Медийни експерти в Австралия обсъдиха „брандираното съдържание“

| от |

Редакторът на The Mandarin, една от новите онлайн медии в Австралия, се изказа против брандираното съдържание на форум в Сидни. Той нарече т. нар. native advertising (бел. ред. тип медийна публикация във формат на статия, но изпълняващата маркетинг цел) „огромна грешка“, която ще урони доверието на читателите към медиите.

По време на оживената дискусия относно разделението на редакционна политика и продажбите Джейсън Уитъкър, бивш редактор на Crikey, сподели, че журналистите не бива да пишат каквото и да било брандирано съдържание. Основният му аргумент е фактът, че не може да има какъвто и да било спонсор зад съдържанието на дадена медия, защото така читателите ще имат много по-малко доверие към него. Единственият случай, в който Уитъкър е съгласен с използването на брандирано съдържание, е когато съдържанието е ясно обозначено като такова и не е писано от журналисти.

Кайли Роджърс, мениджър по продажбите към Mamamia, изказа противоположното мнение и застана твърдо зад журналистите, които се занимават с native advertising. Тя сподели, че много от нейните колеги всъщност нямат никакви проблеми да брандират съдържанието на статиите си. „Когато Mamamia започна да излиза през 2009, native advertising даже не съществуваше като термин, но ние направихме всичко възможно, за да накараме хората, които пишат за нас, да се чувстват удобно с такъв тип реклама. Редакционната политика и политиката за native advertising работят ръка за ръка,“ сподели Кайли Роджърс.

Изпълнителния директор на The Guardian Australia, Иън Макклеланд, застана зад своя колега от The Mandarin, но се съгласи, че все повече и повече компании се стремят да създават брандирано съдържание за техните сайтове. Той даде пример с NRMA, чийто медийни и социални канали достигат имат повече читатели от The Guardian Australia. По този начин NRMA е един вид по-влиятелна „медия“ от The Guardian Australia в страната, но това, от което компанията се интересува високото качество на съдържанието на бранда The Guardian.

За Никол Шефийълд, главен изпълнителен директор на NewsLifeMedia, старият начин на „мързеливо рекламиране“ вече не работи, заради фрагментирането на медийните канали. Тя застава зад мнението, че преди всичко е могло да се сведе до броя на читателите и колко от тях ще видят рекламата, но вече начинът, по който хората „консумират“ медийното съдържание се е променил и компаниите се нуждаят от нови стратегии.

// mUmBRELLA

 
 

Видяхте ли тийзъра на „Castle rock“ на Стивън Кинг?

| от chronicle.bg |

Нов проект на Стивън Кинг, съвместно с Джей Джей Ейбрамс, ще радва феновете на Краля.

Той се казва „Castle Rock” и това, което се знае към момента е, че става дума за антология, която ще включва герои и теми от всички творби на Кинг, които се развиват в Касъл Рок.

Знае се още, че  всеки сезон ще следва отделна група герои и сюжетни линии, но част от тях ще се появяват и в следващите сезони.

Ето го и тийзъра, който според нас изглежда доста обещаващо:

 
 

Анджелина Джоли представи новия си филм

| от chronicle.bg, по БТА |

Анджелина Джоли направи премиерно представяне в Камбоджа на новия си филм в присъствието на краля на страната Нородом Сиамони, предадоха световните агенции.

Прожекцията на лентата „Първо убиха баща ми“ , която се фокусира върху геноцида на режима на Червените кхмери в периода 1975-1979 година, се състоя в древния храмов комплекс Ангкор Ват.

Филмът под режисурата на Анджелина Джоли е екранизация на едноименния роман на активистката за правата на човека Лунг Унг, в който тя си спомня за детските години и за преживения ужас по време на бруталния режим на Пол Пот. Тя е била петгодишна, когато неговите главорези нахлуват в камбоджанската столица Пном Пен. Момичето е изпратено в трудов лагер и преживява нечовешки страдания. При режима на Пол Пот е избито една четвърт от населението на Камбоджа.

Страната е близка до сърцето на Джоли. Тук тя засне филма си в периода 2015-2016 година, от тази държава е и осиновеният й син Мадокс, припомнят агенциите.

 
 

Китай ще създаде свръхмощен компютър с производителност 1 ексафлопс до 2018 г.

| от chronicle.bg |

Китайски специалисти планират да създадат до 2018 г. нов свръхмощен компютър, с производителност 1 ексафлопс (квинтилион (10 на 18-та степен) операции в секунда), предаде ТАСС.

Разработката „Тянхъ 3″ ще бъде „най-напредналата в света, надминаваща всички съществуващи аналози“. Тя ще превъзхожда десетократно „Сънуей ТайхуЛайт“ – най-мощният засега компютър от версията „Топ 500″.

„В текущата година Китай ще направи пробив в това направление, както при процесора, така и в съпътстващата технология. В резултат ще бъде създаден прототип на свръхмощна изчислителна машина с производителност 1 ексафлопс. Фактически сме изправени пред нов етап в производството на компютри. Това ще позволи на Китай по-бързо, с по-голяма точност и широк обхват да решава редица сложни научни проблеми“, казаха учените.

В частност се планира данните от машината да се използват в генното инженерство при анализа на структурата и последователността на подреждане на протеините.

„Предполага се, че благодарение на този компютър ще се направят нови открития в областта на медицината“, каза Мън Сянфей, директор в Държавния център за суперкомпютри в гр. Тянцзин.

Изобретението ще се създаде изключително въз основа на национална технология и ще бъде готово за експлоатация в режим на проект до 2020 г. Китайските учени казаха, че той ще бъде представен преди американските учени да покажат на света своята окончателна версия на компютъра със скорост повече от 1 ексафлопс.

Източник: БТА

 
 

Новата песен на Лана дел Рей е това, от което имаме нужда днес

| от chronicle.bg |

Минаха цели две години, откакто Лана дел Рей представи последния си албум Honeymoon. Сега обаче певицата се завръща със съвсем нова музика.

От няколко дни по улиците на Лос Анджелис могат да се видят промоционални пана с нейния образ, напомнящи на филмови постери, върху които стои заглавието на новата й песен – „Love“.

Днес парчето вече беше официално представено – меланхолична любовна песен с винтидж звучене и красивите емблематични вокали на Лана.

„Love“ може да се слуша както през YouTube, така и през Apple Music. До момента няма информация за евентуален нов албум, но Rolling Stone съобщава, че парчето ще се сдобие с клип под режисурата на Ричард Лий.

Дотогава – можете да се насладите на любовно послание на Лана дел Рей.