Реклама базирана на тъгата

| от |

След години, когато в рекламата преобладаваха всички възможни форми на комедия, изведнъж нещо се случи и същите тези, които плуваха из интернет търсейки нова реклама, за да се въргалят по пода от смях, усещат, че вече гледат сериозни емоционални реклами. Започва нова ера.


Capture

Видеоклиповете, които обикновено са запазени за призиви след природни или човешки бедствия, започват да се появяват като реклами на шампоани, интернет доставчици, банки, препарат или фъстъчено масло.
Capture1

„Никога преди в нашата колективна памет не е имало време, в което рекламите чиято цел е да предадат положителна емоция към марката и впоследствие да ви продаде продукта.

Ако се гледате внимателно съдържанието на медиите, ще забележите, че има по-голяма стойност зададена на съдържанието, което означават нещо –  вдъхновяващи истории, които просто трябва да видите …

… Всичко това е част от една по-голяма културна тенденция: тенденция към реалността. Жаждата за истински истории промени телевизията и сега формира онлайн съдържанието, което споделяте. Хората масово харесват и споделят истории за истински хора, които правят неща, които ще ви разплачат (като момичето, което чува звук за първи път в живота ),“ пише Шифон Ен Фера за Fast Company

Според нея, тази промяна чудесно кореспондира с уроците за силата на подсъзнанието в маркетинга. В същото време марките се опитват да създадат „съдържание“ вместо „реклами“, което означава изразходване на повече енергия на вземане истории, които хората ще искат да споделят .

Трите видеокла, които започват модерната епоха на емоционалните реклами:


Dear Sophie (Google Chrome)

Best Job

The Long Wait (John Lewis)

Едно от обясненията е, че тази тенденция се дължи на модерните технологии:

„Мисля, че живеем твърде дигитално и винаги сме свързани един с друг , а въпреки това все още някак се чувстваме изолирани от останалите хора. Като човешки същества, ние търсим истинска човешка връзка и мисля, че емоционално разказване помага да се преодолее този дупка. Марките и агенциите разбраха, че това е начинът, за да запълнят тази празнота“, коментира главният творчески директор на агенция 180, Уилям Гелнер .

 
 

Пенелопе Крус ще играе Донатела Версаче в тв сериал

| от chronicle.bg, по БТА |

Холивудската прима и носителка на „Оскар“ Пенелопе Крус ще се превъплъти в Донатела Версаче. Можем да я видим в новия сезон на популярния сериал „Американска криминална история“.

Телевизионният сериал ще бъде посветен на загадъчното убийство на брата на Донатела Версаче. Джани Версаче е и основател на легендарната модна къща . Той ще бъде озаглавен „Версаче: Американска криминална история“.

Десет серийната поредица под режисурата на Райън Мърфи ще излезе на екран през следващата година. Мърфи вече засне един сезон на сериала, посветен на спортиста О’ Джей Симпсън. Тази продукция беше удостоена с награда „Еми“ в категорията най-добър мини-сериал.

 
 

Новите холивудски двойки на 2017 година

| от chronicle.bg |

Купидон не е като дядо Коледа – да идва само веднъж в годината. Едва март сме, а вече има цяла галерия нови холивудски двойки.

Някои от тези двойки са нови-новички, други просто се събират отново, но това няма значение – важното е любов да има. Например, бившото гадже на Джиджи Хадид The Weekend сега си има нова дружка.

А няма да повярвате с кого ходи Памела Андерсън. Пак е лошо момче, разбира се. Дори най-лошото й досега! Вижте повече в галерията ни.

 
 

Новият албум на Алекс Клер – пътят от Лондон до Йерусалим

| от chronicle.bg |

Алекс Клер идва в България, за да представи на живо последния си албум  „Tail of Lions”.

Концертът на Алекс Клер ще се състои на 24 април в Студио Орфей .

Заглавието на албума идва от еврейска поговорка, а парчетата са отражение на всичко, през което артистът минава в последните години. В него се преплитат лични емоции и истории, свързани с преместването му в Йерусалим и ролята му на съпруг и баща. „Tail of Lions” хвърля светлина и върху наболели общественозначими теми, но най-вече проповядва вяра, смелост и упоритост.

Албумът е записан миналото лято на лодка в източен Лондон, заедно с неговия добър приятел от Submotion Orchestra – Chris Hargreaves.

Alex_Clare Visual

За няколко седмици те успяват да създадат „Tail of Lions” – албумът, който показва един различен Алекс Клер. Името на албума идва от еврейската поговорка „По-добре да бъдеш опашка на лъв, отколкото глава на лисица“ и синтезира онова, към което се стреми лондончанинът, приел юдаизма.

Третият албум на Алекс Клер включва 10 парчета, които разказват една история.

Всяка песен носи послание и специфично звучене. „Tail of Lions” изненадва с електронни, дъбстеп, соул и рок елементи, но запазва характерния музикален стил на Алекс. Албумът започва с вълнуващото „Tell me what you need”, трип-хоп извиращото„Get real”, минава през експлозивното фънк звучене на „Surviving Ain’t Living“, драматичното „Basic”, за да потуши страстите с „Tired from the fire” и „You`ll be fine” и да завърши с агресивното и силно „Open my eyes”.

Всички тези парчета, както и най-големите и добре познати хитове на Алекс Клер, като „Тоо Close”, ще чуем на живо на 24 април в Студио Орфей. Билети за концерта могат да бъдат закупени на цена от 50 лв. в OMV, The Mall и мрежата на Eventim.bg.

 
 

Краят на една ера: Аста ла виста, Терминатор

| от chronicle.bg |

 Една ера приключва.

Изглежда, че Paramount се отказва да прави повече филми за Терминатор – екшън героя от 90-те години.

От студиото няма да продължат продукциите след „Терминатор: Генисис“  с Арнолд Шварценегер и Емилия Кларк. Това твърди източник, близък до студиото, пред New York Daily News.

Това става ясно, малко след като студиото премахна от графика си заглавията на продълженията на поредицата. „Генисис” от 2015 година беше тотален провал с едва 90 млн. долара в боксофиса.

Има все пак възможност независима компания да се наеме с реализацията на проекта, но това Шварценегер да бъде убеден да се върне ще е по-скоро трудна задача.

„Терминатор: Генисис“ разочарова много от феновете си с неумелия опит да навърже събитията от първия и втория филм. В ролята на Сара Конър влиза Майката на драконите – Емилия Кларк. В лентата виждаме любимите герои от 90-те – Терминатор, Сара и Джон Конър, дори Кайл Рийс.

Въпреки това и мащабната реклама, филмът не успя да отговори на очакванията на почитателите си.