Рекламите, които се гледат повече от мача

| от |

super-bowl-2014

Смешни, зрелищни или носталгични, телевизионните реклами, направени за финала на турнира по американски футбол – Супербоул (Super Bowl) увеличиха в неделната вечер специалните ефекти и звездите, за радост на милиони американци, залепени за телевизорите си.

Общо около шейсет реклами, излъчени за рекордната цена - 4 милиона щатски долара за 30 секунди, придружиха и оформиха целия спектакъл на финала по американски футбол между Денвър Бронкос и Сиатъл.

Автомобили, бира, безалкохолни напитки, банки, фъстъци, храни, телевизионни сериали, дрехи … Те предизвикаха милиони коментари в Туитър, където зрители определяха най-добрата, според тях, реклама.

Американците видяха Дейвид Бекъм по бельо за H&M, Шварценегер да играе пинг понг с руса перука „а ла Бьорн Борг“ … Някои добре запазени в тайна изненади като срещата между Джери Зайнфелд и Джордж Констанца за реклама на Comedians in Car …

Гледани колкото мача

Близо 70 % от тези реклами са вече известни на американците изцяло или частично, разпространени като тийзър (вид рекламен анонс, но без да разкрива същността на рекламирания продукт) в интернет през седмиците, предшестващи началото на срещата, когато те бяха гледани от десетки милиони потребители.

Рекламен похват, който без да намалява интереса, „създава вълнение“, каза пред АФП Тим Калкинс, преподавател по маркетинг.

„Това помогна да се създаде различна динамика“, смята и Мат Милър, президент на Асоциацията на малки независими производители на реклами. Американците често гледат Супербоул заедно и ако знаят предварително нещо за рекламите, след това могат да ги коментират заедно, обяснява той.

Изобщо не се пропускат рекламите, гледани дори повече от играта. „Не е ясно кое интересува повече хората – футболът или рекламата“, казва Калкинс .

Според него, заради погълнатия бюджет рекламистите не поемат никакви рискове. „Те много внимават да не обидят някого, наясно са с рисковете“, казва той.

Носталгията е във възход: хубавите усещания, семействата около барбекюто, възвишените американски пейзажи. Будвайзер избра да говори за любовта с едно очарователно малко кученце, което отказва да изостави приятеля си – кон, и не само се връща обратно, но и събира стопаните на двете животни. Тойота предложи Мъпетите. Сред най-забележителните е грандиозната реклама за дезодорант Axe и „правете любов с война“, ефектен Ягуар, който се дължи на режисьора Том Хупър, показвайки гонитба между автомобил и хеликоптер … Фолксваген, който дава ангелски крила на инженерите си, всеки път когато някоя от колите направи 100 хил. мили и Ауди с двойката, направила компромис между полудоберман, получихуахуа и плаши целия свят. „Компромисите също ни плашат“, твърди клипът.

Сред най-популярните тази година е Cheerios, чиято зърнени култура бе избрана да постави същото бирено семейството, което предизвика миналата година полемика, заради рекламата с простотата си – обикновена и вълнуваща.

Единствения спор бе този около актрисата Скарлет Йохансон, играеща в реклама на машина за безалкохолни напитки на израелска компания, поставена на палестинска територия.

Разиграните суми са огромни, „но за някои фирми това е много добра инвестиция“, каза Тим Калкинс, отбелязвайки, че Супербоул е единственото събитие в Съединените щати, на което те могат да се надяват да хванат такъв голям дял от населението на САЩ – около 100 милиона души.

Но също и „голямо напрежение“ и не всички компании ще постигнат резултат.

„Някои от тях ще бъдат щастливи утре, други ще бъдат много разочаровани“, добавя той пред АФП.

Всъщност Денвър бяха унизени на Супербоул XLVIII, но това е вече съвсем друга история.

 
 

BBC разследва изтеклия финал на новия сезон на Sherlock

| от chronicle.bg |

BBC разследва източника, който е разпространил нелегално финалния епизод от четвъртия сезон на хитовия сериал Sherlock.

Миналата събота, четвъртият епизод от последния сезон на сериала, озаглавен „His Final Problem“, изтече онлайн с руско аудио. От BBC са започнали пълно разследване по отношение на източника, който е разпространил серията.

