Heineken с първото в света селфи от космоса

| от chronicle.bg |


Селфи от космоса отбелязва партньорството между Heineken® и емблематичния франчайз на Джеймс Бонд. Така нареченото „spyfie“ беше снимано на ексклузивно събитие с повече от 200 присъстващи в Хувър Дам, Невада, САЩ.

За да снима първото по рода си селфи, Heineken® си партнира с иноваторите в създаването на сателитните снимки на Земята – UrtheCast. Те използват своята сателитна камера с висока резолюция, Деймос-2, както и ултра HD видео камерата Ирис, която се намира на Международната космическа станция.

Камерата Деймос-2 орбитира 600 км над Земята и увеличава мащаба към локацията, заснемайки впечатляваща снимка от птичи поглед. След това чрез камерно предаване, гледката от въздуха е използвана за създаване на снимки в близък план на всеки отделен гост. Това дава възможност на над 200 ВИП личности, победители в състезания, партньори и медии от цял свят да публикуват в социалните медии уникална част от историята.

„Целта на кампанията Спектър е да направим света на Бонд достъпен за всички и се гордеем, че направихме точно това. От предоставянето на ексклузивно задкулисно съдържание, през рекламата с участието на Даниел Крейг, стартирала най-напред във Facebook, до уникалното по рода си „Spyfie„. Кампанията Спектър вече ще бъде еталон за бъдещите глобални кампании“, каза Ханс Ерик Туидж, директор „Глобални спонсорства на Heineken®.

„Когато по-рано тази година Heineken® се обърна към нас, идеята за заснемане на селфи от космоса не беше нещо, което някога сме опитвали, но бяхме щастливи да услужим с технологичната си експертиза. „Spyfie“ показва възможностите на Деймос-2 по един наистина оригинален начин, и подчертава точно това, което нашата камера и уеб технологията осигуряват – инструменти за иновация и творческо сътрудничество.“, отбеляза Скот Ларсън, главен изпълнителен директор на UrtheCast.

„Спектър“ е 24-тото приключение с Джеймс Бонд. Филмът излезе във Великобритания на 26-ти октомври, а премиерата му в България е на 6-ти ноември. Филмът вече разби бокс-офис рекордите в почти всяка територия, в която е излъчен, включително нови рекорди за най-голяма премиера на всички времена във Великобритания и най-високото седемдневно бруто в британската бокс офис история.

Съвместната работа на Heineken® с франчайза на Джеймс Бонд започва още през 1997 с „Винаги ще има утре“, като „Спектър“ е седмият последователен филм, част от партньорството.



 
 
1 Коментар
  • plamen kolev

    Глупава идея и не ми харесва посланието : „Целта на кампанията Спектър е да направим света на Бонд достъпен за всички и се гордеем, че направихме точно това“ Що за глупости ?!

Tesla с първа зарядна станция у нас

| от chronicle.bg |

Иновативната компания Tesla планира отварянето на първата си зарядна станция в България. Тя ще бъде разположена в Пловдив, става ясно от карта, публикувана на сайта на компанията. Към момента няма информация за датата, към която ще бъде изградена станцията.

Станциите в България е част от коридора, който Tesla изгражда за връзка между Западна Европа с Турция. Supercharger коридорът започва от Загреб и ще минава през България към Одрин.

На 24 април от компанията обявиха, че превръщат зареждането на автомобилите в дори по-голям приоритет, защото вярват, че е важно за тях и за мисията им зареждането да бъде удобно. По тази причина през 2017 година Tesla увеличава двойно мрежата си от зарядни станции, така че шофьорите да не трябва да чакат дълго за зареждане.

Според идеята използването на Sueprcharcher гарантира, че за 30-минутно зареждане ще имате достатъчно заряд, за да стигнете до дестинацията си или до следващата станция. Всички нови модели на Tesla – Model S и Model X, идват със стандартна Sueprcharcher технология. Благодарение на това зареждане, автомобилът може само за 30 минути да получи заряд до 120 kW, което се равнява на над 270 км разстояние.

