Как се регулира кръгово движение

| от |

В средата се издига постамент, на него се поставя един лидер, а около него са предвидени обособени места за протести.  Допустимо е хората около постамента да си носят мегафони и да подвикват на колите вляво и вдясно да се въртят.

Така изглежда тази кампания в медиите.

Защото от една страна няма излаз към прави улици или магистрали, а от друга от време на време на шофьорите им притъмнява, заради кризисни възстановки, че токът не достига и трябва да направят място за тръби или реактори с портфейлите си.

Обикновено в центъра по препоръка на социолозите или други лица, се издига един. Той е уж неразпознаваем. Наоколо подреждат едни други, които по-късно получават думата, за да влязат във формата за излъчване.

Този в центъра има ослепителна прилика с Остап Бендер. А упражнението вероятно ще продължи до намирането на минимум 12 стола и максимум Златния телец.

И всичко това, заради мълчанието на социолозите. Защото все по-трудно може да се изчисли какво искат твърдите ядра. Защото намаляват и науката не ги хваща. Затова енергията отива за „следене” как вървят схемите за контролиран вот и обследване колко суровина за колко кебапчета има. Има и сценарна креативност – плати си сватба, получи гласове. Но тези сюжети ще ги гледаме след кампанията. В момента вървят автореклами за подгряване на публиката.

В интерес на истината схемата е възможна, защото телевизорите излъчват постоянен шум, достигащ до крясъци, от който нищо не става ясно. Защото медиите са не само с неясни собственици, но и често влизат в неясни съдружия.

Стара новост е и покупката и продажбата на лицензи за телевизионна дейност. Понякога в спешен режим, за максимум една до две кампании, чиято цел е да бъде намерен подходящ пълнеж за гласуване. А какви времена бяха някога, само вестници възникваха.
Но електоратът никога не е доволен и е дисциплиниран да е вечно лаком за забавления.

В миналите сезони имаше борба между телевизора и хладилника.
Някой изненадан има ли, че политиците ни излизат скъпи?

Едно е да си купиш вестник, съвсем друго е да си купиш лиценз за телевизия и кадри за нея. Все някой от кадрите ще ти гласува или ще предизвика съжаление, че е останал без заплата. И все някой ще се намери да го защити, а публиката ще прочете само заглавието.
Не на последно място обаче се случва, защото има участници в тези особени разпродажби, за които има публика. Публиката си мисли, че уж нищо не плаща, но това естесвено не е истина и затова е недоволна. А недоволството вече се купува и продава, но това не е престъпление.
Помните ли онези славни години, в които се спореше какъв формат на вестниците е по-удобен за четене в градския траспорт?

Тогава се наложи мнозинството, което твърдеше, че таблоидния формат е най-удобен. Сега не е редно да има изненадани, че таблоидното съдържание е най-удобно. Защото естествено формата определя съдържанието.

Следваща фаза в тази тъпа игра вероятно ще бъде вестник само със снимки и заглавия и емисии таблоиди по телевизорите.

И „Аз предупредих ли те?“ няма да бъде въпрос, който ще има кой да зададе.

В замяна на това в новините ще може да се вижда как този от постамента артистично пада, за да се върне като месия. Даже поради краткост, има шанс заснетото да влезе в международния обмен от страната, в която са постигнали съвършенство в управлението на кръговото движение.

 
 

Air France приветства първия си Boeing 787

| от CHR Aero |

На 2 декември, в 9 часа сутринта, Air France приветства първия си Boeing 787. По този повод, и според обичая, пожарникарите на летище Париж-Шарл де Гол посрещнаха самолета с традиционен поздрав с вода.

Франк Тернер, изпълнителен директор на Air France, заяви: „Това е голяма гордост и чест за нас, днес да посрещнем в Air France първия Boeing 787 и 9-ти в групата Air France-KLM. Boeing 787 бележи нов етап в модернизацията на флота ни и ще предложим на нашите клиенти най-добрите продукти на Air France „.