“ВВС молят феновете на поредицата да останат верни на продукцията и да не свалят епизода ”, споделя в Twitter продуцента на сериала Сю Върчу.

След като разследването приключи, от ВВС смятат да издадат пълен отчет по отношение на това дали руският телевизионен оператор, Пeрвый канал, който се бе сдобил с първото копие на епизода, е виновен за ситуацията.

 
 

Молец с руса коса и малки гениталии кръстен на Доналд Тръмп

| от chronicle.bg |

След като новият президент Румен Радев положи клетва, дойде ред и на Доналд Тъмп.

По случай светлия повод и цялата персона на новия американски държавен глава, биологът д-р Вазрик Назари кръсти новооткрит вид молци на негово име: Neopalpa donaldtrumpi. Буболечките могат да бъдат забелязани в по границата на САЩ с Мексико – точно там, където очакваме и обещаната от Тръмп стена против нелегални имигранти.

Абсолютно без никаква връзка с името, молецът има русичко нещо на главата и мънички гениталии.

Докато д-р Назари разглеждал екземпляри от генотипа Neopalpa, забелязал, че един от тях не приличал на останалите. Той имал значително по-малки гениталии от най-близкия си роднина N. neonata. След ДНК изследвания Назари заключил, че това е напълно нов и неописан вид. А новите видове се кръщават от откривателите си.

Тръмп не е единственият американски президент, който има биологичен вид кръстен на негово име. Джордж У. Буш има бръмбар, Роналд Рейгън има оса, а Бил Клинтън – риба. Барак Обама обаче държи рекорда с 9 вида на негово име.

 

 

„И така, кръстих биологичен вид на Доналд Тръмп. Може би сега той ще направи опазването на крехката американска екосистема приоритет.“

 
 

Женските неща, които мъжете искат

| от chronicle.bg |

Да бъдеш възприет като „нежен“, „женствен“ или „чувствителен“, когато си мъж, е върховна обида, ругатня и унижение. Преди няколко дни потребител в сайта Reddit задава уместния въпрос: „Мъже, какво „женско“ нещо бихте правили, ако никой нямаше да ви съди?“ И се оказва, че въпросът има много отговори.

Някои мъже казват, че би им било приятно те да са „малката лъжичка“, когато спят с приятелките си (има се предвид позата, в която и двамата сте легнали на една страна и единият е гушнал другия – гушнатият е „малката лъжичка“, а гушкащият – „голямата“).

Друг от отговорилите казва: „Ако нямах пенис, щях да нося клинове.“

Прави впечатление, че много от мъжете са объркани по въпроса със срамното си окосмение – хем искат да го махнат, хем се тревожат дали няма да им се подиграват. Същевременно други са сигурни какво ще правят: „Ще си счупя ръцете от плетене, братле“

Никой не споменава цветните коктейли в чаша за Мартини със захар по ръба, но… да, цветните коктейли.

Много от марките се възползват от крехката мъжественост на някои хора, за да брандират продуктите си така, че те да вдъхват сила и увереност.

 

This absolutely necessary product:

„Забравих, че мъжете и жените имат различен вид зъби“

 
 

Първи поглед към Марго Роби като Тоня Хардинг

| от chronicle.bg |

През март миналата година стана ясно, че Марго Роби ще влезе в ролята на лошото момиче на фигурното пързаляне Тоня Хардинг. Роби ще бъде в главната роля в биографичния филм „Аз, Тоня”.

След месеци на спекулации Марго Роби беше уловена в ролята си за предстоящия филм.

*EXCLUSIVE* Margot Robbie tranforms into Tonya Harding for "I, Tonya" **WEB MUST CALL FOR PRICING**

Големият скандал в кариерата на Хардинг е свързана с наемането на човек, който да рани в крака конкурентката й Нанси Кериган, за не може да се състезава на Зимната олимпиада през 1994 година. Лесно се доказва, че нападателят, намушкал Кериган по време на тренировка, е нает от бодигарда на Хардинг.

Филмът, посветен на фигуристката, ще излезе през 2018 година.

За ролята си Марго Роби носи деветдесетарски дънки, протези на лицето и костюм, с който тялото й да изглежда по-едро.