Все пак най-удобният начин за зарежане е у дома – включвате колата си да се зарежда вечерта и до сутринта ще сте готови за пътуване.

 
 

Довечера очакваме Омара Портуондо в София

| от chronicle.bg |

За последно ще чуем песни от репертоара на Buena Vista Social Club днес.

Сензацията на Куба – Омара Портуондо, ще изпълни най-известните и обичани песни на Buena Vista Social Club днес зала 1 на НДК, както и част от богатия си личен репертоар.

Концертът ще отпразнува дългите ѝ 70 години на сцена и ще ни припомни какво означава да се наслаждаваш на живота през призмата на музиката и кубинския темперамент. Само преди броени дни неуморната Омара пя в Букурещ в препълнената зала Палатуй, като 4 хиляди души я аплодираха на крака над 15 минути и я връщаха няколко пъти на сцена. Несъмнено незабравима ще остане и прощалната ѝ среща с българската публика, която предстои на 28-и април.

Винаги облечена с цветна регалия, енергична и изглеждаща много по-млада от 85, автентичната дива няма как да се раздели с музиката буквално:„Пеенето ме зарежда с енергия, само една песен е нужна, за да се преодоляват различия, за да изживееш хиляди истории.“

омара портуондо

Световната обиколка на Омара започна през миналата 2016-а и премина през страни от Северна и Латинска Америка, като я срещна с хиляди фенове от няколко континента, готови да се докоснат до носталгията по старите улици на Хавана.

У нас любителите на кубинските ритми ще се насладят и на музиканти като Роландо Луна. Брилянтният пианист е свирил с артисти като Амаури Перез, Силвио Родригез и Пабло Миланес, но определя работата си с Омара като преломен момент в кариерата, който го обогатява и му помага да открие гласа, с който иска да си партнира. До кубинската легенда ще застане и ненадминатият с челото Гастон Хоя, който е плътно до Портуондо през последните години в мисията да споделя със света безценното богатство на тази музика. Най-пoпулярната певица в Куба ще се качи на българската сцена за последен път, за да изпълни любимите на цели поколения песни от репертоара на Buena Vista Social Club – Veinte años, Quizas, Quizas, Quizas, Besame Mucho и много други, които ще ни пренесат в магичната и пълна с любов към живота Хавана.

Билети за концерта на 28 април все още могат да се закупят в бензиностанции OMV, The Mall, Билетен център НДК, Български пощи и мрежата на Eventim.bg на цени от 45 до 100 лв.

 
 

Новият Jaguar XF Sportbrake загатва за себе си

| от chronicle.bg |

Jaguar повдигна завесата новия XF Sportbrake от централния корт на Уимбълдън.

По-малко от 70 дни преди началото на световния тенис турнир Уимбълдън 2017, тревната площ на комплекса All England Tennis Club се превърна в платно за очертанията на динамичната спортна комби версия на Jaguar XF. Прочутите бели линии на игрището се трансформираха пред експертните погледи на Иън Калъм, директор по дизайна в Jaguar, и на ландшафт мениджъра на Уимбълдън Нийл Стъбли.

XF Sportbrake ще се присъедини към редиците на носителите на награди XF автомобили в спортните салони на Jaguar след премиерата му през лятото.

Jaguar е официален партньор на турнира Уимбълдън 2017, който ще се проведе от 3-и до 16-и юли 2017 г.

 
 

Instagram постави нов рекорд: 700 милиона потребители на месец

| от chronicle.bg |

Instagram обяви, че месечните й активни потребители вече са над 700 милиона, което е наистина впечатляваща бройка.

600-те милиона от миналата година са били задминати в средата на декември, което значи, че за по-малко от шест месеца Instagram е натрупала нови 100 милиона потребители. Това е нов рекорд за компанията, която досега нарастваше със 100 милиона на всеки девет месеца.

Трябва да се признае, че резултатите на компанията са заслужени. Instagram непрестанно прави подобрения в услугата, въвежда нови функции и дори видео излъчвания на живо, което задържа вниманието на все повече потребители. Най-вероятно социалната мрежа ще продължи да расте със същите темпове, поне ако продължи да полага толкова усилия.