Хайди Клум разгорещи Maserati

| от |

Топ-моделът Хайди Клум се снима в новата рекламна кампания на автомобилите Maserati, предаде агенция Фокус.

Heidi-Klum-and-Maserati

 

Италианският производител на коли от луксозна класа избра 40-годишната красавица, която стои отлично на фона на спортните автомобили. Майката на четири деца, Лени, Хенри, Джоан и Лу, която, според слуховете, се е върнала при бившия си съпруг, певецът Seal, изглежда изключително младолика и сексапилна.

За представянето на своите модели на северноамериканския пазар, италианската компания Maserati избра за лице на рекламната си кампания известния топ-модел Хайди Клум, съобщи сайтът на компанията www.maserati.com.

Фотограф е италианският специалист Франческо Карозини. Фотосесията е публикувана най-напред в специалното приложение към списанието Sport Illustrated. Самата Хайди коментира сдържано участието си в кампанията. „Прекарах прекрасно времето си в компанията на Maserati и Франческо”, каза немско-американският топ-модел Хайди Клум, която е известна още и като телевизионна водеща, предприемач, телевизионен продуцент и дори актриса. Във фотосесията Хайди Клум позира на фона на Maserati GranTurismo Convertible, Maserati Quattroporte Zegna Limited Edition и новия Ghibli.
В чест на пускането на своите модели Ghibli, Quattroporte и GranTurismo на северноамериканския пазар, както и по повод отбелязването на 100-годишнината на компанията, автомобилният производител пусна 7-странична илюстрована брошура, озаглавена Beyond the Swimsuit (Отвъд банските), която стана специално приложение към популярното списание Sports Illustrated Swimsuit, пуснато в чест на 50-годишнината на изданието. Кампанията демонстрира сцени от живота на знаменитите жени. Хайди се представя в стилна разкошна рокля на фона на модела Quattroporte Ermenegildo Zegna Limited Edition, демонстрира деловия си стил заедно с модела Ghibli S Q4 и се отправя в търсене на приключения със състезателния GranTurismo MC Trofeo.

Генералният директор на Maserati S.p.A Харолд Вестер, разказа за маркетинговата стратегия на бранда: „Започваме следващите си сто години като през 2014 година участваме в една от най-успешните реклами на Супер Боул под названието „Strike”, в която участие взимат всички нови Maserati Ghibli, а така също разширихме и нашето участие с помощта на такава крупна културна марка като 50-годишнината на Sports Illustrated Swimsuit”.

wp_ghibli02-1920x1200

Ghibli е първият от средноразмерните спортни седани с четири врати на знаменития италиански автомобилен производител. Оборудван е с двигател на Ferrari и 3-литров V-6 агрегат с две турбини с мощност до 345 конски сили. Докато Maserati Ghibli 2014 струва около 66,9 хиляди долара, специалното издание на Sports Illustrated Swimsuit с Хайди Клум и Maserati може да се намери на прилична цена, а също така е достъпно и в интернет.

 
 

Патриоти от всички магазини! На хорото!

| от |

Хората са страдали от всякакви моди – като започнем с мъжките чарлстони, през тамагочитата, до айфоните и Ледената кофа.

Днес на мода е да си патриот и съответно всички вече са патриоти. „Била“ организират уроци по хоро пред магазините си. Това няма да е един път, усещам.

Скоро всички магазини ще имат свои патриотични ивенти и хепънинги. Ние дори подозираме как ще изглеждат те. То е лесно.

Била

Безплатно хоро. Понеделник – право, вторник – дунавско, сряда пайдушко, четвъртък – лютеница „Хорце“ от Първомай и така до понеделник.

Също така има идеи и планове за ММА турнир – нещо като Мъжко хоро, без да е Йордановден и без ледени води. Победителят печели наденица. Сега заради наденицата ще се утрепат!

Фантастико

Фантастико преоткриват и модернизират застоялите тропи на патриотизма. Те превръщат „бащино ми огнище“ в „топлата ми витрина“. Продуктите има вкус на детство – компот, лютеница, бой, хляб със сирене. Две праскови и две кюфтета.

Лидл 

Когато си толкова беден, че си стигнал до просешка тояга, Лидл е мястото, откъдето си купуваш въпросната тояга. От тях ще може да си купите и двата края на цената на един. Ако си правите сметката обаче, че новата „Родна стряха“ ще ви подслони, объркали сте адреса. Там положението е Блажиш ли, блажиш ли, дядо Попе, просто с друго име. Междувременно точно в духа на едно време в Лидл „пуснаха“ крем „Каро“, бонбони „Амфора“ и лимонови резенки. А дори не е Коледа.

Кауфланд

Кауфланд се опитаха се да направят нещо вносно ексклузивно и премиум, но не му е сега моментът. За съжаление цените на продуктите, които българите консумират най-много, са фиксирани на бандерола. Остава само Графа да се погрижи за настроението.

Икеа

В Икеа се появява нов продукт – той се казва Дървö. Този продукт служи, за да го ‘земете, когато някой ви ядоса и искате „да ‘земете едно дърво. При покупка на повече дървета, получавате безплатно камъни.

И докато другите се занимават с глупости, в кварталното магазинче бай Иван дава на борч хлябове и кисели млека на бабите. Бай Иван знае, че бабите гласуват за хора, които после позволяват на големите вериги магазини да си правят каквото искат и това влияе на бизнеса му, но въпреки това бай Иван дава на бабите безплатно неща и ги записва на едно картонче.

 
 

Причината жените да напускат мъжете

| от chronicle.bg, по БТА |

Първата причина, поради която жените напускат мъжете си, са политическите различия, незадоволителният секс идва едва на второ място, разкри проучване.

Изследването е проведено през 2016 година сред потребители на апликация за запознанства и е обхванало 6 842 души. Жените от Великобритания най-често зарязват любимия заради споровете, свързани с Брекзита, а американките – заради бъдещия тогава президент Тръмп.

Третата причина, поради която дамите показват червен картон на партньора, са финансовата му несъстоятелност. На четвърто и пето място идват съответно ревността и липсата на доверие в половинката.

Мъжете изтъкват от своя страна по-земни неща за напускане на избраницата. На първо място те поставят нейното затлъстяване. Едва по-нататък те посочват като причини ревността й, лошия секс и изневярата.

 
 

Google работи по групово фото приложение

| от chronicle.bg |

Google обяви, че работи по ново приложение за групово редактиране и споделяне на снимки.

То ще наподобява Moments на Facebook, а говорителите на компанията са казали, че това е просто един експеримент и не се знае кога и дали това ново приложение ще стане достъпно за всички.

Тъй като все повече потребители използват приложенията на Facebook, Twitter и Snapchat, вместо да търсят в интернет, т.е. чрез търсачката на  Google, е нормално да имаме такава реакция от Google.

 
 

Ох, стари сме… защото те правят 10!

| от |

Едно десетилетие измина като мигване с единия клепач и ние си мислим, че сме си същите, ама не сме… Защото сме с 10 години по-големи. И уж поумнели. Минаването на безгрижните лета се отразява, както на човешкото тяло и съзнание, така и на любимите guilty pleasure удоволствия, каквито са сериалите.

Вярвате или не, но много от любимите ви шоута направиха 10 години от старта си и дори след толкова време, за част от тях си спомняме с умиление. И с леко насълзяване на очите.

Ние сме избрали пет добри, вкусни, провокативни и да, КУЛТОВИ, сериала, които правят 10 тази година. А ние сме стари, но все така ги харесваме. Цък, в галерията горе са.