Любимото шоу на Путин

| от |

И тази година Путин не изневери на традицията и даде няколкочасова телевизионна пресконференция, в рамките на която отговаряше на въпросите на народа. Този път всичко се въртеше около Крим и Украйна, пише Дойче веле.

0,,17576521_303,00

Кое е най-популярното политическо шоу по руската телевизия? Така зададен, този въпрос определено затруднява, тъй като по принцип политическите предавания не се радват на особено голяма популярност в Русия. Има обаче едно изключение – ежегодната пресконференция на президента Владимир Путин, предназначена за „хората от народа“. И тази година те имаха възможността да отправят по телефона, чрез СМС-и и преки включвания умерено критичните си въпроси, да споделят грижите си или да уверят президента в своята подкрепа. Като при това е обществена тайна, че темите и питащите се подбират предварително много внимателно. Всичко е по вкуса на президента, така че да му се даде възможност да се представя ту като баща на нацията, ту като визионер и мислител, ту като технократ, който знае наизуст цените на газа.

Демонстрация на грижа за обикновения човек

Путин очевидно е почитател на този вид шоу програми. Той дава пресконференциите си редовно от 2001 година насам. Направи пауза само веднъж, през 2012-та, но пък през следващата година би всички рекорди: той прекара почти пет часа в телевизионното студио, където към него бяха отправени над три милиона въпроси. Миналата година телевизионната му среща с народа е била гледана от 40 процента от населението – истинско събитие, както обичат да подчертават руските държавни медии. А един журналист се пошегува, че пресконференциите на Путин скоро ще бъдат номерирани с римски цифри – по подобие на конгресите на комунистическата партия по съветско време.

На тазгодишния си телевизионен маратон Путин не успя да повтори нито един от рекордите си: остана в студиото „само“ 3 часа и 55 минути, като за това време успя да отговори на 70 въпроса. „Владимир Владимирович, можете ли да се погрижите селището ни да бъде газифицирано“, моли една жена от далечните източни региони, където редица населени места пострадаха при тежките наводнения от есента на 2013 година. Путин директно предава молбата на своя представител за региона, който също е в студиото. Подобни епизоди са класическа схема в телевизионните пресконференции на Путин – по този начин се демонстрира как държавата се впуска още на момента да решава проблемите на обикновения човек.

В центъра на вниманието – Украйна

Тази „пряка връзка с Путин“ приличаше по много неща на предишните му пресконференции. Но и се различаваше от тях, тъй като този път почти нямаше сцени като тази с жената и газа – всичко се въртеше около Крим и Източна Украйна. По тази тема нямаше инсценировки, Путин просто говореше. Той определи като „правилни“ призивите към проруските сепаратисти да сложат оръжие. Същевременно обаче изтъкна, че очаква същото и от частите на „нелегитимното правителство в Киев“.

На въпрос, засягащ операцията на украинското правителство срещу проруските активисти, той отговори с думите: „Да не са се побъркали съвсем!“, а по адрес на управляващите в Киев изтъкна, че нямат мандат да използват сила. Руският президент не изключи пряката интервенция в Източна Украйна, но заяви, че се надява да не му се налага да се възползва от „правото“ си да изпраща там военни части.

От екрана Путин за пореден път поиска гаранции за защитата на рускоговорящото население в Украйна. С хората в източната и в южната част на страната, които имат собствени интереси, трябва да се води „истински диалог“, каза Путин и индиректно отправи заплахата, че може и да не признае насрочените за 25 май президентски избори в Украйна, ако положението там не се подобри.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Моделки, които смениха имената си

| от chronicle.bg |

Точно, когато си мислиш, че познаваш някого напълно. Точно, когато си мислиш, че си изследвал всеки сантиметър от нейната личност и хоп! Името й не било точно така!

Животът на тези моделки до голяма степен е ходене и в още по-голяма степен дисциплина. Това не означава, че не можеш да имаш творчески псевдоним. Или поне да си преправиш името на „по-удобно за известен“.

Моделките в галерията ни днес са направи именно това. Вие може би не познавате някои от тях, сега е моментът да се запознаете напълно.

 
 

Ford Mustang GT с кожа от истински мустанг и кобри

| от chronicle.bg |

Ford Mustang е легенда. Историята на този култов автомобил се припомня от време на време, но никога не е излишно да се спомене отново.

Или поне накратко, защото колата го заслужава.

Представен на изложението в Ню Йорк на 17 април 1964 г., два месеца и девет дни след като „Бийтълс“ за пръв път свирят в САЩ, Mustang буквално смайва публиката и всички искат да го имат.

кола, форд мустанг

Ford стартира официалните продажби още същия ден, като те са рекордни – до края на 64-та марката реализира 97 705 автомобила в изпълнение ‘Notchback’ купе и още 28 833 открити коли. На следващата година пуска Mustang Fastback с елегантно спускащ се към задницата покрив, форма която се запечатва завинаги в съзнанието на хората и с която повечето асоциират името Mustang.

кола, форд мустанг

Форма в която Ford предлага и най-новото шесто поколение на модела (макар, че наскоро излезе фейслифт), първият Mustang създаден и с мисъл за Европа, както и първият с наистина независимо задно окачване.

