Медийни експерти в Австралия обсъдиха „брандираното съдържание“

| от |

Редакторът на The Mandarin, една от новите онлайн медии в Австралия, се изказа против брандираното съдържание на форум в Сидни. Той нарече т. нар. native advertising (бел. ред. тип медийна публикация във формат на статия, но изпълняващата маркетинг цел) „огромна грешка“, която ще урони доверието на читателите към медиите.

По време на оживената дискусия относно разделението на редакционна политика и продажбите Джейсън Уитъкър, бивш редактор на Crikey, сподели, че журналистите не бива да пишат каквото и да било брандирано съдържание. Основният му аргумент е фактът, че не може да има какъвто и да било спонсор зад съдържанието на дадена медия, защото така читателите ще имат много по-малко доверие към него. Единственият случай, в който Уитъкър е съгласен с използването на брандирано съдържание, е когато съдържанието е ясно обозначено като такова и не е писано от журналисти.

Кайли Роджърс, мениджър по продажбите към Mamamia, изказа противоположното мнение и застана твърдо зад журналистите, които се занимават с native advertising. Тя сподели, че много от нейните колеги всъщност нямат никакви проблеми да брандират съдържанието на статиите си. „Когато Mamamia започна да излиза през 2009, native advertising даже не съществуваше като термин, но ние направихме всичко възможно, за да накараме хората, които пишат за нас, да се чувстват удобно с такъв тип реклама. Редакционната политика и политиката за native advertising работят ръка за ръка,“ сподели Кайли Роджърс.

Изпълнителния директор на The Guardian Australia, Иън Макклеланд, застана зад своя колега от The Mandarin, но се съгласи, че все повече и повече компании се стремят да създават брандирано съдържание за техните сайтове. Той даде пример с NRMA, чийто медийни и социални канали достигат имат повече читатели от The Guardian Australia. По този начин NRMA е един вид по-влиятелна „медия“ от The Guardian Australia в страната, но това, от което компанията се интересува високото качество на съдържанието на бранда The Guardian.

За Никол Шефийълд, главен изпълнителен директор на NewsLifeMedia, старият начин на „мързеливо рекламиране“ вече не работи, заради фрагментирането на медийните канали. Тя застава зад мнението, че преди всичко е могло да се сведе до броя на читателите и колко от тях ще видят рекламата, но вече начинът, по който хората „консумират“ медийното съдържание се е променил и компаниите се нуждаят от нови стратегии.

// mUmBRELLA

 
 

Какво прави Скарлет Йохансон в телефона на Гери Турийска

| от chronicle.bg |

774Ако с тиха усмивка сте си тананикали „Ще те хапя по мустака и гола кафе ще ти правя у вас“, значи прекрасният глас на Гери Турийска и чувството за хумор в текстовете й вече са ви застигнали. Гери е част от група Rubikub и създател на „Пощенска кутия за приказки“.

Концепцията е следната – известни лица четат текстове на автори, които все още не са познати за публиката. Резултатът винаги е забавен. Няма нужда да ви я представяме повече, вижте отговорите й в рубриката на Chronicle и Samsung България.

Кой е последният набран номер в телефона ти?

На съпруга ми. Но разговорът беше с дъщеря ни Аника, която каза: „Мамо, дойдеш ли?“. Време е да затварям лаптопа и да слизам да правя кус-кус.

Най-известният човек в телефонния ти указател?

Хахаха, имам българския номер на Скарлет Йохансон от 2005 година. Тогава тя снимаше „Черната Далия“ в София и се размотавахме постоянно.

За какво най-често използваш мобилния си телефон?

За Фейсбук, май. Никак не обичам да говоря по телефона. Предпочитам месинджърите.

Как реагираш, когато го забравиш вкъщи?

О, това би бил края на света. Слава Богу, не ми се случва. Може би веднъж съм си го забравяла и бях в тиха паника.

Приложението, без което не можеш?

Фейсбук месинджър, Whats up, Viber, Instagram.

Коя е твоята социална медия?

Е, ще се повторя, но Фейсбук. Цялата ми дейност покрай „Пощенска кутия за приказки“ минава през него. Нещо като офис ми е.

 
 

Google не успява да произведе достатъчно смартфони Pixel

| от chronicle.bg |

Google не смогва да отговори на потребителското търсене на смартфоните от серията Pixel, особено на модела с 5.5-инчов екран Pixel XL.

В момента XL във всичките му версии не е достъпен в онлайн магазина на Google. Стана ясно, че 128 GB моделът пък няма наличности от 30 ноември насам.

Основният партньор на Google – американския оператор Verizon – сочи като най-ранна дата за доставки втората седмица на март (за модела със 128 GB).

Стандартният 5-инчов Pixel бил по-лесен за откриване както от Google, така и от Verizon.

Източник: The Verge

 
 

Първи поглед към Марго Роби като Тоня Хардинг

| от chronicle.bg |

През март миналата година стана ясно, че Марго Роби ще влезе в ролята на лошото момиче на фигурното пързаляне Тоня Хардинг. Роби ще бъде в главната роля в биографичния филм „Аз, Тоня”.

След месеци на спекулации Марго Роби беше уловена в ролята си за предстоящия филм.

*EXCLUSIVE* Margot Robbie tranforms into Tonya Harding for "I, Tonya" **WEB MUST CALL FOR PRICING**

Големият скандал в кариерата на Хардинг е свързана с наемането на човек, който да рани в крака конкурентката й Нанси Кериган, за не може да се състезава на Зимната олимпиада през 1994 година. Лесно се доказва, че нападателят, намушкал Кериган по време на тренировка, е нает от бодигарда на Хардинг.

Филмът, посветен на фигуристката, ще излезе през 2018 година.

За ролята си Марго Роби носи деветдесетарски дънки, протези на лицето и костюм, с който тялото й да изглежда по-едро.