президент на Асоциацията на малки независими производители на реклами. Американците често гледат Супербоул заедно и ако знаят предварително нещо за рекламите, след това могат да ги коментират заедно, обяснява той.

Изобщо не се пропускат рекламите, гледани дори повече от играта. „Не е ясно кое интересува повече хората – футболът или рекламата“, казва Калкинс .

Според него, заради погълнатия бюджет рекламистите не поемат никакви рискове. „Те много внимават да не обидят някого, наясно са с рисковете“, казва той.

Носталгията е във възход: хубавите усещания, семействата около барбекюто, възвишените американски пейзажи. Будвайзер избра да говори за любовта с едно очарователно малко кученце, което отказва да изостави приятеля си – кон, и не само се връща обратно, но и събира стопаните на двете животни. Тойота предложи Мъпетите. Сред най-забележителните е грандиозната реклама за дезодорант Axe и „правете любов с война“, ефектен Ягуар, който се дължи на режисьора Том Хупър, показвайки гонитба между автомобил и хеликоптер … Фолксваген, който дава ангелски крила на инженерите си, всеки път когато някоя от колите направи 100 хил. мили и Ауди с двойката, направила компромис между полудоберман, получихуахуа и плаши целия свят. „Компромисите също ни плашат“, твърди клипът.

Сред най-популярните тази година е Cheerios, чиято зърнени култура бе избрана да постави същото бирено семейството, което предизвика миналата година полемика, заради рекламата с простотата си – обикновена и вълнуваща.

Единствения спор бе този около актрисата Скарлет Йохансон, играеща в реклама на машина за безалкохолни напитки на израелска компания, поставена на палестинска територия.

Разиграните суми са огромни, „но за някои фирми това е много добра инвестиция“, каза Тим Калкинс, отбелязвайки, че Супербоул е единственото събитие в Съединените щати, на което те могат да се надяват да хванат такъв голям дял от населението на САЩ – около 100 милиона души.

Но също и „голямо напрежение“ и не всички компании ще постигнат резултат.

„Някои от тях ще бъдат щастливи утре, други ще бъдат много разочаровани“, добавя той пред АФП.

Всъщност Денвър бяха унизени на Супербоул XLVIII, но това е вече съвсем друга история.

 
 

Сиа без перука

| от chronicle.bg |

От Мадона до Лейди Гага, звездите са известни с всякакви екстравагантности.

Машината за хитове Сиа, която ни даде хитове като „Cheap Thrills“, е известна с това, че се появява на публични места с характерна перука.

сиа

 

Сиа обяснява перуката си така: „Нося я, за да мога да отида до магазина и да си купя маркуч, ако искам. Или ако ми се ходи до тоалетна, а не мога да намеря, мога просто да отбия от пътя, без хората да идват и да ме снимат.“

Певицата беше засечена на международното летище в Лос Анджелис без маскировката си. И разбира се, се случи точно това – дойдоха хора и я снимаха.

 
 

Bulgaria Air със 72-часови оферти на самолетни билети до 1 април

| от chronicle.bg |

Bulgaria Air пуска промоционални самолетни билети от днес до 1 април включително.

Компанията предлага ниски цени за еднопосочни билети до Амстердам, Франкфурт, Берлин и Лондон. За всяка дестинация те ще са в продажба по 72 часа.

От 22 март до 24 март всеки може да резервира билет от София до Амстердам за 79 евро и може да пътува с него до 30 април.

Три дни след първата оферта, започват други две 72-часови промоции. Само между 27 и 29 март еднопосочните билети от София до Берлин ще бъдат на крайна цена от 49 евро, а тези до Франкфурт ще струват 69 евро. Пътниците ще могат да ги използват до 30 април.

Последната част от кампанията ще стартира на 30 март и ще е активна до 1 април включително. В този период Bulgaria Air ще предлага еднопосочни самолетни билети от София до Лондон само за 69 евро. Пасажерите трябва да ги използват до 30 април.

Цените на промоционалните билети са същите и за пътуване от съответния европейски град до София. Те са подходящи за кратки екскурзии или бизнес пътувания, тъй като в стойността им се включва 1 бр. ръчен багаж до 10 кг. Чекиран багаж може да бъде закупен само срещу 20 евро в посока. Традиционно в цените се включват и всички летищни такси, кетъринг на борда, избор на място в самолета и чек ин.

 
 

Дрю Баримор и нейното съвършено копие

| от |

През 1982 година малката Дрю Баримор е очарователна в ролята си в „Извънземното“.

Години по-късно тя вече е зряла жена, която има собствени деца. Една от дъщерите й обаче може спокойно да играе в римейк на филма, тъй като е наистина много прилича на майка си.

Малката Франки навършва 3 години през 2017-а. Скоро тя се появи с майка си на събитие и всички бяха удивени от приликата между двете.
Сравнете и преценете сами:

дрю баримор
Франки Баримор Копелман е родена на 22 април 2014 година. Тя е второто дете на Дрю от бившия й съпруг Уил Копелман. Когато тя се роди, Баримор каза, че е искала по-голямата й дъщеря Олив да си има брат или сестра, защото самата актриса не е имала подобно детство.

„Олив обича Франки и просто иска да е с нея през цялото време. Иска да я храни. Много й харесва“, разказва Баримор.

Това не е първото дете, което прилича толкова много на майка си. Има цяла поредица звездни деца, взели най-красивите черти на родителите си. Можете да видите повече за тях тук.

 
 

5 неща, които не знаете за Жизел Бюндхен

| от chronicle.bg |

Тя е една от най-известните моделки и красавица №1, когато говорим за приятелки и съпруги на звездите от NHL. Тя е Жизел Бюндхен.

36-годишната бразилка има до себе си куотърбека на Ню Инглънд Пейтриътс, които тази година направиха най-великия обрат на Супербуол 51.

Освен всичко, Наоми Кембъл и Клаудия Шифър описват бразилката със златни коси като единственият останал супермодел.

Бюндхен бе ангел на Victoria’s Secret между 2000 и 2007 г. Тя бе и сред основните лица, които защитаваха кандидатурите на Бразилия за световното първенство през 2014-а и за Олимпиадата през 2016-а.

Има обаче и много неща, които не знаем за нея. Например как е открита?

В галерията може да видите 5 малко известни факта за Жизел Бюндхен.