кола, форд мустанг

И първият с 2,3-литров 4-цилиндров двигател, чиито показатели са стабилни. Конкретната кола обаче е в изпълнение GT с масивния атмосферен 5-литров V8 и 422 коня, идващ с подобаващия за един ‘Stang’ тътен. И макар интериорът на Mustang MkVI да е огромен качествен скок, собственикът на този автомобил иска седалките му не само да са от истинска кожа, а въпросната кожа да е от съответната порода – мустанг. Заедно с косъма.

кола, форд мустанг

Представителството на Vilner в Пекин се заема с педантичното изпълнение на този донякъде противоречив проект.

Клиентът е категоричен: „Това е истински Mustang, искам и кожата да е от мустанг…“ . Vilner решават, че най-удачно е да използват естествения материал с косъм за страниците на седалките, останалата им площ обвиват в същия материал, но обработен и на ръка. Ателието борави с респект и влага огромно количество ръчен труд в изработката. Обърнете внимание на перфорациите, всички те са нанесени педантично на ръка. Конците са червени, в контраст с екстериора на колата. В същото бордо са изпълнени и предпазните колани, както и шевовете около лоста на ръчната спирачка, също облицована с конска кожа.

кола, форд мустанг

Почти всички останали повърхности са облагородени с фина алкантара: корите на вратите, корите при задните седалки, таблото, воланът, който е комбинация кожа от мустанг/алкантара и таванът на Mustang GT, изпълнен според изискванията на клиента. Алкантареното платно над главите на шофьора и пасажера е ръчно изрисувано с две кобри, препратка към по-мощните Shelby изпълнения на колата, но изпълнено в традиционен китайски стил. Детайл завършващ този изключително автентичен и персонализиран интериор е металната табелка срещу пътника, на която е гравирано изображение с първото поколение Mustang и номер 01, идентфициращ уникалността на проекта.

кола, форд мустанг

2015 Ford Mustang GT, 4951 куб. см, V8, 422 к.с., 524 Нм, 6 ст. автоматична, задно предаване, 1732 кг.

 
 

Цен*ура

| от |

Вие имате магазин за плодове и зеленчуци, аз имам 10 реда фиданки. Правим договор аз да продавам на вашия плод-зеленчук и да правим бизнес.

Идвам, 5-6 години продавам много готина продукция, но днес ето че вече продавам каквото си искам, защото имам тази свобода и по закон, и по договора ми с вас.

Вие ми казвате: „Днес магазинът е затворен, защото прекаляваш“. Аз ви казвам: „Черните ми дрехи крият от вас колко са бели душите ми.“ И съм прав, защото така сме се разбрали. Само дето не съм прав…

Не съм прав по същия начин, по който не съм прав, когато момичето предложи да плати на първа среща, аз да кажа „Ми окей“. Това, което ще стане, когато тя си плати, няма да е неморално или незаконно. Ще е тъпо.

На магазина пише “Плод-зеленчук”, хората очакват ако не само плодове и зеленчуци, то поне предимно това. Затова влизат. Като влязат обаче единственото плодово в магазина е презервативи с вкус на лимон. Често нямам и от тях.

Поне да продавах добре, но не продавам особено добре. София-Ден-и-нощният отсреща продава 2 пъти колкото мен. А дори не продават от магазин, а от багажник на кола. Нормално е да затворите магазина, нормално е да направите нещо.

От една страна така. От друга страна…

Това е Слави Трифонов и историята му на екран доказва, че той е поставял ултиматуми, чупил е телевизори, изхвърлял е боклуци. бТВ би трябвало добре да знаят за какво става въпрос. Какво да очакваш от Слави Трифонов?

Да добавим и това, че преди записа на всяко предаване сценарий получават не само режисьорите, Ку-ку бенд и т.н. Сценарият стига и до един човек, който се нарича делегиран продуцент. Той (или тя) е от страната на телевизията и следи “да не стане нещо”. Съответно – бТВ знаят какво ще става във всяко предаване. Естествено, едва ли са знаели, че Филип Станев ще къса снимка на президента, но това е частен случай.

В този смисъл в спора си със Слави Трифонов те са в ролята на момичето, което на първа среща каже: „Ти ще платиш“. Нито е неморално, нито е незаконно. Тъпо е.

Двете страни са заедно в тази работа, а работата е ясна.

В крайна сметка след цялата разправия с „Шоуто на Слави“, довечера всички ще са пред телевизора, за да видят какво ще стане. Излъчва се, рейтингът се вдига, Слави се чува, а новият изпълнителен директор на бТВ Флориан Скала оправдава доверието – всички са щастливи.

Преди 2-3 годни в едно интервю питаха DJ Станчо още ли има вражда между „Снайпер Рекъдрс“ и „Аренби Рекърдс“ и той каза: „А-а-а, не, то това беше само за да продаваме касетки.“

А ако случайно бТВ реши и тази вечер да пуска стари записи, то шоуто така или иначе ще продължи. С малко повече шум на улицата.