Нова става на 20 години – иновативна, отговорна, вдъхновяваща

| от |

Тази година Нова празнува 20 години от създаването си. Иновативна, отговорна, вдъхновяваща, това е Нова вече две десетилетия. Още през 1994 г. обаче телевизията дава ясна заявка, че ще бъде новатор, предусещащ последните тенденции в зрителските интереси и търсене.  Запазена марка на медията стават нейните новини и публицистика, които успяват да спечелят доверието на зрителите със своята обективност и независимост. Безброй са случаите, в които благодарение на утвърдените водещи, репортери и разследващи екипи на Нова, изключително важни и значими за българското общество казуси намират своето развитие и разрешаване.

Благотворителността и социалната отговорност заемат важна част в цялостната политика на Нова Броудкастинг Груп. През всички тези 20 години, телевизията не само инициира собствени социални кампании, но и оказва ежедневна подкрепа на стотици значими каузи и благотворителни организации, които работят в помощ на различни групи от нашето общество. Сред най-мащабните социални инициативи на телевизията са детският футболен турнир за деца, лишени от родителски грижи MTG United for Peace, стипендиантската програма „Стани шампион”, също насочена към деца от домове за сираци, а от 2014 г. Game Changers – Промяната, в партньорство с фондация Reach for Change.

„Щастлива съм от това, че за 20 години Нова успя, наред с медийното си разрастване и утвърждаване, да съхрани чисто човешкото отношение и принципност към своите зрители и партньори. Радвам се, че отговорността, която носим, е осъзната и се управлява по най-добрия и достоен начин”, сподели Силва Зурлева, член на Борда на директорите на Нова Броудкастинг Груп.

Разрастването на медийната група на Нова през годините е изключително динамично. През 2008 г., телевизията става част от Modern Times Group (MTG). В началото на 2011 г. NOVA, DIEMA, DIEMA 2 и DIEMA FAMILY, NOVA SPORT, TV 1000 Balkan, Viasat History, Viasat Explore и Viasat Nature, както и списание Ева се обединяват под името Нова Броудкастинг Груп. Разрастването продължава и през 2013 г., когато компанията придобива 70 % от „Дарик Нет” АД и става собственик на всички сайтове, част от „Дарик Уеб”, както и на най-голямата дигитална медийна компания в страната – „Нетинфо” АД.

„За 20 години Нова телевизия се доказа като безспорен пионер и лидер във въвеждането на телевизионни формати и предавания. Динамиката и усетът ни към иновациите бяха и продължават да бъдат решаващи за нашия успех и успеха на нашите партньори. В края на първите 20 доказваме непрекъснато тази гъвкавост, добра професионална преценка и стремеж към високи резултати. А ние, едва сега започваме…”, сподели Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.

“За мен, през този период Нова успя да докаже своята устойчивост, отговорност и непрекъснат стремеж към висок професионализъм. Щастлива съм, че съм част от настоящето и бъдещо развитие на медията в един от най-силните периоди в нейната история”, добави Вики Политова,  Главен оперативен директор на „Нова Броудкастинг Груп“.

Сред „първите” продукции, които заслужено превръщат Нова в новатор на българския телевизионен пазар, са Big Brother и въвеждането на риалити жанра у нас;  най-успешните телевизионни игри в българския ефир – „Стани богат” и „Сделка или не”; най-обичаното женско предаване „На кафе”; първото предаване, превърнало се в коректив на нередностите – „Господари на ефира” и много други. Нова е пионер и в заснемането на съвременни български сериали с продукциите „Хотел България“ и „Забранена любов“.

Списъкът продължава да расте – чрез него Нова създаде един модерен и алтернативен свят на вдъхновение и забавление за зрителите в България, а зарядът, с който Нова Броудкастинг Груп се превръща в най-иновативната, отговорна и вдъхновяваща медия, става все по-силен.

„А ние едва сега започваме!“, уверяват ни от телевизията. За нас остава само да им пожелаем успех и да им честитим рождения ден. И да си запазим отсега с намигване един кратък репортаж в Новините за нашите 20 :)

 
 

BBC разследва изтеклия финал на новия сезон на Sherlock

| от chronicle.bg |

BBC разследва източника, който е разпространил нелегално финалния епизод от четвъртия сезон на хитовия сериал Sherlock.

Миналата събота, четвъртият епизод от последния сезон на сериала, озаглавен „His Final Problem“, изтече онлайн с руско аудио. От BBC са започнали пълно разследване по отношение на източника, който е разпространил серията.

“ВВС молят феновете на поредицата да останат верни на продукцията и да не свалят епизода ”, споделя в Twitter продуцента на сериала Сю Върчу.

След като разследването приключи, от ВВС смятат да издадат пълен отчет по отношение на това дали руският телевизионен оператор, Пeрвый канал, който се бе сдобил с първото копие на епизода, е виновен за ситуацията.

 
 

Красивата дъщеря на Младия папа

| от chronicle.bg |

В последната седмица луксозната модна къща „Бърбъри” обяви за свое ново лице Айрис Лоу. Ако това име не ви говори нищо, то нека ви разкажем за 16-годишната дъщеря на Джъд Лоу и Сейди Фрост.

Модата не и е чужда – най-малкото нейна кръстница е супермоделът Кейт Мос.

Преди година дъщерята на Джъд Лоу, който влезе в ролята на глава на римокатолическата църква в сериала „Младият папа“, се снима за корицата на тинейджърския вариант на Vogue. Тази година тя ще бъде лице на червило на „Бърбъри” – каквито в предишни години са били Кейт Мос, Кара Делевин и Лили Джеймс. Това е първата модна рекламна кампания, в която Лоу се снима.

„Бърбъри” и друг път са се оглеждали сред поколенията на световни звезди за кампаниите си. Преди две години Ромео Бекам участва заедно с Наоми Кембъл в реклама на марката, а миналото лято брат му Бруклин стана лице на британска кампания на „Бърбъри”.

Със сигурност кампанията ще отвори много врати и пред дъщерята на Джъд Лоу.

Вижте в галерията няколко факта от живота й.

 
 

10-те най-богати, здрави, щастливи и модерни държави

| от chronicle.bg |

Или къде да отидем, когато (ако) Тръмп и Великобритания заключат вратите.

Лондонският институт Legatum пусна десетия си годишен „Индекс на благополучието“ – глобално изследване, което прави класация на най-просперитетните държави в света. То изследва 104 елемента – от стандартните БВП и процент безработица до по-интересни като колко са защитените интернет сървърa в държавата и колко отпочинали се чувстват хората ежедневно.

Тези елементи след това се разделят в 9 графи: качество на икономиката, бизнес среда, политика, образование, здраве, безопасност, лична свобода, социален капитал и околна среда.

Норвегия беше начело на класацията 7 години поред. През 2016 година обаче имаме нов лидер.

 
 

Google не успява да произведе достатъчно смартфони Pixel

| от chronicle.bg |

Google не смогва да отговори на потребителското търсене на смартфоните от серията Pixel, особено на модела с 5.5-инчов екран Pixel XL.

В момента XL във всичките му версии не е достъпен в онлайн магазина на Google. Стана ясно, че 128 GB моделът пък няма наличности от 30 ноември насам.

Основният партньор на Google – американския оператор Verizon – сочи като най-ранна дата за доставки втората седмица на март (за модела със 128 GB).

Стандартният 5-инчов Pixel бил по-лесен за откриване както от Google, така и от Verizon.

Източник: The Verge