Реклама базирана на тъгата

| от |

След години, когато в рекламата преобладаваха всички възможни форми на комедия, изведнъж нещо се случи и същите тези, които плуваха из интернет търсейки нова реклама, за да се въргалят по пода от смях, усещат, че вече гледат сериозни емоционални реклами. Започва нова ера.


Capture

Видеоклиповете, които обикновено са запазени за призиви след природни или човешки бедствия, започват да се появяват като реклами на шампоани, интернет доставчици, банки, препарат или фъстъчено масло.
Capture1

„Никога преди в нашата колективна памет не е имало време, в което рекламите чиято цел е да предадат положителна емоция към марката и впоследствие да ви продаде продукта.

Ако се гледате внимателно съдържанието на медиите, ще забележите, че има по-голяма стойност зададена на съдържанието, което означават нещо –  вдъхновяващи истории, които просто трябва да видите …

… Всичко това е част от една по-голяма културна тенденция: тенденция към реалността. Жаждата за истински истории промени телевизията и сега формира онлайн съдържанието, което споделяте. Хората масово харесват и споделят истории за истински хора, които правят неща, които ще ви разплачат (като момичето, което чува звук за първи път в живота ),“ пише Шифон Ен Фера за Fast Company

Според нея, тази промяна чудесно кореспондира с уроците за силата на подсъзнанието в маркетинга. В същото време марките се опитват да създадат „съдържание“ вместо „реклами“, което означава изразходване на повече енергия на вземане истории, които хората ще искат да споделят .

Трите видеокла, които започват модерната епоха на емоционалните реклами:


Dear Sophie (Google Chrome)

Best Job

The Long Wait (John Lewis)

Едно от обясненията е, че тази тенденция се дължи на модерните технологии:

„Мисля, че живеем твърде дигитално и винаги сме свързани един с друг , а въпреки това все още някак се чувстваме изолирани от останалите хора. Като човешки същества, ние търсим истинска човешка връзка и мисля, че емоционално разказване помага да се преодолее този дупка. Марките и агенциите разбраха, че това е начинът, за да запълнят тази празнота“, коментира главният творчески директор на агенция 180, Уилям Гелнер .

 
 

Кой е човекът, задминал Бил Гейтс по богатство

| от Getty Images |

Всички знаят Zara, но никой не знае за Амансио Ортега – основателят на марката, който редовно задминава Бил Гейтс по богатство.

Акциите на основната му компания Inditex се качиха с 2,5%. Според Forbes това е увеличило състоянието на Ортега до 79,5 милиарда долара. Гейтс има само 78,5 милиарда.

Въпреки огромните капитали на испанеца, малцина са чували за него. Това е така, защото той строго пази личния си живот в тайна и рядко дава интервюта в медиите.

Амансио Ортега основава модния гигант Zara с тогавашната си съпруга Росалия през 1975 година. Днес търговската му компания Inditex SA, която притежава Zara, Massimo Dutti и Pull&Bear, има над 6,600 магазина в цял свят.

През август 2013 година, бившата му съпруга и съосновател на Zara Росалия Мера умира на 69 години. Тя е най-богатата жена в Испания. Повече биография за Амансио в галерията.

 
 

Тези хора на 70+ години ще разбият стереотипите ви за възраст

| от chronicle.bg |

По линията на стереотипите, обхващащи възрастните хора, всички сме виновни.

Повечето от нас са убедени, че веднъж щом човек навърши 70 години, хубавата част от живота му е приключила и това, което предстои, включва единствено болести, декубитални дюшеци и наливане на минерална вода в Княжево.

Разбира се, това далеч не се отнася до всички пенсионери. Фотографът Владимир Яковлев е посветил доста време на проекта си „Age of Happiness“, където снима хора между 70 и 100 години, които все още следват мечтите си, откриват нови неща и живеят на пълни обороти.

Вижте в галерията част от снимките, които е направил той и веднага счупете предразсъдъците.

 
 

Женските неща, които мъжете искат

| от chronicle.bg |

Да бъдеш възприет като „нежен“, „женствен“ или „чувствителен“, когато си мъж, е върховна обида, ругатня и унижение. Преди няколко дни потребител в сайта Reddit задава уместния въпрос: „Мъже, какво „женско“ нещо бихте правили, ако никой нямаше да ви съди?“ И се оказва, че въпросът има много отговори.

Някои мъже казват, че би им било приятно те да са „малката лъжичка“, когато спят с приятелките си (има се предвид позата, в която и двамата сте легнали на една страна и единият е гушнал другия – гушнатият е „малката лъжичка“, а гушкащият – „голямата“).

Друг от отговорилите казва: „Ако нямах пенис, щях да нося клинове.“

Прави впечатление, че много от мъжете са объркани по въпроса със срамното си окосмение – хем искат да го махнат, хем се тревожат дали няма да им се подиграват. Същевременно други са сигурни какво ще правят: „Ще си счупя ръцете от плетене, братле“

Никой не споменава цветните коктейли в чаша за Мартини със захар по ръба, но… да, цветните коктейли.

Много от марките се възползват от крехката мъжественост на някои хора, за да брандират продуктите си така, че те да вдъхват сила и увереност.

 

This absolutely necessary product:

„Забравих, че мъжете и жените имат различен вид зъби“