Рекламите, които се гледат повече от мача

| от |

super-bowl-2014

Смешни, зрелищни или носталгични, телевизионните реклами, направени за финала на турнира по американски футбол – Супербоул (Super Bowl) увеличиха в неделната вечер специалните ефекти и звездите, за радост на милиони американци, залепени за телевизорите си.

Общо около шейсет реклами, излъчени за рекордната цена - 4 милиона щатски долара за 30 секунди, придружиха и оформиха целия спектакъл на финала по американски футбол между Денвър Бронкос и Сиатъл.

Автомобили, бира, безалкохолни напитки, банки, фъстъци, храни, телевизионни сериали, дрехи … Те предизвикаха милиони коментари в Туитър, където зрители определяха най-добрата, според тях, реклама.

Американците видяха Дейвид Бекъм по бельо за H&M, Шварценегер да играе пинг понг с руса перука „а ла Бьорн Борг“ … Някои добре запазени в тайна изненади като срещата между Джери Зайнфелд и Джордж Констанца за реклама на Comedians in Car …

Гледани колкото мача

Близо 70 % от тези реклами са вече известни на американците изцяло или частично, разпространени като тийзър (вид рекламен анонс, но без да разкрива същността на рекламирания продукт) в интернет през седмиците, предшестващи началото на срещата, когато те бяха гледани от десетки милиони потребители.

Рекламен похват, който без да намалява интереса, „създава вълнение“, каза пред АФП Тим Калкинс, преподавател по маркетинг.

„Това помогна да се създаде различна динамика“, смята и Мат Милър, президент на Асоциацията на малки независими производители на реклами. Американците често гледат Супербоул заедно и ако знаят предварително нещо за рекламите, след това могат да ги коментират заедно, обяснява той.

Изобщо не се пропускат рекламите, гледани дори повече от играта. „Не е ясно кое интересува повече хората – футболът или рекламата“, казва Калкинс .

Според него, заради погълнатия бюджет рекламистите не поемат никакви рискове. „Те много внимават да не обидят някого, наясно са с рисковете“, казва той.

Носталгията е във възход: хубавите усещания, семействата около барбекюто, възвишените американски пейзажи. Будвайзер избра да говори за любовта с едно очарователно малко кученце, което отказва да изостави приятеля си – кон, и не само се връща обратно, но и събира стопаните на двете животни. Тойота предложи Мъпетите. Сред най-забележителните е грандиозната реклама за дезодорант Axe и „правете любов с война“, ефектен Ягуар, който се дължи на режисьора Том Хупър, показвайки гонитба между автомобил и хеликоптер … Фолксваген, който дава ангелски крила на инженерите си, всеки път когато някоя от колите направи 100 хил. мили и Ауди с двойката, направила компромис между полудоберман, получихуахуа и плаши целия свят. „Компромисите също ни плашат“, твърди клипът.

Сред най-популярните тази година е Cheerios, чиято зърнени култура бе избрана да постави същото бирено семейството, което предизвика миналата година полемика, заради рекламата с простотата си – обикновена и вълнуваща.

Единствения спор бе този около актрисата Скарлет Йохансон, играеща в реклама на машина за безалкохолни напитки на израелска компания, поставена на палестинска територия.

Разиграните суми са огромни, „но за някои фирми това е много добра инвестиция“, каза Тим Калкинс, отбелязвайки, че Супербоул е единственото събитие в Съединените щати, на което те могат да се надяват да хванат такъв голям дял от населението на САЩ – около 100 милиона души.

Но също и „голямо напрежение“ и не всички компании ще постигнат резултат.

„Някои от тях ще бъдат щастливи утре, други ще бъдат много разочаровани“, добавя той пред АФП.

Всъщност Денвър бяха унизени на Супербоул XLVIII, но това е вече съвсем друга история.

 
 

Новият Jaguar XF Sportbrake загатва за себе си

| от chronicle.bg |

Jaguar повдигна завесата новия XF Sportbrake от централния корт на Уимбълдън.

