Нова става на 20 години – иновативна, отговорна, вдъхновяваща

| от |

Тази година Нова празнува 20 години от създаването си. Иновативна, отговорна, вдъхновяваща, това е Нова вече две десетилетия. Още през 1994 г. обаче телевизията дава ясна заявка, че ще бъде новатор, предусещащ последните тенденции в зрителските интереси и търсене.  Запазена марка на медията стават нейните новини и публицистика, които успяват да спечелят доверието на зрителите със своята обективност и независимост. Безброй са случаите, в които благодарение на утвърдените водещи, репортери и разследващи екипи на Нова, изключително важни и значими за българското общество казуси намират своето развитие и разрешаване.

Благотворителността и социалната отговорност заемат важна част в цялостната политика на Нова Броудкастинг Груп. През всички тези 20 години, телевизията не само инициира собствени социални кампании, но и оказва ежедневна подкрепа на стотици значими каузи и благотворителни организации, които работят в помощ на различни групи от нашето общество. Сред най-мащабните социални инициативи на телевизията са детският футболен турнир за деца, лишени от родителски грижи MTG United for Peace, стипендиантската програма „Стани шампион”, също насочена към деца от домове за сираци, а от 2014 г. Game Changers – Промяната, в партньорство с фондация Reach for Change.

„Щастлива съм от това, че за 20 години Нова успя, наред с медийното си разрастване и утвърждаване, да съхрани чисто човешкото отношение и принципност към своите зрители и партньори. Радвам се, че отговорността, която носим, е осъзната и се управлява по най-добрия и достоен начин”, сподели Силва Зурлева, член на Борда на директорите на Нова Броудкастинг Груп.

Разрастването на медийната група на Нова през годините е изключително динамично. През 2008 г., телевизията става част от Modern Times Group (MTG). В началото на 2011 г. NOVA, DIEMA, DIEMA 2 и DIEMA FAMILY, NOVA SPORT, TV 1000 Balkan, Viasat History, Viasat Explore и Viasat Nature, както и списание Ева се обединяват под името Нова Броудкастинг Груп. Разрастването продължава и през 2013 г., когато компанията придобива 70 % от „Дарик Нет” АД и става собственик на всички сайтове, част от „Дарик Уеб”, както и на най-голямата дигитална медийна компания в страната – „Нетинфо” АД.

„За 20 години Нова телевизия се доказа като безспорен пионер и лидер във въвеждането на телевизионни формати и предавания. Динамиката и усетът ни към иновациите бяха и продължават да бъдат решаващи за нашия успех и успеха на нашите партньори. В края на първите 20 доказваме непрекъснато тази гъвкавост, добра професионална преценка и стремеж към високи резултати. А ние, едва сега започваме…”, сподели Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.

“За мен, през този период Нова успя да докаже своята устойчивост, отговорност и непрекъснат стремеж към висок професионализъм. Щастлива съм, че съм част от настоящето и бъдещо развитие на медията в един от най-силните периоди в нейната история”, добави Вики Политова,  Главен оперативен директор на „Нова Броудкастинг Груп“.

Сред „първите” продукции, които заслужено превръщат Нова в новатор на българския телевизионен пазар, са Big Brother и въвеждането на риалити жанра у нас;  най-успешните телевизионни игри в българския ефир – „Стани богат” и „Сделка или не”; най-обичаното женско предаване „На кафе”; първото предаване, превърнало се в коректив на нередностите – „Господари на ефира” и много други. Нова е пионер и в заснемането на съвременни български сериали с продукциите „Хотел България“ и „Забранена любов“.

Списъкът продължава да расте – чрез него Нова създаде един модерен и алтернативен свят на вдъхновение и забавление за зрителите в България, а зарядът, с който Нова Броудкастинг Груп се превръща в най-иновативната, отговорна и вдъхновяваща медия, става все по-силен.

„А ние едва сега започваме!“, уверяват ни от телевизията. За нас остава само да им пожелаем успех и да им честитим рождения ден. И да си запазим отсега с намигване един кратък репортаж в Новините за нашите 20 :)

 
 

10 реклами със звезди, преди да станат известни

| от chronicle.bg |

Свикнали сме да гледаме на холивудските звезди като на свръчовеци, които се подвизават само по големите екрани и червения килим, но дори някои от най-големите актьори и актриси са започнали кариерите си по не толкова бляскав начин.