Air France предлага най-доброто на борда на Boeing 787:

– Най-новите салони на борда Air France: лукс в бизнес класата (30 места), комфорт за всички в новата Premium икономична (21 места) и в икономичната (225 места) класи;
– Wi-Fi връзка на борда, адаптирана към изискванията и навиците на клиентите (от 20MB до 200MB, на цени от 5 до 30 евро);
– Допълнителен комфорт и пространство с най-новите кресла в Premium икономичната класа;
– 30% по-големи люкове, в сравнение с подобни самолети;
– По-високи нива на влажност по време на полет за по-голям комфорт при пътуване.

Този самолет от ново поколение има и някои много важни преимущества:
– Разходът на гориво е намален с около 20% в сравнение с предходното поколение самолети, което намалява влиянието от поредно увеличение на цената на горивото;
– Значително намаляване на емисиите на CO2 (около 20%), както и емисиите на шум.

Boeing 787 на Air France ще направи първия си търговски полет до Кайро на 9 януари 2017.

Компанията ще посрещне втория си самолет през април 2017 г., който ще лети до Монреал от 1ви май, 2017.

 
 

Джиджи Хадид стана модел на годината

| от chronicle.bg |

Джиджи Хадид бе коронясана като международен модел на годината, а „Александър Маккуин“ бе обявен за най-добър британски моден лейбъл на церемонията за Британските модни награди за 2016 г.

Топ дизайнери, модели и знаменитости не се уплашиха от студеното време в Лондон и минаха по червения килим пред „Ройъл Албърт хол“ за церемонията.

21-годишната Джиджи Хадид победи в надпревара с по-малката си сестра Бела, Кендъл Дженър, Адуа Абоа и Линейзи Монтеро за топ отличието за модел.

„Александър Маккуин“ спечели съревнованието за най-добър британски лейбъл, а „Гучи“ получи наградите за лидер в международния бизнес и за международен дизайнер на аксесоари.

 
 

WhatsApp спира за милиони стари телефони

| от chronicle.bg |

Ако използвате по-стар модел смартфон, то вероятно до месец ще трябва да се сбогувате с мобилното приложение за споделяне на информация и провеждане на чат-разговори WhatsApp.

Според официалното изявление на създателите, първите, при които ще бъде спряно функционирането на приложението са мобилните устройства със стара версия на Android, Windows и Apple. Това ще се случи до края на тази година. До юни 2017 от списъка ще бъдат зачеркнати и по-старите модели на Blackberry и Nokia.

Пълният регистър на платформи, при които поддръжката на WhatsApp ще стане невъзможна са – Android 2.1 и 2.2, Windows Phone 7 и iPhone 3GS/iOS 6. До юни чат приложението с над милиард ползватели няма да е валидно вече и за BlackBerry, включително за BlackBerry 10, Nokia S40 и Nokia Symbian S60.

„Искаме да фокусираме усилията си върху мобилните платформи, които имат най-широка употреба“, допълниха от дъщерната фирмата на Facebook.

 
 

Air France и KLM въвеждат нова тарифна схема за полетите си в Европа

| от CHR Aero |

Air France и KLM въвеждат разнообразие от оферти за икономичната класа за всички свои международни полети в рамките на Европа, Северна Африка и Израел. Клиентите ще могат да избират от три оферти, всяка от които предлага специфични услуги и условия. Те ще са на разположение онлайн за KLM в края на януари 2017.

– Оферта „Лека“ е за пътници, които търсят най-ниската възможна тарифа и пътуват без да регистрират багаж.

– Оферта „Стандарт“ е с допълнителна такса от  40-50 евро и предлага на клиентите допълнителни предимства, като например възможността да регистрират един багаж безплатно и да променят своя билет без такса.

– Оферта „Флекси“ е с допълнителна такса от 70-150 евро и предлага на клиентите максимална гъвкавост (без такси за промяна и връщане, без допълнително заплащане) и възможността да се възползват от услугата SkyPriority, за приоритетен достъп на летището, храна по време на полет. Офертата на Air France и KLM „Флекси“ е в отговор на търсенето на бизнес пътниците,  които могат да се възползват от всички продукти и услуги на двете авиокомпании в мрежата на средни разстояния.

„Прозрачност и разнообразие от възможности за нашите клиенти, са в основата за създаването на тези нови тарифи на Air France и KLM за мрежата на средни разстояния. С въвеждането им клиентите сами избират  услугите, от които се нуждаят. “ – заяви Питър Ботсма, изпълнителен вицепрезидент „Търговска стратегия“ на Air France-KLM.