Heineken с първото в света селфи от космоса

| от chronicle.bg |


Селфи от космоса отбелязва партньорството между Heineken® и емблематичния франчайз на Джеймс Бонд. Така нареченото „spyfie“ беше снимано на ексклузивно събитие с повече от 200 присъстващи в Хувър Дам, Невада, САЩ.

За да снима първото по рода си селфи, Heineken® си партнира с иноваторите в създаването на сателитните снимки на Земята – UrtheCast. Те използват своята сателитна камера с висока резолюция, Деймос-2, както и ултра HD видео камерата Ирис, която се намира на Международната космическа станция.

Камерата Деймос-2 орбитира 600 км над Земята и увеличава мащаба към локацията, заснемайки впечатляваща снимка от птичи поглед. След това чрез камерно предаване, гледката от въздуха е използвана за създаване на снимки в близък план на всеки отделен гост. Това дава възможност на над 200 ВИП личности, победители в състезания, партньори и медии от цял свят да публикуват в социалните медии уникална част от историята.

„Целта на кампанията Спектър е да направим света на Бонд достъпен за всички и се гордеем, че направихме точно това. От предоставянето на ексклузивно задкулисно съдържание, през рекламата с участието на Даниел Крейг, стартирала най-напред във Facebook, до уникалното по рода си „Spyfie„. Кампанията Спектър вече ще бъде еталон за бъдещите глобални кампании“, каза Ханс Ерик Туидж, директор „Глобални спонсорства на Heineken®.

„Когато по-рано тази година Heineken® се обърна към нас, идеята за заснемане на селфи от космоса не беше нещо, което някога сме опитвали, но бяхме щастливи да услужим с технологичната си експертиза. „Spyfie“ показва възможностите на Деймос-2 по един наистина оригинален начин, и подчертава точно това, което нашата камера и уеб технологията осигуряват – инструменти за иновация и творческо сътрудничество.“, отбеляза Скот Ларсън, главен изпълнителен директор на UrtheCast.

„Спектър“ е 24-тото приключение с Джеймс Бонд. Филмът излезе във Великобритания на 26-ти октомври, а премиерата му в България е на 6-ти ноември. Филмът вече разби бокс-офис рекордите в почти всяка територия, в която е излъчен, включително нови рекорди за най-голяма премиера на всички времена във Великобритания и най-високото седемдневно бруто в британската бокс офис история.

Съвместната работа на Heineken® с франчайза на Джеймс Бонд започва още през 1997 с „Винаги ще има утре“, като „Спектър“ е седмият последователен филм, част от партньорството.