„Милка“ спира рекламите за деца

| от chronicle.bg |

Шоколадовият гигант „Монделийз Интернешънъл“ („Милка“, „Кедбъри“, „Орео“) стана първата компания в света, която доброволно се отказва от реклама. Е, не от рекламата изобщо, но от онези забавни клипове, които са предназначени за деца.

От 1 януари 2016г. „Монделийз“ ще промени маркетинговата си политика и ще спре да рекламира продуктите си на деца под 12-годишна възраст. Компанията ще учи възрастните и родителите какво означава разумно хранене и ще ги убеждава, че е по-добре да изядеш 30г. шоколад наведнъж, вместо цели 100 грама. Тъй като децата до 12 години не са дорасли за подобни решения обаче, от „Монделийз“ променят стратегията си.

Звучи странно производител на шоколад и бисквити да не таргетира именно деца, но тук става дума за дългосрочна бизнес стратегия. Първите идеи за нея са от 2012г., когато от „Монделийз“ решават, че ще се превърнат в снакинг компания – т.е. произвеждаща онзи тип храни, които се консумират между трите основни хранения. След раздялата си с „Крафт фудс“ преди години, за компанията остава производството на шоколад, бисквити и кафе. Съвсем скоро след това, кафето преминава към „Дау Егбъртс“.

Може да не сте забелязали, но симпатичните мармоти вече не рекламират „Милка“, а лилавата крава подбутва само възрастни. От 1 януари ще се усетят и още промени – компанията няма да рекламира в детски предавания или в предавания, които имат над 35% детска аудитория.

 
 
Коментарите са изключени за „Милка“ спира рекламите за деца