Вижте някои реклами с участието на знаменитости. Преди да станат такива.

Бен Афлек в реклама на Burger King

Брад Пит рекламира Pringles

Дженифър Лорънс за MTV Super sweet 16

Обожаваме Стенли Тучи в „Дяволът носи прада“, но след като го видяхме в тази реклама на Levi`s, ни стана още по-симпатичен

Леонардо Ди Каприо пък рекламира дъвки през 80-те

А Наоми Уотс…тампони

Не сме и предполагали, че Илайджа Ууд толкова обича сирене

Кристен Стюарт пък участва в реклама на Porsche

Рекламата на Pop Tarts с Джозеф Гордън-Левит представя по друг начин това, което сме искали, гледайки го на кино – а именно да ни направи закуска

Деми Мур няма нужда от диетична кола, но я рекламира

 
 

10 страхотни роли на Ейми Адамс

| от chronicle.bg |

Покрай не безпричинната шумотевица около филмите „Първи контакт“ и „Хищници в мрака“, името на Ейми Адамс започна често да се върти в устата на критици и фенове.

Адамс определено е една от отличните актриси на Холивуд и прецизните й изпълнения със замах я вадят от клишето, че красивите жени не са добри актриси и обратното. Тя е носителка на награда „Сатурн“ , награда на „Гилдията на актьорите“ и две награди „Златен глобус“, номинирана е по пет пъти за награда на „БАФТА“  и награда „Оскар“  и шест пъти за „Сателит“.

Ако не сте гледали „Първи контакт“ и „Хищници в мрака“, ви препоръчваме максимално скоро да наваксате. През това време, вижте в галерията 10 роли на Ейми, които доказват, че освен красавица, е силна актриса.

 
 

Gipsy King: Кралският S-Class от Vilner

| от chronicle.bg |

Това, което виждате на снимките, е един от най-новите проекти на Art Studio Vilner. Автомобилът е топ изпълнението на Mercedes-Benz S-Class, като изключим S 65 AMG и Maybach, който реално е позициониран, като отделен модел.

Клиентът е избрал мощният 585 к.с. S-Class, с топ оборудване, но каталогът с опции на Mercedes-Benz така и не е успял да отговори напълно на желанията му за интериор, дори в секциите с AMG и Designo предложения. Това насочва ’The King’ – ще го наречем така, защото ни помоли да запазим името му в тайна -, към Art Studio Vilner.

мерцедес, кола

Фина черна кожа и алкантара, ромбоидно-квадратен десен, изразен чрез бели, контрастни шевове. Vilner изпълняват дори стелките от кожа с квадратна графика, като същият десен е повторен и от двете страници на таблото с алкантарата, които през повечето време остават скрити от затворените предни врати. Пресичащите се бели шевове вървят през централните области на седалките, отстрани на централния тунел, както и по тавана на автомобила. Кората на капака на багажника също е получила фино отношение, алкантара и бели шевове в квадратни графики.

мерцедес, кола

Секции от алкантара и фина кожа „Напа“ правят волана едновременно приятен за окото и на допир. Алкантара покрива гърба на вътрешното огледало, гърбовете на подглавниците и всички оригинално оставени голи пластмасови елементи в интериора. Тя присъства и на тавана, както покрива дори отварящото се „яйце“, което помещава бутоните за набиране на телефонни номера.

мерцедес, кола

2015 Mercedes-Benz S 63 AMG, 5461 куб. см, V8, 585 к.с., 900 Нм, 7 ст. автоматична, задно задвижване, 2045 кг.

 
 

15 модела, които са доста…грозни

| от chronicle.bg |

Всички знаем какво се изисква, за да бъдеш модел. Трябва да си кльощав и красив.

Поне така беше доскоро. По подиумите и на кориците на списанията обаче вече дефилират закръглени модели със секси извивки и хората свикнаха с това, че моделите на 21 век не са като деветдесетарските модели. Напоследък се забелязва и нов тренд в избора на манекенки: далеч не всички от тях са брилянтно красиви. Някои от тях дори не са хубави.

Вижте в галерията 15 момичета, които работят като модели и не пасват на общоприетите стандарти за красота. Някои от тях не са грозни, а имат някакъв дефект, а други…е, кои пък сме ние, че да съдим. Вижте ги.