По-малко от 70 дни преди началото на световния тенис турнир Уимбълдън 2017, тревната площ на комплекса All England Tennis Club се превърна в платно за очертанията на динамичната спортна комби версия на Jaguar XF. Прочутите бели линии на игрището се трансформираха пред експертните погледи на Иън Калъм, директор по дизайна в Jaguar, и на ландшафт мениджъра на Уимбълдън Нийл Стъбли.

XF Sportbrake ще се присъедини към редиците на носителите на награди XF автомобили в спортните салони на Jaguar след премиерата му през лятото.

Jaguar е официален партньор на турнира Уимбълдън 2017, който ще се проведе от 3-и до 16-и юли 2017 г.

 
 

10 мъже с по-възрастни половинки + 2 бонус

| от chronicle.bg |

В неделя изборите във Франция изведоха като фаворит в президентския вот Еманюел Макрон. Но онова, което впечатли по-силно от успеха на младия центрист, беше съпругата му – Брижит Макрон, по-голяма от него с 24 години.

Любовта между Еманюел Макрон и Бриджит пламва, когато тя е негова учителка по литература, женена, с три деца. Днес двамата продължават да са заедно, а отношенията им предизвикаха повдигане на вежда от страна на мнозина.

Затова ви предлагаме една галерия, която показва, че връзките между мъже и жени с драстична разлика във възрастта не са нещо ново, дори напротив.

 
 

Дъщерята на Еминем порасна

| от chronicle.bg |

За първи път чухме за Хейли Скот през 2002 година, когато татко й пусна „Hailie’s Song“. В нея Еминем обяснява как тя е дала смисъл и стойност на живота му и колко се гордее, че е неин баща. Тогава тя беше едва на 7.

В песента осен любовта към дъщеря си, Еминем изразява и омразата към майка й – Кимбърли Ан Скот или накратко Ким.

Въпреки, че знаем за Хейли още от началото на рап кариерата на баща й, тя води изключително личен живот. До скоро – когато реши да се появи в социалните мрежи.

Еминем и майката на Хейли – Ким, се запознават в гимназията. През 1999 година се женят, 4 години след като се ражда дъщеричката им. През 2001 обаче семейството се развежда. Горе-долу по това време Маршал получава обвинения, че текстовете на песните му са агресивни към жените, и в частност към Ким, която той твърди, че ще убие. Да не говорим, че по същото време рапърът трябва да се справя и със зависимостта си.

През 2006 година Еминем и Ким се женят отново, но и се развеждат отново само след няколко месеца. До 2010 година успяват да се помирят, а 4 години по-късно в песента си „Headlights“ той й се извинява публично и казва, че я обича. В момента двамата продължават да са разделени.

Това идва да ни покаже колко трудно детство е имала Хейли. Днес тя е на 21 години и най-накрая е смятана за възрастен от законите на САЩ. Акаунтът й в Instagram е на около 6 месеца, но напоследък тя започна да поства в него все повече и повече снимки.

Какво знаем за нея можете да видите в галерията ни.

 
 

Елтън Джон отмени концерт заради остра бактериална инфекция

| от chronicle.bg, по БТА |

Британският музикант Елтън Джон беше принуден да отмени концертите си през април и май в американските щати Невада и Калифорния поради инфекциозно заболяване.

Елтън Джон е получил пристъп по време на полета си от Чили до Великобритания, след турнето си в Южна Америка. Изпълнителят е приет в британска болница и е прекарал два дни в отделението за интензивно лечение. Заболяването не е било идентифицирано, но говорителят на звездата каза в изявление, че е „вредна и опасна бактериална инфекция“.

Певецът, който е изписан от болницата на 22 април, се възстановява у дома.

„Късметлия съм, че имам най-преданите и прекрасни фенове. Искам им прошка за това, че ги разочаровах“, каза самият Елтън Джон и благодари на докторите за оказаната му професионална помощ.

Очаква се певецът да се възстанови напълно.

Елтън Джон отмени всичките си концерти в Лас Вегас през април и май, както и в Бейкърсфийлд, Калифорния на 6 май. Той ще се завърне на сцената на 3 юни с концерт в Туикънам, Великобритания.

Елтън Джон, който е носител на награди „Грами“, „Оскар“ и „Тони“, работи върху мюзикъл за Бродуей, адаптация на комедийната драма „Дяволът носи Прада“.